Soundcloud : Magnum Cult : Itse kuuntelen paljon , tätä bändiä . Energinen soitto ja hyvää musiikkia . HUOM ! : KOKKOLASTA . Nähdäänkö BÄNDI esim . Mustakari Memories 2024 ? Mikäli ei , kysyn : MIKSI ????? Kokkolassa on paljon hyviä bändejä , muusikoita . Olisiko jo aika antaa tilaa Kokkolan tapahtumiin ? Minä sanon : KYLLÄ ! Lisää paikallista musiikkia .
Musiikki Kokkola
10
206
Vastaukset
- Anonyymi
Vain tunnetut tähdet vetää yleisöä. Ei auta vaikka olisi kuinka huippuhyvä tuntemattomuus, niin ei myy.
- Anonyymi
Suomessa joka Festareilla SAMAT bändit . Miksi ? Festari Kokkolassa : Voisiko olla jotain muuta ? Paikallisia edes 25 % ? En tiedä mitä esim . ARPPA haluaisi keikasta Kokkolassa ? Olisiko siinä " Tähti" , joka tekee keikan , vain ylläpitoa / kuluja vastaan ?
Minä uskon että Arppa arvostaa kotikaupunkia ja heittää keikan . Onko tässä nimeä tarpeeksi ?- Anonyymi
On nimeä ja esiintynee monellakin festarilla tulevana suvena ympäri Suomen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nimeä ja esiintynee monellakin festarilla tulevana suvena ympäri Suomen.
Ei tarvi olla nimeä siis näitä jokapaikanhöyliä, pelkkää rahastusta.
Paikilliset ja pienempinimiset osaa soittaa ja niitä on mukavampi kuunnella.
- Anonyymi
Onko kokkolassa muutakin musiikkia,kuin viulu ja haitari ?
- Anonyymi
Onko sulla kuulossa vikaa?
- Anonyymi
Magnum Cult on lopettanut 12 vuotta sitten mutta mukava huomata että joku sitä kuuntelee. T. JJ
- Anonyymi
Vain viulut soivat kokkolassa .
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18299730
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170