Olet melko varmasti noitunut minut jotenkin. En voi elää ilman silmiäsi. Miehelle
Kaipaan silmiäsi, katsettasi
78
1284
Vastaukset
Se mies voisi lahjottaa sulle ne silmät? Niin voisit katsella niitä aina.
- Anonyymi
Voisin ottaa koko miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin ottaa koko miehen.
kelpaanko kun on vaalea iho ja siniset silmät kuin Lapis Latzuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kelpaanko kun on vaalea iho ja siniset silmät kuin Lapis Latzuli
Ei kelpaa siniset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kelpaa siniset.
Mulaa olis pas...an ruskeat ja koko maailma näyttää niiden läpi pas....lta
- Anonyymi
Shamaanit. 🧙♂️
- Anonyymi
Jotain sellaista oltava.
- Anonyymi
Voi kikkarankäkkyrät.
- Anonyymi
Onko naiselta tämä?
- Anonyymi
On naiselta. On miehelle. On hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmmh…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmmh…
Mitä sinä mmhh mies teet palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Menen pois. Heihei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kysymys tuli sivusta. Minä aloittaja en kiusaa ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kysymys tuli sivusta. Minä aloittaja en kiusaa ketään.
Ei hätää. Minua voi kiusata. Olen siihen tottunut elämässäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää. Minua voi kiusata. Olen siihen tottunut elämässäni
Ei voi kiusata sinuakaan. Ketään ei saa kiusata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
milloin näit ne silmät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
milloin näit ne silmät?
Näen niitä silmiä melko usein mutta aivan liian harvoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
milloin näit ne silmät?
Varmaan unessa tai pilvessä näki
- Anonyymi
Kaivattuni silmät ja katse kutsuu minua niin kovasti…
Olen aivan hurmoksessa, kun ajattelen häntä, hänen komeita kasvojaan ja lämmintä katsetta……Huhuh ei voi edes liikaa antaa tilaa noille ajatuksille tai menee lopullisesti keskittymiskyky- Anonyymi
Samalta tuntuu hän noitamies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalta tuntuu hän noitamies.
Hyvä kuulla että..en ole yksin tässä.
- Anonyymi
Niin minäkin ajattelen eräästä naisesta... Kun katselemme toisiamme silmiin niin... Ei sitä voi selittää. Hän on kaunein ja rakastan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin ajattelen eräästä naisesta... Kun katselemme toisiamme silmiin niin... Ei sitä voi selittää. Hän on kaunein ja rakastan häntä.
Mies on ihaninta mitä tiedän. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuulla että..en ole yksin tässä.
Voisihan sitä kirjoittaa aloituksenkin eikä varastaa toiselta. Se satuttaa kun tunteet lytätään aina täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti puhut. Ihanalta kuulostaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisihan sitä kirjoittaa aloituksenkin eikä varastaa toiselta. Se satuttaa kun tunteet lytätään aina täällä.
Sivusta vain sanon, että et ymmärtänyt nyt ollenkaan tilannetta. Tuossahan toinen osoitti sympatiaa sinua kohtaan, etsi yhteenkuuluvuutta. Ja sinä näiet sen "varastamisena" ja "tunteiden lyttäämisenä"? Sinulla on ongelma, ei tuolla toisella kirjoittajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta vain sanon, että et ymmärtänyt nyt ollenkaan tilannetta. Tuossahan toinen osoitti sympatiaa sinua kohtaan, etsi yhteenkuuluvuutta. Ja sinä näiet sen "varastamisena" ja "tunteiden lyttäämisenä"? Sinulla on ongelma, ei tuolla toisella kirjoittajalla.
Ei se ole noin. Nämä palsta-akat tulee väliin ja alkaa kirjoitella siinä miehen kanssa ja aloittaja ei voi muuta kuin häipyä. Sitä nämä tekee. Turha kuvitella tällä palstalla jotain yhteenkuuluvuutta näiltä harakoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti sinäkin puhut rakas mies. Olet rakkain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli minun aloitus, minun tunne. Oikeasti tuo nainen hakee vaan kiusaa toisille naisille ja huomiota miehiltä. Hän kiusaa ja se on minunkin ongelma, koska aloitus oli minun. Hän ei ole kiva nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti sinäkin puhut rakas mies. Olet rakkain.
Ja tahallani sotken nyt kun mitätöitte minun tunteet täysin. Suutuin ja tulin vihaiseksi.
- Anonyymi
Kiusantekoa aloittajalle KORJAUS*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne omat sanasi kuulostaakin. Miksi kiusaat muita?
- Anonyymi
Tietysti olen nainen. Oletkin se huIIu. Ei mitään asiaa sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole noin. Nämä palsta-akat tulee väliin ja alkaa kirjoitella siinä miehen kanssa ja aloittaja ei voi muuta kuin häipyä. Sitä nämä tekee. Turha kuvitella tällä palstalla jotain yhteenkuuluvuutta näiltä harakoilta.
Sinä puhut rumasti toisista ja olet epäkunnioittava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän jo että kirjoitit kommentin ja vastasit myös. Tajusin jo mitä teet. Ei haittaa enää kun sen tajusin. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne minkäänlaista kunnioitusta palstakiusaajia kohtaan. Miksi puhuisin kunnioittavasti ihmisille, jotka ei sitä ansaitse. Esityksesi ei nyt mene läpi sika kiusaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aio enää jutella sinun kanssasi. Tiedän että olet se ätmiä hokeva kiusaaja. En lue enkä vastaa sinulle. Olen oikeasti nainen, joten hukkaat aikaasi.
- Anonyymi
Ota se sauva pois sieltä ja fantasioi jossain muualla runk..ri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautit kumminkin satuttamisesta maso
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me jotka tänne kirjoittelemme,meillä kaikilla ei ole minkäänlaista elämää,ei nyt eikä tulevaisuudessa
Ei tarvitse ihmetellä huomista koska samanlainen kuin tämäpäivä ja jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän jo että kirjoitit kommentin ja vastasit myös. Tajusin jo mitä teet. Ei haittaa enää kun sen tajusin. Ap
Ap on töissä tällä saitilla kun kirjoittaa satoja aiheita että sais meidät tänne kirjoittamaan js sit myydään mainostajille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap on töissä tällä saitilla kun kirjoittaa satoja aiheita että sais meidät tänne kirjoittamaan js sit myydään mainostajille
Samanlainen homma ku maikkarin chatit ym.vastaavat eli tyätekijät keksi aiheita ku oli pirun hiljaista ja kaikki sekopäät heräs
- Anonyymi
Pitäkää tämä kiusaajat. minä teen uuden. ap
- Anonyymi
Ihme, että kiusaajat käyvät naisten aloitusten kimppuun. Älä välitä, minä ainakin luen ja olen otettu. Tiedä vaikka olisi minulle.
- Anonyymi
Kiitos kauniista sanoista. Olet ihana.
- Anonyymi
Toi on stadilainen transsu, siis ap
- Anonyymi
Hänen, naisenkin silmät ovat lumoavat, mutta en pääse nauttimaan niistä, koska emme tapaa.
- Anonyymi
Kamalaa sinulle. Kuten sanoin aloituksessa, kuolisin jos en näkisi hänen silmiään. Otan osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa sinulle. Kuten sanoin aloituksessa, kuolisin jos en näkisi hänen silmiään. Otan osaa.
Kun ei voi elää ilman toista
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei voi elää ilman toista
läheisriippuvuus on kieltämättä aika ikävä sairaus 😌 itselläni meinaa sellainen 😢 saattaa nähä tuolla ulkona jonku aivan ventovieraan ja sit mä vaa niinku tyylii viikon ikävöin ja kaipaan 💔😥. jota vielä pahentaa vahvasti introvertti luonteeni. joten tiedän mistä puhut otan osaa 🙏.
- Anonyymi
Juupa juu jucifer
Iltaa hienoa jos kaipaat 💖 olen otettu 🥰 ja nyt vähän jopa ihastunut ✨ palaa asiaan jos siltä tuntuu 😊 oikein hyvää yötä ja kauniita unia 😇 itse nukun kaulaliina kainalossa, se luo turvaa ja pitää painajaiset loitolla 🧣🙏
- Anonyymi
En kaipaa Anttia minä 😁
- Anonyymi
Mä nukun kuristavat kädet kaulalla tai oikeastaan happi loppuu ja pyörryn,kiitos känniääliö
- Anonyymi
No mikäs minun silmistä tekee niin spesiaalia? Tiedätkö edes niiden väriä, tai muotoa?
- Anonyymi
Tiedän värin mutta mikä ihmeen muoto. Olet nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän värin mutta mikä ihmeen muoto. Olet nainen.
Silmät voi olla pyöreät kuin naisella, tai sitten mantelin muotoiset kuten maskuliinisilla miehillä kuten itselläni on. Jos et ole ikinä tuota huomannut, niin taidat olla sokea.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan nättejä ruskeita silmiäsi, pikku peto.
- Anonyymi
Mikä hänestä tekee pedon?
- Anonyymi
Minullapa ei ole ruskeat silmät enkä ole pieni. Olen yli 170. (aplta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hänestä tekee pedon?
Pask...n väriset silmät
- Anonyymi
No otahan sitten yhteyttä jos ikävä mua ja mun silmiä
- Anonyymi
Olen edelleenkin yrittänyt jo
- Anonyymi
Otan otan, ainahan minä otan. Silmäsi muista aina kuin olisin vasta nähnyt...
- Anonyymi
Milloin näkisimme taas toistemme silmät?
- Anonyymi
Kerro sinä…
- Anonyymi
Minä taisin nähdä jo mutta ei siitä sen enempää...
Kerro sinä on sivulliselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä…
Ensi viikolla...? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikolla...? -sivusta
Oikeesti. Tuun moikkaan sua sillon vklp.
- Anonyymi
Tänään klo.18
- Anonyymi
Ei se onnistu. Kun en tanssi palsta-anonyymien tahtiin.
- Anonyymi
Odota,niin haen lusikan ja muljautan sillä silmämunat ja annan sulle
- Anonyymi
Vanha kansa sanoi,että"silmät on sielun peili" tarkoittaen jos kauniit silmät ja luotettavat niin hyvä ihminen eli myös kun joku on "sinisilmäinen"et on kiltti jja johdatettavissa,mikä ei aina pidä paikkansa, mut lounaissuomes sanalasku et jos ruskeat silmät niitä käy sääliksi ku ovat katsoneet maailmaa paskan läpi koko elämänsä
- Anonyymi
Irrotan ne ,silmät siis ,vaihdetaan kahteen kavipakettiin ja persikkapurkkiin ,tuo samalla pirkka mansikkasuklaata terveisin Nälkä Kurki Kerjäläinen ja Paksuksinen Mlrssäri
- Anonyymi
Osaan hypnotisoida siksi kaipaat tätä rumaa naamaa ,puren sua nenään kovaa koska olen sellainen ja tuijotan sieluusi ja näen paskaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995