Nokikaveri.

Anonyymi-ap

Kokemuksia?ottivat yhteyttä,yrittivät tulla heti seuraavana päivänä,onkohan ihan laillista?

21

3931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin on laillista, jos sinä niin sovit. Minä tein sopimuksen ja hyvin hoitivat homman.

• Anonyymi

Kannattaa luottaa paikallisiin omanuohoojiin. Joilla on alan koulutus. Nokikaverit ei näytä olevan edes liiton jäsen!

• Anonyymi

Liiton jäseneksi ei pääse isot yritykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, Nuohousliittohan on yrittäjien etujärjestö. Tämä Nokikaveri on joku pääomasijoittajien suuryritys joka yrittää luoda monopolia. Tappiolla toimitaan ja ajetaan kilpailu pois ja sitten nostetaan hinnat pilviin. Hinnat tosin ovat jo korkeat. Minimimaksu on edullinen mutta pomppaa heti kun pitäisi jotain muuta tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, Nuohousliittohan on yrittäjien etujärjestö. Tämä Nokikaveri on joku pääomasijoittajien suuryritys joka yrittää luoda monopolia. Tappiolla toimitaan ja ajetaan kilpailu pois ja sitten nostetaan hinnat pilviin. Hinnat tosin ovat jo korkeat. Minimimaksu on edullinen mutta pomppaa heti kun pitäisi jotain muuta tehdä.

Elokuussa(alv24 prossaa)nokikaverin lähtöhinta 59€.syyskuussa(alv25,5)hinta 64€,tais tapion 1,5prossan korotus männä matikan kirjassa vähän metsään....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cervi,camini???tarkastappa tietosi.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liiton jäseneksi pääsee kaikki yritykset, mutta jäsenmaksu tulee työntekijöiden mukaan. Jos firmassa on yli 50 kaveria hommissa niin on kalliit jäsenmaksut :)

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

No ei ole laillista ja nyt joutuvatkin syytteeseen. Hyvä niin!

"Nokikaveri-nuohousyrityksen rikostutkinta
      Nokikaveri- nimisen nuohousyrityksen virheelliseen ja valheelliseen markkinointiin perustuva juttu on ylittänyt syytekynnyksen ja edennyt käräjäoikeuteen.

Syyttäjä vaatii Nokikaverin toimitusjohtajana toimivalle Tapio Rinteelle rangaistusta kilpailumenettelyrikkomuksesta.
      Jutussa on 12 asianomistajaa. Ainakin osan asianomistajista oletetaan esittävän korvausvaatimuksia kärsimistään vahingoista.
      Juttu on esillä käräjäoikeudessa aikaisintaan kuluvan vuoden lopulla, todennäköisesti ensi vuoden alussa."

• Anonyymi

Joutuvat itse syyttäjät maksajiksi. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehdellaan olevan paikallinen???vakinuohooja eläkkeellä vaik ei ookkaa mut näin sanotaan,,ja tää on sit omasta mielestä reilua pisnestä?No ei oo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No odotellaan,saattaa olla peiliinkatsomisen paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koti tai puhelin myynti,koskee kuluttajanoikeudet ihan kaikkia,,joko kirjallinen sopimus(puhelinmyynti)tai ovelta niin 2viikon harkinta-aika.kuka ikinä huomiselle yrittää myydä mitään rikkoo kuluttajan oikeuksia.Tässä ei yksilöidä yhtään yritystä vaan yleisesti mietitään ketkä kunnioittaa kuluttajan oikeuksia ja ketkä ei.?

• Anonyymi

Kusettavat ainakin vanhuksia 🤬

• Anonyymi

No yllättääkö?pistetään viel uus katto ja salaojat sekä viemärit,,,näitähän riittää ja vain kolminkertaisella hinnalla,ainiin sähkötkin pitäis uusia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yllättääkö?pistetään viel uus katto ja salaojat sekä viemärit,,,näitähän riittää ja vain kolminkertaisella hinnalla,ainiin sähkötkin pitäis uusia.

Kuinka vanhat putkistot on talossa? Jos sattuu vesivahinko niin se onkin iso remontti sitten.
        Me kun ollaan nyt alueella niin voitais tulla tarkastamaan putkien kunto.
        Meillä on kokenut korjaustiimi jos tarvii mitä fiksailla.
        Mut ihan ilmainen tarkastus siis. Sopisiko huomenna kahdeksalta?

• Anonyymi

Monia ihmisiä saaneet harhautettua

• Anonyymi

Meillä kävi kyseinen firma tekemässä nuohouksen, lopuksi oli talon lattiat täynnä nokea ja nuohoojan kädenjälkiä.

• Anonyymi

Mulle soitti kans nokikavereilta joku nuori plikka. Olin jo ottamas kyseistä palvelua mutta tyttö rupesi kyselemään lämmitys muotoa. Sanoin että stokeri lämmitys. Ei ollu kuullukkaan kyseistä lämmitys muotoa🤣eikä siinä vielä mutta kun kysyin että mistäpäin nuohooja tulee niin siihenkään en saanut vastausta. Rupesi kaivaan tietoa jostain netistä ilmeisesti. Ei tullut kauppoja kyseisen firman kanssa🤣

• Anonyymi

Aloittaja oli ennen eräs ammattimiäs mut kun vain teki sutta ja sekuntaa. No sitten ei lopulta auttanut muu kuin alkaa nokihormien hoonaajaks heheheeee....

• Anonyymi

Nokihormien hoonaaja?no mitähän teki ennen sitä ammimiehenä?peräreijän putsaaja?kamoon,,,,

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      11161
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3688
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2650
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      258
      2591
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1835
    6. 209
      1348
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1254
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1200
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1089
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1039
    Aihe