Miltäs opin kappaleella vl perustelee tupakan polttoa?

Anonyymi-ap

En suosittele sitä kelekkään

42

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ihminrn voi elää lakihenkisesti, se harhaoppi.

      Jää mahdollisuus laista huolimatta tehdä pahuutta silmät ja korvat täyteen.

      Siltikin, että olisi miljoona perinnäissääntöä.

      • Anonyymi

        Näinhä se menee juutalaiset sano aikanaan apostoleille emmekö tee hyvää kun teemme pahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhä se menee juutalaiset sano aikanaan apostoleille emmekö tee hyvää kun teemme pahaa

        "Miltäs opin kappaleella vl perustelee tupakan polttoa?"?

        Ovatkohan vl:llät tässäkin asiassa tulkinneet väärin Raamatun kehoitusta suitsuttamaan Jumalan kunniaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miltäs opin kappaleella vl perustelee tupakan polttoa?"?

        Ovatkohan vl:llät tässäkin asiassa tulkinneet väärin Raamatun kehoitusta suitsuttamaan Jumalan kunniaksi.

        Raamattu kuuluu juutalaisille Ei uskovaisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kuuluu juutalaisille Ei uskovaisille

        Raamattu on Jumalan ilmoitus kaikille ihmisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miltäs opin kappaleella vl perustelee tupakan polttoa?"?

        Ovatkohan vl:llät tässäkin asiassa tulkinneet väärin Raamatun kehoitusta suitsuttamaan Jumalan kunniaksi.

        Olisi hieno nähdä se paikka Raamatusta?

        Toisaalta, etkö tiedä, että Jeesuskella on YKSIN kaikki valta.

        Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Ei ole muistaa kaikkivaltiaita Taivaassa eikä Maan päällä, ei edes SRK?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kuuluu juutalaisille Ei uskovaisille

        Ei yksi juutalaiselle, vaan se on Jumalan kirje koko Israelille.


    • Anonyymi

      Lakihenkisyys on vähäjärkisyyttä.

      • Tiedätkö mikä laki ylipäätään on, vai vaivaako vähäjärkisyys?


    • Anonyymi

      Millonka tapahtuu sellainen ihme että veeällät tajuaa jotain edes uskon perusteista !

      Eli uudestisyntynyt hylkää paheensa ja huonot elämäntapansa saman tien.

      Jeesus sanoi mm, mene kotiisi ja kerro mitä jeesus on sinulle tehnyt !

    • Anonyymi

      Jeesus pössytteli kannabista. Ehkä sillä sitten.

    • Anonyymi

      Ei kukaan pysty hylkäämään pahoja tapojaan, vaan Henki uudestisynnyttää.

      • Anonyymi

        Henki uudestisynnyttää ja uusi elämä leviää sydämestä kaikkeen ulospäin!
        Siitä voi sitten kertoakkin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henki uudestisynnyttää ja uusi elämä leviää sydämestä kaikkeen ulospäin!
        Siitä voi sitten kertoakkin jotain.

        Ei ainakaan opistossa kun savut puhalletaan naamalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan opistossa kun savut puhalletaan naamalle

        Ja opistn rehtori ,menettää puhekykynsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja opistn rehtori ,menettää puhekykynsä

        Paljon pahaa 1995


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon pahaa 1995

        Lestadius on hyvä puhemies kun saatana pörrää sen ympärillä


      • Missä on Raamatussa, että Henki Uudestisynnyttää?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Missä on Raamatussa, että Henki Uudestisynnyttää?

        Vanhassa raamatussa on mut se on piilossa ulkopuolisilta ja sitä luetaan vain horoissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhassa raamatussa on mut se on piilossa ulkopuolisilta ja sitä luetaan vain horoissa

        Ei ole.

        Opetan juuri vahojakin käännöksiä, jopa alkukielellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lestadius on hyvä puhemies kun saatana pörrää sen ympärillä

        Laestadius oli Jeesuksen vankkumaton mies, mutta kun taisteli liian kanssa porovarkauksia, huoraamista ja viinanjuontia vastaan, osa lestadiolaista nousi kapinaan ja tuli Raattamaa, joka helpotti lapin kansaa jatkamaan elämää synnissä, Hän alkoi jakamaan keskenään ihmisten tosilleen syntejä anteeksi, ja kaikki paha jatkui vielä suuremmin.

        Totuuden nimissä on sanottava, että 40- 70 luvulla oli lestoissa pelastuvia uskovia, mutta ne hoidettiin itsemurhiin ja niin edelleen.

        Muutenkin silloin se laajeni, mutta nyt räjähtää kohta silmille.


      • Parempi kun tiedät, että kastamattomat pakanat ovat ulkona Hengen osallisuudesta?

        Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

        Te keppuroitte synneissänne ilman Pyhää Henkeä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Parempi kun tiedät, että kastamattomat pakanat ovat ulkona Hengen osallisuudesta?

        Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

        Te keppuroitte synneissänne ilman Pyhää Henkeä.

        Eipä kuulu Hyvän Paimenen kutsuva ääni sieltä pinnasängyn sydämestä.
        Kyllä sen hedelmistä puun tuntee.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Laestadius oli Jeesuksen vankkumaton mies, mutta kun taisteli liian kanssa porovarkauksia, huoraamista ja viinanjuontia vastaan, osa lestadiolaista nousi kapinaan ja tuli Raattamaa, joka helpotti lapin kansaa jatkamaan elämää synnissä, Hän alkoi jakamaan keskenään ihmisten tosilleen syntejä anteeksi, ja kaikki paha jatkui vielä suuremmin.

        Totuuden nimissä on sanottava, että 40- 70 luvulla oli lestoissa pelastuvia uskovia, mutta ne hoidettiin itsemurhiin ja niin edelleen.

        Muutenkin silloin se laajeni, mutta nyt räjähtää kohta silmille.

        Se, että Lars Leevi oli myös ritari ja sen kautta vapaamuurari, tekee lestadiolaisuudesta ison kysymysmerkin. Samoin Luther oli ritari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kuulu Hyvän Paimenen kutsuva ääni sieltä pinnasängyn sydämestä.
        Kyllä sen hedelmistä puun tuntee.

        Olen kasteessa, upottamalla liitetty Jeesus viinipuun runkoon, joten asia on osaltani kunnossa, miten sinun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se, että Lars Leevi oli myös ritari ja sen kautta vapaamuurari, tekee lestadiolaisuudesta ison kysymysmerkin. Samoin Luther oli ritari.

        Siinä olet oikeassa, että on todennäköistä Hänen syntissydestä pitää saatanaa Herranaan, mikä on heidän ylin askel.

        Kiitos, että huomasit, vastasin vain opetukseen, muistamatta ko. asiaa.

        Aikoinaan kysyttiin mukaan, ei kiinnostanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kuulu Hyvän Paimenen kutsuva ääni sieltä pinnasängyn sydämestä.
        Kyllä sen hedelmistä puun tuntee.

        Mistä sen tunnistaa?


    • Anonyymi

      Se on hyvää väsymykseen.Tuppakkaa ei kannata kumminkaan jatkuvasti polttaa.

      • Yöllä vain muutamat savut, se on addiktio, ette pääse siitä eroon.


    • Anonyymi

      Kuka muu voi uudestisynnyttää kuin Jeesuksen Henki eli Pyhä Henki !

      ketä muita on olemassa sitä työtä varten, ei ole ketään muuta eikä muita.

      vesi ei tee yhtään mitään sydämelle jossa kaikki uudestisynnytettävä asustaa.

      • Anonyymi

        kaikki ulkoiset mekaaniset rituaalit voivat tehdä sinisilmäisestä tietämättömästä kiiltävän fariseuksen ja käännynnäisen, mutta uusi syntyminen tapahtuu aina ihmisen mielessä ja sydämessä ja siihen kykenee vain omakohtainen kohtaaminen Jumalan hengen kanssa.


      • Tarkennatko?

        Raamattu kertoo asian toisin; Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Tarkennatko?

        Raamattu kertoo asian toisin; Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

        Jos jumalan pyhä henki on uudestisynnyttäjänä niin eikö se ole tarpeeksi ylhäältä !

        Ja jo sama henki on jeesuksen lähettämä, eikö se ole edelleen ylhäältä vaikka se toimii alhaalla ihmispoloisten keskellä.

        Oikeastaan tarkennuksen kaipuusi on merkillisen omituinen. Joku viidakon asukki voisi sellaisen jopa esittää, mutta että ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jumalan pyhä henki on uudestisynnyttäjänä niin eikö se ole tarpeeksi ylhäältä !

        Ja jo sama henki on jeesuksen lähettämä, eikö se ole edelleen ylhäältä vaikka se toimii alhaalla ihmispoloisten keskellä.

        Oikeastaan tarkennuksen kaipuusi on merkillisen omituinen. Joku viidakon asukki voisi sellaisen jopa esittää, mutta että ...

        Laitatko tarkemmin?

        Jeesuskin sanoi ainoastaan, että ylhäältä, ei maininnut "operaattoria".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jumalan pyhä henki on uudestisynnyttäjänä niin eikö se ole tarpeeksi ylhäältä !

        Ja jo sama henki on jeesuksen lähettämä, eikö se ole edelleen ylhäältä vaikka se toimii alhaalla ihmispoloisten keskellä.

        Oikeastaan tarkennuksen kaipuusi on merkillisen omituinen. Joku viidakon asukki voisi sellaisen jopa esittää, mutta että ...

        Henkihän on maan päällä jo?

        Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; Hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.” Matt. 3:11.

        Ja Jeesuksen omat sanat, että Henki on täällä; Joh. 15:26

        Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Laitatko tarkemmin?

        Jeesuskin sanoi ainoastaan, että ylhäältä, ei maininnut "operaattoria".

        Operaattori????
        Joh. 15:26

        "Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Operaattori????
        Joh. 15:26

        "Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta.

        Hyvä.

        Näin se meni, mutta on täällä maan päällä JO kertomassa Jeesuksen suuruudesta.
        Ei ylhäällä.


    • Anonyymi

      Syntiähän se on niin kuin homoilukin

      • Anonyymi

        Mutta varmaan vl-saarnamiehet yrittävät tupakoinnillaan kurittaa ruumistaan, koska tupakointi johtaa ennenaikaiseen hautaan:
        " vaan minä kuritan ruumistani ja masennan sitä, etten minä, joka muille saarnaan, itse ehkä joutuisi hyljättäväksi. ..."


    • Anonyymi

      Tupakan historia ulottuu ainakin 1500 vuoden taakse. Tupakkaa kasvoi sekä luonnonvaraisena että viljeltynä Amerikan mantereella, josta eurooppalaiset toivat sen Euraasian mantereelle 1400-luvun lopulta lähtien.

      • Anonyymi

        tuotakaan ei kaikki tiedä


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😋 ­­­V­­­i­t­­­t­u­ ­t­­ä­m­ä­ ­­k­­­u­u­­­m­a­­­ ­n­­a­r­t­t­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe