Olen rakennellut auton osia jo useamman vuoden ja maalauttanut niitä liikkeessä tai spray maaleilla. Nyt kuitenkin olen siirtymässä ruiskumaalaukseen ja haluaisin lyhyet ytimekkäät ohjeet hyvän jäljen luomiseen. Kysymysmerkkejä olisi esim pohja, pohjamaali, sumutukset, maalin määrä ja tapa millä maali laitetaan?
vastatkaa vain ammattilaiset!
Maalausohjeita???
2
863
Vastaukset
- esko
kirjastosta saattaa löytyä alan kirjallisuutta.
Lyhyet ja ytimekkäät ohjeet hyvän jäljen luomiseen?? No jo. Itse opiskelin tämän ammatin vuoden mittaisella ammattikurssilla. Ja työharjoitteluun menin vähän sillä mielellä että minähän tiedän tästä alasta kaiken ja osaan kaiken. Mutta sain aika pahasti nenilleni heti alkuun. Nyt tuntuu kun on tehnyt tätä työtä hyvän matkaa yli kaksikymmentä vuotta ettei vieläkään osaa kunnolla, aina oppii uutta. Sanoisin ettei tätä työtä opi lukemalla vaan tekemällä. Mutta jos intoa piisaa, niin voin jotain yrittää selvittää, jos laitat yhteystietojasi. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348544- 434703
- 364664
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1903611- 132953
- 312716
- 392696
- 442393
- 1672082
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652056