kalastusta bung sam ranilla

jukka

Haluaisin tietää kalastuksesta bung sam rani nimisessä paikassa bankokissa. Miten kalaan pääsee, (onko varattava) paljonko maksaa,(esim:aamupäivä, koko päivä). Suunnittelen matkaa sinne ja haluaisin kalaan tälle järvelle. Matka jatkuisi sitten ko samuille. Onkohan siellä kalastus mahdollisuutta?
Jukka

2

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helmiräsänen

Käytiin kyseisellä lammella toukokuussa. Taksimatka on aika pitkä tuonne ja ruuhka-aikoihin on vaikea saada taksia lähtemään Bangkapiin päin esim. Sukhumvitilta. Mentiin metrolla Ratchadapisek roadin päähän ja jatkettiin siitä taksilla. Tulosta ihmeessä joku thai-kielinen osoitelappu tai pyydä hotellin respaa kirjoittamaan osoite thaiksi paperille taksia varten. Kalastus maksoi siinä 1000 bahtia per lärvi, siihen sisältyi vavat ja syötit. Paikan työntekijät tekivät aluksi syötit, mutta sanoivat, jos tarvitsee lisää apua pitää palkata opas. No heitettiin sitten vähän tippiä paikalliselle jampalle, joka oli siellä itse kalassa ja hän auttoi meitä jatkossa. Saaliina oli kissakaloja, paino oli n. 10-20 kg, niitä nousi muutaman jätkän porukallamme muistaakseni 6 parin tunnin aikana (klo 15-17). Ihan käymisen arvoinen paikka, sellainen lohilammikkohan se on, mutta kalat on toki hieman meikäläisiä kirrejä kookkaampia.

http://geocities.com/bungsamran/introduction.html

• jusa

Kiitos vinkistä, oliko 1000 bathia tunnin, kuuden tunni vai minkä ajan hinta, ja pitikö kalastusvuoro varata etukäteen vai voikohan sinne mennä ihan noinvain?
        T.jusa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe