Tältä palstalta on POISTETTU kirjoittamani aloitus, jossa kyseenalaistin Vaasan kaavoittajien toiminnan. Ylläpito siis on valikoinut, mitä näkökulmia yhteiskunnasta saa esittää, ja mitä ei. Tähän on menty. Valitettavasti. Kaikille tämä tiedoksi, SENSUURIA on.
Tältä palstalta poistettu viesti
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
HYVÄ-VELI verkosto toimii.!
- Anonyymi
Sundomin Mafia.Kaavoitusisinöörit ja Tieinsinöörit varmastikin tekevät tilejä.
On se valittettavaa,näyttää kuin heillä ei olisi muuten töitä.
Pitäiskö jokaista käyttää maaoikeudessa,jokaisesta kaavoituksesta ja rajankäynnistä.? - Anonyymi
Miksi noita Yksityisteitä jotkut edes hakee valmiisiin jo olevissa teihin. Eikö Maanmittauslaitoksilla ole muuten töitä.Maksuja noista tulee ylläpitämisestä ja vielä saa ulosottomiehet peräänsä .elämän tilanteet saattaa vaihdella.Minullakin on pisteytetty yksityistie joka on ollut seisonnassa jo 30 vuotta,kukaan osakkaista ei ole laittanut tikkua ristiin tien kunnossa pysymiseksi,eikä varmasti laita.Tien alussa on kilpi OMALLA Vastuulla!EI kiertotie! Aivan turhia maksuja,metsä autot käyttäessään
kyllä korjjaavat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70913Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9838Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779