sly2 konnakopla

bumbosh

tarviin apua sly2 konnakopla pelissä:oon siinä saalistaja herää jaksossa. sit siinä on sellanen tehtävä nimeltään tuhoa maustemylly. oon siinä kohtaa mis oon jo ohittan kaikki laserit
sit ku menee sinne hioma jutskan viereen nii, BEntley sanoo että "muista viedä tnt räjähdettä mauste pöly säiliöön? siis minne ihmeen maustepöly säiliöön?

10

3073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cedric

Ylhäällä on sellainen pyörivä ratas, siellä keskellä ja sen viereen sun täytyy jättää se räjähde loota! tajusitko???

• Juntunen

No mä kerron....
      sun pitää viedä se sinne maustemyllyyn, jossa pyörii se mylly ympyrää ja sit hyppäät vain pois tnt:n sisältä niin loput hoituu itestään..

• mirtsu

katos meet sinne alas siel on niitä tnt tynnyreitä.mee tynnyrii.ja sit pysy siellä alhaalla.siel on iso ovi aukko mee sinne.sit tulee taas ne laaserit,pujottele ne läpi.sit oot siinä ylhäällä.siitä vaan sitte sitä siltaa pitki sen jauhajan luo.muista tappaa vartijat eka!

• bumbosh

ok oon päässy sen tason läpi

• kielikello

Meet sen pyörivän homman viereen ota TNT:tä ja räjäytä se.

• bentely

riko ne laaserit sitte se mauste mylly on siellä ylhäällän kierrä valokeilojen kautta sinne

• Slyyi

mä pääsin läpi pelin, mutta unohdin tallentaa ja laite unohti koko läpi päästyn pelin!!!

• Carmelita <3 Sly

Se maustemylly on se minkä ympärillä pyörii vartioita ja siellä sisällä on maustetta. Se on siis siellä ylhäällä, minne tulee kun ohittanut laaserit. Alhaalla on sitä rähäjdettä. Hyppää ja paina ympyrää mennäksesi sen sisään. Kun olet liikkumatta, vartijat ei huomaa sua. Toivottavasti auttoi.

• 123

Kun se mauste mylly pyörii ja siinä on sitä punasta pölyä joka savuaa vähän siinä sen mauste mylly keppi pyörii..... No kummiskin se TNT pitää viedä sen pyörittäjä kepin viereen! Tajusko kaikki.. Oon menny sen 100% läpi ja silti hankala selittää!

• sly on paras

se mauste mylly joka pyörii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      177
      2681
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2499
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2187
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2063
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      204
      1420
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      224
      1153
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1128
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      368
      1069
    Aihe