joo nyt menee

Anonyymi-ap

Heippa Suomen persuisin alue! Hakkaraisen kanssa pelleily ja Purran tyhmän tökeröt jutut on jo nyt 2 % syönyt. Loppu vuonna 120 000 ääntä puuttuu. Valitkaa Purra taas jatkoon!

21

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

taidat olla työtön ku on aikaa kirjotella kaikelaista turhaa

• Anonyymi

Kuten myös sinulla, etkö itse tajua vastauksesi typeryyttä - työtön kun aikaa kirjoitella ja itse kirjoitat palstalle!
        Naamiot on nyt riisuttu persuilta ja totuus tullut esille, köyhät kyykkyyn hinnalla millä hyvänsä.
        Keskustalaisille persujen hallituksessa olo on lotto voitto, persujen vuosia kestänyt kusetus oppositiossa on nyt valjennut ja vain kaikkein pöljimmät eivät tätä vieläkään tajua.

• Anonyymi

FAKTAA, ja asiaahan tuo puhuu. (petosjytky )

• Anonyymi

Te kaksi työtöntä siinä mesotte. Minä olen työeläkkeellä. Se tarkoittaa tietämättömät, että aloin verokirjalla tehdä töitä 17 vanhana ja 65 täytettyäni lähdin eläkkeelle. Minun verorahoilla te molemmat olette saaneet hyvän elämän, koulutuksen ja hyvinvoinnin suunsoittoanne varten.

Minulla on kyky tulkita politiikkaa. Se on nyt siinä vaiheessa, että Purra on toinen Soini, joka saa persut polvilleen, ellei kahtia jakautuneeksi. Koskela on väärällä puolen typerän Riikkan kannatuskuvissa. Halla-aho ei taida enää saada vallanhimoista Purraa pidettyä ohjeissaan?

• Anonyymi

oot laiska ku eläkkeellä 65 vuotiaana. mene töihi.

• Anonyymi

Purra sanoi : " Köyhiltä ei voi eikä saa leikata MEILLE SE EI KÄY ". Näin se niljake sanoi ennen vaaleja, ja sai siksi paljon ääniä.. Ja heti petti. Heti alkoi leikata köyhiltä ! Heti !! On se rotta törkeä. Vuosisadan PETOS !. No, onneksi petturipersuleiden kannatus alkoi heti laskea.. Se vajoaa kuin Titanic ! ja se on hyvä ja ennen kaikkea Oikein.

• Anonyymi

mene köyhä töihi ja lopeta itkemine

• Anonyymi

Pirun viisaita olette!

• Anonyymi

On sulla murheet

• Anonyymi

Minulla on kyky tulkita politiikkaa. Se on nyt siinä vaiheessa, että Purra on toinen Soini, joka saa persut polvilleen, ellei kahtia jakautuneeksi. Koskela on väärällä puolen typerän Riikkan kannatuskuvissa. Halla-aho ei taida enää saada vallanhimoista Purraa pidettyä ohjeissaan?

• Anonyymi

Ei Hallan tarvitse jostakin kymmenestä tuhannesta Satakunnan persuäänistä välittää. Hän petaa jo korkeaa valtion pääjohtajapaikkaa itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Hallan tarvitse jostakin kymmenestä tuhannesta Satakunnan persuäänistä välittää. Hän petaa jo korkeaa valtion pääjohtajapaikkaa itselleen.

Sisäasianministeriö kansliapäällikkö vaatimuksena korkeampi yliopistotutkinto ja kokemusta valtiohallinnosta. Sotahullu täyttää vaatimukset. Palkka 22 000 kuukaudessa autonkuljettaja, sihteeri, kaksi viratomestaria palvelee ja vuotuinen henkilökohtainen edustusraha 45 000 euroa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisäasianministeriö kansliapäällikkö vaatimuksena korkeampi yliopistotutkinto ja kokemusta valtiohallinnosta. Sotahullu täyttää vaatimukset. Palkka 22 000 kuukaudessa autonkuljettaja, sihteeri, kaksi viratomestaria palvelee ja vuotuinen henkilökohtainen edustusraha 45 000 euroa!

Minne laittavat nykyisen? EU:ko työntävät?

• Anonyymi

Erikoista että köyhillä paikkakunnilla äänestetään eniten ääriokeistoa, ovatko äänestäjät näillä paikkakunnilla helpoimmin höynäytettäviä. Vai johtuuko se siitä että ovat entisiä keskustapuolueen äänestäjiä, silloin se on ymmärrettävää.

• Anonyymi

Ne ovat viidesti pettyneet kommunistisosialisteihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ovat viidesti pettyneet kommunistisosialisteihin

No silloin he ovat kaikista tyhmempiä höynäytettäviä eli äänestävä sitä joka kulloinkin eniten lupaa. Kiitos valistuneesta kommentista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No silloin he ovat kaikista tyhmempiä höynäytettäviä eli äänestävä sitä joka kulloinkin eniten lupaa. Kiitos valistuneesta kommentista.

Siinä sulle hyvä tieto toimia. alat kommunistiksi ja lupaat mirjamia ja hunajaa kansalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sulle hyvä tieto toimia. alat kommunistiksi ja lupaat mirjamia ja hunajaa kansalle.

Alan persuksi niiltä on helpompi äänet höynäyttää, ei tarvitse mirhamia luvata riittää kun lupaa vain halpaa bensiiniä.

• Anonyymi

Halpa keskikalja on myös persujen juttu, sen voimalla sitten jaksaa kummasti öyhöttää, valehdella, röhkiä ja haista paskalle.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­­V­i­t­­­t­­u­­­ ­­­t­­­ä­­­m­­­ä­­ ­k­u­­u­m­a­ ­­­n­­a­­­r­t­­t­u­ -> https://siz.la/hotcat21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe