Ruvennu kiinnostaan vanhemmat naiset. Sais olla sinkku.
Kuka on kylän kuumin granny?
44
1494
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt iskit oikeaan asijaan. Näitä grannyja riittää Orimattilassa.
- Anonyymi
Mummotunneli.
- Anonyymi
siel lidlin lähellä asuu vissii yks aika hot! meinasin ajaa ojaan kun polki kallikselle päin viime kesänä. oli pierettimet kohillaa.
- Anonyymi
Se vaalee yks pieni ja pyöreä.
- Anonyymi
En aja mazdaa.
- Anonyymi
Rupee käymään uimahallissa. Heti bikini kierros.
- Anonyymi
Ettei olla samalla pilkkireijällä niin pysy pois siimas kanssa sumnuntai tansseista. Vahvaa myskn tuoksua ja korkejännitystä.
- Anonyymi
aloittaja pimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- Anonyymi
Däni on oman elämänsä gräni. Ei rakkaudella ole rajoja.
- Anonyymi
Aloittajalle vinkki. Mistä niitä löytää? Ei kuka. 😂
- Anonyymi
Orimattilassa on paljon hurmaavia grannyja. Mene markettiin ja ota kontaktia hyllyjen välissä.
- Anonyymi
Ei mummoja enää ukot kiinnosta,halut menny.
- Anonyymi
Päin vastoin. Ukoilta on testosteroniarvot romahtaneet. Ei ota eteen.
- Anonyymi
Itseäsi vanhempia löytynee kirkkomaalta. Lopeta haaveilu ja mene muiden vanhojen ukkojen kanssa Marenkiin istumaan.
- Anonyymi
Tämä on hyvä. Marenki on ukkojen kohtauspaikka. Niistä ei ole ennää vaaraa muuta kuin itselleen kun kaatuilevat huimauspäissään.
- Anonyymi
Vieläkö Riitta Väisänen on Orimattilassa?
Entäs Krogila, Speden naisia molemmat.😎🤪- Anonyymi
Grogila ei taida ennää olla. Väisänen työntää rollaattoria joskus marketissa.
- Anonyymi
Yks ihana on kans Pirjo. Tumma kaunotar vieläkin.
- Anonyymi
Alkaako sukunimi HOOLLA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako sukunimi HOOLLA?
En kerro, kun paljastuu. On kuumaa kamaa.
- Anonyymi
Meneppä Kerjäämön tortaina tanssiin niin tapaat tosi kuumia grannyja. Löytyy myös sinkkuja.
- Anonyymi
Ai jotkut 60-80 vanhemmat naiset kiinnostaa?Oletko itse 30-40v?Outoa
- Anonyymi
Mitä outoa jos olen 35. Saa painaa täysii.
- Anonyymi
Lopunajan voideltuja kyllä piisaa, mutta kostuuko tuosta mitään. Makunsa kullakin. Hyvähän tuo, että vientiä riittää kaikile, joilla haluja kutuhommiin riittää.
- Anonyymi
Erite-mummo ehdottomasti
- Anonyymi
No ennemmin 30-45 v mies, kuin 65-80v mies , ei tuon ikäisistä papoista ole mihinkään.
- Anonyymi
Älä kuule luule. Nykysten nuorten miesten seisokki on heikkoa. Tutkittu ihan lääketieteellisesti.
- Anonyymi
Oi Irma oi irma kaipaan lemmen lääkintää. Kuulemma neito on seitsemän kymppisenä vielä kuumana.
- Anonyymi
Ei ikinä olan miestä ,olen mielelläni yksin
- Anonyymi
Samat ei käy Orimattilan haisut ja pukki parrat.
- Anonyymi
Tarkoituksellinen pilkkuvirhe.
- Anonyymi
Miksi miehet ahdistelette ja seuraatte naisia,ei kiinnosta tollaset papat,olette sairaita.Vai pitääkö hommata lähestymiskielto?
- Anonyymi
Ei riitä noilla perusteilla. Pitää antaa tarkemmat tiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä noilla perusteilla. Pitää antaa tarkemmat tiedot.
Tänään vaihdoin "Miehet, jotka luulee että heillä on oikeus..." muotoon "Miehet, jotka luulee ettei mikään estä heitä..."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään vaihdoin "Miehet, jotka luulee että heillä on oikeus..." muotoon "Miehet, jotka luulee ettei mikään estä heitä..."
Tuli vain mieleeni...
YLE 12.03.2024
"Puolustusvoimat vastaa rauhanturvaoperaatiossa ilmi tulleeseen rasismiin: Nämä asiat ovat aivan vieraita
- Sotatieteen dosentti Ilmari Käihkö palveli Tšadissa 2009 ja kertoo ongelmista kirjassaan."
"Takamaa korostaa, että epäasialliselle käytökselle ja väärille toimintatavoille on nollatoleranssi kotimaassa ja ulkomailla.
Onko hyvä vai huono asia, että nämä [tapahtumat] ylipäätään tulivat julki, vai olisiko niiden pitänyt jäädä piiloon?
– Jos henkilökohtainen kokemus on ja haluaa sen julkaista, niin eihän siinä mitään. Uskon, että vaikka koulutus on silloin ollut hyvää, niin on tapahtunut myös edistystä. Ei ainoastaan Puolustusvoimissa vaan yhteiskunnassa. Kyllähän monet käytännöt tällaisessa ovat muuttuneet."
"Ilmari Käihkö kertoo, miten rasismi ilmeni kriisinhallintajoukoissa ja miksi siihen oli niin vaikea puuttua.
Operaation komentaja, pappi ja tiedotusupseeri yrittivät puuttua rasismiin, mutta sitä pidettiin sanahelinänä.
Käihkön mukaan rasismiin oli vaikea puuttua ryhmäpaineen takia. Vaikka aktiivisia rasisteja oli vähän, puuttuminen johti jonkinlaiseen vastareaktioon, ja siksi asiasta ei raportoitu. Takamaa kannustaa tuomaan ongelmat esiin vaikka nimettömästi." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nuorten miesten villi käyttäytyminen johtuu sukupuolesta, niin pallien poiston pitäisi poistaa koko ongelman. Outoa ettei tuota tehdä useammin, koska tulisi tieteellisesti osoitettua johtuuko paheksuttava käytös siitä. Tästä voisi olla apua muillekin, jos joku ei halua palliensa poistoa, niin alettaisiin etsiä syitä jostain muualtakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nuorten miesten villi käyttäytyminen johtuu sukupuolesta, niin pallien poiston pitäisi poistaa koko ongelman. Outoa ettei tuota tehdä useammin, koska tulisi tieteellisesti osoitettua johtuuko paheksuttava käytös siitä. Tästä voisi olla apua muillekin, jos joku ei halua palliensa poistoa, niin alettaisiin etsiä syitä jostain muualtakin.
...Käihköjuttuni takia tänne tulin (osin sen takia että joku copy-pastasi mun juttuja), mutta jos pitää nostaa jotain mun juttuja, niin tää pallienpoisto vois olla aika hyvä?
Aletaanko etsiä niitä syitä jostain muualta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Käihköjuttuni takia tänne tulin (osin sen takia että joku copy-pastasi mun juttuja), mutta jos pitää nostaa jotain mun juttuja, niin tää pallienpoisto vois olla aika hyvä?
Aletaanko etsiä niitä syitä jostain muualta?...ja jos sä et osaa käyttäytyä, niin et sä niillä palleillasikaan todellakaan tee mitään. Hyödyttömiä ovat. Tulehtuvat vielä :(
Eli... nätisti pojat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja jos sä et osaa käyttäytyä, niin et sä niillä palleillasikaan todellakaan tee mitään. Hyödyttömiä ovat. Tulehtuvat vielä :(
Eli... nätisti pojat....Ne tieteellisen tutkimuksen linnut muuten oppi laulun muilta koiras linnuilta. Kun niiltä estettiin kuulemasta linnunlaulua, ne ei itse oppineet sitä eivätkä siksi saaneet puolisoa.
Kokeen juju oli siitä että (joo yksi naaraslintu alistui surkean kanssa), hiljalleen sukupolvi toisensa jälkeen osasi hiukan lisätä elementtejä siihen vanhaan. Se PARANI ja lopputulos oli hämmentävän lähellä sitä alkuperäistä, joka näiden koiras lintujen olisi alunperin kuulunut osata.
Tämä kehitys vei silti useamman sukupolven.
Koska laatu on surkeaa, (mistä lie johtuu), niin yksi syy voisi olla kuulla VÄÄRÄNLAISTA "LAULUA". Pojat katsoo vissiin netistä kaikkea ja saavat virheellisen käsityksen että noin ja noin saa, mutta kun ei saa. Mielestäni mediassa myös kumotaan näitä väitteitä aika hyvin, muttei kuplaantunut media sitten osaa yhdistää.
Tämä Orimattila on surkea paikka. Tuntuu todellakin että hyvät lähtee pois ja vain surkeat jää, toistamaan sitä surkeaa säveltä, jolla ei saa ketään. Se että muutkin tekee niin ei tarkoita että se on hyvä systeemi.
- Anonyymi
Käihkö-juttuni takia vain tämän ketjun etsin, mutta kun juuri oli tähän aiheeseen liityvää keskustelua täällä (Joku 40-vuotias mies), niin nostan sen takia. Ihan muutoin vain mielenkiintoisia yhteensattumia.
- Anonyymi
Pieni pyöree vaalee vois olla alottajalle mieleen. On kova höpöttämmään.
- Anonyymi
Tiedän tämän höpö nassun. Ei herätä mitään.
- Anonyymi
Erite-Mummo on kuumin. Erite-Mummo määrää
- Anonyymi
Oih, muistan sen kuin eilisen, kun sopin vessassa naitiin ❤️
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627