Kokemuksia?ottivat yhteyttä,yrittivät tulla heti seuraavana päivänä,onkohan ihan laillista?
Nokikaveri.
21
3931
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin on laillista, jos sinä niin sovit. Minä tein sopimuksen ja hyvin hoitivat homman.
- Anonyymi
Kannattaa luottaa paikallisiin omanuohoojiin. Joilla on alan koulutus. Nokikaverit ei näytä olevan edes liiton jäsen!
- Anonyymi
Liiton jäseneksi ei pääse isot yritykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Nuohousliittohan on yrittäjien etujärjestö. Tämä Nokikaveri on joku pääomasijoittajien suuryritys joka yrittää luoda monopolia. Tappiolla toimitaan ja ajetaan kilpailu pois ja sitten nostetaan hinnat pilviin. Hinnat tosin ovat jo korkeat. Minimimaksu on edullinen mutta pomppaa heti kun pitäisi jotain muuta tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Nuohousliittohan on yrittäjien etujärjestö. Tämä Nokikaveri on joku pääomasijoittajien suuryritys joka yrittää luoda monopolia. Tappiolla toimitaan ja ajetaan kilpailu pois ja sitten nostetaan hinnat pilviin. Hinnat tosin ovat jo korkeat. Minimimaksu on edullinen mutta pomppaa heti kun pitäisi jotain muuta tehdä.
Elokuussa(alv24 prossaa)nokikaverin lähtöhinta 59€.syyskuussa(alv25,5)hinta 64€,tais tapion 1,5prossan korotus männä matikan kirjassa vähän metsään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cervi,camini???tarkastappa tietosi.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiton jäseneksi pääsee kaikki yritykset, mutta jäsenmaksu tulee työntekijöiden mukaan. Jos firmassa on yli 50 kaveria hommissa niin on kalliit jäsenmaksut :)
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
No ei ole laillista ja nyt joutuvatkin syytteeseen. Hyvä niin!
"Nokikaveri-nuohousyrityksen rikostutkinta
Nokikaveri- nimisen nuohousyrityksen virheelliseen ja valheelliseen markkinointiin perustuva juttu on ylittänyt syytekynnyksen ja edennyt käräjäoikeuteen.
Syyttäjä vaatii Nokikaverin toimitusjohtajana toimivalle Tapio Rinteelle rangaistusta kilpailumenettelyrikkomuksesta.
Jutussa on 12 asianomistajaa. Ainakin osan asianomistajista oletetaan esittävän korvausvaatimuksia kärsimistään vahingoista.
Juttu on esillä käräjäoikeudessa aikaisintaan kuluvan vuoden lopulla, todennäköisesti ensi vuoden alussa."- Anonyymi
Joutuvat itse syyttäjät maksajiksi. Hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehdellaan olevan paikallinen???vakinuohooja eläkkeellä vaik ei ookkaa mut näin sanotaan,,ja tää on sit omasta mielestä reilua pisnestä?No ei oo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No odotellaan,saattaa olla peiliinkatsomisen paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koti tai puhelin myynti,koskee kuluttajanoikeudet ihan kaikkia,,joko kirjallinen sopimus(puhelinmyynti)tai ovelta niin 2viikon harkinta-aika.kuka ikinä huomiselle yrittää myydä mitään rikkoo kuluttajan oikeuksia.Tässä ei yksilöidä yhtään yritystä vaan yleisesti mietitään ketkä kunnioittaa kuluttajan oikeuksia ja ketkä ei.?
- Anonyymi
Kusettavat ainakin vanhuksia 🤬
- Anonyymi
No yllättääkö?pistetään viel uus katto ja salaojat sekä viemärit,,,näitähän riittää ja vain kolminkertaisella hinnalla,ainiin sähkötkin pitäis uusia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yllättääkö?pistetään viel uus katto ja salaojat sekä viemärit,,,näitähän riittää ja vain kolminkertaisella hinnalla,ainiin sähkötkin pitäis uusia.
Kuinka vanhat putkistot on talossa? Jos sattuu vesivahinko niin se onkin iso remontti sitten.
Me kun ollaan nyt alueella niin voitais tulla tarkastamaan putkien kunto.
Meillä on kokenut korjaustiimi jos tarvii mitä fiksailla.
Mut ihan ilmainen tarkastus siis. Sopisiko huomenna kahdeksalta?
- Anonyymi
Monia ihmisiä saaneet harhautettua
- Anonyymi
Meillä kävi kyseinen firma tekemässä nuohouksen, lopuksi oli talon lattiat täynnä nokea ja nuohoojan kädenjälkiä.
- Anonyymi
Mulle soitti kans nokikavereilta joku nuori plikka. Olin jo ottamas kyseistä palvelua mutta tyttö rupesi kyselemään lämmitys muotoa. Sanoin että stokeri lämmitys. Ei ollu kuullukkaan kyseistä lämmitys muotoa🤣eikä siinä vielä mutta kun kysyin että mistäpäin nuohooja tulee niin siihenkään en saanut vastausta. Rupesi kaivaan tietoa jostain netistä ilmeisesti. Ei tullut kauppoja kyseisen firman kanssa🤣
- Anonyymi
Aloittaja oli ennen eräs ammattimiäs mut kun vain teki sutta ja sekuntaa. No sitten ei lopulta auttanut muu kuin alkaa nokihormien hoonaajaks heheheeee....
- Anonyymi
Nokihormien hoonaaja?no mitähän teki ennen sitä ammimiehenä?peräreijän putsaaja?kamoon,,,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171116124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133688Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272650Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2582591Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51835- 2091348
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491254- 721200
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591089Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771039