UKKOLA LYTTÄSI HAKKARAISEN

Anonyymi-ap

Eu-asioissa. Nyt olen kyllä samaa mieltä. Miksi lähettäå kielitaidoton sahanomistaja Brysseliin?

20

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Ukkola lytännyt vaan paikalla olevilta toimittajilta oli kysellyt arvioita mepeistä. Tottakai Hakkarainen, joka ei osaa edes kieliä, sai huonot arvosanat. Toimittajat kertoivat että tuntuu että avustajansa toimii tämän lastenhoitajana ja että Hakkarainen olisi siellä suojatyöpaikassa.

    • Anonyymi

      Sellainen edustaja, millainen puolue.

      • Anonyymi

        Juurikin näin !


    • Anonyymi

      Ei se mikään sahanomistaja ole ollut! Äidin firma, jossa hän työskenteli sahurina ja terämiehenä.

      • Anonyymi

        Eikös nää jo myyneet koko puljun?
        Kyllä todellakin toivon ettei puolue laita ehdolle, tympeän oloinen maalaisukko. Huono mainosta maallemme tuonut, juopottelee ja rellestää. Onko se koko pestinsä aikana kertaakaan suutaan avannut?


    • Anonyymi

      Jarrua, jarrua. Hakkarainen on äänestetty Brysseliin. Se on demkoraattinen päätös. Tosin totta on ettei mies viihdy työpaikallaan, tuskin saanut edes mitään aikaiseksi ns työssään.

      • Anonyymi

        Masinoitiinko Hakkarainen läpällä Brysseliin kuten oli kuulemma aikanaan masinoitu läpällä toiseksi varapuheenjohtajaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masinoitiinko Hakkarainen läpällä Brysseliin kuten oli kuulemma aikanaan masinoitu läpällä toiseksi varapuheenjohtajaksi?

        Useissa medioissa kerrottiin että Ylilaudalla oli masinoitu joku jauhojengi-juttu eli kyllä ihmiset pystyvät masinoinnilla mihin vaan ja varsinkin jos vaikka joku ns. media tulee apuun, kuten tuossa jauhojengi-jutussa tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useissa medioissa kerrottiin että Ylilaudalla oli masinoitu joku jauhojengi-juttu eli kyllä ihmiset pystyvät masinoinnilla mihin vaan ja varsinkin jos vaikka joku ns. media tulee apuun, kuten tuossa jauhojengi-jutussa tuli.

        Mikä media sitä jauhojengi-asiaa alkoi masinoimaan yhdessä jonkun oksennuspalstan kanssa? Oliko aivan vakavasti otettava media?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä media sitä jauhojengi-asiaa alkoi masinoimaan yhdessä jonkun oksennuspalstan kanssa? Oliko aivan vakavasti otettava media?

        Tämä "jauhojengikohu" alkoi median ammattilaisten toimesta, olipa tuolla juhlissa mukanakin joku.., kommentoiti jatkui sitten tänne saakka, nyt uusin aalto jutussa on alkanut taas leimaamaa netin keskustelupalstoja, lähteet jutusta on kyllä olleet ihan ammatti ihmisten tekoja.


    • Anonyymi

      Minä kyllä löytäisin kaikkien suomen vasemmiston ja vihreiden toiminnan Brysselissä Suomen edun vastaisena ...ne pitäisi kaikki pistää linnaan. Ja poistaa sieltä suomen vastaisesta toiminnasta

    • Anonyymi

      Kyllä Hakkaraisella kova innostus on mepin työhön, on valmis jatkamaan myös seuraavan kauden.

      • Anonyymi

        Kova innostus.....?
        No höpö höpö höpö.
        Taitaa ihan muut asiat innostaa, kuten Koskenkorva.


    • Anonyymi

      Palkka kyllä kelpaa, mutta työpaikalla ei ole miestä näkynyt.

    • Anonyymi

      Minä perussuomalaisena kannatan sitä, että Hakkaraista ei tule enää laittaa ehdolle EU-vaaleissa. En ole koskaan ollut muutenkaan Hakkaraisen kannattaja.

    • Anonyymi

      Avustaja paikalla. Sehän riittää. Itse edustaja Väli-Amerikassa 😆

    • Anonyymi

      Joka puolueessa on niitä jotka eivät saa mitään aikaiseksi. Kannatan Hakkaraisen liputtamista ulos. Tilalle löytyy kyllä fiksuja ja kielitaitoisiakin.

      Terveisin
      Yksi perussuomalainen

    • Anonyymi

      Siellä on hyvät lounaat, ravintolat ja päivärahat.

    • Anonyymi

      Teuvo on kansan ääni. Kansa diggaa kun joku mukiloi naista... mutta jätkä sen kun porskuttaa...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe