Tilasin netistä (viherpiha) 3 kappaletta Fairy-ruusuja. Ajattelin laittaa ruusut orapihlaja-aidanviereen, melko lähelle omenapuuta. Onko kellään kokemusta, kuinka paljon nämä vanhat istutukset häiritsevät ruusuja, jos kuitenkin perustan penkin ohjeiden mukaan?
Entäs valo, mitähän tuo ohje valoisasta, mutta ei paahteisesta kasvupaikasta tarkoittaa käytännössä? Itselläni ruusut tulevat länsi-pihalle, kuitenkin niin, että iltapäivän kuumin porotus ei tuolle paikalle osu, aamulla kyllä paistaa aurinko.
No joo, nämä ovat ehkä asioita, jotka käytäntö näyttää, mutta jos jotain vinkkiä olisi.
Maanpeiteruusu Fairy
Saas nährä
2
2199
Vastaukset
- peukku68
hyvin köyhissäkin oloissa mutta kukkiakseen tarvitsee aurinkoa kohtuudella jossain vaiheessa päivää, paahteessa parhaimmillaan.
- Suvi2
Minulla on ollut pari Fairya muutaman vuoden. Lantaahan nekin tarvitsevat ja hevosenlanta on parasta ruusuille.
Ei ainakaan minun Fairyni pidä paahteesta. Paahteessahan kukka kiusaantuu ja kukkii vain hetken.
Aamuaurinko on kaikille kukille parasta.
Taidat saada joka kirjoittajalta erilaisia ohjeita, revi sitten siitä. Minulla ei ole ammattikoulutusta kukkien hoidossa, vain käytännön kokemusta muutamalta kymmeneltä vuodelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131176- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2591013Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81969- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15889- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772