Mitähän voisin tehdä kun möimme ok-talon joka oli 1980 luvulla rakennettu.
Kuluin muutama vuosi niin ostaja alkoi vaatimaan korjauskuluja kun mukamas katon läpivienti vuosi.Niin sisareni maksoin paniikissa ostajalle kun ostaja uhkasi oikeus toimilla.Kun minä sain tietää asiasta niin selvisi ettei siinä kohdalla katossa ole läpivientiä eikä mitään vuotoa ole tapahtunut.Olen yrittänyt saada ostajalta jotain asiantuntijan lausuntoa asiasta mutta turhaan koska hänellä ei ole mitään lausuntoa.Ostaja halusi vaan maksattaa remontin meillä.
Miten voin edetä tässä asiassa, ostajan kanssa ei pysty keskustella kun hän omasta mielestä tietää kaiken.
Riita tilanne
7
368
Vastaukset
- Anonyymi
Riita-asia käräjille tai rikosilmoitus petoksesta tai törkeästä petoksesta-
- Anonyymi
Joo niin minäkin ajattelin että petoksesta ilmoitus onhan kyse kumminkin 15000 eurosta
- Anonyymi
Jos sisar oli tyhmä ja vapaaehtoisesti maksoi, ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sisar oli tyhmä ja vapaaehtoisesti maksoi, ei voi mitään.
Nyt on vahvaa tietoa 😁
- Anonyymi
Jos ei muuta pysty niin verottajalle ilmoitus annetusta lahjasta.
- Anonyymi
Joo no toivottavasti onnistuisi rahojen takaisin saanti
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18301832
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845247Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283498Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402854Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin182031Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581830Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861596- 471586
- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71115