Nokikaveri.

Anonyymi-ap

Kokemuksia?ottivat yhteyttä,yrittivät tulla heti seuraavana päivänä,onkohan ihan laillista?

18

3051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin on laillista, jos sinä niin sovit. Minä tein sopimuksen ja hyvin hoitivat homman.

• Anonyymi

Kannattaa luottaa paikallisiin omanuohoojiin. Joilla on alan koulutus. Nokikaverit ei näytä olevan edes liiton jäsen!

• Anonyymi

Liiton jäseneksi ei pääse isot yritykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, Nuohousliittohan on yrittäjien etujärjestö. Tämä Nokikaveri on joku pääomasijoittajien suuryritys joka yrittää luoda monopolia. Tappiolla toimitaan ja ajetaan kilpailu pois ja sitten nostetaan hinnat pilviin. Hinnat tosin ovat jo korkeat. Minimimaksu on edullinen mutta pomppaa heti kun pitäisi jotain muuta tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, Nuohousliittohan on yrittäjien etujärjestö. Tämä Nokikaveri on joku pääomasijoittajien suuryritys joka yrittää luoda monopolia. Tappiolla toimitaan ja ajetaan kilpailu pois ja sitten nostetaan hinnat pilviin. Hinnat tosin ovat jo korkeat. Minimimaksu on edullinen mutta pomppaa heti kun pitäisi jotain muuta tehdä.

Elokuussa(alv24 prossaa)nokikaverin lähtöhinta 59€.syyskuussa(alv25,5)hinta 64€,tais tapion 1,5prossan korotus männä matikan kirjassa vähän metsään....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cervi,camini???tarkastappa tietosi.....

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Nuohooja Mähösen ( kok.) nokikaveri piirinuohooja Cervi vedätti sapumisaikaa yli 3kk ja seli seli kun kyselit. Olit epämiellyttävä asiakas kun lakisääteiseltä nuohoojalta kyselit. Laittakaa nimi mieleen jos tapaatte , lupaa mutta ei pidä lupauksiaan, kansanedustaja ainesta, Sekoomus.

• Anonyymi

No ei ole laillista ja nyt joutuvatkin syytteeseen. Hyvä niin!

"Nokikaveri-nuohousyrityksen rikostutkinta
      Nokikaveri- nimisen nuohousyrityksen virheelliseen ja valheelliseen markkinointiin perustuva juttu on ylittänyt syytekynnyksen ja edennyt käräjäoikeuteen.

Syyttäjä vaatii Nokikaverin toimitusjohtajana toimivalle Tapio Rinteelle rangaistusta kilpailumenettelyrikkomuksesta.
      Jutussa on 12 asianomistajaa. Ainakin osan asianomistajista oletetaan esittävän korvausvaatimuksia kärsimistään vahingoista.
      Juttu on esillä käräjäoikeudessa aikaisintaan kuluvan vuoden lopulla, todennäköisesti ensi vuoden alussa."

• Anonyymi

Joutuvat itse syyttäjät maksajiksi. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehdellaan olevan paikallinen???vakinuohooja eläkkeellä vaik ei ookkaa mut näin sanotaan,,ja tää on sit omasta mielestä reilua pisnestä?No ei oo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No odotellaan,saattaa olla peiliinkatsomisen paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koti tai puhelin myynti,koskee kuluttajanoikeudet ihan kaikkia,,joko kirjallinen sopimus(puhelinmyynti)tai ovelta niin 2viikon harkinta-aika.kuka ikinä huomiselle yrittää myydä mitään rikkoo kuluttajan oikeuksia.Tässä ei yksilöidä yhtään yritystä vaan yleisesti mietitään ketkä kunnioittaa kuluttajan oikeuksia ja ketkä ei.?

• Anonyymi

Kusettavat ainakin vanhuksia 🤬

• Anonyymi

No yllättääkö?pistetään viel uus katto ja salaojat sekä viemärit,,,näitähän riittää ja vain kolminkertaisella hinnalla,ainiin sähkötkin pitäis uusia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yllättääkö?pistetään viel uus katto ja salaojat sekä viemärit,,,näitähän riittää ja vain kolminkertaisella hinnalla,ainiin sähkötkin pitäis uusia.

Kuinka vanhat putkistot on talossa? Jos sattuu vesivahinko niin se onkin iso remontti sitten.
        Me kun ollaan nyt alueella niin voitais tulla tarkastamaan putkien kunto.
        Meillä on kokenut korjaustiimi jos tarvii mitä fiksailla.
        Mut ihan ilmainen tarkastus siis. Sopisiko huomenna kahdeksalta?

• Anonyymi

Kysykääpä Hollolan piirinuohooja Arto Hirvosta tai valehteluklubin ja piirinuohouksen entistä superia Mähöstä, voi olla että ei tule kun on johtaja kierrossa riippuen firmasta.

Kokooomus poliitikko Mähönen nuohoaa nykyään Caminin johtajan jakkaraa, mitä seuraavaksi?

• Anonyymi

Monia ihmisiä saaneet harhautettua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe