Mitähän on tullut ruusuihini, se on tornionjokilaakson ruusu,varsissa on tosiaan siellä täällä jotain oranssin väristä "tököttiä" annoin sille keväällä ruoho- ja lehtikompostia juurille, komposti ei ollut maatunutta, olisikohan saanut siitä jonkun pöpön, sienitaudin, tms. olen ihan äimänkäkenä. Auttakaa hyvät immeiset, mitä teen?
Jotain oranssia ruusunvarsissa, mitäköhän?
4
496
Vastaukset
- Jokke
Ruostehärmää? Ruiskuta Saprolilla tms...
- jukis
On kurtturuusu ja siihen on tänä keväänä tullut myös sellasta vaalenapunaista varsiin joka pölyää, kun niihin koskee. Olisiko tuosta saprolista apua?
- Puuhailija
Meidän neilikkaruunun varsissa myös kirkkaan oransseja läiskiä. Oli jo viime kesänä ja taas on ilmestynyt. Ei kyllä tuntunut olevan muuta haittaa kuin näkö. Onkohan muita keinoja kuin jo mainittu päästä siitä eroon.
- Ann-Cristin
Hei!
Minulla on sama vaiva tornionjokilaakson ruusuissani. Niitä on kolmessa eri paikassa ja jokaisessa näkyy räikeitä oranssisia läikkiä. Oli jo viime keväänä, - älyttömän hyvin tuntuu silti kasvavan ja kukkivan. Nyt näkyy joitain lahonneita oksia ja läikät pölisevät, kun niitä koskee. Mitä pitäisi tehdä?? Onko tämä tämän lajin joku oma sairaus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131176- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2591013Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81969- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15889- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772