Onko teille tullut vastaan naisia, jotka yrittävät saada nuorempaa ja usein paremman näköistä naista taloudellisesti riippuvaiseksi itsestään?
Onko tullut vastaan
7
499
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä oo tullut vastaan, koska lähtökohtaisesti haen vain oman ikäisiä nuoria naisia. Ei kiinnosta sauvakävelyä ja puutarhanhoitoa harrastava vanha täti. Tienaan hyvin enkä ole kenestäkään taloudellisesti riippuvainenm
- Anonyymi
Tottahan toki, narsistinen ex-puolisoni. Todella noloa kun jahtaa itseään nuorempia eikä hänellä enää ole muita avuja kuin rahansa. Se, mitä nämä nuoret naiset eivät ymmärrä, on se, että oikeasti hän on pihi kuin mikä. Kertoilee tarinoita, maalailee upeaa tulevaisuutta, todellisuudessa mitään näistä ei koskaan tapahdu. Haluaa vain maksajan ja ilmaisen kotiapulainen. Varokaa jos kohtaatte.
- Anonyymi
Kuulostaa myös mun exän nykymenolta.
- Anonyymi
Tulee yksi mieleen menneisyydestä. Tosin ymmärrän häntä. En pidä pahana, halusi antaa paljon ja myös saada.
- Anonyymi
En ole kiinnostunut mummoista. Miksi joku haluaisi uhrata oman elämänsä rahan takia.
- Anonyymi
Eikö ihmiset yleensä halua elää omannäköistään elämää? Se lienee syy.
- Anonyymi
No ei. Se ehkä johtuu siitä, että olen itse hyvätuloinen yli nelikymppinen. Tosin pari kertaa lähivuosina joku nuorempi nainen on aika suoraan ilmoittanut, että minussa vetoaa myös taloudellinen status. Koska olen aina tienannut enemmän kuin kumppanini, niin se ei ole sinänsä uusi asetelma, mutta uutta on kun siitä puhutaan suoraan. En kuitenkaan halua kenenkään olevan riippuvainen minusta yhtään millään tasolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346