Ukraina tullaan pilkkomaan Venäjän, Puolan ja Unkarin kesken

Anonyymi-ap

Ja neljäs osuus on jäljelle jäävä Tynkä-Ukraina. Tämä olisikin järkevää sillä Ukrainan väkiluku näyttää olevan romahtamassa. Yhtä synnytysikäistä naista kohden syntyy enää vain 0,7 lasta. Pitäisi syntyä 2,1 jotta väestö uusiutuisi. Uusi syntyvä sukupolvi tulee olemaan edeltäjäänsä 60-65% pienempi.

23

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sota-aika vähentää tietenkin synnytysmääriä, mutta Tiltun pöljäke kuvittelee muutoksen pysyväksi! Kyllä väki palaa ulkomailta takaisin Ukrainaan heti kun Venäjä taas kuukahtaa!

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­­­y­m­­f­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Puola nappaa viljavat aarit itselleen, ettei pääoma alene ja öljyä kaasua siel ei sitä ookkaan.

      • Anonyymi

        Joko Tiltu nylkee karhua vaikkei ole edes kaadettu?


      • Anonyymi

        60% Ukrainan pelloista on jo siirtynyt USAn korporaatioiden hallintaan.
        Ukrainan mineraalivarat kuuluvat nykyisin Briteille.

        Mitä Ukrainalla on jaettavana muuta kuin kurjuutta jonka USA heille järjesti?
        Jos USA olisi jättänyt Ukrainan rauhaan niin Euroopassa olisi rauha ja kaikkien hyvä olla. No ehkä jenkit haluaisivat edelleen vaihtaa hallituksen Ukrainaan jos se ei olisi jo tehty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        60% Ukrainan pelloista on jo siirtynyt USAn korporaatioiden hallintaan.
        Ukrainan mineraalivarat kuuluvat nykyisin Briteille.

        Mitä Ukrainalla on jaettavana muuta kuin kurjuutta jonka USA heille järjesti?
        Jos USA olisi jättänyt Ukrainan rauhaan niin Euroopassa olisi rauha ja kaikkien hyvä olla. No ehkä jenkit haluaisivat edelleen vaihtaa hallituksen Ukrainaan jos se ei olisi jo tehty.

        Miksi te Putlerin tiltut jatkatte näiden älyttömyyksien kirjoittamista, vaikka varmasti jo tiedätte, ettei niitä kukaan Suomessa usko.


    • Anonyymi

      Medvedev piti juuri puheen Sotshiin kokoontuneille nuorison edustajille eri puolita maailmaa. Mielenkiintoista oli hänen takanaan ollut uusi kartta Euroopasta ja erityisesti Ukrainan kohdalta.
      https://rumble.com/v4hgecf-trump-9-0.-medvedev-map.-eu-snubs-lavrov.-kallas-russian-breakfast-eater.-1.html
      Kohdassa 7:35 näkyy Venäjän näkemys Ukrainasta häviön jälkeen. Kannattaa verrata sitä Turkin rauhanehtojen mukaiseen vaihtoehtoon, jonka Länsi heitti roskakoriin. Ja ne sadat tuhannet kuolleet Ukrainalaiset siihen vielä päälle.

    • Anonyymi

      Mede kirjottelee humalassa.

    • Anonyymi

      Metukka viruu vielä sellissä , kun Haagin tuomari nuijii elinkautista.

    • Anonyymi

      Onkohan Englannin PM taas jaon ohjaajana kuten 1938? Sopisi hyvin.

      • Anonyymi

        Eikö alue kuulu paremminkin suur-Mongolian, niin sieltäpäin on vihjailtukin. 😁😁😁


    • Anonyymi

      Ukrainassa syntyvyys oli jo ennen sotaa vain 1,15 lasta synnytysikäistä naista kohden ja miljoonat ukrainalaiset olivat jo ennen 2022 paenneet maansa toivotonta köyhyyttä. IMF:n ja Maailmanpankin mukaan Ukraina oli vuonna 2021 Euroopan toiseksi köyhin maa, nyt se on jopa Kosovoa köyhempi. Suomalaisten sinikeltaisten torjuntavoittonatsien olisi syytä tietää myös sekin että Ukrainan energiankulutus on pudonnut peräti 70%:lla vuosina 1992-2021, siis aikana ennen tätä nykyistä sotaa. Tämäkin osoittaa millainen persläpi Ukraina taloudellisesti on. Alamäki on ollut hurja.

      • Anonyymi

        Ja persläpeen Suomen idioottimainen poliittinen eliitti työntää lisää rahaa kurjistaen Suomen taloutta ja hyvinvointia.
        Natokuppaa sairastavat tulisi lähettää USAan. Mariini on jo siellä käyttämässä palkintorahojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja persläpeen Suomen idioottimainen poliittinen eliitti työntää lisää rahaa kurjistaen Suomen taloutta ja hyvinvointia.
        Natokuppaa sairastavat tulisi lähettää USAan. Mariini on jo siellä käyttämässä palkintorahojaan.

        Kuppa on jo syönyt aivosi kun tuollaisia kirjoittelet.


    • Anonyymi

      Ilman nykyistä sotaakin Ukrainan väkiluku olisi vajonnut vuoden 1992 noin 50 miljoonasta vuoteen 2050 mennessä noin 35 miljoonaan. Nyt sota ja todella surkeana jo vuosikymmeniä pysynyt reaalitalous varmistaa sen että nuoret pakenevat maasta jatkossakin. Se mitä Ukrainasta lopulta jää jäljelle on supistunut valtio jossa tuskin asuu enempää kuin 25 miljoonaa ihmistä.

    • Puola vaikka heillä kaunis ja halpaa naisia
      Mutta kyllä puola yksi syöpä maa maailmasta

      • Anonyymi

        Pahempi syöpä Venäjä on!


    • Kyllä Venäjä myös syöpä .USA on myös syöpä

      • Anonyymi

        Venäjä on Eurooppaan pesiytynyt haittailmiö!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä on Eurooppaan pesiytynyt haittailmiö!

        Maailma on isompi kuin Europa


    • Anonyymi

      Ruotsi on myös syöpä!

      • Anonyymi

        Ei ole! Pikkuvaltiotmahtuvat kyllä omien rajojensa sisään!


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😍 ­V­i­­­t­­­t­u­ ­t­ä­­­m­ä­­ ­­k­­­u­­u­m­­a­­­ ­n­­­a­r­­­t­­t­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe