Ruvennu kiinnostaan vanhemmat naiset. Sais olla sinkku.
Kuka on kylän kuumin granny?
46
1700
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt iskit oikeaan asijaan. Näitä grannyja riittää Orimattilassa.
- Anonyymi
Mummotunneli.
- Anonyymi
siel lidlin lähellä asuu vissii yks aika hot! meinasin ajaa ojaan kun polki kallikselle päin viime kesänä. oli pierettimet kohillaa.
- Anonyymi
Se vaalee yks pieni ja pyöreä.
- Anonyymi
En aja mazdaa.
- Anonyymi
Rupee käymään uimahallissa. Heti bikini kierros.
- Anonyymi
Ettei olla samalla pilkkireijällä niin pysy pois siimas kanssa sumnuntai tansseista. Vahvaa myskn tuoksua ja korkejännitystä.
- Anonyymi
aloittaja pimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- Anonyymi
Däni on oman elämänsä gräni. Ei rakkaudella ole rajoja.
- Anonyymi
Aloittajalle vinkki. Mistä niitä löytää? Ei kuka. 😂
- Anonyymi
Orimattilassa on paljon hurmaavia grannyja. Mene markettiin ja ota kontaktia hyllyjen välissä.
- Anonyymi
Ei mummoja enää ukot kiinnosta,halut menny.
- Anonyymi
Päin vastoin. Ukoilta on testosteroniarvot romahtaneet. Ei ota eteen.
- Anonyymi
Itseäsi vanhempia löytynee kirkkomaalta. Lopeta haaveilu ja mene muiden vanhojen ukkojen kanssa Marenkiin istumaan.
- Anonyymi
Tämä on hyvä. Marenki on ukkojen kohtauspaikka. Niistä ei ole ennää vaaraa muuta kuin itselleen kun kaatuilevat huimauspäissään.
- Anonyymi
Vieläkö Riitta Väisänen on Orimattilassa?
Entäs Krogila, Speden naisia molemmat.😎🤪- Anonyymi
Grogila ei taida ennää olla. Väisänen työntää rollaattoria joskus marketissa.
- Anonyymi
Yks ihana on kans Pirjo. Tumma kaunotar vieläkin.
- Anonyymi
Alkaako sukunimi HOOLLA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako sukunimi HOOLLA?
En kerro, kun paljastuu. On kuumaa kamaa.
- Anonyymi
Meneppä Kerjäämön tortaina tanssiin niin tapaat tosi kuumia grannyja. Löytyy myös sinkkuja.
- Anonyymi
Ai jotkut 60-80 vanhemmat naiset kiinnostaa?Oletko itse 30-40v?Outoa
- Anonyymi
Mitä outoa jos olen 35. Saa painaa täysii.
- Anonyymi
Lopunajan voideltuja kyllä piisaa, mutta kostuuko tuosta mitään. Makunsa kullakin. Hyvähän tuo, että vientiä riittää kaikile, joilla haluja kutuhommiin riittää.
- Anonyymi
Erite-mummo ehdottomasti
- Anonyymi
No ennemmin 30-45 v mies, kuin 65-80v mies , ei tuon ikäisistä papoista ole mihinkään.
- Anonyymi
Älä kuule luule. Nykysten nuorten miesten seisokki on heikkoa. Tutkittu ihan lääketieteellisesti.
- Anonyymi
Oi Irma oi irma kaipaan lemmen lääkintää. Kuulemma neito on seitsemän kymppisenä vielä kuumana.
- Anonyymi
Ei ikinä olan miestä ,olen mielelläni yksin
- Anonyymi
Samat ei käy Orimattilan haisut ja pukki parrat.
- Anonyymi
Tarkoituksellinen pilkkuvirhe.
- Anonyymi
Miksi miehet ahdistelette ja seuraatte naisia,ei kiinnosta tollaset papat,olette sairaita.Vai pitääkö hommata lähestymiskielto?
- Anonyymi
Ei riitä noilla perusteilla. Pitää antaa tarkemmat tiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä noilla perusteilla. Pitää antaa tarkemmat tiedot.
Tänään vaihdoin "Miehet, jotka luulee että heillä on oikeus..." muotoon "Miehet, jotka luulee ettei mikään estä heitä..."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään vaihdoin "Miehet, jotka luulee että heillä on oikeus..." muotoon "Miehet, jotka luulee ettei mikään estä heitä..."
Jos nuorten miesten villi käyttäytyminen johtuu sukupuolesta, niin pallien poiston pitäisi poistaa koko ongelman. Outoa ettei tuota tehdä useammin, koska tulisi tieteellisesti osoitettua johtuuko paheksuttava käytös siitä. Tästä voisi olla apua muillekin, jos joku ei halua palliensa poistoa, niin alettaisiin etsiä syitä jostain muualtakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...En löytänyt etsimääni. Se on saattanut olla tässä ketjussa alunperin. Ei just sillä niin väliä, vaan asiani voin kertoa irrallaankin.
Jaa-a? Mitenkäpä selittäisin. No aina se rehellinen on selkein eli tuli mietittyä sitä miten EN ymmärrä miehiä. Todella inhottavia miehiä käy mun päälle aina ja se vain virnuilee. On outo ilmiö toi, Mä vahvasti uskon että ne just kuvittelee. Esim. mies kuvittelee näkevänsä läpi, mutta eihän se oikeasti nää. Nää niiden jutut täytyy olla vain heidän päässään. Ne aina - siis AINA - luulee että nainen on helppo ja jää tähän mielikuvaan myös jälkikäteen, vaikkeivät edes saaneet.
No, tuo ei ollut se mun pointti, mutta mietin tota miesten virnuilua.
Pitkä juttu ja siitä taas halusin - taas - palauttaa teitä maanpinnalle muistuttamaan että te ette ole mun tyyppiä. Mulla on nyt lukkiutunut aika hyvin Ilmari Käihkö, Konsta Arvelin, Södermann ja Leppänoro nyt jo vuosiksi erilailla vaihdellen.
Ja ...? Todellakin se mun pointti oli siellä päin et ihmettelin miehiä eli en ymmärrä heitä.
V*tuttaa silti huono otanta ja se kun kelvottomat aina virnuilee. Helpollapa "saavat", vaikkeivät mitään ole koskaan saaneetkaan.
Ajattelin siis tasapainottaa taas tätä tilannetta muistuttamalla miehistä jotka ON mun mieleeni. Teillä on mennyt niin pitkälle toi teidän houreilu nimittäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...En löytänyt etsimääni. Se on saattanut olla tässä ketjussa alunperin. Ei just sillä niin väliä, vaan asiani voin kertoa irrallaankin.
Jaa-a? Mitenkäpä selittäisin. No aina se rehellinen on selkein eli tuli mietittyä sitä miten EN ymmärrä miehiä. Todella inhottavia miehiä käy mun päälle aina ja se vain virnuilee. On outo ilmiö toi, Mä vahvasti uskon että ne just kuvittelee. Esim. mies kuvittelee näkevänsä läpi, mutta eihän se oikeasti nää. Nää niiden jutut täytyy olla vain heidän päässään. Ne aina - siis AINA - luulee että nainen on helppo ja jää tähän mielikuvaan myös jälkikäteen, vaikkeivät edes saaneet.
No, tuo ei ollut se mun pointti, mutta mietin tota miesten virnuilua.
Pitkä juttu ja siitä taas halusin - taas - palauttaa teitä maanpinnalle muistuttamaan että te ette ole mun tyyppiä. Mulla on nyt lukkiutunut aika hyvin Ilmari Käihkö, Konsta Arvelin, Södermann ja Leppänoro nyt jo vuosiksi erilailla vaihdellen.
Ja ...? Todellakin se mun pointti oli siellä päin et ihmettelin miehiä eli en ymmärrä heitä.
V*tuttaa silti huono otanta ja se kun kelvottomat aina virnuilee. Helpollapa "saavat", vaikkeivät mitään ole koskaan saaneetkaan.
Ajattelin siis tasapainottaa taas tätä tilannetta muistuttamalla miehistä jotka ON mun mieleeni. Teillä on mennyt niin pitkälle toi teidän houreilu nimittäin....Et hyvin te niinku vedätte... k*teen.
Meikä on nyt todellakin jo 40 likipitäen ja onpa ollut masentava otanta. Hyvin teillä silti toi menee. Aina ja ikuisesti elätte harhoissanne ja minä aina ja ikuisesti yritän vain pysyä mahdollisimman kaukana teistä. Tää välttely aiheuttaa kaikenlaista mm. antaa idi**teille ihan liian positiivista kuvaa heistä. Oikeasti :/
Teidän touhut... ei hyvä.
Ps. Olen absolutisti. Älä ole känniääliö. Älä ole kännissä. Älä ylipäätänsä ole... mun lähellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Et hyvin te niinku vedätte... k*teen.
Meikä on nyt todellakin jo 40 likipitäen ja onpa ollut masentava otanta. Hyvin teillä silti toi menee. Aina ja ikuisesti elätte harhoissanne ja minä aina ja ikuisesti yritän vain pysyä mahdollisimman kaukana teistä. Tää välttely aiheuttaa kaikenlaista mm. antaa idi**teille ihan liian positiivista kuvaa heistä. Oikeasti :/
Teidän touhut... ei hyvä.
Ps. Olen absolutisti. Älä ole känniääliö. Älä ole kännissä. Älä ylipäätänsä ole... mun lähellä....Mä olen läpikäynyt kaikenlaista ja mun on vaikea hahmottaa sitä ajatuskulkua, kun mies tarkoituksella tulee minua ahdistelemaan... kännissä. wtf?
Nää ahdistelijat siis pyörii myös mielessäni siellä seassa, kun tätä kaikkea akuapnhenkilökunnan väkivaltaa olen miettinyt. Ne ahdistelijatkin on tulleet aina sopivasti AJOITETTUNA. Joku ne on usuttanut mun päälle. Ja... älytöntä! Niin järkyttävän älytöntä. Olen ihan sanaton tästä teidän tyhmyydestä.
Miten se ahdistelu todellakin muuttuus sillä että olet kännissä? Mä ku vähän veikkaan että te ette kuunapäivänä olisi uskaltaneet kävellä minua kohtikaan ettette olisi täysin päissänne. Eikö niin? Joten MITÄ sä luulit sillä saavasi aikaa? Mitä tän nyt piti mulle muka viestittää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mä olen läpikäynyt kaikenlaista ja mun on vaikea hahmottaa sitä ajatuskulkua, kun mies tarkoituksella tulee minua ahdistelemaan... kännissä. wtf?
Nää ahdistelijat siis pyörii myös mielessäni siellä seassa, kun tätä kaikkea akuapnhenkilökunnan väkivaltaa olen miettinyt. Ne ahdistelijatkin on tulleet aina sopivasti AJOITETTUNA. Joku ne on usuttanut mun päälle. Ja... älytöntä! Niin järkyttävän älytöntä. Olen ihan sanaton tästä teidän tyhmyydestä.
Miten se ahdistelu todellakin muuttuus sillä että olet kännissä? Mä ku vähän veikkaan että te ette kuunapäivänä olisi uskaltaneet kävellä minua kohtikaan ettette olisi täysin päissänne. Eikö niin? Joten MITÄ sä luulit sillä saavasi aikaa? Mitä tän nyt piti mulle muka viestittää?"akuapn" >> kaupan ;)
...Tulin vain korjaamaan kirjoitusvirheen enkä tiedä mitä kirjoittaa. Tai siis... mulla on niinku asia mielessä, niitä samoja mitä tuossa ylläkin jo kirjoitin, mutten saa niitä jäsentymään päässäni. Vain irrallisia epämukavia ja ahdistavia asioita pyörien sekavasti mielessä. Mä voisin jonkun nimi&sanalistan kirjoittaa eli listata sitä mitä päässäni pyörii, mutta se tuskin olisi järkevää.
Eikä kyllä tämäkään viesti.
Hassu olo, kun niin PALJON on mielessä, mutten osaa mitään kirjoittaa tähän.
- Anonyymi
Käihkö-juttuni takia vain tämän ketjun etsin, mutta kun juuri oli tähän aiheeseen liityvää keskustelua täällä (Joku 40-vuotias mies), niin nostan sen takia. Ihan muutoin vain mielenkiintoisia yhteensattumia.
- Anonyymi
Pieni pyöree vaalee vois olla alottajalle mieleen. On kova höpöttämmään.
- Anonyymi
Tiedän tämän höpö nassun. Ei herätä mitään.
- Anonyymi
Erite-Mummo on kuumin. Erite-Mummo määrää
- Anonyymi
Oih, muistan sen kuin eilisen, kun sopin vessassa naitiin ❤️
- Anonyymi
Kuumin on Niinikoskilainen.
- Anonyymi
Muo on aina kummastuttanut teidän ulkomaalaisuus. Tavallaan se sopii yhteen sen kanssa että huumekauppa on kansainvälistynyt, mutta silti se kummastuttaa muo. Ja se vaivaa että se vaivaa. Juu eli ymmärrän/huomioin sen että tulee kirjoiteltua kaikenlaista, mutten koe että sillä on väliä. Eli ei ENÄÄ.
Meikä eli tosi eristäytynyttä elämää vuosikymmenien ajan enkä rikkonut lakia tai jättänyt laskuja maksamatta jne.. Mä olen niin pettynyt ettei mun elämästä silti tullut sellaista, kuin voisi olettaa mun antaumuksella :(
No... kun kaikki ON JO hävitetty ja poliisit nyt on k*sipäitä, niin ei ole löytynyt mitään millä olisi sitten väliä. Ei kukaan ulkomaalainenkaan kyllä siitä hyödy. Mä olen tosi varma. Kaikki just identitettivarkaudet ja muut p*skat... plaah. Kaikki ON JO viety. Kuin Vastaamo. Kaikki ON JO. Ne vei niiden mahdollisuudet eikä mulla ole MITÄÄN syytä enää välittää.
Mä siis yhä aina mietin vanhasta tottumuksesta ja sitten muista et ainiin ei sillä ole enää väliä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360