Uimahallista

Anonyymi-ap

Haapavesi-lehdessä oli jutun juurta ettei kaikki uimahalliin tulijat peseydy,tai tullaan hiukset kuivina.Itse olen ajatellut monesti että siellä pitäisi olla sellaisia L-mallisia nurkkauksia joissa itse kukin saisi peseytyä katseilta rauhassa,kaikki eivät ole sinuja vartalonsa kanssa eivätkä ehkä siksi halua esiintyä alasti suihkutiloissa.Kummastelen myös uimavalvojien puuttumista,monesti aivan pelottaa olla ihan yksikseen siellä kun ei näy kummassakaan kopissa ketään!

20

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ite oon huomannu että nuoret ei kehtaa olla suihkussa muutaku uikkarit jalassa,sitte on nämä rajan takaa tulleet jotka tulee paskasella perällä peseen ihtiään terapialtaaseen

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­m­­­f­o­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Millon on hiljasinta? Jos tohtis käymään

      • Anonyymi

        Kyllä on korkea aika puuttua ja vaatia sääntöjen noudattamista!
        JOKAINEN voi sanoa esim .nuorille, että uimapuku laitetaan vasta altaaseen, ei suihkuun eikä saunaan.. Ja uhata kertoa eteenpäin, ellei tehoa.
        Monet ku luulevat nykyään voivansa itse laatia itselleen säännöt.
        Ja samalla voi sanoa, että me ollaan kaikki ihan samanlaisia täällä, kukaan ei ole niin kiinnostava, että jaksaisi toistaan tuijottaa


    • Anonyymi

      Olen itse nähnyt aikuisten rouvasihmisten pukuhuoneessa laittavan uimapuvun päälle, sitten mennään suihkunalle, ravotetaan uimapuvun housuosan lahjetta ja suihkautetaan lahkeenkautta vettä pakaranpäälle, sitten ei muuta, kuin uimaan.
      Ei ole tietoakaan peseytymisestä, saatikka että olisi alapesuakaan tehty ja tämän olen itse nähnyt, mutta en ilennyt sanoa mitään, seurasin vain hiljaa, mutta yökötti !!!

      • Anonyymi

        Sinun olisi pitänyt heti aanoa valvojalle ja käräyttää tämä basillipesä. Sen verran pitää olla sisua!

        Miten se muuten loppuu?


    • Anonyymi

      Parasta vältellä uimahalleja, kesällä voi sitäkin enemmän mennä järveen!

    • Anonyymi

      veet pilataan typeryyttään ja piittaamattomuuttaan

      ikään ei tropikkiin piä lähteä, on siellä niitä kirpuja ja tauteja riittämiin sikiä-mässä

      paree se on elää näillä pakkas-vyöhykkeillä

    • Anonyymi

      Jäin miettimään tyota, että kaikki eivät halua tai pysty peseytymään vieraiden katseen alla. Pitäisi olla myötätuntoa. Onko se nyt niin iso juttu, jos edes sen yksittäisen erillissuihkun eteen asentaisi tangon ja suihkuverhon? Ihmiset saattaa kärsiä ulkonäköön liittyvistä epävarmuuksista tai on vakavia syitä taustalla sille, että tarvitsee yksityisen tilan. Tai sitten vain yksinkertaisesti ilman mitään syyrä tahtoo vain peseytyä yksityisyydessä.
      Laittakaapas uimahallilla suihkuverho niihin yksittäis suihkuihin, kun kerran siitä on pelkkää hyötyä: uskalletaan mennä uimaan ja terveyttä kohentamaan ja tulee pestyäkin kunnolla saippualla joka paikka. Ei olisi keltään pois.

    • Anonyymi

      Saapa nähdä, riittääkö suihkuverhoon ja tankoon rahaa Korkatilta, jäähallilta, liikuntahallilta, yleisurheilulta, urheilukentältä , hiihto- ja yleisurheilukisoilta, jalkapallokentältä, moottorikeikkareiteiltä, latuverkon jne.kunnostukselta.

      Epäilen, ettei palvelua riitä sinulle, vaikka ehdotuksesi on halvin edellämainituista.

      • Anonyymi

        Invasuihkunurkassa saa pestä rauhassa,kahtoo vain ettei perussuomalaisia oo paikalla,niillä etuilulupa,muuten ne valittaa


      • Anonyymi

        Ei ole kovin hygieeninen suihkuverho,mutta vois laittaa väliseinät edes suihkutilaan..suihkusekoittajat on taas rikki,vesi tulee minkä lämpöisenä sattuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kovin hygieeninen suihkuverho,mutta vois laittaa väliseinät edes suihkutilaan..suihkusekoittajat on taas rikki,vesi tulee minkä lämpöisenä sattuu..

        Niin, ei ole hygieeninen ja suihkuverho myös homehtuu nopeasti tuommoisessa tilassa.


    • Anonyymi

      Hyvä, että lehti kertoi asiasta. Meillä on vaan Hyvä lehti. Puuttuu kaikenlaisiin epä kohtiin.

      • Anonyymi

        Mutta eihän terve ihminen voi käyttää inva- nurkkausta, sehän on liikuntarajoitteisille, tai muuten sairaille, esim. huimauksesta kärsiville, jotka tarvitsevat , varmuuden vuoksi , esim istuinta.
        Lehden olisi pitänyt kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän terve ihminen voi käyttää inva- nurkkausta, sehän on liikuntarajoitteisille, tai muuten sairaille, esim. huimauksesta kärsiville, jotka tarvitsevat , varmuuden vuoksi , esim istuinta.
        Lehden olisi pitänyt kertoa.

        Kuinka niin? Lehti vaan kysy ja Liikunta sihteerihä se vastasi kysymyksiin. Hänen ksit se olis pitäny kertoa.


    • Anonyymi

      Missä lie koko lehti, eihän tuota taaskaan tullut, kait se jakaja ottaa itelleen, kun maksaville asiakkaille ei jaa.

    • Anonyymi

      Saunasta suora näköala suihkuille. Vaan mikäs siinä mahtimeisseliä esitellessä.

      • Anonyymi

        Taasko ne suihkut tippasee ?


    • Anonyymi

      joko ne takalistot on pesty ennen uimaan menoa ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe