Outi Mäenpää esittelee Juha-rakkaansa TV:ssä - Näin rakkaus syttyi kypsissä kymmenissä!

Näyttelijä, vuorovaikutuskouluttaja Outi Mäenpää, 62, ja kirjailija Juha Ruusuvuori, 66, rakastuivat kypsissä kymmenissä. Nyt he ovat mukana Yökylässä tv-sarjassa.

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/outi-maenpaa-esittelee-juha-rakkaansa-tv-ssa-nain-rakkaus-syttyi-kypsissa-kymmenissa?s24

13

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Outi mäenpää = hyvällä tavalla boheemi. On kuitenkin nöyrä. Hänellä on minusta tyylikäs tyyli olla&esiintyä.

    • Anonyymi

      Moneskohan jo kierroksessa, eiköhön se ala kohta olla jo niin käytetty.

      Näitä riittää suomi pullollaan jakorasioita, kun mikään ei kelpaa ja riitä aina vaihdetaan ja hypätään kukasta kukkaan näytetltejät, julkkikset ja pinta julkkikset, jotka hyppäävät sängystä sänkyyn. Hyi iljettäviä ja sitte vielä nämä pettäjät.

    • Anonyymi

      Hmmm. Vuodet (62) eivät ole kohdelleet Outia lempeästi...

      • Anonyymi

        Sinä varmaan olet todella, siis todella hyvännäköinen :D


    • Anonyymi

      Kiinnostunut

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta virhe


    • Anonyymi

      miksi esitteli miksi miksi huh siiiiis MIKSI HUH

    • Anonyymi

      Ei toi äijäkään mikään komistus ole 🤭 no ei se mitään, antaa palaa.

    • Anonyymi

      Miten niin Outi on muka 62v?! Juuri oli 42v tai 52v. Mihin se aika meni.

    • Anonyymi

      HUH...MIKSI ESITTELI voi voi

    • Anonyymi

      Tylsä jakso, vaikka Outi on kyllä hyvä muuten.

      • Anonyymi

        Minusta Outi on viehättävä , , nuorempankin ihan cool . . ja varsinkin COOL.


    • Anonyymi

      Olin kuuntelemassa Outi Mäenpään luentoa. Se oli erittäin hyvä, hauska ja mieleenpainuva. Kiitos siitä - se ei ollut mitään turhaa läpinää. Kaunis Outi ja miellyttävä puhetapa antoivat eväitä elämään roppakaupalla. Olisin kuunnellut pitenpäänkin. Harvoin tapaa näin hyvää kouluttajaa.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe