Orimattilalaisilla paha olo.

Anonyymi-ap

Orimattilan työntekijöillä on tosi paha olo. Työpaikkakiusaamista on ollut hyvin paljon, ei,ole yksi,eikä kaksi jotka on savustettu kaupungintalolta pois, ja yritetty muualtakin, tämähän on tabu ollut aina mutta tietty/tietyt jengit vaan porskuttaa...

21

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenna sitten työnhakuun välittömästi

      • Anonyymi

        Ei Olassa ole oikeita töitä joten pitää mennä Lahteen tai Nastolaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Olassa ole oikeita töitä joten pitää mennä Lahteen tai Nastolaan.

        Nastola kuuluu Lahteen. Tsekkaa faktat.


    • Anonyymi

      Kai siel joku työsuojeluhenkilö on?

    • Anonyymi

      Ei ihme että on paha olo kun katsoo kuka siellä johtaa ja pomottaa.

      • Anonyymi

        "Kuka se on?" joku kysyi kello 18:23.

        Jäin sitä itsekin ihmettelemään ja tullessani tänne aiheesta kirjoittamaan, niin se lyhyt viesti olikin kadonnut. Erikoisia poistoja. No, siinäKIN on jotain minulle ihmeteltävää.

        Tulin silti ihmettelemään että KUKA täällä näitä päätöksiä todellakin tekee. Onko se se firman omistaja siellä toisella paikkakunnalla vai joku paikallinen isopää? Tuskin täysin yhtenäistä toimintaa ja kuten rikollismaailmassa aina, niin jokainen haluaa vetää välistä ja kamppaillaan loputtomasti herruudesta. Jotain tällaista "sotaa" täällä varmaankin on ja koska itselleni alkoi ilmestyä MYSTISIÄ ongelmia koronan alettua, niin epäilin niiden pääkaupunkiseudun-raja-rikollisten sinkoilleen ympäriämpäri ja sotkien paikallisia rikolliskuvioita. Ja siitä taas ehkä seurannut että joku vitun pääkaupunkiseutulainen vatupää nyt uhittelee minulle.

        Jotain tällaista dominoreaktiota olen epäillyt. Jotenkin niin järjetöntä ja sattumanvaraista toimintaa. Minua on uhkailtu, muttei nämä silti tunnu edes tietävän kuka olen. Outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuka se on?" joku kysyi kello 18:23.

        Jäin sitä itsekin ihmettelemään ja tullessani tänne aiheesta kirjoittamaan, niin se lyhyt viesti olikin kadonnut. Erikoisia poistoja. No, siinäKIN on jotain minulle ihmeteltävää.

        Tulin silti ihmettelemään että KUKA täällä näitä päätöksiä todellakin tekee. Onko se se firman omistaja siellä toisella paikkakunnalla vai joku paikallinen isopää? Tuskin täysin yhtenäistä toimintaa ja kuten rikollismaailmassa aina, niin jokainen haluaa vetää välistä ja kamppaillaan loputtomasti herruudesta. Jotain tällaista "sotaa" täällä varmaankin on ja koska itselleni alkoi ilmestyä MYSTISIÄ ongelmia koronan alettua, niin epäilin niiden pääkaupunkiseudun-raja-rikollisten sinkoilleen ympäriämpäri ja sotkien paikallisia rikolliskuvioita. Ja siitä taas ehkä seurannut että joku vitun pääkaupunkiseutulainen vatupää nyt uhittelee minulle.

        Jotain tällaista dominoreaktiota olen epäillyt. Jotenkin niin järjetöntä ja sattumanvaraista toimintaa. Minua on uhkailtu, muttei nämä silti tunnu edes tietävän kuka olen. Outoa.

        Ihmettelin samaa. Yks kysymys ja poistettiin.


      • Anonyymi

        "Julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen"

        Tämä hämmentää muo, koska KAIKKI niitä Vuokratalojen "avioparista" kertovat viestit on poistettu. Yhtään sellaista viestiä ei ole jäänyt, missä niiden sukunimi on kerrottu. Heidän työstäänhän tässä on puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen"

        Tämä hämmentää muo, koska KAIKKI niitä Vuokratalojen "avioparista" kertovat viestit on poistettu. Yhtään sellaista viestiä ei ole jäänyt, missä niiden sukunimi on kerrottu. Heidän työstäänhän tässä on puhuttu.

        Etsin netistä Raamatun 10 käskyissä olevan "Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä.". Eikö se ollutkaan jotenkin "Älä turhaan lausu Herran nimeä"? ...ja taas meikä selvittelee...

        Toinen käsky:
        "Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsin netistä Raamatun 10 käskyissä olevan "Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä.". Eikö se ollutkaan jotenkin "Älä turhaan lausu Herran nimeä"? ...ja taas meikä selvittelee...

        Toinen käsky:
        "Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu."

        ...Olen käynyt läpi paikallislehtiä ja niiden vaalimainoksia. Siellä oli muuten hassun paljon poliitikkoja kirkollisvaaleissa. Ihmettelin tätä, mutta periaatteessa se on ihan realistista. Mietin silti että uskookohan ne edes Jumalaan?

        Minä en ole käynyt enää kirkossa, koska saan siellä aina paniikkikohtauksen. Liipolassa yritin pari kertaa palautella tapaa ja ehkä siellä olisi oppinut käymään lopulta, mutta tuli muutettua takaisin Orimattilaan. Täällä sain aina niin pahat paniikkikohtaukset että oli vain pakko luovuttaa. Aika saatanallista että koko kehoni kärventyy, kun siellä käyn. Jännää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Olen käynyt läpi paikallislehtiä ja niiden vaalimainoksia. Siellä oli muuten hassun paljon poliitikkoja kirkollisvaaleissa. Ihmettelin tätä, mutta periaatteessa se on ihan realistista. Mietin silti että uskookohan ne edes Jumalaan?

        Minä en ole käynyt enää kirkossa, koska saan siellä aina paniikkikohtauksen. Liipolassa yritin pari kertaa palautella tapaa ja ehkä siellä olisi oppinut käymään lopulta, mutta tuli muutettua takaisin Orimattilaan. Täällä sain aina niin pahat paniikkikohtaukset että oli vain pakko luovuttaa. Aika saatanallista että koko kehoni kärventyy, kun siellä käyn. Jännää!!

        En käy minäkään kirkossa. Uskon Elämään omalla tavallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käy minäkään kirkossa. Uskon Elämään omalla tavallani.

        Sinäkö täällä kävit poistamassa viestini? On OUDON yleistä että joku viestini on kadonnut samaan aikaan, kun tänne on ilmestynyt joku turha diipadaapa viesti. Hmmm??

        Ihmettelin siis poistojen syytä ja siksi liitin nämä syyt. Mikään niistä ei sopinut kuvaan.

        ""Ilmoita asiaton sisältö" -linkin alla on 4 vaihtoehtoa:

        Loukkaava sisältö
        - Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa, ahdistelevaa tai muuten kiellettyä Suomen lain nojalla.

        Henkilökohtaiset tiedot
        - Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

        Seksuaalinen tai väkivaltainen sisältö
        - Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

        Jokin muu, mikä?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö täällä kävit poistamassa viestini? On OUDON yleistä että joku viestini on kadonnut samaan aikaan, kun tänne on ilmestynyt joku turha diipadaapa viesti. Hmmm??

        Ihmettelin siis poistojen syytä ja siksi liitin nämä syyt. Mikään niistä ei sopinut kuvaan.

        ""Ilmoita asiaton sisältö" -linkin alla on 4 vaihtoehtoa:

        Loukkaava sisältö
        - Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa, ahdistelevaa tai muuten kiellettyä Suomen lain nojalla.

        Henkilökohtaiset tiedot
        - Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

        Seksuaalinen tai väkivaltainen sisältö
        - Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

        Jokin muu, mikä?"

        Ylläpito poistaa asiattomat ja sopimattomat viestit. Ei kukaan muu.


    • Anonyymi

      Minusta nämä mielipidekyselyt on kiehtovia, kun kaikki on muka niin onnellisia Orimattilassa. Miksi täällä uhkaillaan onnettomia ihmisiä? Onko nyt NOIN paha olla ettei pysty toisen oloa sietämään? Tulee mieleen joku väkivaltainen ihminen, joka ei suostu ymmärtämään miksi kaikki itkee nimenomaan HÄNEN ympärillään :D Mikähän siinä on? Ehkä pitää hakata vähän lisää, jos se vaikka lakkaa sillä itkemästä.

      • Anonyymi

        ...Monella orimattilalaisella on syytä hymyillä, koska he tietävät etteivät koskaan voisi kärsiä enemmän kuin minä. Onnen kyyneliä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Monella orimattilalaisella on syytä hymyillä, koska he tietävät etteivät koskaan voisi kärsiä enemmän kuin minä. Onnen kyyneliä vain.

        ...toisaalta minulla on ihan sama. Mä OLEN JO traumatisoitunut ja elinikäisellä sairaseläkkeellä, joten on ollut todellakin vaikea keksiä että miten mä voisin voida huonommin. Näkyy että v*ttupäilläkin on ollut tämä ongelmana. Tässä me siis kaikki ihmettelemme miten oloni voisi olla huonompi.


    • Anonyymi

      Mulla on hyvä olo just nappasin nenuun.

      • Anonyymi

        Kivat sulle. Miten tänne on saatu sotkettua raamatut ja kirkot. Onko vintit pimeät, vai pallo hukassa.


    • Anonyymi

      Kaikki hyvät työntekijät ovat jo nostaneet kytkintä Orimattilasta.
      Petra Nevalaiselle tulee myös lähtö (onneksi tässä kohdin), kun Kristiina Hämäläinen palaa Orimattilaan hoitamaan omaan virkaansa.

      • Anonyymi

        Eipä sieltä mitään superporukkaa ole koskaan ollutkaan. Ainut on Pieskin Osku joka jätti jälkeensä ison aukon jota Kalle yrittää epätoivoisesti täyttää. Pahalta näyttää. Myös tuo Hämäläisen paluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sieltä mitään superporukkaa ole koskaan ollutkaan. Ainut on Pieskin Osku joka jätti jälkeensä ison aukon jota Kalle yrittää epätoivoisesti täyttää. Pahalta näyttää. Myös tuo Hämäläisen paluu.

        Persut pilaneet poliittisen kulttuurin Orimattilassa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe