Kokemuksia?ottivat yhteyttä,yrittivät tulla heti seuraavana päivänä,onkohan ihan laillista?
Nokikaveri.
18
3051
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin on laillista, jos sinä niin sovit. Minä tein sopimuksen ja hyvin hoitivat homman.
- Anonyymi
Kannattaa luottaa paikallisiin omanuohoojiin. Joilla on alan koulutus. Nokikaverit ei näytä olevan edes liiton jäsen!
- Anonyymi
Liiton jäseneksi ei pääse isot yritykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Nuohousliittohan on yrittäjien etujärjestö. Tämä Nokikaveri on joku pääomasijoittajien suuryritys joka yrittää luoda monopolia. Tappiolla toimitaan ja ajetaan kilpailu pois ja sitten nostetaan hinnat pilviin. Hinnat tosin ovat jo korkeat. Minimimaksu on edullinen mutta pomppaa heti kun pitäisi jotain muuta tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Nuohousliittohan on yrittäjien etujärjestö. Tämä Nokikaveri on joku pääomasijoittajien suuryritys joka yrittää luoda monopolia. Tappiolla toimitaan ja ajetaan kilpailu pois ja sitten nostetaan hinnat pilviin. Hinnat tosin ovat jo korkeat. Minimimaksu on edullinen mutta pomppaa heti kun pitäisi jotain muuta tehdä.
Elokuussa(alv24 prossaa)nokikaverin lähtöhinta 59€.syyskuussa(alv25,5)hinta 64€,tais tapion 1,5prossan korotus männä matikan kirjassa vähän metsään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cervi,camini???tarkastappa tietosi.....
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Nuohooja Mähösen ( kok.) nokikaveri piirinuohooja Cervi vedätti sapumisaikaa yli 3kk ja seli seli kun kyselit. Olit epämiellyttävä asiakas kun lakisääteiseltä nuohoojalta kyselit. Laittakaa nimi mieleen jos tapaatte , lupaa mutta ei pidä lupauksiaan, kansanedustaja ainesta, Sekoomus.
- Anonyymi
No ei ole laillista ja nyt joutuvatkin syytteeseen. Hyvä niin!
"Nokikaveri-nuohousyrityksen rikostutkinta
Nokikaveri- nimisen nuohousyrityksen virheelliseen ja valheelliseen markkinointiin perustuva juttu on ylittänyt syytekynnyksen ja edennyt käräjäoikeuteen.
Syyttäjä vaatii Nokikaverin toimitusjohtajana toimivalle Tapio Rinteelle rangaistusta kilpailumenettelyrikkomuksesta.
Jutussa on 12 asianomistajaa. Ainakin osan asianomistajista oletetaan esittävän korvausvaatimuksia kärsimistään vahingoista.
Juttu on esillä käräjäoikeudessa aikaisintaan kuluvan vuoden lopulla, todennäköisesti ensi vuoden alussa."- Anonyymi
Joutuvat itse syyttäjät maksajiksi. Hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehdellaan olevan paikallinen???vakinuohooja eläkkeellä vaik ei ookkaa mut näin sanotaan,,ja tää on sit omasta mielestä reilua pisnestä?No ei oo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No odotellaan,saattaa olla peiliinkatsomisen paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koti tai puhelin myynti,koskee kuluttajanoikeudet ihan kaikkia,,joko kirjallinen sopimus(puhelinmyynti)tai ovelta niin 2viikon harkinta-aika.kuka ikinä huomiselle yrittää myydä mitään rikkoo kuluttajan oikeuksia.Tässä ei yksilöidä yhtään yritystä vaan yleisesti mietitään ketkä kunnioittaa kuluttajan oikeuksia ja ketkä ei.?
- Anonyymi
Kusettavat ainakin vanhuksia 🤬
- Anonyymi
No yllättääkö?pistetään viel uus katto ja salaojat sekä viemärit,,,näitähän riittää ja vain kolminkertaisella hinnalla,ainiin sähkötkin pitäis uusia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yllättääkö?pistetään viel uus katto ja salaojat sekä viemärit,,,näitähän riittää ja vain kolminkertaisella hinnalla,ainiin sähkötkin pitäis uusia.
Kuinka vanhat putkistot on talossa? Jos sattuu vesivahinko niin se onkin iso remontti sitten.
Me kun ollaan nyt alueella niin voitais tulla tarkastamaan putkien kunto.
Meillä on kokenut korjaustiimi jos tarvii mitä fiksailla.
Mut ihan ilmainen tarkastus siis. Sopisiko huomenna kahdeksalta?
- Anonyymi
Kysykääpä Hollolan piirinuohooja Arto Hirvosta tai valehteluklubin ja piirinuohouksen entistä superia Mähöstä, voi olla että ei tule kun on johtaja kierrossa riippuen firmasta.
Kokooomus poliitikko Mähönen nuohoaa nykyään Caminin johtajan jakkaraa, mitä seuraavaksi? - Anonyymi
Monia ihmisiä saaneet harhautettua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579