Heippa Suomen persuisin alue! Hakkaraisen kanssa pelleily ja Purran tyhmän tökeröt jutut on jo nyt 2 % syönyt. Loppu vuonna 120 000 ääntä puuttuu. Valitkaa Purra taas jatkoon!
joo nyt menee
21
421
Vastaukset
- Anonyymi
taidat olla työtön ku on aikaa kirjotella kaikelaista turhaa
- Anonyymi
Kuten myös sinulla, etkö itse tajua vastauksesi typeryyttä - työtön kun aikaa kirjoitella ja itse kirjoitat palstalle!
Naamiot on nyt riisuttu persuilta ja totuus tullut esille, köyhät kyykkyyn hinnalla millä hyvänsä.
Keskustalaisille persujen hallituksessa olo on lotto voitto, persujen vuosia kestänyt kusetus oppositiossa on nyt valjennut ja vain kaikkein pöljimmät eivät tätä vieläkään tajua. - Anonyymi
FAKTAA, ja asiaahan tuo puhuu. (petosjytky )
- Anonyymi
Te kaksi työtöntä siinä mesotte. Minä olen työeläkkeellä. Se tarkoittaa tietämättömät, että aloin verokirjalla tehdä töitä 17 vanhana ja 65 täytettyäni lähdin eläkkeelle. Minun verorahoilla te molemmat olette saaneet hyvän elämän, koulutuksen ja hyvinvoinnin suunsoittoanne varten.
Minulla on kyky tulkita politiikkaa. Se on nyt siinä vaiheessa, että Purra on toinen Soini, joka saa persut polvilleen, ellei kahtia jakautuneeksi. Koskela on väärällä puolen typerän Riikkan kannatuskuvissa. Halla-aho ei taida enää saada vallanhimoista Purraa pidettyä ohjeissaan?- Anonyymi
oot laiska ku eläkkeellä 65 vuotiaana. mene töihi.
- Anonyymi
Purra sanoi : " Köyhiltä ei voi eikä saa leikata MEILLE SE EI KÄY ". Näin se niljake sanoi ennen vaaleja, ja sai siksi paljon ääniä.. Ja heti petti. Heti alkoi leikata köyhiltä ! Heti !! On se rotta törkeä. Vuosisadan PETOS !. No, onneksi petturipersuleiden kannatus alkoi heti laskea.. Se vajoaa kuin Titanic ! ja se on hyvä ja ennen kaikkea Oikein.
- Anonyymi
mene köyhä töihi ja lopeta itkemine
- Anonyymi
Pirun viisaita olette!
- Anonyymi
On sulla murheet
- Anonyymi
Minulla on kyky tulkita politiikkaa. Se on nyt siinä vaiheessa, että Purra on toinen Soini, joka saa persut polvilleen, ellei kahtia jakautuneeksi. Koskela on väärällä puolen typerän Riikkan kannatuskuvissa. Halla-aho ei taida enää saada vallanhimoista Purraa pidettyä ohjeissaan?
- Anonyymi
Ei Hallan tarvitse jostakin kymmenestä tuhannesta Satakunnan persuäänistä välittää. Hän petaa jo korkeaa valtion pääjohtajapaikkaa itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Hallan tarvitse jostakin kymmenestä tuhannesta Satakunnan persuäänistä välittää. Hän petaa jo korkeaa valtion pääjohtajapaikkaa itselleen.
Sisäasianministeriö kansliapäällikkö vaatimuksena korkeampi yliopistotutkinto ja kokemusta valtiohallinnosta. Sotahullu täyttää vaatimukset. Palkka 22 000 kuukaudessa autonkuljettaja, sihteeri, kaksi viratomestaria palvelee ja vuotuinen henkilökohtainen edustusraha 45 000 euroa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisäasianministeriö kansliapäällikkö vaatimuksena korkeampi yliopistotutkinto ja kokemusta valtiohallinnosta. Sotahullu täyttää vaatimukset. Palkka 22 000 kuukaudessa autonkuljettaja, sihteeri, kaksi viratomestaria palvelee ja vuotuinen henkilökohtainen edustusraha 45 000 euroa!
Minne laittavat nykyisen? EU:ko työntävät?
- Anonyymi
Erikoista että köyhillä paikkakunnilla äänestetään eniten ääriokeistoa, ovatko äänestäjät näillä paikkakunnilla helpoimmin höynäytettäviä. Vai johtuuko se siitä että ovat entisiä keskustapuolueen äänestäjiä, silloin se on ymmärrettävää.
- Anonyymi
Ne ovat viidesti pettyneet kommunistisosialisteihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat viidesti pettyneet kommunistisosialisteihin
No silloin he ovat kaikista tyhmempiä höynäytettäviä eli äänestävä sitä joka kulloinkin eniten lupaa. Kiitos valistuneesta kommentista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No silloin he ovat kaikista tyhmempiä höynäytettäviä eli äänestävä sitä joka kulloinkin eniten lupaa. Kiitos valistuneesta kommentista.
Siinä sulle hyvä tieto toimia. alat kommunistiksi ja lupaat mirjamia ja hunajaa kansalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sulle hyvä tieto toimia. alat kommunistiksi ja lupaat mirjamia ja hunajaa kansalle.
Alan persuksi niiltä on helpompi äänet höynäyttää, ei tarvitse mirhamia luvata riittää kun lupaa vain halpaa bensiiniä.
- Anonyymi
Halpa keskikalja on myös persujen juttu, sen voimalla sitten jaksaa kummasti öyhöttää, valehdella, röhkiä ja haista paskalle.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346