Pian katselen sua taivaasta

Anonyymi-ap

Kanna mua silti sydämessäs kaikkialle 🩵

98

2366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sä sinne taivaaseen pääset.

      • Anonyymi

        Ottiko rokotteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottiko rokotteen?

        Susanna Goltche (@susanna22641313) / X
        twitter.com › susanna22641313

        ylikuolleisuudesta näkyy nyt paljon kirjoituksia, muissakin maissa kuin Suomessa. Sanotaan, että 30% selittyy väestön ikääntymisellä. Millä tuo 70 ..


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­­N­­y­­m­­­f­o­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hei…?

    • Anonyymi

      Älä viitsi

    • tottakai rakas ystäväiseni 💖 oon nyt kyl vähä huolissani sun voinnistasi 😪 itsellä samanlaisia ajatuksia pyörii nimittäin aikaajoin mielessä 😴... ikävä tulee 😢 jos sinä meet 💔 jään kaipaamaan sinua 😭 olethan miustoissain 😌

      itsetuhoisten ajatuksien kanssa ei pidä jäädä yksin.
      haluaisitko jutella, itsetuhoisiin ajatuksiin on tarjolla apua 🙏. laita viestiä niin koitetaan löytää sulle jotain apua tuohon tilanteeseen... https://mieli.fi/tukea-ja-apua/apua-itsetuhoisuuteen/miten-tukea-itsemurhaa-harkitsevaa/

    • Anonyymi

      Pysy täällä mun luona

    • Anonyymi

      Älä lähde, jää tänne meidän luokse.

    • Anonyymi

      h aist a p ska tota et nyt tee. 💔😧😡

    • Anonyymi

      Jos uskot Jeesukseen, niin taivaaseen menet, kun ajan jätät. Toivon itsekin pian olevani taivaassa. Väsyttää kuunnella kaikkea ihmisten pahuutta, kaikkea tätä valehtelua, vihaa ja riitelyä. Taivaassa ei varmaan kukaan murehdi enää maallisia. Kaikki kipu, niin fyysinen kuin henkinen, katoaa. Siellä on ensimmäistä kertaa ihan oikeasti levossa ja saa unohtaa kaiken pahan mitä on täällä kuullut, nähnyt ja kokenut.

      • Anonyymi

        Levähdä minun kanssa ensin kulta…


    • Hei, kuka ikinä oletkaan, niin nyt oikeasti lopeta tuommoiset puheet. Tuossa joku laittoikin kriisilinkkiä. Voimia sinulle!

      • Anonyymi

        Ei mulla ketään enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ketään enää ole.

        Onhan sulla jos vaan haluat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ketään enää ole.

        Voi Rakas sun kanssa kun sulla on "ketään".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ketään enää ole.

        Voitko soittaa jollekin tai kuunnella melodista musiikkia? Olen huomannut, että minulla auttaa, jos on todella epätoivoinen olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla jos vaan haluat!

        Painut kalliota vasten ja hengität.
        Kivi hohkaa lämpöä. Palsta puhaltaa, lämmittää. Muutoksen matkallako olet
        Välillä on surua, murhetta, kyllä aurinko paistaa vielä elämään. Usko pois.


    • Anonyymi

      Vähän sama tilanne kun puoliso puhuu kuolemastaan 😭

    • Anonyymi

      Rakkautta sinulle❤️ kohta on kevät ja aurinko paistaa.

    • Anonyymi

      Ei käy. Maassa pysytään. Täältä ei lähdetä minnekään. Määräys :)

      • Anonyymi

        Sivusta Ihana <3 jotenkin tutun oloinen myös.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sä olet ääliö. toivottavasti sinä olet yhtä mitätön ihmiselle, kuka sulle tärkeä.


    • Anonyymi

      En tiedä oliko aloitus itsemurhaan viittaava viesti. Jos oli, niin tuollaiset ajatukset on lopetettava heti. Me jokainen lähdemme täältä kuitenkin ajallaan, eikä elämää pidä itse lopettaa. Sitä on kunnioitettava, mikä on saatu ja me ollaan saatu tämä elämä, jonka ainakin aion käydä kunnialla alusta loppuun.
      Minä tapasin eilen nelikymppisen syöpään sairastuneen naisen, joka on nyt elämänsä loppuvaiheessa. Saattohoito on jo aloitettu. Naisella on kolme alakouluikäistä lasta joka tekee tilanteesta entistäkin dramaattisemman. Luulen, etteivät lapset vielä tajua tilannetta, mutta suren jo etukäteen aikaa kun äidin poislähdön aika koittaa.
      Taivaanisä on taas möhlinyt, tätä tapausta ei voi mitenkään kutsua oikeudenmukaiseksi.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        No toivottavasti lapsilla on hyvä isä, joka pystyy heistä huolehtimaan, kun äidistä aika jättää. Ettei tarttis mihinkään sijoitukseen mennä.


      • Anonyymi

        Möhlimisellä tarkoitan sitä, että nyt on valinnut poislähtevät todella väärässä järjestyksessä, kun meillä on täällä tyhansittain lähes satavuotiaita, joista olisi voinut valita jonkun, eikä elämänmyönteisen pienten lasten äidin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivottavasti lapsilla on hyvä isä, joka pystyy heistä huolehtimaan, kun äidistä aika jättää. Ettei tarttis mihinkään sijoitukseen mennä.

        Vaikutti olevan todella lämminhenkinen ja järkevä isä.


      • Anonyymi

        Taivaan Isä ei ole vastuussa siitä mitä ihminen on saatanan avustuksella saanut aikaan. Maailma on tässä tilassa saatanan ja ihmisen toiminnan vuoksi. Jumala on kyllä sallinut sen, mutta ei ole hänen syytään mikään siitä mitä täällä tapahtuu. Ei kukaan valita tehtaan rakentajalle siitä kun työntekijät saa tehtaassa aikaan tuhoa. Se on heidän kontollaan, ei rakentajan.
        Raamattua kuuluu katsoa kokonaisvaltaisesti, eikä kuunnella kulttuurissa vallitsevia typeriä vastaväitteitä. Jumala, pelkästään hyvää hyvyyttään tuli itse sovitusuhriksi Jeesuksessa kaiken tämän pahan tähden mitä ihmisen toiminta on saanut aikaan.

        Taivaan Isää vastaan valehteleminen eksyttää ihmisiä pelastuksesta, joka on tarjolla Jeesuksessa. Ihminen yrittää sysätä oman vastuun Jumalalle joka käänteessä tai paholaiselle. Näkeehän tämän myös vaikka politiikassa, kaikki virheet on aina jonkun muun syytä.
        Sairas ihminen ei ole Jumalan koston alainen. Se kenelle Jumala kostaa, joutuu helvettiin. Jumala on kuollut niin terveiden kuin sairaiden ihmisten puolesta Jeesuksessa ja noussut kuolleista. Valitettavasti tuo ulkokultainen ajatus ja harhaoppi, että Jumala on rakastanut vain terveitä, elää ja voi hyvin. Se on täysin sama kuin että Jumala on erityisesti siunannut rikkaita ja menestyviä. Johannes kastaja oli köyhä, Jeesuksen oma perhe oli köyhä, hänen apostolinsa olivat köyhiä, Paavali oli köyhä ja vainottu ja vihattu maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaan Isä ei ole vastuussa siitä mitä ihminen on saatanan avustuksella saanut aikaan. Maailma on tässä tilassa saatanan ja ihmisen toiminnan vuoksi. Jumala on kyllä sallinut sen, mutta ei ole hänen syytään mikään siitä mitä täällä tapahtuu. Ei kukaan valita tehtaan rakentajalle siitä kun työntekijät saa tehtaassa aikaan tuhoa. Se on heidän kontollaan, ei rakentajan.
        Raamattua kuuluu katsoa kokonaisvaltaisesti, eikä kuunnella kulttuurissa vallitsevia typeriä vastaväitteitä. Jumala, pelkästään hyvää hyvyyttään tuli itse sovitusuhriksi Jeesuksessa kaiken tämän pahan tähden mitä ihmisen toiminta on saanut aikaan.

        Taivaan Isää vastaan valehteleminen eksyttää ihmisiä pelastuksesta, joka on tarjolla Jeesuksessa. Ihminen yrittää sysätä oman vastuun Jumalalle joka käänteessä tai paholaiselle. Näkeehän tämän myös vaikka politiikassa, kaikki virheet on aina jonkun muun syytä.
        Sairas ihminen ei ole Jumalan koston alainen. Se kenelle Jumala kostaa, joutuu helvettiin. Jumala on kuollut niin terveiden kuin sairaiden ihmisten puolesta Jeesuksessa ja noussut kuolleista. Valitettavasti tuo ulkokultainen ajatus ja harhaoppi, että Jumala on rakastanut vain terveitä, elää ja voi hyvin. Se on täysin sama kuin että Jumala on erityisesti siunannut rikkaita ja menestyviä. Johannes kastaja oli köyhä, Jeesuksen oma perhe oli köyhä, hänen apostolinsa olivat köyhiä, Paavali oli köyhä ja vainottu ja vihattu maailmassa.

        .....
        Mies syytti vaimoa jonka Jumala oli hänelle antanut (epäsuorasti syytti Jumalaa), vaimo syytti käärmettä (epäsuorasti Jumalaa taas, koska Jumala loi saatanan). Vastuun pakoilu alkoi heti alusta ja Jumalan syyttäminen. Sama touhu jatkuu edelleen, koska ihminen on edelleen syntinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaan Isä ei ole vastuussa siitä mitä ihminen on saatanan avustuksella saanut aikaan. Maailma on tässä tilassa saatanan ja ihmisen toiminnan vuoksi. Jumala on kyllä sallinut sen, mutta ei ole hänen syytään mikään siitä mitä täällä tapahtuu. Ei kukaan valita tehtaan rakentajalle siitä kun työntekijät saa tehtaassa aikaan tuhoa. Se on heidän kontollaan, ei rakentajan.
        Raamattua kuuluu katsoa kokonaisvaltaisesti, eikä kuunnella kulttuurissa vallitsevia typeriä vastaväitteitä. Jumala, pelkästään hyvää hyvyyttään tuli itse sovitusuhriksi Jeesuksessa kaiken tämän pahan tähden mitä ihmisen toiminta on saanut aikaan.

        Taivaan Isää vastaan valehteleminen eksyttää ihmisiä pelastuksesta, joka on tarjolla Jeesuksessa. Ihminen yrittää sysätä oman vastuun Jumalalle joka käänteessä tai paholaiselle. Näkeehän tämän myös vaikka politiikassa, kaikki virheet on aina jonkun muun syytä.
        Sairas ihminen ei ole Jumalan koston alainen. Se kenelle Jumala kostaa, joutuu helvettiin. Jumala on kuollut niin terveiden kuin sairaiden ihmisten puolesta Jeesuksessa ja noussut kuolleista. Valitettavasti tuo ulkokultainen ajatus ja harhaoppi, että Jumala on rakastanut vain terveitä, elää ja voi hyvin. Se on täysin sama kuin että Jumala on erityisesti siunannut rikkaita ja menestyviä. Johannes kastaja oli köyhä, Jeesuksen oma perhe oli köyhä, hänen apostolinsa olivat köyhiä, Paavali oli köyhä ja vainottu ja vihattu maailmassa.

        ....
        Jumalan suurin siunaus ihmiselle on se, että kun me uskomme (pidämme totena sitä että Jeesus kuoli meidän syntiemme tähden ja että hän nousi kuolleista), Jumala antaa meille meidän synnit anteeksi ja iankaikkisen elämän. Kun ihmisellä on tuo usko, hänellä on enemmän kuin kaikki kulta, ilo, nautinto ja terveys maailmassa, vaikka ihminen ei usein sitä itse käsitä.


      • Anonyymi

        Kiusasjat joutaa mennä, tota ei jaksakukaan!


    • Anonyymi

      Surullista. Toivon ihmettä että paranet vielä.

    • Anonyymi

      Kuuntele..
      Kari Tapion laulu..
      Olen kuullut on kaupunki tuolla yläilmoissa...
      Kertoo taivaasta..
      Tuo lohtua...

    • Anonyymi

      Sitä odotellen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos kuolemaa teet niin ois sekin ihan reilua kertoa suoraan.

    • Anonyymi

      Tajusin tänään kun oloni on ollut surkea, että minulla taitaa olla nyt jokavuotinen kevätväsymys. Masennusta on valmiiksi taustalla, joten voisin sanoa että tämä on niiden yhdistelmä. Ehkä pilvinen ja harmaa ilma on parempi kuin kirkas auringonpaiste. Lumi vielä heijastaa korostaen auringonvaloa. Käpyrauhanen on kovilla, kun valoisuuden muutokset ovat tässä maassa niin massiivisia vuoden kierrossa.

      • Anonyymi

        Joo, nämä kevätsäät vaikuttaa voimakkaasti meidän mielialoihin.
        Minä olen aamun jälkeen ollut lähinnä ärsyyntynyt, monenlaisia nehgatiivisia ajatuksia on koettanut pyrkiä mieleeni, mutta olen koettanut toejua ne. :D


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi pitäisi kantaa sydämessään ihmistä joka on minulle täysin tuntematon!

      • Anonyymi

        Yhäkö ilman V miestä?


    • Anonyymi

      Miten sinä minut löydät kun et tiedä miltä näytän?

    • Anonyymi

      Voimia sinulle. Toivottavasti tilanteesi helpottuu ja jaksat jatkaa maanpäällä. Elämä on lahja, vaikka vaikeaa onkin.

    • Anonyymi

      Aloittaja, sinulla on varmasti joku ystävä, jolle voit soittaa tai laittaa viestiä.
      Keskustelu helpottaa sinua.
      Jos sinulla on joku vakava sairaus, kerro se ystävälle.
      Ainakin minä haluaisin tietää ja auttaa, jos olisit ystäväni.

    • Anonyymi

      Mitä nopeammin sen parempi.

    • Anonyymi

      En. Nej.

    • Anonyymi

      Voimia sinne. Minustakin tuntuu vieläkin usein tuolta, vaikka elämässä menee muuten ihan kivasti. Yksinäisyys on vaikeaa mielelle. Jos on kuitenkin varaa valita, niin miksi lähtisi jo pois, kun elämästä voi tulla vielä parempaa. Sillä on menty jo monta vuotta ja suunta on hitaasti ylöspäin, vaikka välistä tuleekin takapakkia. - joku

    • Anonyymi

      aamu alkoi oksentamisella taas.

      • Anonyymi

        Raskaana?


    • Anonyymi

      Vastaan kuin heille, läheisille ketkä pois jo menneet. Aina kuljette siinä rinnallani. Vaikka synnytte uudelleen ette poistu siitä.

    • Anonyymi

      Tiedät kyllä mitä pitä tehdä että vointi paranee. Ja tiedät että mun sydän särkyy jos tämän vuoksi heität veivät.

    • Anonyymi

      Veivit .

    • Anonyymi

      En halua pidätellä, jos taivas kutsuu niin mene kaikessa rauhassa. Tulen selviämään tästäkin menetyksestä, vaikkakin kerta kerralta raskaammin sydämin. Siellä missä kuljimme muistosi elää kirkkaimmin ja pääsen lähellesi kunnes lopulta tapaamme jälleen.

    • Anonyymi

      Sitä ennen pitää siirtää kiinteistöt digimuotoon.

    • Anonyymi

      https://youtu.be/cvChjHcABPA?si=liPmJczSkICEuL1k .

    • Anonyymi

      En usko taivaaseen menemiseen.Kuolleet syntyy uudestaan ja odottavat sitä välitilassa.
      Minun rakkaat ainakin näin.Eikä me surra luonnollista lähtöä,kuten ikäihmisenä ,kovin sairaana nuorempikin on armoitettu kivuttomaan oloon eli pitää päästää lähtemään.
      Suku kulkee itsessään geeneinä eli he ovat aina väkisinkin läsnä.

      • Anonyymi

        Ei uudelleeen synnytä. On vain iänkaikkinen elämä tai kadotus


    • Anonyymi

      Takaa päin

    • Anonyymi

      Tosi itsekästä ulinaa
      Josko ny kuitenkin mietit vielä hetken
      Olisko sulla sittenkin
      Mahdollisuus saavuttaa jotain muuta elämässä
      Ja nyt vain vain hetki pohjalla
      Jolloin on vaikeaa
      Älä ainakaa tee mitää typerää ja äkkipikaista ratkaisua.
      Meet eka nukkumaan ja mietit aamulla virkeillä aivoilla
      Koko homman uudestaan...

      Terkuin ihminen joka on kuullut tätä
      settiä kännisten suusta lähes joka viikonloppu vuosikymmenten ajan ja nähny miten ne lupailijat on seuraavalla viikolla radalla taas ...
      Joko mulla käy vitusti haamuja asiakkaana tai puheet on puheita...
      Mee sinne misdä muutki haamut on
      Älä oo ainakaa yksin kotona.

    • Anonyymi

      myrskyn jälkeen on poutasää

      • Anonyymi

        Miksi myrsky? Kuka kantaa vastuun?


    • Anonyymi

      Kerrankin jotain nättiä tällä palstalla.👍. Älkää nyt paskapäät pilatko tunnelmaa.

    • Anonyymi

      Vain 144 000 menee taivaisiin, jotka tulevat hallitsemaan ne tuhannen vuotta kristuksen kanssa. Muut kuolleet herätetään maan päälle, sillä älkää ihmetelkö, kun tulee hetki, jolloin muistohaudat avautuvat ja kuolleet astuvat esiin. Vasta silloin henki palaa ylösnousseisiin. Edes Johannes ei mennyt taivaisiin, sillä hän sanoi, että vähäisempikin on taivasten valtakunnassa suurempi kuin hän. 144 000 on pappisluokka, kun ylösnousseita opetetaan elämään uudessa maailman järjestyksessä

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ätmi kerjää hy väksyntää, ensin hauknuu pahemmin kuin koira ja sit aikoo tappaa itsensä, annattekoarmoa vai pakkopaidan tolle kiusaajalle ja valehtelijalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi kerjää hy väksyntää, ensin hauknuu pahemmin kuin koira ja sit aikoo tappaa itsensä, annattekoarmoa vai pakkopaidan tolle kiusaajalle ja valehtelijalle?

        Ei sillä ole mitään hätää. Tietää itsekin. Kaikki hyvin!


    • Anonyymi

      Kyllä tästä lokakuun alusta jo joutais ukkospilven päälle ajelemaan.

      Kesä-heinäkuussa ne muutamat viikot viä kituuttelis eukosta paarmoja hätyytellessä.

    • Anonyymi

      Ehtiikö vielä Veet?

    • Anonyymi

      Teetkö ilmoituksen poliisille jos hän käy siellä joskus? Vee....

    • Anonyymi

      Anteeksi....lopetan

    • Anonyymi

      Älä tee itsellesi mitään perumatonta... Voimia jaksaa eteenpäin

    • Anonyymi

      Kun menee valosaasteettomalle alueelle pilvettöminä öinä niin siellä niitä taivaskamui kiildelöö.

      Planeetat ovat jo niin otoksissaan, etteivät kimhellä yhtikäs vaan toljottaat sitä yksvakaata loistettas.

      Kyllä miä tiiän; heliumissas ne sieltä katseloot.

    • Anonyymi

      Itsekin todella väsynyt elämään...

    • Anonyymi

      Terveisiä sinne taivaaseen vaan sitte.

    • Anonyymi

      Tulisitko haliin niin lohduttaisin Sinua ja takoisin virtaa Sydämeesi ?... 17.17

    • Anonyymi

      Vie tutuille terveisiä !

    • Anonyymi

      mistä hyvästä. en minä niille kosta joille annan vapaasta tahdosta tövaan niille jotka hakkaa ja vie, ilman lupaa ja tekee psykopaattijuttuja jotta jotkut kärsii ja jotkut hyötyy. jos noihin kuulut, en minä sinua rakasta, jos et ei ole mitään hätää.

    • Anonyymi

      ne jotka teki rehellisesti vain kiusaa, toivottavasti päästään nokittamaan kunnolla. ja kostamaan rehellisesti.

    • Anonyymi

      Enkä katsele, siis sillain.

      Oot mulle aina verta ja lihaa ja lihasta.

      Luuta, päätä ja henkeä.

      Paljon muutakin.

      Mutta tässä nyt vaan osa sitä parasta.

      Kaikkeen voi "tottua" mutta hyvä viho viimein.jos itsellä on kaikki ihan.hyvin.

      Silloin voi vasta olla "sillä toisellakin".

      Ja minulla on.

      Pääasiassa kaikki ihan hyvin

      Aina ei vaan jaksa edes valittaa.

      Kai mä oon jotenkin jo kai parantunutkin mutta ei sitä niinkään voi koskaan naisesta sanoa.

      Terveissii vaan vaikka luurin.päähän nyt jonnekkin, vaikken.mä mihinkään soitakkaan.

      Tässäkin.on jo Hanski paljon.

    • Anonyymi

      Mä haluan Valhallaan,taivaaseen on vaikeampi päästä ,jos olet lukenut vanhan ja uuden kirjan mut oikesti haluaisin porilaisen sämpylöiden väliin mut ei uotisen eikä sen kääppärijulkkisukon rumiakin vielä kuin Reumanni jostain gringosta

    • Anonyymi

      Taas pitää mennä lääkäriin perjantaina 😢

    • Anonyymi

      Älä mee hyvä ihminen ,Sua rakastetaan silti vaikka olet yksinäinen kirjoittelija S24 mut kirjoita caan niin saadan ihmetellä mistä noi jutut kumpuaa,kuin mtvchat tekstit muinoin

    • Anonyymi

      onneksi voi ajaa onnellisena rekan alle.

      • Anonyymi

        Eiiiii!


    • Anonyymi

      Miten nähdyt unet voisivat vaikuttaa täällä vielä eläviin.
      Jos jotain pahempaa sattuu, jo ammoin kuolleet molemmat vanhempani tulevat uniin.

    • Anonyymi

      En kanna

    • Anonyymi

      HP-tähdelle menossa olet.

    • Anonyymi

      Oi oi, olipa surullinen viesti. Jos todella olet kuoleman sairas, täällä ei varmaan kannata ilmoittaa, vaan ole yhteydessä läheisiisi. Jos muuten vaan olet masentunut, hae apua. Sinä olet tärkeä ja sinua tarvitaan täällä niin kauan, kun aikaa on annettu. Läheisillehän kuolemat kaikista raskaimpia onkin. Itsemurhan tehneillä läheisillä myös valtavia syyllisyyden tuntoja.
      Voimia!

    • Anonyymi

      Kun saa riittävästi lepoa ja ruokaa, viikot vierii nopeesti.
      Meillä kevätihmisillä tuppaa olemaan vaikeempaa, kunsiitä kesäpäivänseisauksesta valo alkaa valjumaan syvää etelää kohti.

      Jopa pimeälle joulukuulle on kaipaavansa.
      Nyt kevät on jo "pilalla". Pian edessä on voikukkakausi ja lyhenevä valoisuusaika.

      Sopivan haasteelliset kuva-sanaristikot nappaavat ajankulun tunneiksi.

    • Anonyymi

      tuijottelet taivaalta kuin kuin joku lentohärVELI KUIN hORNET f-18 tuojottaa taivaalta ihmisolioita.

    • Anonyymi

      Ihmiset eivät usko näihin ajatuksiaan hallitseviin ihmisiin.
      Kyllä ne auttaat.
      Retkahat siitä päiväpetille selälleis.
      Suuntaat keksityt antennisi päin pohjoista.
      Pysähy Pohjoisnapamantereen lämpökontteihin huilaamaan.

      Kun olet tätä paljon tehenyt, jatkat Tyynen Valdmeren päälle.
      Jos pääs kestää, kierrä pari kierrosta maapallon ympär.

      Kestät taas tätä maaliskuista päivää paremmin.

    • Anonyymi

      toivottavasti päästään orjuuttaan niiden pennut yhtä moneksi vuodeksi ja hakkaamaan niitä yhtä paljon ja tuhoamaan yhtä vuotta, nuoruudesta ja, kaikesta. oikein kuola valuu, että päästään tuhoamaan ja hakkaamaan.

    • Anonyymi

      aina kun yrittää mitään häiriköintiä, otan veitsen ja hakkaan niitä toivottavasti kuolevat koko sakki. päästää eroon ja viimein saa elää ilman niiden kamalaa toimintaa. toivottavasti kuolevat, yritän kaikkeni jotta pääsen hakkaamaan ja tuhoamaan yhtä paljon. hakkaan helveynmoisella raivolla vaikka joka päivä. toivottavasti pääsen samaan lopputulokseen yhtä kauan.

    • Anonyymi

      Persujen syytä kaikki...

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      💋 K­­­u­­u­­m­­­a­­t­­ ­t­­­y­­­t­ö­­t­ ­o­­d­­o­­t­t­a­v­­­­a­­­t­­­ ­­­s­­­i­n­­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18301940

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      Hirveetä uhkausta.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe