Ensitreffeillä ensipano

Elettiin 70-luvun loppupuolta. Olin 21 vuotias aika ujo nuorimies, enkä ollut vielä saanut kokea seksin riemuja. Olin vain ajatuksissani "saanut" masturboidessani.
Oli kaunis kevätpäivä, kun kävin auton tankkaamassa ja samalla ostin nuortenlehden.
Lehdessä oli liitteenä Baccara-juliste ja sen toisella puolella kirjeenvaihtoilmoituksia. Aloin käydä ilmoituksia läpi, ja lukemiseni päättyi erääseen ilmoitukseen ja sen lupaavaan nimimerkkiin: "Kaiken sulle antaisin".
Ilmoittaja asui samassa maakunnassa ja niin tartuin kynään ja kirjoitin nimimerkille ja jäin odottamaan. Kului muutama viikko ja vihdoin sain vastauksen. Kirjoittaja oli 19 ikäinen tyttö, jonka kirjeestä sain lupaavan vaikutelman. Ehdimme kirjoitella muutaman kirjeen, kunnes tyttö ehdotti tapaamista. Kuvia olimme vaihtaneet ja kirjekaverini oli kivan näköinen tyttö, jonka rintoihin kiinnitin jo kuvan perusteella huomiota. Ne olivat isohkot muuten hoikalla tytöllä.
Kun tapaamisilta koitti, olin tietenkin jännittynyt. Olin uskaltautunut ostamaan kondomipaketin varoiksi ja toiveikkaana runkkasin pois liian herkkyyden pari tuntia ennen lähtöä.
Olimme sopineet tapaamisen molemmille tutun tanssipaikan portille. Tunnistin heti tytön kuvan perusteella ja varovainen tutustuminen pääsi alkuun. Siirryimme autooni, jossa jatkoimme juttelua. Lähdimme ajelemaan. Mutkien kautta suuntasimme tytön kotiin, jossa vanhemmat olivat jo nukkumassa. Menimme tytön huoneeseen, jossa istuimme vierekkäin sängyn reunalla. Puhelimme niitä näitä ja koko ajan mietin miten uskaltaisin koskea tyttöön. Rohkaisn mieleni alkamalla silitellä tytön hiuksia. Yhtä äkkiä tyttö nousi istumaan syliini ja kääntyi minuun päin painaen huulet huulilleni.
Lähinnä vaiston varassa vastasin suudelmaan, joka venyi ja muuttui kiihkeämmäksi.
Kullini alkoi seistä jo täysimittaisena ja tyttö varmaan tunsi sen peppuaan vasten. Siirsin käteni hänen rinnalleen ja puristelin sitä ja tyttö suuteli entistä kiihkeämmin.
Tartuin hänen intianpuuvillaiseen paitaansa ja vedin sen hänen päänsä yli pois. Silloin edessäni näin rintsikoiden verhoamat rinnat. Siirsin käteni hänen selkänsä taakse ,ja sainkin avattua liivien hakaset. Otin rintsikat pois paljastaen ihmeen kauniit ja mukavan isot rinnat. Tartuin niihin ihmetellen niiden pehmeyttä! Otin nännin sormien väliin ja pyörittelin sitä hellästi. Siirryin niin, että sain hänen nänninsä huulieni väliin ja imin ja pyörittelin sitä. Tytön suusta kuului huokaus.
Käteni siirtyi farkkujen napille. Avattuani sen ja vetoketjun niin paljon, kuin asento mahdollisti. Ujutin käden farkkujen sisään. Käteni liikkui alaspäin sileällä vatsalla ja kohta tunsin karhean karvoituksen. Jatkoin edelleen osuen kuuman kosteaan reikään. Tyttö voihkaisi ja pyysi siirtämään sormia ylemmäksi. Tiesin teoreettisten opiskelujeni parusteella hänen haluavan kosketusta klitorikselle.
Tyttö kysyi, että haittaisiko minua jos emme rakastele. Vastasin, ettei tietenkään.
Tyttö riisui loputkin vaateensa ja meni makaamaan sänkyyn ja minä seurasin esimerkkiä.
Makailimme siinä jonkin aikaa peiton alla. Sitten tyttö kysyi: haluaisitko rakastella?
Tätä olin odottanut ties kuinka kauan! Vastasin myöntävästi ja tyttö tarttui kulliini ja oli ilmeisen tyytyväinen huomatessaan sen olevan täydessä kunnossa. Hyväilimme toistemme jalkoväliä ja kysyin tytöltä kondomin käytöstä. Se ei ollut taepeen, koska tyttö söi pillereitä ja silloin ei ollut hiviä tai muuta.
Koske olin epävarma taidoistani, ehdotin tytölle jos hän tulisi päälle. Se sopi ja hetken päästä alaston tyttö asettui päälleni, tarttui kulliini ja ohjasi sen pään häpyhuulille. Sitten hän laskeutui alas jolloin kulli oli kokonaan hänen sisällään. Voi sitä riemua!
Ensi kertaa olin naisen sisällä! Tyttö aloitti hitaan liikkeen ylös alas ja nautin edessäni liikkuvista rinnoista ja pimpin hivelevästä otteesta kullini ympärillä.
Vauhti kiihtyi, en sitä kauaa kestänyt vaan tunsin orgasmin lähestyvän. Vielä pari imevää edestakaista liikettä ja minä sain ruiskuttaa sykäyksittäin spermani ihanan tytön kuumaan pilluun.
Tyttö vetäytyi pois päältäni ja sanoi ettei häntä haittaa, vaikkei orgasmia saanutkaan.
Hän kysyi, milloin olen rakastellut viimeksi. Vastasin: en koskaan. Tyttö sanoi, että olisin kertonut. Hänellä oli ollut poikakaveri ja muutama muukin suhde.
Sinä kesäyöna rakastelimme vielä muutaman kerran ja sormeilin häellekin orgasmin.
Aamu kuudelta aloimme toisiimme kietoutuneina nukkua.
To tyttö on ollut vaimonani jo 44 vuotta!

22

8550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa onnittelut molemmille!
      t: 63v.

    • Anonyymi

      Kun ekakerralla huomaa, ett värkit ja muutkin sopivat yhteen, niin mitä niitä vaihtamaan!

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas eunukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin vain unelmissas eunukki

        Mitäs olet eunukki pelle delaa jo.


    • Anonyymi

      Ainakin sinulle selvisi jo eka kerralla, ettei tyttö pihtaa! Jess!

    • Anonyymi

      Olipa ihana ja luonnollinen tarina.

    • Anonyymi

      Sama juttu meillä. Muutama tunti ensi tapaamisen jälkeen lastit paljaalla pilluun. Jälkeenpäin sain kuulla, että edellisen lastit oli päätyneet sinne kaksi päivää aiemmin. Ei pihdannut vaimo nuorena. Sen tiesi monet.

      • Meillä meni aikaa ensinäkemisestä siihen kun oltiin ekakertaa "vehkeet" sisäkkäin noin 3,5 tuntia!
        Eli Markku Aron silloista hittiä lainaten: "sain keskiyön aikaan..."


      • Anonyymi
        E-Äijä kirjoitti:

        Meillä meni aikaa ensinäkemisestä siihen kun oltiin ekakertaa "vehkeet" sisäkkäin noin 3,5 tuntia!
        Eli Markku Aron silloista hittiä lainaten: "sain keskiyön aikaan..."

        Sama juttu. Minulla oli seurustelusuhde, mutta jo haalistunut. Menin tansseihin. Sieltä löytyi kaunis, seksikkään oloinen opiskelijatyttö, jonka kämppis oli käymässä vanhempiensa luona. Kämpille siis, ja naimaan. Niinpä, vaimoni on kertonut, että hieman häntä nolotti, että sillä tavalla antoi ensimmäisellä tapaamisella. Mutta oli hänelläkin suhde, suhde saksalaiseen vaihto-oppilaaseen, ja vähän aikaa hän piti meitä kahta, toisistamme tietämättä. Kohta olemme olleet kymmenen vuotta lujasti naimisissa.


    • Anonyymi

      Siltikään kirjoituksestasi päätellen et ollut ensikertalainen puuttui ensikertalaisen haparointi monestiko olet vaimoasi jo pettänyt vaikka 44 vuotta naimisissa olette olleetkin vai ajattelitko että ssat helpomin kun sanot olevasi ensikertalainen

      • Vaikka muuta väität, minä ja vaimoni parhaiten asian laita tiedetään!
        Tästä tytöstä tuli ensimmäinen tyttöystäväni ja siis myöhemmin vaimo.
        Ketään en ollut edes suudellut ennen. saati nähnyt perheeseeni kuulumatonta naista alasti.
        Minulla oli tilanteessa melkoinen jännitys päällä. mutta tytön toiminta kokeneempana auttoi minua selviytymään siitä.
        Ja mitä pettämisväitteeseen tulee. vaimoni on edelleen, ja pysyy, ainoa seksikumppanini.
        Jos sinulle ovat tuttuja sanat "rakkaus" ja "kunnioitus", niin ehkä uskot ja ymmärrät!

        Jos luit koko tarinan, niin ehkä huomasit, että tyttö kysyi yhdynnän j ä l k e e n, milloin viimejksi olin rakastellut


      • Kerran yksi tuttu nainen yritti saada minut pettämään vaimoani. Hän kirjaimellisesti roikkui minussa ja melko suorasukaisesti tarjosi pillua.
        Kun torjuin tarjouksen, tämä nainen suuttui minuun niin perin pohjin ettei sen jälkeen ollut tuntevinaan minua ja ei enää koskaan puhunut minulle sanaakaan!

        Ei kaikki aviomiehet niin helposti lankea vieraan pillun hpoukutuksiin!


    • Skähdyttävän kaunis kertomus. 🌹👀

      • Kaunis kiitos! :)


      • E-Äijä kirjoitti:

        Kaunis kiitos! :)

        Tampreeks tosson, yleissuomeks ole hyvä! 🌹👀


    • Anonyymi

      Kiva kertomus!
      Jos sopii kysyä, onko tuo tyttä/nainen edelleen ainoa seksikumppanisi?

      • Kiitos!
        Sopiihan se: nainen, josta tuli vaimoni, on todellakin ainoa seksikumppanini!


    • Anonyymi

      Noinhan se kuuluisi vanhan kaavan mukaan mennä, että se yksi kokemus, jonka kanssa ollaan sitten loppuikä.
      Minulla kävi niin, että sänkyyn päädyttyämme aikoinaan alkoi se naiseni lukea ukaasit avioon menosta tai sitten vain ystävät.
      No, avioon mentiin ja kun arki alkoi (hyvin äkkiä), niin ei sillä seksillä pitkälle menty, joten erosimme reilun vuoden yhdessä oltuamme.
      Tuo teidän juttunne on kaunista luettavaa🌹

    • Kiitos!
      Meillä on ollut onnea, että "se oikea" löytyi alun perin kirjeenvaihdon perusteella ja ensitapaamisella muuttui vuosikymmeniä kestäväksi suhteeksi.
      On meilläkin ollut vaikeat hetkemme, mutta meistä kumpikaan ei käynyt vieraissa.
      Se, että kaikki alkoi Intro-lehden ostamisesta oli pelkkää sattumaa, kun en aikaisemmin enkä sen jälkeen ostanut sitä lehteä!

      • Anonyymi

        No, ei välttämättä; useimmilla asioilla on jokin aikansa ja paikkansa:)
        Itse sain sieluuni lukuisia haavoja pyöriessäni kapakoissa aikoinaan.
        Päätavoite oli päihtyminen, toisena tavoitteena löytää seuraa.
        Morkkis oli kiitettävä, kun herää tuntemattoman ihmisen vieressä, eikä muista edellisen yön tapahtumista mitään.
        Että, en suosittele kenellekään tällaista elämä tyyliä.
        Se, että vieressä on ihminen, jota rakastaa/saada rakkautta ei ole nykypäivänä enää itsestään selvyys.


      • Anonyymi

        Elämän tuleva suunta voi olla pienistä asioista kiinni! Kuten teidän tapauksessa tuo lehden ostaminen tankkausreissulla!
        Miten toisin sinun ja hänen elämä olisikaan mennyt?

        Toivotan teille kaikkea hyvää jatkossakin!
        Rakastakaa ja rakastelkaa!!


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      4002
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1571
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1376
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1234
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1121
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1118
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1076
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe