Jaskan paari

Anonyymi-ap

Niin se Jaskakin laittoi lapun luukulle. Tilalle ilmeisesti kebabbila. Niitähän ei torin reunalla vielä olekaan kun kahdella reunalla niin hyvä että saatiin kolmaskin reuna kebutettua.

No, itseäni ei liiemmin tämä lopettaminen haittaa. Jonkun tavallisen grillin olisi voinut siihen pykätä tilalle, mutta kukapa hullu sitä hiljalleen kuolevassa pitäjässä grilliä pitäisi.

60

1573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin näimmä. Mä olisin odottanut ilmotusta eläköitymisestä...
      Kyllä ihmettelen jos joku uus kebabbila tosiaan tulee. Kahvilan kanssa varsinkin on juu tiukkaa tämmösissä kunnissa ja tämmösinä aikoina, kun ihmiset miettii entistä tarkemmin mihin rahansa laittaa.

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Ja mahtaaks muuten tulla mitään kebabbia, kun Jaska ilmottaa Facessa, että uusi yrittäjä lupaa jatkaa kahvilaa...?

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Kyllä 800€ ilmoitus paikallislehteen et nyt lopetetaan.

    • Anonyymi

      Jospa kotiniemen Soile jatkaa koska sehän on muutenkin siellä ollut töissä sen jälkeen kun lopetti kahvilan pidon sairaalassa

      • Anonyymi

        Kyl kai hänkin on jo sen verran vanha ettei lähde yrittäjäksi ja varsinkaan, kun menestys ei kaksista olisi. Osa tosiaan ottanut hyvä jos kupillisen kahvia eikä seb riitä mihinkään.
        Sitäpaitsi, jos Soile jatkaisi, olis se kerrottu lopetusinfon yhteydessä tai jopa jo silloin, kun LL:ssä oli se juttu muutama viikko sitten.

        Natalie voisi haluta isompiin tiloihin ja olishan se ihan kiva jos vaikka Paakari Puusti (eli tutummin vissiin Laatuleipä/ Auranmaan leipä 😀) muuttaisi siihen...👍

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Ei siinä mikään kahvila menesty kun sielläkin näkyy vaan istuvan näitä turhake ukkoja ja tyhjä toimittajia mitkä ei osta mitään, ne on tuottamatonta porukkaa
      Sitä paitsi siellä haisee edelleen home kun meet ovista sisään siihen tiskille.
      Sen takia hän Seppälä silloin siinä lopetti kun vedet tuli katosta läpi ja haisi home
      Eivät saaneet varmaankaan sitä remontilla pois.

    • Anonyymi

      Helanterilla taas hommia tiedossa!

    • Anonyymi

      Aktiivisia ukkoja kun saavat baarin kuin baarin lopettamaan.

      • Anonyymi

        antakaa domuksen eläkeläisten istua he eivät ole kenenkään tiellä loistavaa porukkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antakaa domuksen eläkeläisten istua he eivät ole kenenkään tiellä loistavaa porukkaa!

        Ei ne oo mitään domuksen eläkeläisiä, ainakaan kaikki. Ja istukoot kotonaan tai toinen toisten luona vuoronperään. Ne on turhakkeita jotka on niin pirun uteliaita et tarvii istua aamusta iltaan kaupan penkillä käyttämässä ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne oo mitään domuksen eläkeläisiä, ainakaan kaikki. Ja istukoot kotonaan tai toinen toisten luona vuoronperään. Ne on turhakkeita jotka on niin pirun uteliaita et tarvii istua aamusta iltaan kaupan penkillä käyttämässä ihmisiä

        No eihän siellä kaupassa ole penkkejä.


    • Anonyymi

      Niinpä seuraavana loppuu varmaan parkki tai shell

      • Anonyymi

        Ei kai Parkki sentään! Shell jo voikin, koska on ST1:stä pienemmät tilat ja valikoima ja kun ovat muuten lähes yhtä ja samaa ja vieläpä saman ketjun brändejä. Shell loppuu viimeistään yrittäjän siirtyessä eläkkeelle.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      No niin Turun tien pizzeria siihen sitten tulee. Toivotaan et kannattaa ja ne tuottamattomat ukot alkaa sitten siellä tilaillakkin jotain

      • Anonyymi

        Penkit pois.


    • Anonyymi

      Mä käyn aika usein syömässä Koski Tl:ssä siinä Akselissa. Se on kymppitien varrella sellainen rengashuolto/ravintola. Aina tupaten täynnä.

      Aina kun sielä käyn, ihmettelen kuinka surkea Loimaa oikein voi olla! Eikö Loimaalla nyt tajuta, että rekkakuskit tarttee isot parkkipaikat, missä nuppia voi käännellä ilman ylimääräistä vaivannäköä. Ahtaalla shellin tai st1 pihalla. Nehän on molemmat ihan vitsejä. Mutta osoittaa, että kysyntää olisi.

      Että ihan voi vinkin käydä ottamassa sieltä piskuisen kekkosen aikana tehdyn kymppitien varrelta, miten täällä ysitien varrellakin voisi asian tehdä (Turku Tampere tie??!). Laakee Deli oli jo lähellä, mutta edelleenkin, miten siihen rekan saa pihalle? Sekä ne sisätilatkin voisi olla sellaiset oikein isot, looseineen päivineen. Eikä pienillä koululaistuoleilla istuskelua.

      Jos joku taas jaksaa jauhaa Auran ABC:sta, että se veisi asiakkaat niin onhan se outoa, että samalla analogialla Forssaan ABC/autokeidas ei niitä vie sieltä Koskelta.

      • Anonyymi

        ei kukaan loimaalainen lähde koskelle syömään eikä ainakaan akselin tapaseen paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kukaan loimaalainen lähde koskelle syömään eikä ainakaan akselin tapaseen paikkaan.

        Liian hyvä ja asiallinen paikka Loimaalaiselle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian hyvä ja asiallinen paikka Loimaalaiselle?

        Olen myös samaa mieltä, että Loimaalainen kuuluu kirjoittaa isolla alkukirjaimella. Kuten Jumalakin.

        T: Shell rules OK!


    • Anonyymi

      Eiks tää kaveri kuka jatkaa Jaskan Puotia ,pitänyt ennen torilla kebab-pizzeriaa. Muistatko väärin

      • Anonyymi

        Ei kun tämä on pitänyt Loimaan Kebab&Pizzeriaa entisen Tornin tiloissa. Eilen jo joku tiesikin tänne kirjottaa. Selaa pikkusen ylöspäin tai alaspäin jos luit vain aloituksen ja vastasit.
        Mutta saa nyt nähdä sitten jatkaako myös todella kahvilaa eli tulis molemmat...
        Mut eipä tää nyt niin harvinaista ole , taitaa Kenkämaailmassa olla seuraavaks lähin vastaava.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      No mut mun mielestä tää aloitti torilla ja sieltä siirtyy tornin tiloihin,

      • Anonyymi

        Aijaa, no sitte se on varmaan niinku jo mainitsit.
        Nää taitaa muutenkin siirtyä kuka mihinkin ja tehdä jotain yhteistyötäkin.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, no sitte se on varmaan niinku jo mainitsit.
        Nää taitaa muutenkin siirtyä kuka mihinkin ja tehdä jotain yhteistyötäkin.

        lajijasuris

        Niin semmoiset baarit on yhtä tyhjän kanssa jossa älykääpiöt kävivät syömässä hampurilaispullaa ja ylihintaisia keittoja joita sais kotiinkin ostaa niin kuin se J.n puoti. Jos ei ole koskaan käynyt Yi Sushissa niin ei ole koskaan kunnon ruokaa syönytkään. Sama taitaa olla joku toinen Vih------ma jossa salaattiannos täysin ylihinnoiteltu. Jos ei ole koskaan oppinut syömään monipuolisesti niin tilaa kalliilla hintaa perunaa ja lihapullaa ja perunan syönnistä ei kasva kuin pää ja nyrkit on vanha sanonta. Lajisauruksellekin tiedoksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin semmoiset baarit on yhtä tyhjän kanssa jossa älykääpiöt kävivät syömässä hampurilaispullaa ja ylihintaisia keittoja joita sais kotiinkin ostaa niin kuin se J.n puoti. Jos ei ole koskaan käynyt Yi Sushissa niin ei ole koskaan kunnon ruokaa syönytkään. Sama taitaa olla joku toinen Vih------ma jossa salaattiannos täysin ylihinnoiteltu. Jos ei ole koskaan oppinut syömään monipuolisesti niin tilaa kalliilla hintaa perunaa ja lihapullaa ja perunan syönnistä ei kasva kuin pää ja nyrkit on vanha sanonta. Lajisauruksellekin tiedoksi!

        Joo tiedetään ja mä syön pienituloisena ns. ulkona aika vähän ja vielä vähemmän eineksiä. Syön sinänsä suht monipuolisesti, mut vähän liikaa. Kasviksia vois syödä enemmäkin 😉

        Itämaiset ruoat maistuis mullekin, jos ei ole liikaa kaalia ja sipulia, mut lisäksi mä oon yliherkkä mm. chilille ja currylle. Mä oon pari kolmee kertaa syönyt noita kiinalaisia ja aina kauheet vatsanväänteet.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tiedetään ja mä syön pienituloisena ns. ulkona aika vähän ja vielä vähemmän eineksiä. Syön sinänsä suht monipuolisesti, mut vähän liikaa. Kasviksia vois syödä enemmäkin 😉

        Itämaiset ruoat maistuis mullekin, jos ei ole liikaa kaalia ja sipulia, mut lisäksi mä oon yliherkkä mm. chilille ja currylle. Mä oon pari kolmee kertaa syönyt noita kiinalaisia ja aina kauheet vatsanväänteet.

        lajijasuris

        Voiko pienituloinen syödä liikaa? Vai etkö ole tarpeeksi pienituloinen!


      • Anonyymi

        Meinaatko siis että aloitti FC Torista ja siirty siitä LKP:n omistajaks? LKP:n sijainti on nimittäin pysynyt avaamisesta asti samassa tilassa tornitalossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko pienituloinen syödä liikaa? Vai etkö ole tarpeeksi pienituloinen!

        Voipa hyvinkin, mut kun mulla ei ole kotona limua, keksejä, karkkia ym. Kyl ne läskit on tullut pitkässä juoksussa, ja syömällä päivittäin vaikka "ylimääräinen" leipä. Kyllä olen hyvin pienituloinen terveyssuhteutetusti ja muutenkin, vaikka hiukan tuloveroakin maksan. Mut tt:a en saa yhtään.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipa hyvinkin, mut kun mulla ei ole kotona limua, keksejä, karkkia ym. Kyl ne läskit on tullut pitkässä juoksussa, ja syömällä päivittäin vaikka "ylimääräinen" leipä. Kyllä olen hyvin pienituloinen terveyssuhteutetusti ja muutenkin, vaikka hiukan tuloveroakin maksan. Mut tt:a en saa yhtään.

        lajijasuris

        ja taitaa muuten olla niin että pienitulosissa enemmän tosi lihavia kuin väestössä keskimäärin. Syyksi sanotaan että terveellinen on niin kallista, mut se on höpöhöpöä

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin semmoiset baarit on yhtä tyhjän kanssa jossa älykääpiöt kävivät syömässä hampurilaispullaa ja ylihintaisia keittoja joita sais kotiinkin ostaa niin kuin se J.n puoti. Jos ei ole koskaan käynyt Yi Sushissa niin ei ole koskaan kunnon ruokaa syönytkään. Sama taitaa olla joku toinen Vih------ma jossa salaattiannos täysin ylihinnoiteltu. Jos ei ole koskaan oppinut syömään monipuolisesti niin tilaa kalliilla hintaa perunaa ja lihapullaa ja perunan syönnistä ei kasva kuin pää ja nyrkit on vanha sanonta. Lajisauruksellekin tiedoksi!

        Jos sanot Yi Sushia kunnon tavaraksi, et kyllä ole sitten sitä kunnollista päässyt syömään. Mee turkuun tai stadiin opintomatkalle niin voit valaistua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja taitaa muuten olla niin että pienitulosissa enemmän tosi lihavia kuin väestössä keskimäärin. Syyksi sanotaan että terveellinen on niin kallista, mut se on höpöhöpöä

        lajijasuris

        Joo, toi oli tyhmä kysymys ja se on totta, että vähätuloisimmat syö enemmän epäterveellisesti. Vaikka just toi sian ja naudanlihan hintaero. Naudanliha vähempirasvaisena on terveellisempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, toi oli tyhmä kysymys ja se on totta, että vähätuloisimmat syö enemmän epäterveellisesti. Vaikka just toi sian ja naudanlihan hintaero. Naudanliha vähempirasvaisena on terveellisempää.

        Mutta nyt Purraa varmaan ärsyttäisi kuulla, että köyhä on syönyt vatsansa täyteen...?


    • Anonyymi

      Näin muistaisin,

      • Anonyymi

        Mut jos hän on Torilla ollut työntekijänä ja sitten siirtyi yrittäjäksi, sillä muuten olis vähän kummallinen kuvio vaikka samapa tuo

        Muutaman pizzan oon kotiin tilannut LKP:sta taannoin, mutta olisko ollut kolmisen vuotta sitten, kun yrittäjän vaihdoksen jälkeen muuttu huonommaks - onkohan sitten ollut tämä kaveri

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Toivottavasti saa muutakin kuin pizzaa ja kebabia

      • Anonyymi

        Mä kuulin, että tosiaan molemmat tulis eli kebupizzeria ja kahvila jatkaa.

        Mut mahtaaks se Laakee oikeesti muuttaa Ricon&Hesen tiloihin, kun siellä on edellee vanhat kalusteet ja vain se väliseinä tehtyja seki ilman pintakäsittelyjä...

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kuulin, että tosiaan molemmat tulis eli kebupizzeria ja kahvila jatkaa.

        Mut mahtaaks se Laakee oikeesti muuttaa Ricon&Hesen tiloihin, kun siellä on edellee vanhat kalusteet ja vain se väliseinä tehtyja seki ilman pintakäsittelyjä...

        lajijasuris

        Ei ne nyt pysyvää väliseinää mistään vaneripalasta tee herra paratkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne nyt pysyvää väliseinää mistään vaneripalasta tee herra paratkoon

        Ööh, niin onks se vain yksipuoleinen seinämä. Mut muuten aattelin, että ei-kantava kevytrakenteinen väliseinä voisi olla vaan vaneria ja päälle sitten lasikuitutapetti.
        Aika höttöseltä ja joustavalta on vaikuttanu apteekin seinäkin mitä joskus oon siihen nojannut

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööh, niin onks se vain yksipuoleinen seinämä. Mut muuten aattelin, että ei-kantava kevytrakenteinen väliseinä voisi olla vaan vaneria ja päälle sitten lasikuitutapetti.
        Aika höttöseltä ja joustavalta on vaikuttanu apteekin seinäkin mitä joskus oon siihen nojannut

        lajijasuris

        Tuon seinän tarkotus on vaan ja ainoastaan rajata liikenne niin että vessat voi olla auki ilman että ricon tiloihin pääsee. Sitten kun se pysyvä seinä tulee, on se aika varmasti jotain kipsilevyä ja kunnolla tehtynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon seinän tarkotus on vaan ja ainoastaan rajata liikenne niin että vessat voi olla auki ilman että ricon tiloihin pääsee. Sitten kun se pysyvä seinä tulee, on se aika varmasti jotain kipsilevyä ja kunnolla tehtynä.

        Aijaa eli seinää on siis sitten muuallakin kuin käytävän vieressä. Joo onhan kipsilevy tai koristeharkko yms. tietty tyylikkäämpi. Jos on tarkoitus tehdä kunnon väliseinä niin en oikein ymmärrä miksei voi suunnitella niin ja tehdä samantien. Väliäkö sillä niin jos Ricon tiloihin pääsee, mut olis vaan keittiön ovet suljettu jotenkin ettei sinne pääse piiloon vandalisoimaan

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa eli seinää on siis sitten muuallakin kuin käytävän vieressä. Joo onhan kipsilevy tai koristeharkko yms. tietty tyylikkäämpi. Jos on tarkoitus tehdä kunnon väliseinä niin en oikein ymmärrä miksei voi suunnitella niin ja tehdä samantien. Väliäkö sillä niin jos Ricon tiloihin pääsee, mut olis vaan keittiön ovet suljettu jotenkin ettei sinne pääse piiloon vandalisoimaan

        lajijasuris

        Jos sinne ricon tiloihin pääsisi niin kuvittele se sotku mitä lapset sinne jättää jälkeensä. Nyt etenkin kun vartijoita prismassa ei enää aktiivisesti ole vaan tulevat pelkästään kutsusta tai rutiinikäynneille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne nyt pysyvää väliseinää mistään vaneripalasta tee herra paratkoon

        Jos on fyrkat vähis, Tokilla aika haastava tulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on fyrkat vähis, Tokilla aika haastava tulos.

        No niin oli yllättävänkin, marketkauppa tais olla jopa hiukan miinuksella, jos oikein muistan. Mut ei toi niin suuri homma sentään. Sitä ihmettelen miksei muka kannattanut Hesen siinä jatkaa. Nyt alkaa vähä vaikuttaa ettei siihen ketään tule, niin hullulta tuntuu pitää ennemmin tyhjänä. Vai kestääks vaan suunnittelu ja luvat - mutku entisiä kalusteitakaa ei ole pois viety.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      No mihin ne vartijatkin nyt on lähteneet, kyllä siellä ainakin iltaisin pitäs olla vartija

      • Anonyymi

        Mä oon nähnyt ehkä joka toinen kerta kaupassa käydessä, iltapäivisin-alkuillasta. On huomannut myös vähenemisen ihan selvästi, mutta perjantaisin taitaa olla aina, kun on suurin ryysis

        lajijasuris


      • Anonyymi

        Prisma luopui vartijoiden läsnäolosta kuulemma säästöstön takia ja jatkossa tulee vaan jos tarvitaan. Ennen niillä oli oma toimisto jossa olivat siellä ja valvoivat mut nyt se on kuulemma varasto. Näin ainakin se yks vaksi kertoili.


    • Anonyymi

      Hiljaista on, Lauantai aamupäivisinkin pari kassaa auki.

    • Anonyymi

      Onkohan Jaskan baarissa porukkaa. Toivottavasti ettei heti kaadu

      • Anonyymi

        Kai se aukee vasta sitten, kun saadaan pizzauunit ja ehkä jotain muutakin remppaa

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Ai jaa. Se on siis nyt kiinni vai

      • Anonyymi

        Ehkä jo tiedät mutta kiinni on. Eilen ohi mennessä näytti tosi hiljaiselta eli ei taida olla remppa vielä alkanut. Pitää kai suunnitella ja hankkia luvat ensin...

        Tuli käytyä Parkissa vaihteeksi ja siellä oli paljon porukaa, eikä vaan kahvikuppi kädessä ja harvoin siellä hiljaista ollut mitä siellä käynyt. Kaupungilla varmasti olis kysyntää grilli-kahvilalle, ei se siitä ole kiinni. Olis niin hemmetin tärkeää myydä sitä mistä ihmiset tykkää ja maksaa, eikä saa alkaa säästään näissä - mutta näin tehtiin. Olis myös tärkeää kysyä ja pysyä hermolla asiakkaiden oikeista mielipiteistä. Oliko nyt Face vai Google kommentit, mutta ne oli tyyliin "ihan hyvä paikka, kannattaa käydä" joka ikävä kyllä oikeesti yleensä on päinvastoin. Jaskan puodilta tuntui minusta puuttuvan itsereflektio, mitä pidän vähän yllättävänä pitkän linjan kyläkauppiaalta.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Laita itse kauppa ja tee itserefkektioita

      • Anonyymi

        No, mä tiedän kokeilemattakin ettei tule yhtään mitään ja syitä on monia.
        Liikepaikka oli ihan hyvä grilli-kahvilalle ja lähin verrannollinen kilpailija Parkki on tarpeeksi kaukana. Keitot oli hyviä mutta muuten jokainen Parkissa ja kahviloista Paakari Puustissa ja Natalissa käynyt tietää noissa porukkaa kävi enemmän. Mutta kaikilla on ollut aika haastavat vuodet ja ihmiset katsoo tarkemmin mihin rahansa laittaa, mutta ei täällä liian tiukalla ihmisten kukkaron nyörit ole.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mä tiedän kokeilemattakin ettei tule yhtään mitään ja syitä on monia.
        Liikepaikka oli ihan hyvä grilli-kahvilalle ja lähin verrannollinen kilpailija Parkki on tarpeeksi kaukana. Keitot oli hyviä mutta muuten jokainen Parkissa ja kahviloista Paakari Puustissa ja Natalissa käynyt tietää noissa porukkaa kävi enemmän. Mutta kaikilla on ollut aika haastavat vuodet ja ihmiset katsoo tarkemmin mihin rahansa laittaa, mutta ei täällä liian tiukalla ihmisten kukkaron nyörit ole.

        lajijasuris

        En ole oikein koskaan ymmärtänyt tuota pelkkää kahvilassa istumista ja tilataan kahvi ja joku leivos tai vastaava ja maksetaan siitä monta euroa mutta tietysti jos istutaan ystävien kanssa seurustelun merkeissä niin se on eri asia. Kyllä yleensä satsaamme puolisoni kanssa hyvään ruokaan kun käymme ulkona syömässä. Loimaalla ei ole lauantaisin ja sunnuntaisin esim. mitään muuta kunnon ruokapaikkaa kohtuuhintaan kuin Yi Sushi jossa hinta-laatusuhde on kyllä kohdallaan kun ajattelee että jäätelökin kuuluu jälkiruoaksi samaan hintaan. Ihan hyvä että on tällaisia paikkoja ja valtavan ystävällinen henkilökunta. Pizza ja kebabpaikat ovat yhtä tyhjän kanssa ja heidän edustamiansa tuotteita saa kotiinkin kaupasta halvalla mutta kiinalainen ruoka on kyllä täydellisen hyvää verrattuna pizzaan ja ranskalaisiin ja pullahampurilaisiin. Ilmankos Yi Sushi tuntuukin olevan melkoisen suosittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole oikein koskaan ymmärtänyt tuota pelkkää kahvilassa istumista ja tilataan kahvi ja joku leivos tai vastaava ja maksetaan siitä monta euroa mutta tietysti jos istutaan ystävien kanssa seurustelun merkeissä niin se on eri asia. Kyllä yleensä satsaamme puolisoni kanssa hyvään ruokaan kun käymme ulkona syömässä. Loimaalla ei ole lauantaisin ja sunnuntaisin esim. mitään muuta kunnon ruokapaikkaa kohtuuhintaan kuin Yi Sushi jossa hinta-laatusuhde on kyllä kohdallaan kun ajattelee että jäätelökin kuuluu jälkiruoaksi samaan hintaan. Ihan hyvä että on tällaisia paikkoja ja valtavan ystävällinen henkilökunta. Pizza ja kebabpaikat ovat yhtä tyhjän kanssa ja heidän edustamiansa tuotteita saa kotiinkin kaupasta halvalla mutta kiinalainen ruoka on kyllä täydellisen hyvää verrattuna pizzaan ja ranskalaisiin ja pullahampurilaisiin. Ilmankos Yi Sushi tuntuukin olevan melkoisen suosittu.

        En ole syönyt susia, enkä syö.


    • Anonyymi

      Semmone perinteinen grilli vois sitten tulla vaikka RDn tiloihin, kun pizzerioita ja kahviloita kaupungissa jo onkin.

      Kyl vähän tuli Nime tänään mieleen, kun söin "pirkkahampurilaisen", mutta se oli hintaansa nähden vähän pieni ja vieläpä jäähtynyt, kun se oli lounastiskistä. Ei jaksanut väsyneenä (+Panacod+nopee Sirdalud) sanoo mitään. En halunnut listalta sellasenaan, kun ei ollut ihan sitä mitä halusin, ja siinä vähän ennakoiden negajäynäsin yms sekoo. Kuitenkin Nimessä olis mukisematta saanut pari pikkumuutoksellakin sen mitä haluu ja hintaa tarvittaessa modifioitiin, kaikki ilman empimisiä ja virnuiluita yms. Isomman ja halvemmalla - pippuria ja suolaa olis voinu olla pihvissä enemmän - niinku tänäänkin. Mutta se lehtipihvi oli ihan paras. Jaskan pihvit oli muuten aina hiukat sitkeitä ja narskuvia. Semmosia kun mun omatkin oli sillon niitä vielä paistoin 🫢😁

      lajijasuris

      • Anonyymi

        ... ja Nimessä kuuntelivat kunnolla ja ymmärsivät myös epäsuorat pyynnöt ja kritiikit, joskin niitä tarvi siellä harvoin esittää. Noita jotkut pitää sekojuttuna tms mistä ei suinkaan ole kyse, mutta toisille nyt ylipäänsä kaikki ulkoiset ja pinnalliset tekijät on tärkeämpiä kuin sisältö.a

        lajijasuris


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍒 K­­u­u­­­m­a­t­­ ­t­­­y­­­t­ö­t­ ­­­o­­­d­­­o­t­­­t­­a­­v­­a­t­ ­s­­i­n­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18298763

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi
      UUSI

      Parhaan aurajuustokebabin 100 kilometrin säteellä saat Kyröstä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Rullakebabin siis. Kumma miten samanniminen ruoka voi olla niin erilainen jokaisessa kebabbilassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe