LIDL tarjoukset

Anonyymi-ap

Minä lopetin lähes kokonaan LIDL:ssä käynnin kun ei huomioida meitä eläkeläisiä joilla ei ole älykännykkää.Tarjous vain äpillä.Luotan k-kaupan plussakorttiin ,no ei se LIDL siihen kaadu että vien vähäiset rahani muihin kauppoihin.

29

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minäkin lopetin lähes kokonaan elämisen,toki hieman olen elossa JN toki vain hieman.

      • Anonyymi

        Jaahas on ne loppunut 😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas on ne loppunut 😅🤣

        ei tässä mitään lääkkeitä tarvita,ihan aiheellista v...täämä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tässä mitään lääkkeitä tarvita,ihan aiheellista v...täämä on

        Munkin purijalla meni tunteisiin kjäh kjäh 🤣😅


    • Anonyymi

      Juu Pysy vaan siellä leipäjonossa pappa

    • Anonyymi

      Elosen tehtaanmyymälästä saa edullisesti hyviä mm: munkkeja ilman äppejä tai kortteja. Myyjätkin on mukavia

      • Anonyymi

        elosen tuotteet on nykyään teollista p.....pienleipomoiden tuotteet on parempia ja maukkaampia.


      • Anonyymi

        Hitsi eikä tartte mennä jämpsän porttiin puremaan munkkia kääkk


      • Anonyymi

        Mistä Elosen löytää. Ennen oli hyviä pienleipomoita ja todella hyvät tuotteet.
        Nykyään tehdastekoista ja se ei maistu miltään herkulta.


    • Anonyymi

      Tämä keskustelu kertoo kyllä totaalisesti Jämsäläisten älykkyysosamäärän! 🙈🙊🙉

      • Anonyymi

        Puhuu itse jämpsän järjenjättiläinen


    • Anonyymi

      Kaikki asiakkaat eivät ole saman arvoisia. Ite en käytä LIDL tuotteita. Pullonpalautus ja postilaatikot eteisessä riittää tyhjän palvelusta.

      • Anonyymi

        Samaaa mieltä ei viedä eurja LIDL ennen kuin eläkeläiset huomioidaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaaa mieltä ei viedä eurja LIDL ennen kuin eläkeläiset huomioidaan.

        Juuri näin! 👍


    • Anonyymi

      Mun mielestä aika hyvä järjestelmä tämä lidlin alennussysteemi. Eilenkin sain 20e ostosten loppusummasta alennusta. Sitä vaan mietin vaan et varmaan osais älypuhelintakin käyttää kun osaa kirjoittaa netissä ainakin tänne. Älypuhelimen käyttäminen isoäitini mielestä on helpompaa kun tietokoneen.

    • Anonyymi

      Samalla lailla S ja K kaupoilla omat sovellukset missä on omia henkilökohtasia ja kaupan etuja mitä ei tietäisi ilman sitä sovellusta. K kaupalla oli sovellukseen liittyessä ilmasta suklaata ja juustoo esim.

      • Anonyymi

        Muuten se kauppa onkin riistohintainen pulju koskaan en käy enkä mene


    • Anonyymi

      Saman tein minäkin. Ja en ole vielä eläkkeellä ja en omista älylaitteita. On todella törkeää laittaa ihmiset näin eriarvoiseen asemaan. Lidl oli alussa kiva. Nyt mennyt maku kokonaan. Äsken katsoin tarjoukset ja totesin, että taas oli oikein kaivettu äppiin sellaiset tuotteet aleen, että kirpaisee eniten ilman äppiä olevia. Onko teillä oikeasti pokkaa jaotella ihmisiä parempiin ja huonompiin ?

      • Anonyymi

        No onhan esim. Tokmannissakin se klubi. Ja niillä myös äppi jossa näkyy omat kanta asiakas tarjoukset. Ja monella muulla, huoltoasemat , vaateliikkeet, ulkona syöminen. Kaikki tarjoukset sieltä puhelimessa..


    • Anonyymi

      Me lopetimme S-ryhmän ja K-kaupan ostokset koska piti aina plussakorttia käyttää.

      Tuo plus-korttihomma on myös täysin idioottimaista - talletat rahaa ja saat takaisin jotain murusia ja S-ryhmällä joku minimikin taisi olla.
      Ostaisimme ja olisimme ostaneet tuhansilla euroilla vuodessa näistä K tai S ryhmän kaupoista, mutta ei periaatteesta mitään talletuksia ja palautuksia - sairasta se on.
      Kortit on muttei muuta kuin odotellaan muutosta jos tulisivat järkiinsä.

      Nyt kyllä pelkästään Lidl vaikka tuli tuo äppi - saa sillä nyt kuitenkin 7 euroa joka kuukausi takaisin rahan muodossa. Se tavarahomma oli sairasta kun aina otimme väärän tuotteen... kerran vasta kolmas kerta löytyi oikea viili oikealla prosentilla.

    • Anonyymi

      Juurikin vanhemmalle ihmiselle joku 69€ älypuhelin voi pelastaa hengen, kun lataa ilmaisen paikantavan 112 hätäsovellutuksen jolloin ambulanssi tulee nopeasti oikeaan paikkaan pelastamaan. Sain eilen Lidl- alennuksia 14€ loppuhinta 36,49€ Tosin kahvi tarjous olisi tullut ilman sovellutustakin. Minäkin kesällä 22 käytin 112 kun olin onnettomuuspaikalla ja uhri oli menettänyt tajuntansa ja vertakin vuoti . Tai jos eksyy metsään, niin karttapalvelu ohjaa takaisin tielle. Pörssisähkön käyttäjällä reaaliaikainen sähkön hinta seuranta on todella hyvä ja ilmaiset whatsapp puhelut ja viestit kuvien kera on sekin kiva. Koittakaa vanhukset nyt vähän miettiä, älykännykkä on halpa ja sikakätevä. Jättäkää jotain turhuutta kuten lehtitilaukset vähemmälle ja lukekaa ilmaiset uutiset älykännykällä.

    • Anonyymi

      Varmasti näin mutta kun ei osaa käyttää niitä. Miten niitä äppejä sun muita ladataan ?

      • Anonyymi

        Jopa minun Mummo suostui hankkimaan älyouhelimen ja opettelee käyttään sitä. Aina ollut moisia luureja vastaan. Se on kuitenkin paljon helpompi käyttää kuin normaali näppäinpuhelin. Kyllä siihen oppii. Tsemppiä👍


    • Anonyymi

      Varmasti osaa, valmiina on sovellutus kauppa ja paljon muutakin.
      Kaupasta saa ilmaisia sovellutuksia esim 112, navikaattori, karttapalvelut, kauppojen sovellutukset. Kaikki toimii kun hakukenttään laittaa vaikka sanan Lidl > valitsee lataa sovellutus ja 30 s ja toimii. Voi mennä katsomoon tai yle areenaan ja katselee sarjoja ja elokuvia maksutta, Lukaisee iltalehdet aamusella. Paljon vaikeampaa on käyttää nyky televisiota ja digiboxsia jos saat tv auki, niin osaa myös älykännykkää käyttää.

      Varmasti joku nuorempi mielellään auttaa 15minuuttia ja saat kaikki tärkeimmät.
      kuten 112, kartta,google navi, lidl yms ja nuorisolle 10€ palkaksi. Mitä teet jos satut onnettomuuspaikalle tai puoliso saa kohtauksen ja olette muualla kuin kotona? Esim random paikassa jonka osoitetta et tiedä? Tai marjametsässä? Tuo 112 pitäisi olla kaikille pakollinen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samaa mieltä! Pitäkööt saksalaisen kauppansa!

    • Anonyymi

      Älä huoli. Olen 50-vuotias ja ei minullakaan ole älypuhelinta eikä älykelloa. Ei ole koskaan ollutkaan ja ihan olen toistaiseksi pärjännyt ilmankin. Eikä ole suunnitelmissa hankkiakaan.

    • Anonyymi

      Aivopesty jämsän perusjuntti😝

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😍 K­­­u­­­u­­m­­­a­t­ ­­t­­y­­­t­ö­t­­ ­­o­d­o­­­t­­­t­a­­v­­­a­t­­­ ­s­­i­n­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18300997

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe