Palkatonta työvoimaa tarvitaan paljon

Anonyymi-ap

Palkatonta työvoimaa tämä nykyinen hallitus pyrkii luomaan mahdollisimman paljon, jotta varakkaiden elintaso kohoaisi entisestään.

13

189

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SDP ja ÄäriVasemmisto ja MyrkynVihreät "HAALASI" vuosikausia Suomeen -
      "ELÄTTEJÄ" ja Me TyötäTekevät maksetaan niitten Loisiminen ! - sillä suurin -
      osa niistä Ei Tee Töitä !
      - Missäs Ne TyötäTekevät Luuraa ? ?
      - Työtä tekeviä meille tarvitaan - Ei Elättejä !

      • Anonyymi

        Tuolla oikeinkirjoituksella et taida olla itsekään syntyperäinen suomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla oikeinkirjoituksella et taida olla itsekään syntyperäinen suomalainen.

        Se, nimenomaan se, eikä hän on kokoperseiden trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla oikeinkirjoituksella et taida olla itsekään syntyperäinen suomalainen.

        Muuten, oletko kuullut sellaisesta, että myös kirjoittamisella voi painottaa sanojaan?
        T. Ei se, jolle vastasit vaan paljon kirjoittava


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Juu, useita vuosia tuli tehtyä palkatonta työtä. Enää en tekisi.

      • Anonyymi

        Palkattoman tekijä ei itse hyödy mitään vaan muut hyötyy palkattomasta työvoimasta.
        Sen takia palkattomalla työllä on aina jättisuosio päättäjien keskuudessa.


    • Anonyymi

      Työvoimapoliittinen velvoite määrää tietyin syin 9 euron velvoitetyöhön että saa työttömyyskorvausta. Senkin 9 eurosen siis maksaa yhteiskunta, ei yrittäjä joka pyörittää samaa velvoitetyöllisterallia vuodesta toiseen ilmaiseksi.

      Samaan aikaan jonkun urpon päätöksellä pitäisi löytää palkkatyö, muuten päiväraha putoo ropisten.

      Miten urpo on oltava ettei osaa laskea 1+1? 9 euron velvoitetyön lopettaminenhan tuo työpaikkoja ja yrittäjä palkkaa työntekijän jos tarvitsee!
      Miksi ja kenelle yritystukia muuten maksetaan?

      • Anonyymi

        Töitä löytyy. Jos vain vaivaudut kahlaamaan netissä muuallakin kuin tällä ja senssipalstoilla. Te-toimistosta ei töitä saa.
        Kirjoita hakusanaksi vaikka "avoimet työpaikat", niin jo löytyy.
        No kympoitonnin kk-palkasta on turha haaveilla, mutta pienemmälläkin pärjää, lisäksi on hommia, joihin pääsee pienellä koulutuksella.
        Miten sakki on näin avutonta ja aloitekyvytöntä?
        Nyt, jos koska näkyy demaripaviaanien Ruotsista apinoima vapaa kasvatus, jonka ensimmäiset uhrit on tämän päivän aloitekyvyttömien nuorten vanhemmat. Ei osata edes ajatella itse, kun kaikki on tullut eteen valmiina, eikä ole tarvinnut tehdä yhtään mitään.


      • Anonyymi

        9€ velvoitetyön lisäksi saat työttömyyskorvausta, asumistukea, kela maksaa laskusi jne.
        Saat varmasti enemmän tukia, kun minä palkkaa, josta maksan laskuni ja sinunkin loisimisen.


    • Anonyymi

      9e on kulukorvausta, ei työsuhde vaan sosiaalipalvelua. Kyseessä ei työsuhde, sillä työsuhteessa maksetaan palkkaa ja työsuhteessa on myös työterveydenhuolto.

    • Anonyymi

      9 euroa päivässä on sosiaalipalvelua. Kyseessä ei ole työsuhde, joten 9 euron tekijällä ei voida korvata palkkatyöläistä. 9 euron tekijältä ei voida vaatia palkkatyöläisen työtahtia tai tuottavuutta. Sosiaalipalvelu on kaukana palkkatyöstä.

    • Anonyymi

      Purran sakset saattaa hyvinkin saada aikaan pakattoman työvoiman lisääntymisen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe