Valtionvarainministeri Purran leikkaukset tuovat kurjuutta

Anonyymi-ap

49

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tällaisesta julkitulosta pitäisi/voisi ajatella, kun ministeri iloitsee
      aiheuttamastaan kurjuudesta ? Tuohan on niitten ihmisten pilkkaamista,
      joille hän kurjuutta aiheuttaa. Ei olisi pakko. Olisi jättänyt rikkaitten
      veroalet väliin.

      • Anonyymi

        (( PETOSJYTKY !! ))


    • Anonyymi

      Sairasta.

    • Anonyymi

      Purra vakuutti ennen vaaleja: "Me (PS) emme mene hallitukseen,
      joka leikkaa pienituloisilta".

      Raukat pienituloisetkin äänestivät häntä.

      Välittömästi vaalien jälkeen pienituloisilta leikkaamisesta tuli hänen
      lempipuuhaansa.

      • Anonyymi

        Talous on saatava kuntoon.
        Kaikkiin varmasti osuu joku sivallus.
        On kuitenkin sivistymätöntä ja loukkaavaa, että valtiovarainministeri irvailee leikkauksista ja sanoo irvimistä huumoriksi.
        Ministerin arvovalta hämärtyy.
        Ei olisi uskonut, että man hallitus käyttäytyy typerästi. Sen kesäisen rasismikoohotuksen saattoi vielä unohtaa, mutta tämä leikkaustouhuhuumori on tarkoituksellista ja alentavaa.

        Eikö Orpo pysty pitämään porukkaansa aisoissa?


      • Anonyymi

        Ei oikein käy sääliksi sinun sanontaa ” raukat”:sillä jos ihminen ymmärtää oman asemansa yhteiskunnassa pienituloisena niin luuleeko jotenkin että oikeisto ajaa hänen asioitaan, silloinhan on ainoastaan tyhmä jos pienituloinen antaa äänensä , oikeistolle . Joten saivat ihan vaan sitä mitä tilasivat. Koska itse asiassa äänestivät ihan toisten asioiden perusteella , siis siksi että luulivat että maahan muuttajat laitetaan maasta pois , jota eivät myöskään tule tekemään koska asioista on sopimuksia ja pitää muistaa että ollaan EU ssa, niin että kun ei ymmärrä politiikasta mitään niin silloin ei mennä edes äänestämäänkään .ta miksi eivät ota selvää ketkä aina ovat olleet työläisten asialla, joten en sääli heitä mitenkään aikuisen ihmisen velvollisuus on tietää miten yhteiskunta toimii ja mitä poliittiset puolet edustaa .

        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talous on saatava kuntoon.
        Kaikkiin varmasti osuu joku sivallus.
        On kuitenkin sivistymätöntä ja loukkaavaa, että valtiovarainministeri irvailee leikkauksista ja sanoo irvimistä huumoriksi.
        Ministerin arvovalta hämärtyy.
        Ei olisi uskonut, että man hallitus käyttäytyy typerästi. Sen kesäisen rasismikoohotuksen saattoi vielä unohtaa, mutta tämä leikkaustouhuhuumori on tarkoituksellista ja alentavaa.

        Eikö Orpo pysty pitämään porukkaansa aisoissa?

        Ei kaikkiin osu sivallus. Rikkaille tulee lisähyvää.
        Köyhien kurjistamisella oli kiire.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkiin osu sivallus. Rikkaille tulee lisähyvää.
        Köyhien kurjistamisella oli kiire.

        Haluaisin ymmärtää, miksi olette kaikki sitä mieltä, että köyhien tilanne pitää kurjistaa nykyisestä.
        Minä toivoisin järkevän selityksen asialle.
        En voi ymmärtää, että Suomen kokolailla demokraattisessa maassa laadittaisii köyhtymistä edistäviä lakeja ehdoin tahdoin.
        Miksi siihen pyrittäisiin?
        Ketä hyödyttää kurjalisto kerjäämässä ovilla? Kuka selvittäisi tämän ajattelun ja selityksen, miten rikkaat sitten aikovat hyötyä nälkäisistä ja kodittomista, työttömistä ja sairaista kurjista, joiden elämän he ovat pilanneet?
        Haluaisin ymmärtää.


      • Anonyymi

        Huomaa myös, että ne raukat pienituloiset hylkäsivät entiset vasemmistopuolueensa ja menivät persuihin. Mahtaako seuraavissa vaaleissa enää jytkyä näkyä?


    • Anonyymi

      Sitä sinun vasuri ei tarvitse pelätä. Mutta mutta. Miksi koko velkaviisikko on hajonnut. Vasut eivät ilmiselvästi saa rivejään pysymään kasassa.
      Ettehän te onnettomat osaa muutakuin tapella !

      • Anonyymi

        Koronan aikana luotiin illuusio rahanjakoon nimeltään Busines Finland. Se jakoi rahaa kevyin ja lähes olemattomin perustein yrittäjille. Se oli velkarahaa. Miksi kokoomus porukat ei nyt maksa tätä takaisin? Tutkikaa netistä kuinka esimerkiksi kankaanpäähän rahaa jaettiin. Tulette yllättymään


      • Anonyymi

        Minne se on hajonnut?
        Viisikon muut jäsenet lienevät eduskunnassa isossa salissa esittämässä teräviä kysymyksiä itse laatimistaan laeista ja hankkeista ja syyttävät nykyhallitusta niiden epäonnistumisesta.
        Vain Marin liehuu maailmalla. Andersson oli presidenttiehdokkaanakin.
        Saarikko menee pian äitiyslomalle. Tänään Kulmunikin korotti äänensä leikkauksia moittien.
        Ei ne rouvat minnekään ole livahtaneet, paitsi siis Marin, jolle ei enää kelpaa nämä pienet ympyrät.


    • Anonyymi

      Talous menee päin honkia. Leikkaukset eivät sitä nosta.
      Rikkaat vain eivät soisi pienituloiselle minkäänarvoista
      elämää, vaikka heillä itsellään on yllin kyllin ja Purra sysää
      heille lisää rahaa.
      Hallitus lietsoo paniikkia ja kriisiä perusteeksi (tekosyyksi) leikkauksilleen.
      Muuta kriisiä ei ole kuin hallituksen itse aiheuttamat.

      • Anonyymi

        On totta rikkaan itsekkyys. Varakas sukulainen kerskui tienaavansa 500 euroa päivässä vuosia sitten pakollisen sukutapaamisen yhteydessä. Ei olla missään tekemisissä. Soitti kuitenkin vaalien jälkeen tekoviattomasti muka kyselläkseen kuulumisia. Enpä vaaleista sanallakaan valitellut ja nostetta sille tuonut. Joulun allakin soitti, sukulaisen takia. Erittäin huonon tilanteen tiesi. Nyt oli tosi kyseessä ja toivoin ja odotin sukulaisen auttavan, turhaan.
        No, ei se ole sen velvollisuus tai kenenkään muunkaan. Jokainen selvitköön tai kuolkoot pois. Ei ollut kuin näkkileipää kaapissa joulupyhiksi mutta onneksi oli ilmainen jouluruokailu järjestöjen ja seurakunnan toimesta järjestetty. Tosin perheemme käveli sen vuoksi yli 10 km mutta se kannatti. Tuolle mainitulle sukulaiselle en ole "tullut maksamaan senttiäkään" tai muutakaan haittaa/kulua aiheuttanut. Kova on viha ja outo katkeruus sillä heikossa asemassa olevia kohtaan, myös syyttömiä lapsia. (Kun oli asiat paremmin, itse autoin apua tarvitsevia.)
        Kuin luonnevikaiset pärjäisivät paremmin tässä kovassa, kylmässä maailmassa.


    • Anonyymi

      Kyvykkäät ja menestyvät ihmiset jatkavat eteenpäin monilla eri aloilla
      politiikan jälkeen
      ja pääsee jokunen persukin EU-parlamenttiin uunojen äänestäjiensä avulla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hallituksen edessä kaikki paitsi rikkaat ovat lainsuojattomia.

      • Anonyymi

        Millä tuloilla pääsee rikkaitten joukkoon?
        Nim. Eläkeläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tuloilla pääsee rikkaitten joukkoon?
        Nim. Eläkeläinen

        Sitä pitäisi kysyä Purralta, joka rikkaita suosii ja siirtyi heti vaalien jälkeen
        rikkaan eliitin etuja ajamaan.


      • Anonyymi

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä pitäisi kysyä Purralta, joka rikkaita suosii ja siirtyi heti vaalien jälkeen
        rikkaan eliitin etuja ajamaan.

        Mitähän entinen pääministeri on vaalien jälkeen tehnyt puolueensa ja kansan hyväksi?


    • Anonyymi

      Köyhät övat itse syypäitä köyhyyteensä.. n Mikä velvollisuusmuilla olisi niitä auttaa ?

      • Anonyymi

        katkera jamppa


      • Anonyymi

        Älä provosoi.


    • Anonyymi

      Kiitos purra👍
      Sijoitussalkku vaan kasvaa🚀

    • Anonyymi

      Koettakaa nyt hyvät ihmiset ajatella aikuisen ihmisen järjellä, että alatte yhtä ihmistä haukkumaan kuin koirat.
      Ei se ole Riikka Purran syy, että valtiolla ei ole rahaa, se on edellisen hallituksen syy, kun velkaa tehtiin niin että korvat heilui!
      Nyt, kun tasku on tyhjä ja velkaa ei enää voi niin paljon ottaa, on pakko koettaa supistaa menoja.
      Ihmiset monetkin ovat vain oppineet liian hyvälle, että rahaa tulee makaamalla ja seinästä.
      Kunpa olisitte eläneet sota-aikana, silloin oltiin lujalla, mitään ei saanut kaupasta ,piti itse koettaa mennä eteenpäin.
      Nyt nuristaan koko ajan.

      • Anonyymi

        Lopeta tuo huutaminen entisestä hallituksesta. Velasta olivat kaikki puolueet yksimielisiä . Joten mistä sinä tiedät kenenkään makaamiset .tavalliset duunarit eivät mitenkään ole oppineet hyvälle ei niiden palkoilla ole hurraamista.kyllä kaikki tietävät miten tiukalla oli asiat kun oli sota aika ei siitä tartte muistuttaa.
        Ja siksi toiseksi suomi ei ole mitenkään kärkipaikalla valtion veloista jos nyt niin luulit. Kun pysyy asiassa mikä on tilanne tänään !ei siinä mitenkään auta raivota ihmisille. Sinä et tiedä ihmisten elämisistä mitään .vaikka huutelet makoilemisesta .kyllä kai ihmiset menevät töihin jos on vapaita työpaikkoja . Eimkai kukaan terve ihminen jää tukien varaan jos on mahdollisuus tehdä töitä ja kuulua sosiaaliseen yhteisöön toisten työläisten kanssa .äja jos joku on niin pöljä että jää kotiin vaan siksi että tuilla saa enemmän rahaa, niin se ei todellakaan ole oikein .


      • Anonyymi

        Ettehän te rikkaat menojanne supistaneet, päinvastoin.


      • Anonyymi

        Riikka Purra kavereineen ottaa vapaaehtoisesti kontolleen leikkaukset ja kiristykset- Menevät valokuvaan naureskelemaan saksilla ja lanseeraavat markkinoille leikkuulautoja.
        Ärsyttäminen riemastuttaa ja valta menee järjen ohi.
        Saattaa olla, että saavat valtiontalouden paremmalle tolalle, mutta kiitosta eivät tule saamaan,
        Sakset muistetaan loppuun asti.
        Pura itse kuulemma ei kuvaa julkaissut, ikään kuin se olisi joku puolustus typeryydelle.
        Mkr.


    • Anonyymi

      alottajalle
      HALOOOOO, jos joku tuo kurjuutta yhteuskunnallemme niin se ON AY-jäsenliittojen polittiset lakkoilut,
      jos kärsitte kurjuudesta SYTTÄKÄÄ OIKEAA SEKTORIA siis kaikkia lakkoiljoita jotka tahallisesti aiheuttaa suurta vahinkoa valtiolle ja sen seurauksena TE ITSE TE LAKKOILIJAT TULETTE ENITEN KÄRSIMÄÄN, joten mitikää PITKÄÄ kannataako lakkoilla ja alkaa TYÖTÄ VIEROKSUVIKSI KANSALAISIKSI, sillä teiltä loppu työt kun firmat menee konkurssiin,

      joten terveiset HALLITUKSELLE
      PERIKSI EI ANNETA LAKKOILIJOILLE
      KÄRSIKÖÖN NAHOISSAAN jos eivät tajua miksi suomen talous pitää saada UUDELLEEN TASAPAINOON kun vasemmisti politiikallaan onsaanu suomen jo KONKURSSIN partaalle,

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt suhtautua persuihin asiallisesti, olen yrittänyt ymmärtää, että he ajattelevat maan parasta omilta näkökulmiltaan.
      Olen ajatellut, että jospa he ovat väärinymmärrettyjä, koska heidän puhetapansa on ronskia ja vähän ylimielistä.
      Kunnioituksen puute on heistä paistanut. Ilmeisesti yksi puolueen kulmakivistä.
      Ominaispiirre. Kuten vieraiden pelkokin.

      Mutta tämä leikkuulauta on liikaa. Sitä en voi ymmärtää huumoriksi. He ilkkuvat vähäväkisten kohtelua, huomaamatta, että ovat itsekin samaa joukkoa. Leikkauksilta ei vältytä poliittisin perustein. Se iskee jokaiseen.
      Toivottavasti siitä puolueesta ei kuulu yhtäkään soraääntä, sillä sitä saa mikä tilaa.
      Maan talous pitää saada kuntoon. Persuille se on leikkausten ja kiristämisen tie. Vallan käyttö on hauskaa.
      Jääkö siitä sitten ikuiset arvet puolueiden välille?
      Mkr.

      • Anonyymi

        Persut noudattaa kokoomuksen linjaa.


    • Anonyymi

      Persut on kaukana asiallisesta joten ei heihin kannata edes vaivautua
      suhtautumaan asiallisesti.
      PS:n kannatus on laskenut 2 %, että tervemenoa edelleenkin alaspäin
      pois pilaamasta suomalaisten elämää.

    • Anonyymi

      Hyvätuloisten verotus on Suomessa jo yli 60 %, eikö sinulle mikään riitä? Hyvätuloinen maksaa itse asumisensa ja muun elämisensä. Työ vie myös paljon aikaa, vapaata on vain vähän. Pitäisikö kotona makaamisesta palkita? Suomessa on ilmainen koulutus ja terveydenhoito, siltä pohjalta töihin ja hyväpalkkaista uraa luomaan! Ei kenenläkään ansioita leikata, vaan vastikkeettomia etuuksia, joita yhteiskunnalla ei ole varaa maksaa huonossa taloustilanteessa.

      • Anonyymi

        Kohtuuttomiin palkkoihin+sivukuluihin joita rikkailla on sekä eläkkeisiin on saatava katto.
        Ei ykskään ukko ole miljoonien arvoinen!


      • Anonyymi

        Kykenemätön hallitus on aiheuttanut todella kohtuuttoman tilanteen Suomelle.
        Suomi vajoaa taantumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtuuttomiin palkkoihin sivukuluihin joita rikkailla on sekä eläkkeisiin on saatava katto.
        Ei ykskään ukko ole miljoonien arvoinen!

        Entä hyvinvointialueiden pomot?
        Päivittelee Mkr.


    • Anonyymi

      Toivottavasti tämä terveyden hoidon alasajo lopetuksineen auttaa iäkkäitä muistamaan vaaleissa keitä tästä saavat kiittää jos sinne asti pääsee !

    • Anonyymi

      Tottakai Purra iloitsee, häntä eikä poikiaan puute eikä kurjuus vaivaa nyt kun on erinomainen toimeentulo turvattu moneksi vuodeksi.

    • Anonyymi

      Työttömälle kahden lapsen yksinhuoltajalle leikkaukset ovat kohtuuttoman suuret.

    • Anonyymi

      Ei kukaan iloitse siitä, että pitää leikkauksia tehdä ja supistaa valtion menoja,
      ei varmastivaltiovarainministerikään.
      Joskus on vain otettava totuus esiin, kun rahaa ei ole, menoja täytyy pinentää.
      Tuo lalloilu vain vie Suomen taloutta taaksepäin.
      Kohta Suomeen ei enää ulkomainen sijoittaja uskalla tulla, koska täällä pistetää lakko pystyyn milloin vain. Parempi mennä muihin maihin laittamaan tehtaita pystyyn, ei Suomeen suinkaan.
      Tätäkö ay_ POMOT HALUAA!

      • Anonyymi

        Sijoittajat ovat paenneet Orpon kauhukabinettihallituksen takia,
        erikoisesti koska mukana on äärioikeistolainen PS.


    • Anonyymi

      Ei rahasta ole pulaa, koska hallitus antoi miljardin veroalen , joka suosii rikkaita.
      Hallitus antoi myös 500 miljoonaa mehiläisissä käyvien KELA-korvauksen
      nostoon.

      • Anonyymi

        Kävin juuri yksityislääkärillä. Toimistokuluineen lasku oli 200e. Kela maksaa tukea 30e. Ei se paljon lämmitä. Mutta onhan se parempi kuin vuosi sitten, jolloin tuki oli 8e.
        Hammaslääkärinikin sanoi vuosi sitten, että lähettää anomukseni itse Kelaan ja antaa sen 8 euroa suoraan laskussa mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin juuri yksityislääkärillä. Toimistokuluineen lasku oli 200e. Kela maksaa tukea 30e. Ei se paljon lämmitä. Mutta onhan se parempi kuin vuosi sitten, jolloin tuki oli 8e.
        Hammaslääkärinikin sanoi vuosi sitten, että lähettää anomukseni itse Kelaan ja antaa sen 8 euroa suoraan laskussa mulle.

        Olen koko ikäni käynyt yksityisellä hammaslääkärillä ja olen saanut Kelalta takaisin enemmän, kuin 8 euroa.

        Mitä tulee tuohon 30 euron tukeen, niin se ei ole yhtään sen parempi, kuin ennenkään, koska lääkärien palkkiot nousi myös.

        Valtionvarainministeri tekee juuri sitä, mitä pääministerin puolue haluaa.
        Milloin kokoomus on vallassa olessaan parantanut pienituloisten elämää? Ei milloinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen koko ikäni käynyt yksityisellä hammaslääkärillä ja olen saanut Kelalta takaisin enemmän, kuin 8 euroa.

        Mitä tulee tuohon 30 euron tukeen, niin se ei ole yhtään sen parempi, kuin ennenkään, koska lääkärien palkkiot nousi myös.

        Valtionvarainministeri tekee juuri sitä, mitä pääministerin puolue haluaa.
        Milloin kokoomus on vallassa olessaan parantanut pienituloisten elämää? Ei milloinkaan.

        Milloin meillä on viimeksi ollut kokoomuslainen pääministeri? Mitä tapahtui sen jälkeen? Kenen varallisuus nousi näinä välivuosina?
        Miksi kurjuus ei ole poistunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin meillä on viimeksi ollut kokoomuslainen pääministeri? Mitä tapahtui sen jälkeen? Kenen varallisuus nousi näinä välivuosina?
        Miksi kurjuus ei ole poistunut?

        22.06.2011-29.05.2015 oli kokoomushallitus. Pääministereinä Katainen ja Stubb ja vieläkin
        saa lukea valituksia kyseistä hallituksesta. (ainakin tuolla naapuri palstalla) :)

        Lipposen hallitustakin vielä jaksetaan haukkua, ainakin eläkeläisten keskuudessa.

        Onneksi on nämä keskustelupalstat, jossa saavat rutista.


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍑 K­­u­u­­m­­­a­­t­ ­t­y­­­t­­ö­­t­­­ ­­­o­­d­­­o­­t­­­t­a­v­­­­­­a­­t­­ ­­s­­­i­­­n­­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18299733

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe