Rasittavat kakarat

Anonyymi-ap

Miksi nuoriso on nykyään kaikki valehtelevia juorumummoja? Puhutaan p*skaa toisen selän takana kaupassa. Nimitellään ja nauretaan. Minusta alkaa tuntua että kaikki alle 30-vuotiaat ovat aivovammaisia.
Alan ymmärtää miksi jotkut eristäytyvät täysin omaan kotiinsa. Aina kun lähtee johonkin, niin joku osoittelee ja hihittää selän takana, kun en kuulu johonkin heidän keksimään typerään sosiaaliseen lokeroon. Mitä helvettiä mun asiat niille edes kuuluu? Kyttäisivät vaikka vanhempiaan.
Ja sanotaan että nuoriso on muka suvaitsevaista. Eivät ole, täysiä ulkonäön perusteella syrjiviä natseja kaikki!

7

417

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten tulet nettiin ja haukut itse kaikki. Se on nääs sitä että mitä kylvää sitä niittää

• Anonyymi

Ja siinä samanlainen. Ei kuulu mun elämä sulle! Mene muualle viisastelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siinä samanlainen. Ei kuulu mun elämä sulle! Mene muualle viisastelemaan.

Noin se vaan on. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se vaan on. Sivusta

Niinhän se on. Sitä kylvää mitä niittää. He puhuu paskaa musta kaupungilla, mä vastaan puhumalla paskaa niistä täällä. En keksi mitään syytä miksi ne käyttäytyy noin.
        Miksi niiden pitää yrittää lokeroida mut, ja päättää sitten että niiden keksimät väärät lokerot on totta?
        Miksei ne voi jättää mua rauhaan? Miksi mun erilaisuudelle pitää olla joku selitys??
        Se että suhtaudun negatiivisesti päihteisiin, ja viihdyn yksin, ei pitäisi haitata ketään.
        Se että olen monisairas ja juuri ja juuri jaksan elää noudattamalla rutiinejani ei pitäisi haitata ketään. Pienestä asti on kiusattu ja sama jatkuu. Ilman mitään syytä. Luultavasti ulkonäön vuoksi. Niinhän se vain on. Tällainen on ihmiskunta. Kusee omien päälle. Kusee oman ihmisyytensä päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on. Sitä kylvää mitä niittää. He puhuu paskaa musta kaupungilla, mä vastaan puhumalla paskaa niistä täällä. En keksi mitään syytä miksi ne käyttäytyy noin.
        Miksi niiden pitää yrittää lokeroida mut, ja päättää sitten että niiden keksimät väärät lokerot on totta?
        Miksei ne voi jättää mua rauhaan? Miksi mun erilaisuudelle pitää olla joku selitys??
        Se että suhtaudun negatiivisesti päihteisiin, ja viihdyn yksin, ei pitäisi haitata ketään.
        Se että olen monisairas ja juuri ja juuri jaksan elää noudattamalla rutiinejani ei pitäisi haitata ketään. Pienestä asti on kiusattu ja sama jatkuu. Ilman mitään syytä. Luultavasti ulkonäön vuoksi. Niinhän se vain on. Tällainen on ihmiskunta. Kusee omien päälle. Kusee oman ihmisyytensä päälle.

Tämähän on kuin oma kirjoitus,
        siis kommentti sekä aloitus.
        Jostain ihmeellisestä syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän on kuin oma kirjoitus,
        siis kommentti sekä aloitus.
        Jostain ihmeellisestä syystä.

Meillä on se ero, että minä en kaipaa ketään, enkä mitään. Ja minun vihani kohde on ihan koko ihmiskunta. Lisäksi kirjoitan tänne harvoin ja lähinnä itselleni purkaakseni vihaa. Tietysti voisin huutaa kiusaajille suoraan päin näköä, mutta kokemuksen mukaan se vain aiheuttaa lisää kiusaamista. Nyt poistun, enkä kirjoita varmaan ainakaan puoleen vuoteen tänne.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­­­V­­i­­­t­­t­­u­­ ­­­t­­ä­m­­ä­­­ ­­k­­­u­­u­­­m­a­ ­­n­a­­­r­t­­t­u­ -> https://siz.la/hotcat21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      80
      983
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      842
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      533
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      513
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      163
      512
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      133
      490
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      485
    Aihe