Tiedät että tiedän
Pidä huolta susta
51
1438
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisitpä sinä huolta musta. Haluaisin tietää että välität. Haluaisin tuntea että merkitsen. Haluaisin kuulla että olisit vierelläin. Haluaisin nähdä että rakastat.
- Anonyymi
Aina on ensin rakastettava itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikä ihan pelkkää turhaa muka välittämistä. En ala itserakkaaksi kuitenkaan. Rakastan itseäni kyllä niin paljon että tiedän voivani rakastaa toistakin täysillä. Eikä tosiaan kelpaa kuka vaan toiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikä ihan pelkkää turhaa muka välittämistä. En ala itserakkaaksi kuitenkaan. Rakastan itseäni kyllä niin paljon että tiedän voivani rakastaa toistakin täysillä. Eikä tosiaan kelpaa kuka vaan toiseksi.
Onneksi se en ole minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi se en ole minä
Miksi onneksi et sinä? Ethän tiedä edes kuka minä olen. Ja Entäs jos oletkin sinä? Tuliko liian äkäinen vastaus kenties? Itsepä loukkasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin että rakastaako suurin osa ihmisistä itseään? Moni varmaan pitää vahvasti, mutta siitä on pitkä matka rakastamiseen.
- Anonyymi
Koskettava aloitus. Rupesi itkettämään.
- Anonyymi
Miksi sinua iso mies aina liikuttaa nämä omat sanasi niin paljon? Minua esim taas ei yhtään kyllä sykäittäny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinua iso mies aina liikuttaa nämä omat sanasi niin paljon? Minua esim taas ei yhtään kyllä sykäittäny
Vaikka arvostan verbaalisia lahjojasi, niin joskus on sellasia aikoja, jolloin kannattaisi olla hiljaa.
- Anonyymi
No ois hippasen helpompaa, kun ei kokoajan tarvis panikoida et välitätkö minusta… Sinua tahtoisin niin paljon paijata ja pitää hyvänä. Olet rakkauteni
- Anonyymi
Kuulostaa etäisesti jotenkin tutulta.
- Anonyymi
Niin kuulostaa etäisesti läheiselle ja tutulle.
- Anonyymi
Sultako minä sen kutinan sain? Jotain liikkuu joka puolella. Ikävä homma. Onneksi olet vain etäisesti tuttu
- Anonyymi
Primettes, ain't no mountain high.
- Anonyymi
Pidän naisesta huolta, jos pitää huolta minusta miehestä. Tietää kyllä minut!
- Anonyymi
Pitäisin kyllä ja mies tietää sen. Kun vaan tulisi luokse.
- Anonyymi
Voisit mietiskellä myös esim undulaatin hankkimista mieluummin kuin fantasioit olevasi jollekin naiselle huolen pitäjä ym🚩
- Anonyymi
🥰👌tiedän että tiedät...
- Anonyymi
Pidän kyllä ja jos olet nainen niin voisin pitää myös susta.
- Anonyymi
Olennainen asia: Olen nainen.
- Anonyymi
Pystyisinkin..
- Anonyymi
Pystyt jos vain haluat
- Anonyymi
Raksalla käytetään välillä paljon erilaisia pitimiä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/113e9875-897f-4db4-9108-f8bfc9f2e4de
-suutarintyttärentalo- - Anonyymi
Tiedän.. en pystynyt vaan enää käymään.
- Anonyymi
Mitä luulet tietäväsi? Minäkin tiedän että hän tietää että tiedän jotain mitä ei pitäisi tietää.
- Anonyymi
Hyvä kun toiset tietää.
- Anonyymi
Kiitos, en ole kovin huolissani itsestäni, ja todennäköisesti tiedät suurin piirtein sen minkä itse olen jaannut - siitä ristiriitaista hyötyä vaikka onkin, niin näin nyt vain koin olevan itselleni tarpeen. Luotan siihen ettet murehdi tällaisia kuin ehkä sen hetken kun ehkä joutuu tekemisiin (vaikka silloinkaan ei tarpeen) ja että pidät hyvin huolta itsestäsi ☀️.
- Anonyymi
Juuri näin kevättalven alkaessa itsestä ensisijaisesti tulee pitää huolta.
Ulkona liikkuminenkin turvallisinta kaikille on tulla sisään hämärän alkaessa.
Pidän naisestani seuraavaksi eniten huolta kuten kunnon jätkien pitääkin.
Pidetään lippu korkealla. Näin keväisen päivän jälkeen se on erityisen helppua.- Anonyymi
Oi
Oot niin optimistinen
- Anonyymi
Tiedän, kiitos!
https://youtu.be/KcKzgDmhYjQ
. - Anonyymi
Tiedät mitä AP ?
Vai kuvittelet tietäväsi ? - Anonyymi
Kannan huolta molemmista
- Anonyymi
Ajattelen myös näin..
- Anonyymi
Kaunis ajatus ei ole yhtään mitään.
Miten huolehdit asioita käytännössä tehden ?
Epäilen et oot joku kivapuhuja josta ei
ei ole suhteeseen ..
Ei jakamaan mitään.
- Anonyymi
Kukaan ei huoli minusta eikä minua :(
- Anonyymi
minä huolin olit mukava, mutta olet kiva ja rakas kuin mun muruseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä huolin olit mukava, mutta olet kiva ja rakas kuin mun muruseni
Kiva ja rakas kuin sun muruses? Olisinpa jonkun rakas murunen. 😢😭
- Anonyymi
Tiedän että tiedät että tiedän.Yritän välittää itsestäni tarpeeksi, jotta voisin nauttia yksinkertaisista nautinnoista, jotta voin lähestyä päiviäni yltäkylläisyyden eikä niukkuuden tunteella.
- Anonyymi
Tiedäthän.. tottakai huolehtisin sinusta. Laitan aina rakkaimpani etusijalle kulta.
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Miksi et tiedä? Minäkin tiedän mutta en kerro
- Anonyymi
Kuka tietää ja mitä tietää?
- Anonyymi
Niih👱♀️
- Anonyymi
Saattohoitopäätös tehtiin tänään.
- Anonyymi
Voimia sinne hyväksyä tuleva. Olipa kyse itsestäsi tai lähimmäisestäsi.
- Anonyymi
Ihan kuin olisin kuullut tuon ennenkin. Haluan tietää mitä tiedät vai tiedätkö mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia sinne hyväksyä tuleva. Olipa kyse itsestäsi tai lähimmäisestäsi.
Kiitos lämpimistä sanoista ❤️
- Anonyymi
No eipä mitään. Kivaa maaliskuun jatkoa ja loppua.
Tilulii. - Anonyymi
Joo, pitää pitää.
Se mitä pystyy.
Vielä edes.
Ei kyllä paino paljon nouse, siitä en ole enää yhtään huolissaan.
Se on nää vaihdevuodetkin jo varmaan.
...::
Kuivuus näkyykin sitten jo limakalvoilla.o
Huom.
Sitä on naisillakin kyllä uhan joka oaikassa.
En ole siitä kyllä yhtään huolissaankaan.
Hengitän kyllä. - Anonyymi
Pitäkäähän huolta toisistanne
https://youtu.be/Ep-gWF0j_4M?si=3Kjs36hwrHVJxssQ
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h12656Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1052384Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42199Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441804- 311386
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141203- 1671073
Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201003Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden81964Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?79863