Jalkakäytävien hiekotus

Anonyymi-ap

Ei mitään hiekotusta bussipysäkeillä eikä jalkakäytävillä esim. Rantakylässä. Lukuisat valitukset eivät auta, tilanne pahenee vuosi vuodelta. Tämänkö takia maksan veroja monta sataa euroa vuodessa ? Jalkakäytävät on peilijäätä, kauppareissu on yhtä hel*ettiä eikä aina voi edes ruokaostoksilla käydä.

21

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ole hiljaa, Turkki on sanonut, kadut on hoidettu hyvin!

      • Anonyymi

        Kuka ihmeen Turkki ?


    • Anonyymi

      Naiset kävelee ja miehet ilkkuu kateellisina. Ei ne ukotkaan pääse nyt pyörällä kauppaan.

    • Anonyymi

      Jos maksaa vain "monia satoja euroja veroja" vuodessa, ei ole oikeutettu valittamaan yhtään mistään.

      • Anonyymi

        Sinä itse tuskin maksat mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse tuskin maksat mitään.

        Johan sitä korvauksista maksaa kuussa enemmän veroja, kuin muutaman sata euroa.. ;)


    • Anonyymi

      Multaa tippuukin enemmän rahaa kuukaudessa, kun huonompi mies saa korvauksia, sanoi eräs Kalle aikoinaan. :)

    • Anonyymi

      Potkukelkalla on köyhän liikuttava. Olen jo vuosia toivonut, ettei teitä hiekoitettaisi, koska se on myrkkyä jalaksille. Koskaan ei ole niin liukasta, ettei pysty kävelemään. Siispä ei hiekoituksille !

      • Anonyymi

        Ei köyhällä ole varaa noin liikkua. Kuluttaa liikaa energiaa eli pitäisi syödä enemmän.
        Omalla autolla sitä köyhä liikkuu.


    • Anonyymi

      Tänäänkin kauppareissuun meni yli kaksi tuntia, vaikka kauppa on noin kilometrin päässä. Jalkakäytävät ihan jäätä, eikä katuvalot pala.

      • Anonyymi

        Pahimmat kadut kandee kävellä sukkasillaan. Vaihtosukat matkaan, niin kauppareissu onnistuu jotenkuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimmat kadut kandee kävellä sukkasillaan. Vaihtosukat matkaan, niin kauppareissu onnistuu jotenkuten.

        Tästä taitaa tulla naistenpäivän perinne !


    • Anonyymi

      pazkaläjä valittaa kaekesta ja joka assiista ja joka päevä. semmonen on pazkaläjä. nyt nukkumaan ku rupes niin haokotuttaan .

      • Anonyymi

        Mäne joskus itekkii ulos.


    • Anonyymi

      Sama se on muuallakin. Ette te ole mitenkään erikoistapauksia.

      • Anonyymi

        Kyllä täällä hiekoitus toimii erinomaisesti. Vähintään kerta päivässä on nyt ajettu hiekkaa jalkakäytäville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä hiekoitus toimii erinomaisesti. Vähintään kerta päivässä on nyt ajettu hiekkaa jalkakäytäville.

        Yksi kilometri kauppaan, toinen kilometri takasin. Aikaa kului kaksi tuntia, kun jalkakäytävät on pelkkää jäätä. Tulkaa itse kävelemään Rantakylään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kilometri kauppaan, toinen kilometri takasin. Aikaa kului kaksi tuntia, kun jalkakäytävät on pelkkää jäätä. Tulkaa itse kävelemään Rantakylään.

        Se on hyvä konsti tutustua naisiin ihan livenä. Minä menen monesti ulos kävelemään, naisia tulee vastaan ja valkkaan niistä parhaimman, rupean juttusille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä konsti tutustua naisiin ihan livenä. Minä menen monesti ulos kävelemään, naisia tulee vastaan ja valkkaan niistä parhaimman, rupean juttusille.

        Haaveilu on hyvä harrastus.


    • Anonyymi

      Kiitos sinulle komea ulkolainen jäbä, kun veit minut kauppaan !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe