Musiikki Kokkola

Anonyymi-ap

Soundcloud : Magnum Cult : Itse kuuntelen paljon , tätä bändiä . Energinen soitto ja hyvää musiikkia . HUOM ! : KOKKOLASTA . Nähdäänkö BÄNDI esim . Mustakari Memories 2024 ? Mikäli ei , kysyn : MIKSI ????? Kokkolassa on paljon hyviä bändejä , muusikoita . Olisiko jo aika antaa tilaa Kokkolan tapahtumiin ? Minä sanon : KYLLÄ ! Lisää paikallista musiikkia .

10

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain tunnetut tähdet vetää yleisöä. Ei auta vaikka olisi kuinka huippuhyvä tuntemattomuus, niin ei myy.

    • Anonyymi

      Suomessa joka Festareilla SAMAT bändit . Miksi ? Festari Kokkolassa : Voisiko olla jotain muuta ? Paikallisia edes 25 % ? En tiedä mitä esim . ARPPA haluaisi keikasta Kokkolassa ? Olisiko siinä " Tähti" , joka tekee keikan , vain ylläpitoa / kuluja vastaan ?
      Minä uskon että Arppa arvostaa kotikaupunkia ja heittää keikan . Onko tässä nimeä tarpeeksi ?

      • Anonyymi

        On nimeä ja esiintynee monellakin festarilla tulevana suvena ympäri Suomen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nimeä ja esiintynee monellakin festarilla tulevana suvena ympäri Suomen.

        Ei tarvi olla nimeä siis näitä jokapaikanhöyliä, pelkkää rahastusta.

        Paikilliset ja pienempinimiset osaa soittaa ja niitä on mukavampi kuunnella.


    • Anonyymi

      Onko kokkolassa muutakin musiikkia,kuin viulu ja haitari ?

      • Anonyymi

        Onko sulla kuulossa vikaa?


    • Anonyymi

      Magnum Cult on lopettanut 12 vuotta sitten mutta mukava huomata että joku sitä kuuntelee. T. JJ

    • Anonyymi

      Vain viulut soivat kokkolassa .

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😋 K­u­u­­m­­a­­­t­­ ­­t­y­­­t­­­ö­t­­ ­­o­­d­o­­­t­­­t­a­­­v­­­­a­­t­ ­s­­i­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18299730

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe