Mitähän voisin tehdä kun möimme ok-talon joka oli 1980 luvulla rakennettu.
Kuluin muutama vuosi niin ostaja alkoi vaatimaan korjauskuluja kun mukamas katon läpivienti vuosi.Niin sisareni maksoin paniikissa ostajalle kun ostaja uhkasi oikeus toimilla.Kun minä sain tietää asiasta niin selvisi ettei siinä kohdalla katossa ole läpivientiä eikä mitään vuotoa ole tapahtunut.Olen yrittänyt saada ostajalta jotain asiantuntijan lausuntoa asiasta mutta turhaan koska hänellä ei ole mitään lausuntoa.Ostaja halusi vaan maksattaa remontin meillä.
Miten voin edetä tässä asiassa, ostajan kanssa ei pysty keskustella kun hän omasta mielestä tietää kaiken.
Riita tilanne
7
356
Vastaukset
- Anonyymi
Riita-asia käräjille tai rikosilmoitus petoksesta tai törkeästä petoksesta-
- Anonyymi
Joo niin minäkin ajattelin että petoksesta ilmoitus onhan kyse kumminkin 15000 eurosta
- Anonyymi
Jos sisar oli tyhmä ja vapaaehtoisesti maksoi, ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sisar oli tyhmä ja vapaaehtoisesti maksoi, ei voi mitään.
Nyt on vahvaa tietoa 😁
- Anonyymi
Jos ei muuta pysty niin verottajalle ilmoitus annetusta lahjasta.
- Anonyymi
Joo no toivottavasti onnistuisi rahojen takaisin saanti
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18301832
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565