Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi sinua mies kaipaa niin moni?

Anonyymi-ap

Olen ihan varma, että täällä kaipaa useampi juuri sinua. Ainakin minä + kaksi muuta. Enkä kuuntele ulkopuolisten vastaväitteitä tähän.

191

2781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En käsitä itsekään.

      • Anonyymi

        Niin, että oletko täysin syytön ja viaton siihen? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että oletko täysin syytön ja viaton siihen? Ap

        Kummallinen ilmiö, sivusta pohdin.

        Mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että oletko täysin syytön ja viaton siihen? Ap

        jos mies on eläin ja lapsirakas ja sen huomaa helposti,niin jo on vientiä ,silloin vie äidit tyttäret ja mummot,silti pitää olla sosiaaliset taidot täys 110.Ei taida näitä miehiä olla vapaana ja jos on,tietävät oman arvonsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos mies on eläin ja lapsirakas ja sen huomaa helposti,niin jo on vientiä ,silloin vie äidit tyttäret ja mummot,silti pitää olla sosiaaliset taidot täys 110.Ei taida näitä miehiä olla vapaana ja jos on,tietävät oman arvonsa

        Siis jos mies on esim. sika ? Ja vielä lapsirajkas... Missä kielioppisi luuraa hahhaha


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­­y­­m­­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tuli vaan mieleen, että teetkö niin tarkoituksella, että keräilet "ihailijoita" ja roikotat niitä. Ap

      • Anonyymi

        Naurettava ajatus, mitenkä olisi edes mahdollista ja miksi kukaan keräilisi ihailijoita?


      • Anonyymi

        Tämä suhdepohdinta täällä on ehkä jonkinlaista korviketta oikealle elämälle jonka muuttuva maailma vei mennessään älykkäiltä ja kauniilta.

        Pohdin sivusta.

        Mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava ajatus, mitenkä olisi edes mahdollista ja miksi kukaan keräilisi ihailijoita?

        Miehen omassa pienessä illuusiokuplassa, mitä hän tänne jatkuvasti käsikirjoittaa kaikki on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava ajatus, mitenkä olisi edes mahdollista ja miksi kukaan keräilisi ihailijoita?

        Samaa ihmettelen,järjetöntä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelen,järjetöntä on.

        Niin, eikö ole tämä sinunkin miesaloittajan teiniviikarimainen palstatarinallisuus absurdi kun järjellä miettii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava ajatus, mitenkä olisi edes mahdollista ja miksi kukaan keräilisi ihailijoita?

        Narsisti tekee niin se hivelee heidän olematonta itsetuntoaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä suhdepohdinta täällä on ehkä jonkinlaista korviketta oikealle elämälle jonka muuttuva maailma vei mennessään älykkäiltä ja kauniilta.

        Pohdin sivusta.

        Mieheltä

        Teille voi olla noinkin mulle tämä paska täällä on vai vaivatonta ajankulua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen omassa pienessä illuusiokuplassa, mitä hän tänne jatkuvasti käsikirjoittaa kaikki on mahdollista.

        Kannattas sunkin joskus pysähtyä miettimään niitä omia illuusioitasi ni ehkä hyvällä tuurilla oppisit elämään elämääsikin etkä muiden fantasioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelen,järjetöntä on.

        No kun noin fiksu olet ni kerroppa si mitä järkeä edes elämässä yleensäkään on vai etkö osaa


      • Anonyymi

        Jos ihana ihminen kyseessä,ihailijoitakin mahdollisesti useampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä suhdepohdinta täällä on ehkä jonkinlaista korviketta oikealle elämälle jonka muuttuva maailma vei mennessään älykkäiltä ja kauniilta.

        Pohdin sivusta.

        Mieheltä

        En tiedä suhdekeskustelun syystä, ei ole mun aloitus, mutta kyllä korviketta tämä palstailu taitaa olla, ainakin pääsääntöisesti. Muuttuva maailma saisi palauttaa mun elämäni ja ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun noin fiksu olet ni kerroppa si mitä järkeä edes elämässä yleensäkään on vai etkö osaa

        Si ei ole kigrjoittaja, joten jättääkääpä rauhaan!


      • Anonyymi

        Täällä on mies, joka tekee juuri noin. On tehnyt jo 2-3v. En tiedä mitä hakee (ihailua?) vai paneeko vain naisia kertoen ettei ole pitkään aikaan… Valitettavasti kohteena on naisia, jotka joko ovat eläneet vaikeita asioita elämässään, ovat olleet pitkään sinkkuna tai sitten kärsivät mielenterveyden ongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava ajatus, mitenkä olisi edes mahdollista ja miksi kukaan keräilisi ihailijoita?

        mä keräilen rakkaus sieluja ja yritän pitää ne


    • Anonyymi

      Et kaipaa ulkopuolisten vastaväitteitä, koska et halua kuulla missä harhassa elät. Ala käyttää aivojasi välillä.

      • Anonyymi

        Sinulla tuntuu olevan jatkuvasti etenkin öisin tarve luennoida näissä edelleen miehen trollauksissa jostain harhaisuudesta melko abstraktilla tavalla. Kannattaa varmaan suunnata tämä ajatus ihan itseesi, vuoden sketsihahmo😂


      • Anonyymi

        Mihin mä niitä tarvin kun ette te muutkaan niitä osaa käyttää vai eikö teille ole suotu pienintäkään aivotoimintaa ajatteluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla tuntuu olevan jatkuvasti etenkin öisin tarve luennoida näissä edelleen miehen trollauksissa jostain harhaisuudesta melko abstraktilla tavalla. Kannattaa varmaan suunnata tämä ajatus ihan itseesi, vuoden sketsihahmo😂

        Mä en harrasta luennointia joten mu sulle vinkiksi opettele tarkastelemaan tekstiä tarkemmin ni ehkä opit samalla arvosteletko itseäsi vai hyvää ystävääsi


    • Anonyymi

      Kuka se mies on jota me kaivataan yhdessä?

      • Anonyymi

        Turha kalastella.


      • Anonyymi

        Aloittajan mielestä täällä käy vaan yksi mies ja se tunnistaa juuri hänet ilman mitään tunnisteita.
        Joskus tuntuu että tuo nainen kirjoittelee sivupersoonalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan mielestä täällä käy vaan yksi mies ja se tunnistaa juuri hänet ilman mitään tunnisteita.
        Joskus tuntuu että tuo nainen kirjoittelee sivupersoonalleen.

        Ihan sen vuoks kysyin kun mulle on sanottu aiemmin että kaivataan samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan mielestä täällä käy vaan yksi mies ja se tunnistaa juuri hänet ilman mitään tunnisteita.
        Joskus tuntuu että tuo nainen kirjoittelee sivupersoonalleen.

        se pitää ihan kutinsa, Aloittajalla jäänyt ilmeisesti lääkkeet välistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sen vuoks kysyin kun mulle on sanottu aiemmin että kaivataan samaa.

        Täällä sanotaan kaikenlaista vaikka kukaan ei oikeasti tietä ketä tällä on ja ketä kaipaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan mielestä täällä käy vaan yksi mies ja se tunnistaa juuri hänet ilman mitään tunnisteita.
        Joskus tuntuu että tuo nainen kirjoittelee sivupersoonalleen.

        Joskus tuntuu, että olet menettänyt kaiken omassa elämässäsi siis uskottavuuden maineen kunnioituksen kaiken alustamalla trollipalstalla kateuden kohteestasi sekavalla ja epäjärjestyneellä tavalla ja jankuttamalla samaa miehen provoissa. Jos sinulla ei ole ketään muuta kuulemassa huulten heilutteluasi kuin anonyymit lukijat joita vähän banaanilla tavalla yrität psyykata, niin tee siitä johtopäätökset hyvä nainen, edes se ns miniyou ei vissiin enää tuu pihalle leikkimään. Omalla uralla pelaaminen on aina huono valinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se pitää ihan kutinsa, Aloittajalla jäänyt ilmeisesti lääkkeet välistä

        Sinä vastailet sekä miespuoliselle aloittajatrollille että komppaat itseäsi aamuyöstä. Tämä ON viihdettä hyvä🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sanotaan kaikenlaista vaikka kukaan ei oikeasti tietä ketä tällä on ja ketä kaipaamassa.

        Sinun kannattaisi muistaa kun kirjoittelet muita aliarvioidaan, että trollaava mies vedättää jutuillaan, etkä esim suinkaan ohjaa jotain yksilöä oikealle tielle. Et erota mitään toden ja epätoden välillä, joten neuvonnan varaa ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaisi muistaa kun kirjoittelet muita aliarvioidaan, että trollaava mies vedättää jutuillaan, etkä esim suinkaan ohjaa jotain yksilöä oikealle tielle. Et erota mitään toden ja epätoden välillä, joten neuvonnan varaa ei ole

        Muita aliarvioiden* ja tarkoitan tällä nimenomaan tätä onttoa muille tai jopajollekin tietylle osoitettua muka järkipuhetta aina saman trollaavan äijän irrationaalisia juttuja kommentoiden tai niihin muuten viitaten tai niitä siteeraten. Sellaiset tyypit pitää tällaisia aloituksia uskottavina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan mielestä täällä käy vaan yksi mies ja se tunnistaa juuri hänet ilman mitään tunnisteita.
        Joskus tuntuu että tuo nainen kirjoittelee sivupersoonalleen.

        No kai se itsensä tunnistaa mu arvoitukseksi jää onko hän varma mitä persoonallisuuttaan käytti kirjoittaessaan viimeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sen vuoks kysyin kun mulle on sanottu aiemmin että kaivataan samaa.

        Voihan tuokin olla mahdollista jot kaipaatten sammoo vai joko olette hautaa alkaneet hänelle kaivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se pitää ihan kutinsa, Aloittajalla jäänyt ilmeisesti lääkkeet välistä

        Mistäs tuon tiedät oletko aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sanotaan kaikenlaista vaikka kukaan ei oikeasti tietä ketä tällä on ja ketä kaipaamassa.

        Onko sillä sulle jotain merkitystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tuntuu, että olet menettänyt kaiken omassa elämässäsi siis uskottavuuden maineen kunnioituksen kaiken alustamalla trollipalstalla kateuden kohteestasi sekavalla ja epäjärjestyneellä tavalla ja jankuttamalla samaa miehen provoissa. Jos sinulla ei ole ketään muuta kuulemassa huulten heilutteluasi kuin anonyymit lukijat joita vähän banaanilla tavalla yrität psyykata, niin tee siitä johtopäätökset hyvä nainen, edes se ns miniyou ei vissiin enää tuu pihalle leikkimään. Omalla uralla pelaaminen on aina huono valinta

        Miten voi menettää mitään jos lähtökohta on ollu alkoholistin äpärä yksinhuoltajan kasvatti joka on pitkälti oppinsa ottanu yhdeksänkymmentä luvulla telkusta ja si taas kenellekään en ole koskaan ollu kateellinen tämän elämästä tai siitä kenenkä kanssa kukakin on seukannu ja rahaa en ole vaivautunu kerään kun sillä ei tee muuta kun korkeintaan lisää ongelmia elämäänsä ja mä voin antaa oman elämäni ihan kenelle vain kuka sen huolii voin luvata ei lopu ongelmat kesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaisi muistaa kun kirjoittelet muita aliarvioidaan, että trollaava mies vedättää jutuillaan, etkä esim suinkaan ohjaa jotain yksilöä oikealle tielle. Et erota mitään toden ja epätoden välillä, joten neuvonnan varaa ei ole

        Mä en harrasta neuvomista kun töissä muuten korkeintaan varoitan päätöshän on jokaisen oma minkä valinnan elämässään tekee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita aliarvioiden* ja tarkoitan tällä nimenomaan tätä onttoa muille tai jopajollekin tietylle osoitettua muka järkipuhetta aina saman trollaavan äijän irrationaalisia juttuja kommentoiden tai niihin muuten viitaten tai niitä siteeraten. Sellaiset tyypit pitää tällaisia aloituksia uskottavina

        Empä ole täälä vie yhtä ainoaa uskottavaa aloitusta kohdannu mu pirun kiva tapa tästä on tullu kuluttaa aikaa tääl on niin vitusti teitä herkkähipiäisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi menettää mitään jos lähtökohta on ollu alkoholistin äpärä yksinhuoltajan kasvatti joka on pitkälti oppinsa ottanu yhdeksänkymmentä luvulla telkusta ja si taas kenellekään en ole koskaan ollu kateellinen tämän elämästä tai siitä kenenkä kanssa kukakin on seukannu ja rahaa en ole vaivautunu kerään kun sillä ei tee muuta kun korkeintaan lisää ongelmia elämäänsä ja mä voin antaa oman elämäni ihan kenelle vain kuka sen huolii voin luvata ei lopu ongelmat kesken

        Ookko sä nyt kuka ap vai joku sivusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empä ole täälä vie yhtä ainoaa uskottavaa aloitusta kohdannu mu pirun kiva tapa tästä on tullu kuluttaa aikaa tääl on niin vitusti teitä herkkähipiäisiä

        No jos sun mielestä mikään ei ole uskottava aloitus ollut, ni se ei tarkoita etteikö olis ollut ihan aitoja. 😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tuokin olla mahdollista jot kaipaatten sammoo vai joko olette hautaa alkaneet hänelle kaivaa

        En ainakaan minä kaiva ikinä hänelle kuoppia ❤ vaiko sinulle ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan mielestä täällä käy vaan yksi mies ja se tunnistaa juuri hänet ilman mitään tunnisteita.
        Joskus tuntuu että tuo nainen kirjoittelee sivupersoonalleen.

        Hyökkäys on paras puolustus. 😉 Taidatkin olla niitä jotka tuota miestä kaipaa.

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyökkäys on paras puolustus. 😉 Taidatkin olla niitä jotka tuota miestä kaipaa.

        Sivusta.

        Oletko sinä se mies sitten 😉 sivusta myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi menettää mitään jos lähtökohta on ollu alkoholistin äpärä yksinhuoltajan kasvatti joka on pitkälti oppinsa ottanu yhdeksänkymmentä luvulla telkusta ja si taas kenellekään en ole koskaan ollu kateellinen tämän elämästä tai siitä kenenkä kanssa kukakin on seukannu ja rahaa en ole vaivautunu kerään kun sillä ei tee muuta kun korkeintaan lisää ongelmia elämäänsä ja mä voin antaa oman elämäni ihan kenelle vain kuka sen huolii voin luvata ei lopu ongelmat kesken

        Et ole siis ajatellut, että ITSE vaikutat omaan elämääsi? Sinä itse päätät, haluatko päästä eteenpäin vai haluatko elää, niinkuin juoppo vanhempasi.
        Jos itse olisin ajatellut noin ja luovuttanut, koska lapsuuteni oli mitä oli ja olisin hyväksynyt sen, että minun pitää tehdä samoin, se on minun kohtaloni jatkaa samaa elämää, olisin jo kuollut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan mielestä täällä käy vaan yksi mies ja se tunnistaa juuri hänet ilman mitään tunnisteita.
        Joskus tuntuu että tuo nainen kirjoittelee sivupersoonalleen.

        Ettekö tajuu, et se on mies, boka eziintyy naisena! Ei rassut tajua, ett heidät tiedetään ja tää o fakta tieto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tuntuu, että olet menettänyt kaiken omassa elämässäsi siis uskottavuuden maineen kunnioituksen kaiken alustamalla trollipalstalla kateuden kohteestasi sekavalla ja epäjärjestyneellä tavalla ja jankuttamalla samaa miehen provoissa. Jos sinulla ei ole ketään muuta kuulemassa huulten heilutteluasi kuin anonyymit lukijat joita vähän banaanilla tavalla yrität psyykata, niin tee siitä johtopäätökset hyvä nainen, edes se ns miniyou ei vissiin enää tuu pihalle leikkimään. Omalla uralla pelaaminen on aina huono valinta

        Sä pelaat muitten uralla ja se on kallista puuhaa! Esim. 1vuosi on n. 40 tuhatta euroo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se mies sitten 😉 sivusta myös

        Vaikee sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikee sanoo.

        No siitä sitten valitsemaan haluamasi kaikkien seasta, jonkun irl taisit hylätä just.


    • Anonyymi

      Minkäs sille mahtaa kun on näin komea ja isolla peeniksellä varustettu

      • Anonyymi

        Kumpa on ongelmasi alkoholi vai huumeet


      • Anonyymi

        No torre torre, oma kehu haisee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No torre torre, oma kehu haisee!

        Oi tuo on se ihana <3


    • Anonyymi

      Aluksi tällaiset harhaiset oli huvittavia mutta nykyään tulen pahalle tuulelle.
      Elä palstaharhassa ja rakenna tänne keinotekoinen todellisuus. Ei kiinnosta enää.

      • Anonyymi

        Kiinnostaa kuitenkin kompata omia tekstejäsi mies, jonka funktio on kirjoittaa vastakkaisesta sukupuolesta surrealistista narratiivia abstraktilla tavalla, jotka toiset yrittää tulkita hyvinkin spesifisti. Sori ku vaihtu suomi saameen


      • Anonyymi

        No ehkä olis syytä elää muuallakin kun täällä mu onko sulla mitään elämää tämän sivuston ulkopuolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa kuitenkin kompata omia tekstejäsi mies, jonka funktio on kirjoittaa vastakkaisesta sukupuolesta surrealistista narratiivia abstraktilla tavalla, jotka toiset yrittää tulkita hyvinkin spesifisti. Sori ku vaihtu suomi saameen

        Mitä tuosta eipä täällä varmaan edes puoletkaan tajua mitä kirjoittaja edes tarkoittaa kirjoituksellaan


    • Anonyymi

      Tämä ei ole minulta. Minusta on pieni ihme, jos täällä ylipäätään yksikin kaivattu ja kaipaaja kohtaa, joten tuollainen kolme ei ole mahdollista. Aloittaja ei ole ihan fiksu nyt.

    • Anonyymi

      Nämä on kaikki samalta. Tuo toinen aloitus jossa ei halua kaivata on samalta.
      Joku potiIas.

    • Anonyymi

      Minusta on helppo pitää kun en ole kovin vaatelias niin kerään puoleeni näitä keillä itsellään on omassakin elämässä tekemistä yllin kyllin. Se ettet ole ainoa kertoo vain että nykyaika ei päästä helpolla ketään ja ei haluta etsimällä etsiä sitä mihin pitäisi panostaa kaikkensa.

    • Anonyymi

      En usko että minua vaan mahdollisesti jotakuta muuta joka alkaa samalla kirjaimella. Ei ole mistään semmoisesta kyse että keräisin kaipaajia. En edes tunne paljoa ihmisiä.

    • Anonyymi

      Feromonit syyllisenä minun tapauksessa. Pieni nuuhkaisu minua ja nainen on koukussa. Syytön olen tähän ja kaipaan vaan sinua.😁

      • Anonyymi

        Yleistit sanomalla pieni?Tapauskohtaista kuitenkin ja pitoisuudet vaihtelee niiden vuoksi.
        Tapauskohtainen = eri naiset.


      • Anonyymi

        Osaatpas olla hauska, mahtavan feromonipitoisuuden lisäksi, 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatpas olla hauska, mahtavan feromonipitoisuuden lisäksi, 😁

        Feromonit tekevät hauskaksi.


      • Anonyymi

        Kannattaisko vähentää sitä dödön käyttöä ettet ihan hajuvesitehtaalta kuitenkaan tuoksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feromonit tekevät hauskaksi.

        Ja mitenkä muka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitenkä muka

        En keksi muutakaan selitystä. Olen vaan niin hauska. 😆


      • Anonyymi

        mä haisen kulkukoiralle tai vanhalle sudelle mut vasta läheltä ja vaikka en kastu haisen silti pahalle mut naiset tykkää ja pallihiki se vasta haisee ja jalat, tarttis löytää pahanhajuinen tyttönainen mut mistä
        terveisin wolf beo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä haisen kulkukoiralle tai vanhalle sudelle mut vasta läheltä ja vaikka en kastu haisen silti pahalle mut naiset tykkää ja pallihiki se vasta haisee ja jalat, tarttis löytää pahanhajuinen tyttönainen mut mistä
        terveisin wolf beo

        Moi kerrotko enemmän itsestäsi?


    • Anonyymi

      Jos noin niin mistä hän tietää kuka sinä olet heistä?

      • Anonyymi

        Miksi hänen pitäisi edes tietää jos ei toinen uskalla osaa ottaa kontaktia kasvotusten edes


    • Anonyymi

      Se ei olet mitenkään mahdollista palstalla, jossa on näin vähän kirjoittajia.
      Toki 3 naista voi kuvitella samaa palstamiestä kaivatukseen, mutta 3 naista ei voi olla kaipaamassa tällä samaa miestä, johon on ihastunut tosielämässä. Se ei vaan ole mahdollista.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä että se voi olla mahdollista, jos kyseessä on suomi24:lla toisensa kohdanneet ihmiset. Mutta minusta suurin osa naisista näyttää kaipaavan oikeasta elämästä jotain eikä mitään nettituttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä että se voi olla mahdollista, jos kyseessä on suomi24:lla toisensa kohdanneet ihmiset. Mutta minusta suurin osa naisista näyttää kaipaavan oikeasta elämästä jotain eikä mitään nettituttuja.

        No sen tiedän että omaa exääni täällä kaipaa toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen tiedän että omaa exääni täällä kaipaa toinen.

        Et tiedä vaan kuvittelet. Täällä jokainen kuvittelee mitä haluaa ja mikään ei ole totta. TroIIit säestää niin että kaikki muuttuu todeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen tiedän että omaa exääni täällä kaipaa toinen.

        Muista sitten,ex on ex.Kaveruus on eron jälkeen ihan ok...muttei enään makuja romantiikkaan.Anna exäsi elää nyt uutta elämäänsä rauhassa ja anna muiden kaivata häntä ja rakastaa ihan rauhassa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä vaan kuvittelet. Täällä jokainen kuvittelee mitä haluaa ja mikään ei ole totta. TroIIit säestää niin että kaikki muuttuu todeksi.

        Ja tämäkö jolle jubailet ei ole trollaava miew vai? Herää tähän päivään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä vaan kuvittelet. Täällä jokainen kuvittelee mitä haluaa ja mikään ei ole totta. TroIIit säestää niin että kaikki muuttuu todeksi.

        Kyllä tiedän ihan varmaksi. Ihan on nimellä mainittu aikaisemmin täällä, ja tiedän että hän on täältä ollut yhteydessä joihinkin. Eksäni joka ei kauan enää ole eksä 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista sitten,ex on ex.Kaveruus on eron jälkeen ihan ok...muttei enään makuja romantiikkaan.Anna exäsi elää nyt uutta elämäänsä rauhassa ja anna muiden kaivata häntä ja rakastaa ihan rauhassa myös.

        Ehkäpä niitä makuja ja mahkuja kuitenkin on edelleen. Aikani seuraillut sivusta touhua ja taitavat muut vaan pelailla likaisilla keinoillaan. Aika siis kohta pistää peli poikki.


      • Anonyymi

        Ja miks ei olis selitätkö hieman tarkemmin olen mä joskus miettiny sitäkin kuinka monta naista olisi mahdollisuus saada saamaan orgasmi samanaikaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista sitten,ex on ex.Kaveruus on eron jälkeen ihan ok...muttei enään makuja romantiikkaan.Anna exäsi elää nyt uutta elämäänsä rauhassa ja anna muiden kaivata häntä ja rakastaa ihan rauhassa myös.

        En usko että toimii kaveruuskaan jos ei yhdistävä tekijä ole lapsi eikä se syy että haluaa toiselta pillua tai munaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että toimii kaveruuskaan jos ei yhdistävä tekijä ole lapsi eikä se syy että haluaa toiselta pillua tai munaa

        Kylläpä voi toimia katos kun niitä ihmisiä on sellaisiiki jotka ei aattele alapäällään.


    • Anonyymi

      Minkäs minä sille mahdan, jos kiinnostan niin monia. Oon tässä vuosia miettinyt miksi näin on ja olen tullut siihen tulokseen että taidan olla mysteerinen komea mies vain. Ja kun en koe tarvetta jutella kaikille ihmisille, tai naisille ylipäätään, niin se lisää jo mystisyyttä minua kohtaan ja kun naiset ajattelee sinua, niin heille voi pahimmillaan tulla pakkomielle miehestä.

      • Anonyymi

        Oletko kenenkään kanssa täältä irl yhteydessä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kenenkään kanssa täältä irl yhteydessä ;)

        No en ainakaan tietoisesti :D

        Oikeassa elämässä kyllä otan yhteyttä, jos toinen kiinnostaa, mutta silloin ei kannata mitään leikkejä tai testejä alkaa heti alusta asti tekemään, menee into vain itellä heti kun huomaa että aivan samanlainen kuin kaikki muutkin oli tämä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ainakaan tietoisesti :D

        Oikeassa elämässä kyllä otan yhteyttä, jos toinen kiinnostaa, mutta silloin ei kannata mitään leikkejä tai testejä alkaa heti alusta asti tekemään, menee into vain itellä heti kun huomaa että aivan samanlainen kuin kaikki muutkin oli tämä nainen.

        Et tietoisesti ole yhteydessä :D kyllä tiedät että on jokin yhteys. Ja todellakin tiedät ettei nainen ole millään tavalla samanlainen kuin muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietoisesti ole yhteydessä :D kyllä tiedät että on jokin yhteys. Ja todellakin tiedät ettei nainen ole millään tavalla samanlainen kuin muutkin.

        Niin siis tarkoitin etten tiedä olenko kenties ollut jonkun palstalaisen kanssa yhteyksissä IRL puolella, noin ymmärsin ensimmäisen vastauksen omaan kommenttiini.

        Mutta jos nainen tekee tyhmiä testejä, tai koittaa laittaa minut jahtaamaan enemmän alussa, niin se vain viestii mulle että nainen oli aivan samanlainen kuin monet muutkin ja vastaan vain energiaan mitä ne antaa mulle. Jos leikeillä alotetaan, niin minä lopetan leikin heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ainakaan tietoisesti :D

        Oikeassa elämässä kyllä otan yhteyttä, jos toinen kiinnostaa, mutta silloin ei kannata mitään leikkejä tai testejä alkaa heti alusta asti tekemään, menee into vain itellä heti kun huomaa että aivan samanlainen kuin kaikki muutkin oli tämä nainen.

        Mikä on se samanlainen kuin muutkin - perusnihkeäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on se samanlainen kuin muutkin - perusnihkeäkö?

        Ylempänähän jo sanoin. Jos nainen alkaa leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa heti alusta lähtien, niin se menee mun kirjoissa kategoriaan "samanlainen kuin muutkin". Eli miksi edes vaivautua yrittään asian eteenpäin viemistä, jos se on alusta lähtien jo näin vaikeaa.

        Tämmösiä tapauksia todellakin sitten on ja osa heistä on ollut oikeasti kiinnostuneita, mutta eivät ole voineet uskoa että olisin kiinnostunut niin pitänyt leikkiä heti vaikeasti tavoiteltavaa, tai sitten ovat vain hakeneet itsetunto ja ego boostia eli eivät välttämättä olleet oikeasti kauhean kiinnostuneita.


      • Anonyymi

        Se, että kiinnostat monia palstalla omasta mielestäsi, ei kerro, että olet haluttu naisten keskuudessa vaan olet yksinkertaisesti tyhmä ja omit täällä kaiken itsellesi. Sinä ja aloittaja olisitte hyvä pari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että kiinnostat monia palstalla omasta mielestäsi, ei kerro, että olet haluttu naisten keskuudessa vaan olet yksinkertaisesti tyhmä ja omit täällä kaiken itsellesi. Sinä ja aloittaja olisitte hyvä pari.

        Minäpä vaan satun tietämään oikeasta elämästä, että aika moni nainen on kiinnostunut tutustumaan minuun.

        Mutta teillehän sitä on aivan turha sanoa, koska kaikki mitä täällä kirjotetaan on joko "palsta trollien", "harhaisten mieheksi luulijoiden" ja muiden vastaavien kirjoitteluja.

        Hyvää illanjatkoa nyt sulle vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis tarkoitin etten tiedä olenko kenties ollut jonkun palstalaisen kanssa yhteyksissä IRL puolella, noin ymmärsin ensimmäisen vastauksen omaan kommenttiini.

        Mutta jos nainen tekee tyhmiä testejä, tai koittaa laittaa minut jahtaamaan enemmän alussa, niin se vain viestii mulle että nainen oli aivan samanlainen kuin monet muutkin ja vastaan vain energiaan mitä ne antaa mulle. Jos leikeillä alotetaan, niin minä lopetan leikin heti.

        Se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön lapsi on terve jos se leikkii mu sairas jos ei se osaa lopettaa miksi lapsenmpitäisi lopettaa leikki josta pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylempänähän jo sanoin. Jos nainen alkaa leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa heti alusta lähtien, niin se menee mun kirjoissa kategoriaan "samanlainen kuin muutkin". Eli miksi edes vaivautua yrittään asian eteenpäin viemistä, jos se on alusta lähtien jo näin vaikeaa.

        Tämmösiä tapauksia todellakin sitten on ja osa heistä on ollut oikeasti kiinnostuneita, mutta eivät ole voineet uskoa että olisin kiinnostunut niin pitänyt leikkiä heti vaikeasti tavoiteltavaa, tai sitten ovat vain hakeneet itsetunto ja ego boostia eli eivät välttämättä olleet oikeasti kauhean kiinnostuneita.

        Miksi naisen pitäisi olla helppo sulla loppuu mielenkiinto kuitenkin heti kun oot pillua saanu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että kiinnostat monia palstalla omasta mielestäsi, ei kerro, että olet haluttu naisten keskuudessa vaan olet yksinkertaisesti tyhmä ja omit täällä kaiken itsellesi. Sinä ja aloittaja olisitte hyvä pari.

        Josko ny ihaa ite koitat opetella seurusteleen ittes kanssa ni mä keskityn tähän pään aukomiseen teidän muiden kiusaksi nääs kattos kun mun tavoite elämässä on elää 120t vuotiaaksi jos en muuta kivaa keksi ni teidän muiden kiusaksi eläkkeelle olen harkinnu jos si kun 75 täytän joskus ja jos onnistus kuuskyt vuotta ainakin nauttiin eläkkeestä kuka huomaa mikä tuossa kohti tulee ajatuksessani ongelmaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi naisen pitäisi olla helppo sulla loppuu mielenkiinto kuitenkin heti kun oot pillua saanu

        Minä vastaan energiaan mitä mulle annetaan. Jos se on leikkimistä vaikeasti tavoiteltavana, niin minä en noita valtapeli leikkejä ala leikkimään.

        Joko nainen haluaa alkaa tutustumaan rauhassa , tai sitten se ei halua ja leikkii tommosia tyhmyyksiä millä koittaa saada minut vain jahtaamaan, mutta mulla on parempaaki tekemistä useasti kuin jahdata naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis tarkoitin etten tiedä olenko kenties ollut jonkun palstalaisen kanssa yhteyksissä IRL puolella, noin ymmärsin ensimmäisen vastauksen omaan kommenttiini.

        Mutta jos nainen tekee tyhmiä testejä, tai koittaa laittaa minut jahtaamaan enemmän alussa, niin se vain viestii mulle että nainen oli aivan samanlainen kuin monet muutkin ja vastaan vain energiaan mitä ne antaa mulle. Jos leikeillä alotetaan, niin minä lopetan leikin heti.

        Niinpä niin, toivottavasti otat huomioon senkin että vaikka kuvittelet että nainen koittaa saada jahtaamaan tai muuta se kuvitelma saattaa olla vaan omassa mielessäsi. 😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vastaan energiaan mitä mulle annetaan. Jos se on leikkimistä vaikeasti tavoiteltavana, niin minä en noita valtapeli leikkejä ala leikkimään.

        Joko nainen haluaa alkaa tutustumaan rauhassa , tai sitten se ei halua ja leikkii tommosia tyhmyyksiä millä koittaa saada minut vain jahtaamaan, mutta mulla on parempaaki tekemistä useasti kuin jahdata naisia.

        Joko haluaa alkaa tutustumaan rauhassa.. Niin siis että palstalla anoillaan vuosi kaksi kymmenen? Ja sit se on varmaan sitä pelailua ja vaikeasti tavoittelua kun ei tunnista edes toista.


    • Anonyymi

      Mikäs ihme siinä kun sillä miehellä on niin kaunis katse ja tahallaan tapittaa silmiin liian pitkään. Kuka nyt sellaiseen ei rakastuisi. Loppupeleissä täällä millään ei ole mitään väliä. Asiat tapahtuu muualla jos tapahtuu.

      • Anonyymi

        Varmaan hauska juttu mutta en sitä ymmärrä. En ole koskaan ottanut ensimmäistäkään selfietä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan hauska juttu mutta en sitä ymmärrä. En ole koskaan ottanut ensimmäistäkään selfietä.

        Sitte menee ohi.Hyvä.


      • Anonyymi

        Tämä 3:27 oli siis sivusta eikä aloittajan kommentti. Tarkoitin vaan että kaipaan samaa kuin tuo aloittaja ehkä. Mistä näitä tietää.


      • Anonyymi

        Tulee mieleen itseäsi reflektoiva mies psykoottinen moljotus tästä, ehkä vika on minussa


      • Anonyymi

        Mä en katso yleensä naista pitkään silmiin koska vaivaannun itse tulee tunne että nainen haluaisi jotain enemmänkin


    • Anonyymi

      Lopeta silti ne mustasukkaiset "kaipaan jo toista" viestisi tänne. Ne on ihan naurettavia kun mitään tunnisteita ei ole ja silti pitää. Hillitse mustasukkaisuutesi!

      • Anonyymi

        En osaa olla mustasukkainen toisesta vaan sitä ajasta jonka tämä viettää jonkun toisen kanssa kuin minun


      • Anonyymi

        Menetetty aika kun on jotain mitä ei ole mahdollista saada takaisin vaikka mitä tekisi kuinka oikeudessa voidaan määrätä korvauksia menetetystä ajasta lapsiin liittyvissä asioissa keneltä niiltä osin voi vaatia korvauksia VALTIOLTAKO


    • Anonyymi

      Joo meitä kiinnostaa mies erittäin paljon kuinka monta uutta henkilöhahmoa osaat luoda itseäsi tänne kehumaan 🥱

      • Anonyymi

        Hohhoijaa, palstan vakkari, Mieheksiluulija on noussut taas aamulla varhain päivystämään palstaa, tähänkin ketjuun lykännyt jo useita houreitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa, palstan vakkari, Mieheksiluulija on noussut taas aamulla varhain päivystämään palstaa, tähänkin ketjuun lykännyt jo useita houreitaan.

        Lykännyt jo useita houreitaan, sanot. Kirjoitatko naisena esiintyvä mies vielä kerran auki sen, mitä tämä termi miehekseluulija tarkoittaa. Ei tee pahaa kerrata palstahistroriikkia, esim tätä sinun miehen kitinää tästä ”luulemisesta”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lykännyt jo useita houreitaan, sanot. Kirjoitatko naisena esiintyvä mies vielä kerran auki sen, mitä tämä termi miehekseluulija tarkoittaa. Ei tee pahaa kerrata palstahistroriikkia, esim tätä sinun miehen kitinää tästä ”luulemisesta”

        Kurkista peiliin ja kysy sieltä tuijottavalta katkeralta ja rumalta akalta, se tietää "palstahistoriikin" .


    • Anonyymi

      Turhaan sinä sitä mietit. Kun se mies kaipaa mua.

      • Anonyymi

        Ei vaan turhaan te kumpikaan sitä mietitte kun se mies kaipaa mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan turhaan te kumpikaan sitä mietitte kun se mies kaipaa mua.

        Ei se ole missään vaiheessa kaivannut sua. Omit vaan mun viestit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole missään vaiheessa kaivannut sua. Omit vaan mun viestit.

        Sun viestit? Enhän minä naisten viestejä omi senkin pöljä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun viestit? Enhän minä naisten viestejä omi senkin pöljä.

        Omit kyllä. Tiedän sen.


      • Anonyymi

        Suuret sulla on luulot ittestäs oletko kysynyt tuota henkilökohtaisesti häneltä itseltään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret sulla on luulot ittestäs oletko kysynyt tuota henkilökohtaisesti häneltä itseltään

        Tietenkin olen. On puhuttu tästä kyllä.


    • Anonyymi

      Ei minua kaipaa kukaan. Ei edes se, jota itse kaipaan.

    • Anonyymi

      Olen sama mieltä töitä on jatketaan myöhemmin.
      Seppo

    • Anonyymi

      Kuka muka kaipaa

    • Anonyymi

      Yksi niistä on poistunut joten ei ole kuin kaksi jäljellä. Pitäkää hyvänänne.

      • Anonyymi

        yksi poistunut kaksi jäljellä ihanko tosi ja keitä ne yks ja kaks ovat


    • Anonyymi

      Anttia aina kaivataan

      • Anonyymi

        Ei ikinä.


      • ikävä on 😢 edelleen 😭 vasta kun elämäni alkoi on se kohta jo ohi 🎗😥😴💔🤍🙏🌹🎗 jos viimeisen toiveeni sinulle esittää saan 😇 rakas nainen 🥰 huolehdi itsestäsi 💝 enemmän kuin tähän asti 💖 vaikka minä lähden 😴 ikävä jää 💔🤍🎗


      • Anonyymi
        AnttiMakkonen kirjoitti:

        ikävä on 😢 edelleen 😭 vasta kun elämäni alkoi on se kohta jo ohi 🎗😥😴💔🤍🙏🌹🎗 jos viimeisen toiveeni sinulle esittää saan 😇 rakas nainen 🥰 huolehdi itsestäsi 💝 enemmän kuin tähän asti 💖 vaikka minä lähden 😴 ikävä jää 💔🤍🎗

        AM, lopeta tuo. Voinko laittaa viestiä sulle jossain vaiheessa tänään? 🎗😥💖🤍🤗💔💝


      • Anonyymi kirjoitti:

        AM, lopeta tuo. Voinko laittaa viestiä sulle jossain vaiheessa tänään? 🎗😥💖🤍🤗💔💝

        Hei, oikein paljon kiitos viestistä 🙏, en nyt välttämättä ihan sinua tarkoittanut kaivattuni on ihan eri henkilö, jota et välttämättä tunne , no worries 😇 mutta pidän sinua kuitenkin ihan hyvänä ystävänä täällä suomi24:n ihmeelisessä maailmassa... mut joo pitää varmaan hakee jotain apuu tähän mahdottomalta tuntuvaan tilanteeseen 🎗😌 ja ikävään 💔 joka on pidemmän aikaa jo vallinnut oloa... voit tottakai laitaa viestiä 😊. oikein mukaavaa 😎 aurinkoista päivää 🌞 sulle hyvä ystäväiseni 🌹💖 paljon voimia ja jaksamista tuleviin koitoksiin 🤗 välillä tuntuu etten jaksa, ja elämä näytti eilen melko synkältä ja mahdottomalta... 😢 jotenkin on kai selvittävä vaikeuksien yli, vaikka raskasta ja uuvuttavaa se väillä onkin 😥😌


    • Anonyymi

      Turha ketju muihin liittyvistä havainnoista. Elä omaa elämääsi :)

    • Anonyymi

      On ehkä työpaikka sellanen,et voi keräillä kaikki yksin kertaset naiset ympärilleen huonoa itsetuntoa pönkkäämään,mut jos on sellanen ihminen joka ei mene siihen lankaan,niin varmaan jollakin tavalla tämmönen tyyppi tekee jotain jäynää .

    • Anonyymi

      Tiedät varmaankin itse vastauksen.

    • Ei nyt ihan noinkaan.. ..jokseenkin kaikki kaipaavat mielikuviensa tuotetta ja niihin raameihin on älyttömän vaikea osua…kun ei edes tiedä millainen pitäisi olla.. xD

    • Anonyymi

      Minäkin olin joskus varma että kaivattuani kaipaa joku muu. Etunimi täsmäsi, sukunimeen viitattiin aika tökeröstikin, vaatteiden värikin täsmäsi.. voi olla.

      • Anonyymi

        vaatteiden väri täsmäsi :D ai joskus ei siitä kai kovin kauan ole kuitenkaan kun viimeksi se nimi täällä oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaatteiden väri täsmäsi :D ai joskus ei siitä kai kovin kauan ole kuitenkaan kun viimeksi se nimi täällä oli

        En lue kaikkea täällä. Sinä taidat itse tuottaa suurimman osan näistä.... :)


    • Anonyymi

      tiedän olevani kaipauksen kohde (ei täällä vaan oikeasti) ja olen päätynyt siihen, että se johtuu siitä kun teen monesti itse valinnan tapailuvaiheessa. monet etenkin kauniit naiset ovat tottuneet siihen että miehiä voi periaattesssa kohdella vähän miten sattuu kun ne tulee kuiteski heti takas vonkaamaan. itse en jaksa huonosti kasvatettuja naisia. menen sitten eteenpäin kunnes löytyy kultainen sydän johon kiinnittyä. sitten pienellä viiveellä tulee niitä kaipausjuttuja.

    • Anonyymi

      Voin vastata sen t miehen puolesta.
      Koska hän on niin ihana.

      • Anonyymi

        tänäänkö se kaikkien kaipaama on tee mies eilen oli jii ja joku päivä oli ämmä sekä aa niin ja ärräkin taisi olla onko se ikinä ässä hoo tahi oo ollut olisiko tuosta teestä muuta kerrontaa kuin vaan ihana


    • Anonyymi

      Ei kaipaa kukaan. Bluffaavat vain minkä kerkeävät.

    • Anonyymi

      Onko sillä oikeasti mitään väliä anonyymipalstalla? Kukaan ei oikeasti tiedä olevansa kaivattu täällä. Pelkkää arvailua ja haaveilua.

    • Anonyymi

      Palsta Pete on Hot
      "Sä oot niin kuuma jäbä"

      Naiset käy kuumana jos mies on komea ja supliikki. Ei se miehen vika ole.

      • Anonyymi

        totta puhut ,josmies on tuppisuu,rujo jörö niin ei siitä minnekkään ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totta puhut ,josmies on tuppisuu,rujo jörö niin ei siitä minnekkään ole

        Sama pätee naisiin.


    • Anonyymi

      Vitustako minä tiedän mä olen ainakin yrittäny olla niin luotaan työntävä kuin mahdollista sen verran on pitänny toki ajatella että olen tyttärelleni esimerkki millaisen miehen hän itselleen haluaa ja nyt viimiset seitsemän vuotta pojalleni esimerkki miehestä

      • Anonyymi

        Ootko ämmällä alkava hih 🙃😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ämmällä alkava hih 🙃😃

        Entä jos olenkin, mitä se sulle merkkaa?
        Katkeruutta ilmassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos olenkin, mitä se sulle merkkaa?
        Katkeruutta ilmassa?

        Ei tosiaan mitään katkeruutta ole ilmassa tai muuallakaan 😐
        Anteeks että kehtasin häiritä sun elämääsi. 🙁


    • Anonyymi

      en keräile ihailijoita ,niitä vaan tulee ja aina kun hetken keskustelee ja mistä vain ja kuulemma muistavat kymmenien vuosien päästäkin,syytön siihen olen.
      Tekivät varmaan huonon ihastuspäätöksen,joka ei ole sama kuin rakastua t.Pehmomiäs

      • Anonyymi

        Ai pehmomiäs oot ja syytön :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pehmomiäs oot ja syytön :)

        myös ulkonäkö myös vaikuttaa mut itse en näe mitä naiset


    • Anonyymi

      Mistäs sen voisi nähdä kuka kaipailee ja missä.

    • Ehkä se on joku magneettimies mäkkaivöri?

      • Anonyymi

        Sinähän sen taiat tietää kestä puhutaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen taiat tietää kestä puhutaa

        Ai niinkö tiedän? Ei kuule hajuakaan.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Ai niinkö tiedän? Ei kuule hajuakaan.

        mulla on hajua ja haisen kuin rankkitynnyri,niinkuin pohjoiskarjalaiset tai nekin on alkujaan venäjältä,siks oon myös ruma mut jos on mukamas rahaa,kuin mulla,niin rakkaus kukoistaa


    • Anonyymi

      Voihan sitä ihastua, mutta kokonaan eri asia on sitten, että ikinä haluaisi todellisuudessa mitään jonkun limaisen tai tautisen gigolon kanssa. Haaveissa voi ajatella, että joku mies on puoleensavetävä just sen vuoksi, että todellisuudessa on tavoittamaton, eikä sitten lopulta muuta.
      Itsekin olen haaveillut monenlaista, mutta aina, kun olisi ollut tilaisuus viedä asiaa pidemmälle, en ole tehnyt mitään. Käytännössä olen vienyt asiat siihen suuntaan, että myös toisinpäin yhteydenottaminen on ollut mahdotonta.

      • Anonyymi

        Kukaan ei ihastu limaiseen tai tautiseen gigoloon. Todella typerää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ihastu limaiseen tai tautiseen gigoloon. Todella typerää...

        Niin on typerää, mutta se pistää silti ajatukset pyörimään ja kun huomio kiinnittyy liikaa niin on vaarana jäädä jumiin 😅- ja onko kyseessä gigolo joka matkii ihastunutta vai helposti ihastuva joka esiintyy gigolona vai ihastunut gigolo joka esittää ettei kumpikaan, vai muu random, jota oikeasti ei voisi vähemmän kiinnostaa, mutta huvikseen esiintyy ihastuneena gigolona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on typerää, mutta se pistää silti ajatukset pyörimään ja kun huomio kiinnittyy liikaa niin on vaarana jäädä jumiin 😅- ja onko kyseessä gigolo joka matkii ihastunutta vai helposti ihastuva joka esiintyy gigolona vai ihastunut gigolo joka esittää ettei kumpikaan, vai muu random, jota oikeasti ei voisi vähemmän kiinnostaa, mutta huvikseen esiintyy ihastuneena gigolona?

        No olen vähän erikoinen tässäkin suhteessa. Voin ihastua aidosti, mutta mutta olen samaan aikaan sadisti ja masokisti. Voin myös näytellä ihastunutta. Voin siirtää tunteeni toiminnan tasolla kokonaan taka -alalle. Tässä suhteessa olen kai sitten poikkeava. Voin tehdä niin vain nähdäkseni, miten kuvio menee tai menisi. Voin olla kaikkea yhtä aikaa; kylmä ja lämmin. Halukas ja torjuva jne. Olen kiinnostunut siitä millainen ihminen todellisuudessa eri olosuhteissa on. Kaikki vain sen vuoksi, että se tilanteen kehkeytyminen kiinnostaa minua. Repikää siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen vähän erikoinen tässäkin suhteessa. Voin ihastua aidosti, mutta mutta olen samaan aikaan sadisti ja masokisti. Voin myös näytellä ihastunutta. Voin siirtää tunteeni toiminnan tasolla kokonaan taka -alalle. Tässä suhteessa olen kai sitten poikkeava. Voin tehdä niin vain nähdäkseni, miten kuvio menee tai menisi. Voin olla kaikkea yhtä aikaa; kylmä ja lämmin. Halukas ja torjuva jne. Olen kiinnostunut siitä millainen ihminen todellisuudessa eri olosuhteissa on. Kaikki vain sen vuoksi, että se tilanteen kehkeytyminen kiinnostaa minua. Repikää siitä.

        Niin, kiva jos en nyt ihan hakoteillä ollut, ja tuollainen on älyttömän sekopäisen tuntuista toisille, kuten varmaan ymmärrätkin, ja kun epätoivoisesti yrittää lokeroida sinua, kun se nyt valitettavasti aina tarpeen kaikkien tapaamiemme ihmisten kanssa , niin saat samalla ylimääräistä keskittymisaikaa että erinäisiä fantasiaversioita todellisuudesta ja kehittymiskulku ei ehkä kerrokaan toisesta ihmisestä niin paljon kuin mitä itsestäsi. Voi toki olla että aidommin kiinnostaa heistä heijastuva oma peilikuvasi - noin verrannollisesti. Toivotan siis kaunista päivää, niin että herätät tänään muissa iloa ja toiveikkuutta 🌸.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kiva jos en nyt ihan hakoteillä ollut, ja tuollainen on älyttömän sekopäisen tuntuista toisille, kuten varmaan ymmärrätkin, ja kun epätoivoisesti yrittää lokeroida sinua, kun se nyt valitettavasti aina tarpeen kaikkien tapaamiemme ihmisten kanssa , niin saat samalla ylimääräistä keskittymisaikaa että erinäisiä fantasiaversioita todellisuudesta ja kehittymiskulku ei ehkä kerrokaan toisesta ihmisestä niin paljon kuin mitä itsestäsi. Voi toki olla että aidommin kiinnostaa heistä heijastuva oma peilikuvasi - noin verrannollisesti. Toivotan siis kaunista päivää, niin että herätät tänään muissa iloa ja toiveikkuutta 🌸.

        Kiitos.
        Kukasta.
        Kypsyydestä.
        Huomaavaisuudesta.
        Toivotaan, että valo voittaa pimeyden. Luonnosta sen huomaamme, että niinkin voi käydä.

        🪷


    • Anonyymi

      🤍🤍🤍🤍🤍🤍Minä kaipaan täällä ainoastaan P miestä.
      T.T n

      • Anonyymi

        ja minä kaipaan vanhempaa naista ,et sais sen tyttären ja pääsis pois pikkupaikkakunnalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja minä kaipaan vanhempaa naista ,et sais sen tyttären ja pääsis pois pikkupaikkakunnalta

        Siis kaipaat vanhempaa naista, että saisit sen naisen tyttären? Että niin paljon nainen merkitsee sulle?


    • Anonyymi

      Montako miestä teitä on siellä jonossa? Kiinnostais kai muidenkin tietää.

    • Anonyymi

      Kysy niiltä ketkä kaipaa äläkä mieheltä.

    • Anonyymi

      No, enpä uskalla alkaa arvailemaan. Ehkä olen niin viehättävä. :))

      • Anonyymi

        Niinkö oletkohan kuinka tunteilla leikkivä myöskin?


    • Anonyymi

      Täytyy myöntää että näin kun naistenpäivä käsillä niin jonoa on ja vaikee valita kenet vien syömään.Ompa joskus lähtenyt sitten kaksin kappalein mukaan.

      • Anonyymi

        Äiti ja mummu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti ja mummu.

        Lol 😂


    • Anonyymi

      täällä ollaan mut kaukana

      • Anonyymi

        Kuinkakohan kaukana olet? Tiedät kenestä kyllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkakohan kaukana olet? Tiedät kenestä kyllä...

        Kivenheiton päässä olet my love.Oikein ku tähtää niin .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivenheiton päässä olet my love.Oikein ku tähtää niin .....

        No ei sitten.. ois kiva tietää kyl kuka on sun my love 😪


    • Anonyymi

      Olet pelkkä tyhmä pieni tytönhupakko.

    • Anonyymi

      Siis, sinäkö kirjottelet itsestäsi.
      Joo, voin kertoa pari faktaa parista ukosta.
      Olin kerran iäkkään ihmisen synttäreillä ja kiinnitin huomiota yhteen parkettien partaveitseen. Ajattelin, että mikähän Casanova siinä oikein on ja tietenkin kysäsin yhdeltä siitä. No se oli ollut nuoruudessaan oikea naisten pyörittäjä. No sehän huokui kyllä ympäriinsä siitä, no ei ollut ikä ukkoa pilannut siltä osin, mutta oli jotenkin hupaisan näköistä.
      Toinen tapaus, mies oli nuoruudessaan komea (pakko myöntää), naiset palvoi ja juoksi perässä ja kävi kyllä kaikki muijat "silleen" läpi. Voin siis sanoa, että naiset pilasi sen. On jäänyt oma erinomaisuus siis päälle. Itse en tiedä, mitä ukko touhuaa reissuhommissaan, mutta voin vain arvailla. No jos rehellinen olen, niin sillä on kaikki asiat retuperällä, mutta sulavasti puhuu edelleen naiset pyörryksiin ja valehtelee asiat itselleen parhain päin. Mitäpä minä siitä, ei ole minun ongelma. Rouvansa on kyllä sen verran fiksu, että varmaan tietää, mutta elää omaa elämäänsä enkä tiedä, mitä rouvakaan touhuaa. Elävät kuitenkin ulkopuolisin silmin sulassa sovussa.
      Elämä (oma ja muiden) on mielenkiintoista eikä koskaan tiedä, mitä ns neljän seinän sisällä tapahtuu.
      Toivoisin kuitenkin jokaiselta miettimistä omien tekemisiensä kanssa ja edes yrittää kasvaa henkisesti, unohtamatta muita ihmisiä.

    • Anonyymi

      Kiitos

    • Anonyymi

      On mukava kun te Martta ja Justiina olette kaivanneet minua.

      • Anonyymi

        minä myös, älä unohda että kaipaan myös. olen Naima Muisto Matilda


    • Anonyymi

      Pelin nimi on toisilla Pokemon toisilla palstapoke lässyttäjänaisiin. 🤷

    • Anonyymi

      Olen fiksu, omillani toimeen tuleva, naista arvostava ja kuunteleva, komeakin, ei löydy kaljamahaa, matkustelen silloin tällöin ja totta kai käyn joskus ravintoloissa syömässä. Olkoonkin että osaan tehdä itse hyviä ruokia. 😉

      • Anonyymi

        Kuulosti aika ihanalle kyllä... Kertoisitko jonkin mitä haluaisit tehdä jollekin naiselle? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulosti aika ihanalle kyllä... Kertoisitko jonkin mitä haluaisit tehdä jollekin naiselle? 😁

        Voisin viedä sinut sinne "seitsemänteen taivaaseen" rakkaus on vahvin kaikista.


    • Anonyymi

      Minä ainakin juuri tätä miestä. Ulkopuolisia ei tartte. Älkööt sekaantuko meidän kaipaamiseemme. Eikä vastaväitteitä hyväksytä

    • Anonyymi

      Mielestäni ei, eka vastaus

    • Anonyymi

      Johtuiko se kestävästä kalustani, jota sinun pimperosi imi niin ahnaasti sisään ja ulos??

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 K­­u­­u­­­m­a­t­­­ ­t­­y­t­ö­­­t­ ­­­o­d­o­t­­­t­­­a­v­­­­­­a­­­t­ ­­­s­i­­n­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18299160

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe