Kaipaan silmiäsi, katsettasi

Anonyymi-ap

Olet melko varmasti noitunut minut jotenkin. En voi elää ilman silmiäsi. Miehelle

78

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se mies voisi lahjottaa sulle ne silmät? Niin voisit katsella niitä aina.

      • Anonyymi

        Voisin ottaa koko miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ottaa koko miehen.

        Epäilemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ottaa koko miehen.

        kelpaanko kun on vaalea iho ja siniset silmät kuin Lapis Latzuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kelpaanko kun on vaalea iho ja siniset silmät kuin Lapis Latzuli

        Ei kelpaa siniset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa siniset.

        Mulaa olis pas...an ruskeat ja koko maailma näyttää niiden läpi pas....lta


    • Anonyymi

      Shamaanit. 🧙‍♂️

      • Anonyymi

        Jotain sellaista oltava.


      • Anonyymi

        Voi kikkarankäkkyrät.


    • Anonyymi

      Onko naiselta tämä?

      • Anonyymi

        On naiselta. On miehelle. On hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On naiselta. On miehelle. On hänelle.

        Mmmh…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmmh…

        Mitä sinä mmhh mies teet palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä mmhh mies teet palstalla?

        En tiedä. Menen pois. Heihei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä mmhh mies teet palstalla?

        Tämä kysymys tuli sivusta. Minä aloittaja en kiusaa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kysymys tuli sivusta. Minä aloittaja en kiusaa ketään.

        Ei hätää. Minua voi kiusata. Olen siihen tottunut elämässäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää. Minua voi kiusata. Olen siihen tottunut elämässäni

        Ei voi kiusata sinuakaan. Ketään ei saa kiusata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On naiselta. On miehelle. On hänelle.

        milloin näit ne silmät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        milloin näit ne silmät?

        Näen niitä silmiä melko usein mutta aivan liian harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        milloin näit ne silmät?

        Varmaan unessa tai pilvessä näki


    • Anonyymi

      Kaivattuni silmät ja katse kutsuu minua niin kovasti…
      Olen aivan hurmoksessa, kun ajattelen häntä, hänen komeita kasvojaan ja lämmintä katsetta……Huhuh ei voi edes liikaa antaa tilaa noille ajatuksille tai menee lopullisesti keskittymiskyky

      • Anonyymi

        Samalta tuntuu hän noitamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalta tuntuu hän noitamies.

        Hyvä kuulla että..en ole yksin tässä.


      • Anonyymi

        Niin minäkin ajattelen eräästä naisesta... Kun katselemme toisiamme silmiin niin... Ei sitä voi selittää. Hän on kaunein ja rakastan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin ajattelen eräästä naisesta... Kun katselemme toisiamme silmiin niin... Ei sitä voi selittää. Hän on kaunein ja rakastan häntä.

        Mies on ihaninta mitä tiedän. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla että..en ole yksin tässä.

        Voisihan sitä kirjoittaa aloituksenkin eikä varastaa toiselta. Se satuttaa kun tunteet lytätään aina täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin ajattelen eräästä naisesta... Kun katselemme toisiamme silmiin niin... Ei sitä voi selittää. Hän on kaunein ja rakastan häntä.

        Kauniisti puhut. Ihanalta kuulostaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan sitä kirjoittaa aloituksenkin eikä varastaa toiselta. Se satuttaa kun tunteet lytätään aina täällä.

        Sivusta vain sanon, että et ymmärtänyt nyt ollenkaan tilannetta. Tuossahan toinen osoitti sympatiaa sinua kohtaan, etsi yhteenkuuluvuutta. Ja sinä näiet sen "varastamisena" ja "tunteiden lyttäämisenä"? Sinulla on ongelma, ei tuolla toisella kirjoittajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vain sanon, että et ymmärtänyt nyt ollenkaan tilannetta. Tuossahan toinen osoitti sympatiaa sinua kohtaan, etsi yhteenkuuluvuutta. Ja sinä näiet sen "varastamisena" ja "tunteiden lyttäämisenä"? Sinulla on ongelma, ei tuolla toisella kirjoittajalla.

        Ei se ole noin. Nämä palsta-akat tulee väliin ja alkaa kirjoitella siinä miehen kanssa ja aloittaja ei voi muuta kuin häipyä. Sitä nämä tekee. Turha kuvitella tällä palstalla jotain yhteenkuuluvuutta näiltä harakoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti puhut. Ihanalta kuulostaa…

        Kauniisti sinäkin puhut rakas mies. Olet rakkain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vain sanon, että et ymmärtänyt nyt ollenkaan tilannetta. Tuossahan toinen osoitti sympatiaa sinua kohtaan, etsi yhteenkuuluvuutta. Ja sinä näiet sen "varastamisena" ja "tunteiden lyttäämisenä"? Sinulla on ongelma, ei tuolla toisella kirjoittajalla.

        Se oli minun aloitus, minun tunne. Oikeasti tuo nainen hakee vaan kiusaa toisille naisille ja huomiota miehiltä. Hän kiusaa ja se on minunkin ongelma, koska aloitus oli minun. Hän ei ole kiva nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti sinäkin puhut rakas mies. Olet rakkain.

        Ja tahallani sotken nyt kun mitätöitte minun tunteet täysin. Suutuin ja tulin vihaiseksi.


      • Anonyymi

        Kiusantekoa aloittajalle KORJAUS*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti puhut. Ihanalta kuulostaa…

        Niinhän ne omat sanasi kuulostaakin. Miksi kiusaat muita?


      • Anonyymi

        Tietysti olen nainen. Oletkin se huIIu. Ei mitään asiaa sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole noin. Nämä palsta-akat tulee väliin ja alkaa kirjoitella siinä miehen kanssa ja aloittaja ei voi muuta kuin häipyä. Sitä nämä tekee. Turha kuvitella tällä palstalla jotain yhteenkuuluvuutta näiltä harakoilta.

        Sinä puhut rumasti toisista ja olet epäkunnioittava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin ajattelen eräästä naisesta... Kun katselemme toisiamme silmiin niin... Ei sitä voi selittää. Hän on kaunein ja rakastan häntä.

        Tiedän jo että kirjoitit kommentin ja vastasit myös. Tajusin jo mitä teet. Ei haittaa enää kun sen tajusin. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä puhut rumasti toisista ja olet epäkunnioittava.

        En tunne minkäänlaista kunnioitusta palstakiusaajia kohtaan. Miksi puhuisin kunnioittavasti ihmisille, jotka ei sitä ansaitse. Esityksesi ei nyt mene läpi sika kiusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä puhut rumasti toisista ja olet epäkunnioittava.

        En aio enää jutella sinun kanssasi. Tiedän että olet se ätmiä hokeva kiusaaja. En lue enkä vastaa sinulle. Olen oikeasti nainen, joten hukkaat aikaasi.


      • Anonyymi

        Ota se sauva pois sieltä ja fantasioi jossain muualla runk..ri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan sitä kirjoittaa aloituksenkin eikä varastaa toiselta. Se satuttaa kun tunteet lytätään aina täällä.

        Nautit kumminkin satuttamisesta maso


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vain sanon, että et ymmärtänyt nyt ollenkaan tilannetta. Tuossahan toinen osoitti sympatiaa sinua kohtaan, etsi yhteenkuuluvuutta. Ja sinä näiet sen "varastamisena" ja "tunteiden lyttäämisenä"? Sinulla on ongelma, ei tuolla toisella kirjoittajalla.

        Me jotka tänne kirjoittelemme,meillä kaikilla ei ole minkäänlaista elämää,ei nyt eikä tulevaisuudessa
        Ei tarvitse ihmetellä huomista koska samanlainen kuin tämäpäivä ja jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän jo että kirjoitit kommentin ja vastasit myös. Tajusin jo mitä teet. Ei haittaa enää kun sen tajusin. Ap

        Ap on töissä tällä saitilla kun kirjoittaa satoja aiheita että sais meidät tänne kirjoittamaan js sit myydään mainostajille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on töissä tällä saitilla kun kirjoittaa satoja aiheita että sais meidät tänne kirjoittamaan js sit myydään mainostajille

        Samanlainen homma ku maikkarin chatit ym.vastaavat eli tyätekijät keksi aiheita ku oli pirun hiljaista ja kaikki sekopäät heräs


    • Anonyymi

      Pitäkää tämä kiusaajat. minä teen uuden. ap

    • Anonyymi

      Ihme, että kiusaajat käyvät naisten aloitusten kimppuun. Älä välitä, minä ainakin luen ja olen otettu. Tiedä vaikka olisi minulle.

      • Anonyymi

        Kiitos kauniista sanoista. Olet ihana.


      • Anonyymi

        Toi on stadilainen transsu, siis ap


    • Anonyymi

      Hänen, naisenkin silmät ovat lumoavat, mutta en pääse nauttimaan niistä, koska emme tapaa.

      • Anonyymi

        Kamalaa sinulle. Kuten sanoin aloituksessa, kuolisin jos en näkisi hänen silmiään. Otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalaa sinulle. Kuten sanoin aloituksessa, kuolisin jos en näkisi hänen silmiään. Otan osaa.

        Kun ei voi elää ilman toista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei voi elää ilman toista

        läheisriippuvuus on kieltämättä aika ikävä sairaus 😌 itselläni meinaa sellainen 😢 saattaa nähä tuolla ulkona jonku aivan ventovieraan ja sit mä vaa niinku tyylii viikon ikävöin ja kaipaan 💔😥. jota vielä pahentaa vahvasti introvertti luonteeni. joten tiedän mistä puhut otan osaa 🙏.


    • Anonyymi

      Juupa juu jucifer

    • Iltaa hienoa jos kaipaat 💖 olen otettu 🥰 ja nyt vähän jopa ihastunut ✨ palaa asiaan jos siltä tuntuu 😊 oikein hyvää yötä ja kauniita unia 😇 itse nukun kaulaliina kainalossa, se luo turvaa ja pitää painajaiset loitolla 🧣🙏

      • Anonyymi

        En kaipaa Anttia minä 😁


      • Anonyymi

        Mä nukun kuristavat kädet kaulalla tai oikeastaan happi loppuu ja pyörryn,kiitos känniääliö


    • Anonyymi

      No mikäs minun silmistä tekee niin spesiaalia? Tiedätkö edes niiden väriä, tai muotoa?

      • Anonyymi

        Tiedän värin mutta mikä ihmeen muoto. Olet nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän värin mutta mikä ihmeen muoto. Olet nainen.

        Silmät voi olla pyöreät kuin naisella, tai sitten mantelin muotoiset kuten maskuliinisilla miehillä kuten itselläni on. Jos et ole ikinä tuota huomannut, niin taidat olla sokea.


    • Anonyymi

      Minäkin kaipaan nättejä ruskeita silmiäsi, pikku peto.

      • Anonyymi

        Mikä hänestä tekee pedon?


      • Anonyymi

        Minullapa ei ole ruskeat silmät enkä ole pieni. Olen yli 170. (aplta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hänestä tekee pedon?

        Pask...n väriset silmät


    • Anonyymi

      No otahan sitten yhteyttä jos ikävä mua ja mun silmiä

      • Anonyymi

        Olen edelleenkin yrittänyt jo


      • Anonyymi

        Otan otan, ainahan minä otan. Silmäsi muista aina kuin olisin vasta nähnyt...


    • Anonyymi

      Milloin näkisimme taas toistemme silmät?

      • Anonyymi

        Kerro sinä…


      • Anonyymi

        Minä taisin nähdä jo mutta ei siitä sen enempää...
        Kerro sinä on sivulliselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä…

        Ensi viikolla...? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikolla...? -sivusta

        Oikeesti. Tuun moikkaan sua sillon vklp.


    • Anonyymi

      Tänään klo.18

      • Anonyymi

        Ei se onnistu. Kun en tanssi palsta-anonyymien tahtiin.


    • Anonyymi

      Odota,niin haen lusikan ja muljautan sillä silmämunat ja annan sulle

    • Anonyymi

      Vanha kansa sanoi,että"silmät on sielun peili" tarkoittaen jos kauniit silmät ja luotettavat niin hyvä ihminen eli myös kun joku on "sinisilmäinen"et on kiltti jja johdatettavissa,mikä ei aina pidä paikkansa, mut lounaissuomes sanalasku et jos ruskeat silmät niitä käy sääliksi ku ovat katsoneet maailmaa paskan läpi koko elämänsä

    • Anonyymi

      Irrotan ne ,silmät siis ,vaihdetaan kahteen kavipakettiin ja persikkapurkkiin ,tuo samalla pirkka mansikkasuklaata terveisin Nälkä Kurki Kerjäläinen ja Paksuksinen Mlrssäri

    • Anonyymi

      Osaan hypnotisoida siksi kaipaat tätä rumaa naamaa ,puren sua nenään kovaa koska olen sellainen ja tuijotan sieluusi ja näen paskaa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19511
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      3869
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2306
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      2003
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      304
      1722
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1412
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1395
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1207
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      246
      1111
    Aihe