Rasittavat kakarat

Anonyymi-ap

Miksi nuoriso on nykyään kaikki valehtelevia juorumummoja? Puhutaan p*skaa toisen selän takana kaupassa. Nimitellään ja nauretaan. Minusta alkaa tuntua että kaikki alle 30-vuotiaat ovat aivovammaisia.
Alan ymmärtää miksi jotkut eristäytyvät täysin omaan kotiinsa. Aina kun lähtee johonkin, niin joku osoittelee ja hihittää selän takana, kun en kuulu johonkin heidän keksimään typerään sosiaaliseen lokeroon. Mitä helvettiä mun asiat niille edes kuuluu? Kyttäisivät vaikka vanhempiaan.
Ja sanotaan että nuoriso on muka suvaitsevaista. Eivät ole, täysiä ulkonäön perusteella syrjiviä natseja kaikki!

7

417

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten tulet nettiin ja haukut itse kaikki. Se on nääs sitä että mitä kylvää sitä niittää

• Anonyymi

Ja siinä samanlainen. Ei kuulu mun elämä sulle! Mene muualle viisastelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siinä samanlainen. Ei kuulu mun elämä sulle! Mene muualle viisastelemaan.

Noin se vaan on. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se vaan on. Sivusta

Niinhän se on. Sitä kylvää mitä niittää. He puhuu paskaa musta kaupungilla, mä vastaan puhumalla paskaa niistä täällä. En keksi mitään syytä miksi ne käyttäytyy noin.
        Miksi niiden pitää yrittää lokeroida mut, ja päättää sitten että niiden keksimät väärät lokerot on totta?
        Miksei ne voi jättää mua rauhaan? Miksi mun erilaisuudelle pitää olla joku selitys??
        Se että suhtaudun negatiivisesti päihteisiin, ja viihdyn yksin, ei pitäisi haitata ketään.
        Se että olen monisairas ja juuri ja juuri jaksan elää noudattamalla rutiinejani ei pitäisi haitata ketään. Pienestä asti on kiusattu ja sama jatkuu. Ilman mitään syytä. Luultavasti ulkonäön vuoksi. Niinhän se vain on. Tällainen on ihmiskunta. Kusee omien päälle. Kusee oman ihmisyytensä päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on. Sitä kylvää mitä niittää. He puhuu paskaa musta kaupungilla, mä vastaan puhumalla paskaa niistä täällä. En keksi mitään syytä miksi ne käyttäytyy noin.
        Miksi niiden pitää yrittää lokeroida mut, ja päättää sitten että niiden keksimät väärät lokerot on totta?
        Miksei ne voi jättää mua rauhaan? Miksi mun erilaisuudelle pitää olla joku selitys??
        Se että suhtaudun negatiivisesti päihteisiin, ja viihdyn yksin, ei pitäisi haitata ketään.
        Se että olen monisairas ja juuri ja juuri jaksan elää noudattamalla rutiinejani ei pitäisi haitata ketään. Pienestä asti on kiusattu ja sama jatkuu. Ilman mitään syytä. Luultavasti ulkonäön vuoksi. Niinhän se vain on. Tällainen on ihmiskunta. Kusee omien päälle. Kusee oman ihmisyytensä päälle.

Tämähän on kuin oma kirjoitus,
        siis kommentti sekä aloitus.
        Jostain ihmeellisestä syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän on kuin oma kirjoitus,
        siis kommentti sekä aloitus.
        Jostain ihmeellisestä syystä.

Meillä on se ero, että minä en kaipaa ketään, enkä mitään. Ja minun vihani kohde on ihan koko ihmiskunta. Lisäksi kirjoitan tänne harvoin ja lähinnä itselleni purkaakseni vihaa. Tietysti voisin huutaa kiusaajille suoraan päin näköä, mutta kokemuksen mukaan se vain aiheuttaa lisää kiusaamista. Nyt poistun, enkä kirjoita varmaan ainakaan puoleen vuoteen tänne.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­­­V­­i­­­t­­t­­u­­ ­­­t­­ä­m­­ä­­­ ­­k­­­u­­u­­­m­a­ ­­n­a­­­r­t­­t­u­ -> https://siz.la/hotcat21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2127
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1289
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1200
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1058
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      152
      926
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      866
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      746
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      716
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe