hiukan ruokailua

Anonyymi-ap

72

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sizzlerin ketjuruokaa, ei jatkoon

      • Anonyymi

        Rakas aktivoitu.


      • Anonyymi

        Eikö ole ravintola ? Sizzlerkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole ravintola ? Sizzlerkin...

        Muuten on, mutta Senssu nauraa sinulle kippuranaurua maassa kuin kovakuoriainen seljällään, sillä hän ei hyväksy sitä että matkustat Thaimaahan syömään länsiruokaa.
        Et ole aito thaimaalainen etkä aidossa Thaimaassa vaan olet suomijuntti joka hymyilyttää ja naurattaa Senssua. Et taida ajatella tavallista köyhää thaimaalaista laisinkaan kun syöt länsiruokaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten on, mutta Senssu nauraa sinulle kippuranaurua maassa kuin kovakuoriainen seljällään, sillä hän ei hyväksy sitä että matkustat Thaimaahan syömään länsiruokaa.
        Et ole aito thaimaalainen etkä aidossa Thaimaassa vaan olet suomijuntti joka hymyilyttää ja naurattaa Senssua. Et taida ajatella tavallista köyhää thaimaalaista laisinkaan kun syöt länsiruokaa?

        En minäkään hyväksyisi jos en asuisi täällä, kun thaikku ruoka muodostaa noin 70% ruokavaliosta joskus on hyväksi syödä länkkäri ruokaa, joo en ajattele, en kanna vastuuta kaiken maailman köyhistä, mutta hampparit on thaimaassa liian kalliitta suhteutettuna paikalliseen palkkatasoon, ja vähän kaikki muukin, miten sinua ottaako jopa köyhät päähän, ruokapankin jonossa kun seisoskelet. Enkä ole aito thaimaalainen minulla on väärä naaman väri siihen hommaan, oletko sinä vähän kuin pekka ja pätkä n e e k e r e i n ä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten on, mutta Senssu nauraa sinulle kippuranaurua maassa kuin kovakuoriainen seljällään, sillä hän ei hyväksy sitä että matkustat Thaimaahan syömään länsiruokaa.
        Et ole aito thaimaalainen etkä aidossa Thaimaassa vaan olet suomijuntti joka hymyilyttää ja naurattaa Senssua. Et taida ajatella tavallista köyhää thaimaalaista laisinkaan kun syöt länsiruokaa?

        No voi voi sentään taasen että rakkaalla juntilla on ongelmana kippuranaurut.

        Kuules joka asian ongelmainen, minähän kokkaan länsiruokaa joka sekin on aiheuttanut sulle ongelmaa.

        Tottakai porukka syö mitä kulloinkin mieli tekee, mutta sulla kun ei ole kokemusta aidosta thaimaasta muuta kuin aidosta Pattayasta.

        Miten nyt sitten tavallinen köyhä thaimaalainen juttuun liittyy, valmistaako sulle niitä länkkäriruokia länkkäri, kun ruokailet ennalta suunnitellusti triptrap valintasi mukaisessa ravintolassa joka ei ole ruokala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole ravintola ? Sizzlerkin...

        Sizzler on ruokala. Kuponkiruokalasta seuraava taso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sizzler on ruokala. Kuponkiruokalasta seuraava taso.

        Juntti ei ruokaloissa ruokaile, muistakaa se rakkaat, muistakaa luokitella kaikki paikat ennalta, joissa aiotte ruokailla että ei tule pettymyksiä.

        Jos ei löydy tasoanne vastaavaa ravintolaa, niin ostakaa seiskasta susheja ja ribsejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juntti ei ruokaloissa ruokaile, muistakaa se rakkaat, muistakaa luokitella kaikki paikat ennalta, joissa aiotte ruokailla että ei tule pettymyksiä.

        Jos ei löydy tasoanne vastaavaa ravintolaa, niin ostakaa seiskasta susheja ja ribsejä.

        Miten kuva ja kommentit mahtaa kyrvånsyylåån liittyå?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kuva ja kommentit mahtaa kyrvånsyylåån liittyå?

        Siten että onko kovakuoriainen kuten juntti lausuu seljällään, tai onko koppakuoriainen selällään kuten koppava syylåilijå jolla ei ole muuta aihetta kuin syylåmielenkiintonsa.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­N­­­y­m­­f­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Vaimolleni valmistama pehmeä jänis ei ole ei ole minkään ravaintolan ruokalistalla enkä myöskään valmista sitä toisille naisille.

    • Anonyymi

      Pasasen inisevä ja superyksinäinen rintsikoihin pukeutuva sihteeripoika on innoissaan kuin ilmapallo kun joku on kuvannut Pasasen eukon ilman lippalakkia roskaruokapaikassa. Sinä et ole kokannut mitään muuta kuin kalapuikkoja mikrossa, mutta muiden kokkaus ja ravintolat ovat sinulle aina ongelma, paitsi Pasasen. Tuo kuva vaan ei ole Pasasen ottama eikä Xiaomilla otettu vaan se on tekoälyllä tehty kuva joka ei ole todellinen.

      "Tottakai porukka syö mitä kulloinkin mieli tekee, mutta sulla kun ei ole kokemusta aidosta thaimaasta muuta kuin aidosta Pattayasta"

      Annatko nyt siis luvan Pattayan pojille syödä missä haluaa, mutta kun sitten sinulla on aina asiaa, söivät sitten thaimaalaista tai norjalaista? Tätä lupaa et ole aiemmin antanut vaan olet sitä mieltä ollut että jos syö kerran länsiruokaa niin syö aina länsiruokaa ja sitten thaimaalaisia köyhiä muisteta.

      "Miten nyt sitten tavallinen köyhä thaimaalainen juttuun liittyy, valmistaako sulle niitä länkkäriruokia länkkäri, kun ruokailet ennalta suunnitellusti triptrap valintasi mukaisessa ravintolassa joka ei ole ruokala"

      Se liittyy siten että jos joku syö paremmissa ravintoloissa, sanot häntä "vitun lapselliseksi elvistelijäksi" tai majoittuu paremmin niin se on "vitun lapsellista".
      Minä totean vaan että sinä olet vitun sairas perseeseen ottava punapersepaviaani.
      Kun Kymppi muutti aitoon Thaimaahan niin kerroit että ei se olekaan enää aito Thaimaa vaan sinne mennään odottamaan kuolemaa riisipellon laidalle ja siellä ei ole Fazerin sinistä eikä lakritsia joten et voi elää sellaisessa ympäristössä.

      • Anonyymi

        Ei Senssu ole mitään koskaan puhunut fazerin suklaasta ja lakuista, minä olen enkä todellakaan mene asumaan koskaan mihinkään riisipellonreunalle, missä ainoa sivistys on 500 kilsan päässä, seurani ainoastaan halpa riisi viina, tuohan on hiljainen itsemurha... toistettavasti tuollainen elämäntyyli sopii 2010/laiffilalle, silloin saa pientä omaa kivaa tekemistään kuva modifikaatioita, siitä päästäänkin aasinsillan kautta toiseen väittämääsi.

        Tuo kuva vaan ei ole Pasasen ottama eikä Xiaomilla otettu vaan se on tekoälyllä tehty kuva joka ei ole todellinen. Tuo kommenttisi saa minut nauramaan, ääneen, heikoilla on väitteesi 2010/laiffila kun sinä olet laittanut kymmeniä kuvia kattiloista, minä en edes missään väittänyt että kuvani olisi aito, voi poika kyllä valokuva on ihan autenttinen, mutta sitä on korjailtu ihan xiaomin kännykällä laittamalla päälle ai toiminto... ja muutama manuaalikorjaus... ja se on siinä...otin pois leican logon alhaalta... käytän sitä vielä joskus kun saan sen paikkaan mihin sen itse haluan.,.. tuossa on originaali ihan alkuperäisenä lisättynä leican tunnisteella, https://ibb.co/HHLYSMC

        Et sinä poju ole ihan täysipäinen... et olenkaan... täysipäinen, ajovalot on sammutettu... ja kauan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Senssu ole mitään koskaan puhunut fazerin suklaasta ja lakuista, minä olen enkä todellakaan mene asumaan koskaan mihinkään riisipellonreunalle, missä ainoa sivistys on 500 kilsan päässä, seurani ainoastaan halpa riisi viina, tuohan on hiljainen itsemurha... toistettavasti tuollainen elämäntyyli sopii 2010/laiffilalle, silloin saa pientä omaa kivaa tekemistään kuva modifikaatioita, siitä päästäänkin aasinsillan kautta toiseen väittämääsi.

        Tuo kuva vaan ei ole Pasasen ottama eikä Xiaomilla otettu vaan se on tekoälyllä tehty kuva joka ei ole todellinen. Tuo kommenttisi saa minut nauramaan, ääneen, heikoilla on väitteesi 2010/laiffila kun sinä olet laittanut kymmeniä kuvia kattiloista, minä en edes missään väittänyt että kuvani olisi aito, voi poika kyllä valokuva on ihan autenttinen, mutta sitä on korjailtu ihan xiaomin kännykällä laittamalla päälle ai toiminto... ja muutama manuaalikorjaus... ja se on siinä...otin pois leican logon alhaalta... käytän sitä vielä joskus kun saan sen paikkaan mihin sen itse haluan.,.. tuossa on originaali ihan alkuperäisenä lisättynä leican tunnisteella, https://ibb.co/HHLYSMC

        Et sinä poju ole ihan täysipäinen... et olenkaan... täysipäinen, ajovalot on sammutettu... ja kauan sitten.

        Tosin sinun ns. meriitit oli jo itsestään tulleet kaikkille palstalle kirjoittajille selviksi, se että aijailet kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, kertoo sinusta kaiken olennaisen, nyt ja aina, mutta se ei vielä sinulle riittänyt vaan aloit julkaisemaan minusta homokuvia, noteerasi kaiken, silloin tein rikosilmoituksen, esitutkinta on jo tehty, kummatkin tunnukset kirjoittavat samasta osoitteesta, true ip-osoite, joten yhdessä asiassa olet ollut oikeassa, asut thaimaassa, tai ainakin olet sieltä ne lähettänyt, kerrot että olet lähettänyt hienot kuvasi f-securella, f-securessa ei ole edes thaimaata, vpn palvelussa valittava, siellä on vain japani, singapore sekä eteläkorea, minullakin se sattuu olemaan ja singapore kertoo osoitteeksi

        Decimal:3510281585

        Hostname:209.58.165.113

        ASN:59253

        ISP:Leaseweb Asia Pacific Pte. Ltd.

        Services:Public Proxy Server

        Assignment:Likely Static IP

        Country:Singapore

        State/Region:Singapore

        City:Singapore

        Latitude:1.2900 (1° 17′ 23.95″ N)

        Longitude:103.8503 (103° 51′ 1.01″ E)

        Tämä on oletus jos laitat thaimaassa automaattisen sijainnin...

        Sorry vaan poika, jäit kiinni... nyt vaan odotellaan ja katsotaan milloin liittymäsi haltian tiedot saadaan sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin sinun ns. meriitit oli jo itsestään tulleet kaikkille palstalle kirjoittajille selviksi, se että aijailet kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, kertoo sinusta kaiken olennaisen, nyt ja aina, mutta se ei vielä sinulle riittänyt vaan aloit julkaisemaan minusta homokuvia, noteerasi kaiken, silloin tein rikosilmoituksen, esitutkinta on jo tehty, kummatkin tunnukset kirjoittavat samasta osoitteesta, true ip-osoite, joten yhdessä asiassa olet ollut oikeassa, asut thaimaassa, tai ainakin olet sieltä ne lähettänyt, kerrot että olet lähettänyt hienot kuvasi f-securella, f-securessa ei ole edes thaimaata, vpn palvelussa valittava, siellä on vain japani, singapore sekä eteläkorea, minullakin se sattuu olemaan ja singapore kertoo osoitteeksi

        Decimal:3510281585

        Hostname:209.58.165.113

        ASN:59253

        ISP:Leaseweb Asia Pacific Pte. Ltd.

        Services:Public Proxy Server

        Assignment:Likely Static IP

        Country:Singapore

        State/Region:Singapore

        City:Singapore

        Latitude:1.2900 (1° 17′ 23.95″ N)

        Longitude:103.8503 (103° 51′ 1.01″ E)

        Tämä on oletus jos laitat thaimaassa automaattisen sijainnin...

        Sorry vaan poika, jäit kiinni... nyt vaan odotellaan ja katsotaan milloin liittymäsi haltian tiedot saadaan sieltä.

        Tuossa on työpöytäni, ja f-secure... tosin tuo on huono, se ei avaa enää ylen ohjelmia, ei ole avannut pitkään aikaan, mutta on niitä muitakin jotka toimivat, minulla on vaan se ongelma että käytän monessa koneessa debian12 eikä siihen ole montaa vaihtoehtoa, taisin joskus mainita että olen tehnyt työtäni tietokoneiden parissa vuosi kymmeniä joten minua on turha siitä haastaa, millään muotoa... https://ibb.co/5Ffmmmc tuo on windows 11, hieman modattuna, siellä on muutama pelikin, kun tykkään joskus pelailla aikani kuluksi... kone on varsin tehokas.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on työpöytäni, ja f-secure... tosin tuo on huono, se ei avaa enää ylen ohjelmia, ei ole avannut pitkään aikaan, mutta on niitä muitakin jotka toimivat, minulla on vaan se ongelma että käytän monessa koneessa debian12 eikä siihen ole montaa vaihtoehtoa, taisin joskus mainita että olen tehnyt työtäni tietokoneiden parissa vuosi kymmeniä joten minua on turha siitä haastaa, millään muotoa... https://ibb.co/5Ffmmmc tuo on windows 11, hieman modattuna, siellä on muutama pelikin, kun tykkään joskus pelailla aikani kuluksi... kone on varsin tehokas.
        By NumBall HHN 63v.

        Selitystä seliselin perään. Pasanen ei syö salaattia Sizzlerissä ja mikään softa ei pikselöi taustalla olevaa henkilöä vaan se on pikselöity jo ennestään. Kiinni jäit Pasanen ja tulet noiden uhkailujesi vuoksi saamaan vieraita, onneksi olkoon mutta junat kulkee kahteen suuntaan, myös luotijunat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitystä seliselin perään. Pasanen ei syö salaattia Sizzlerissä ja mikään softa ei pikselöi taustalla olevaa henkilöä vaan se on pikselöity jo ennestään. Kiinni jäit Pasanen ja tulet noiden uhkailujesi vuoksi saamaan vieraita, onneksi olkoon mutta junat kulkee kahteen suuntaan, myös luotijunat.

        Sinä ole jäänyt jo kiinni, viisainta olisi vaan ottaa minuun yhteyttä ja sopia asia, kun asia menee syyttäjälle, tuomiosi on 100% varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ole jäänyt jo kiinni, viisainta olisi vaan ottaa minuun yhteyttä ja sopia asia, kun asia menee syyttäjälle, tuomiosi on 100% varma.

        Jos otat tämän uhkauksena se on sinun ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on työpöytäni, ja f-secure... tosin tuo on huono, se ei avaa enää ylen ohjelmia, ei ole avannut pitkään aikaan, mutta on niitä muitakin jotka toimivat, minulla on vaan se ongelma että käytän monessa koneessa debian12 eikä siihen ole montaa vaihtoehtoa, taisin joskus mainita että olen tehnyt työtäni tietokoneiden parissa vuosi kymmeniä joten minua on turha siitä haastaa, millään muotoa... https://ibb.co/5Ffmmmc tuo on windows 11, hieman modattuna, siellä on muutama pelikin, kun tykkään joskus pelailla aikani kuluksi... kone on varsin tehokas.
        By NumBall HHN 63v.

        Mielenkiintoista. Koko ATK-urani aikana en törmännyt duunissa yhteenkään ääliöön, joka olisi pitänyt käyttiksensä suomenkielisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Koko ATK-urani aikana en törmännyt duunissa yhteenkään ääliöön, joka olisi pitänyt käyttiksensä suomenkielisenä.

        Minä en taas ole tavannut yhtään ääliötä joka käyttäisi atk-uransa aikana windows, en edes minäkään, vaan debian linukkaa käytin ja käytän edelleen... pelien takia käytän win 11, en viitsi alkaa tappelemaan debianin kanssa jos haluan pari peliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Koko ATK-urani aikana en törmännyt duunissa yhteenkään ääliöön, joka olisi pitänyt käyttiksensä suomenkielisenä.

        Jos ei englanti taivu ja suomikin hyvin huonosti. Luetun ymmärtäminen täysi nolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en taas ole tavannut yhtään ääliötä joka käyttäisi atk-uransa aikana windows, en edes minäkään, vaan debian linukkaa käytin ja käytän edelleen... pelien takia käytän win 11, en viitsi alkaa tappelemaan debianin kanssa jos haluan pari peliä.

        Kait tuon Wintöötinkin olisi saanut asennettua järkevämmällä kielellä, näin ainakin minulla tuossa pelikoneessa? Tai Debianin suomenkieliseksi? Vaimon kännykkä ainut suomenkielinen meidän perheessä. Taitaa sulla olla helpompi lukihäiriöisenä ymmärtää väärin lukemaansa suomea kuin englantia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on työpöytäni, ja f-secure... tosin tuo on huono, se ei avaa enää ylen ohjelmia, ei ole avannut pitkään aikaan, mutta on niitä muitakin jotka toimivat, minulla on vaan se ongelma että käytän monessa koneessa debian12 eikä siihen ole montaa vaihtoehtoa, taisin joskus mainita että olen tehnyt työtäni tietokoneiden parissa vuosi kymmeniä joten minua on turha siitä haastaa, millään muotoa... https://ibb.co/5Ffmmmc tuo on windows 11, hieman modattuna, siellä on muutama pelikin, kun tykkään joskus pelailla aikani kuluksi... kone on varsin tehokas.
        By NumBall HHN 63v.

        Nyt on niin hyvä kuva että ei varmasti ole otettu millään kiinalaisella kirpputorikameralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en taas ole tavannut yhtään ääliötä joka käyttäisi atk-uransa aikana windows, en edes minäkään, vaan debian linukkaa käytin ja käytän edelleen... pelien takia käytän win 11, en viitsi alkaa tappelemaan debianin kanssa jos haluan pari peliä.

        Linuxin ekat versiot tuli 90-luvun alussa (mulla taisi olla Slackwaren 0.87 tms). Debianin 0.9 julkaistiin 94-95. Kuusnepaako käytit siihen asti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linuxin ekat versiot tuli 90-luvun alussa (mulla taisi olla Slackwaren 0.87 tms). Debianin 0.9 julkaistiin 94-95. Kuusnepaako käytit siihen asti?

        En aloitin sco alunperin... ja sitten sitä tamperelaista en muista nimeä, olisko ollut redhat, jokin siitä veivattu versio... en muista tarkalleen... sitä ennen käytin vt100 päätettä ja pc:tä vt 100 terminal softalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait tuon Wintöötinkin olisi saanut asennettua järkevämmällä kielellä, näin ainakin minulla tuossa pelikoneessa? Tai Debianin suomenkieliseksi? Vaimon kännykkä ainut suomenkielinen meidän perheessä. Taitaa sulla olla helpompi lukihäiriöisenä ymmärtää väärin lukemaansa suomea kuin englantia.

        väärin osaan nuo niin hyvin ettei ole mitään väliä mitä kieltä käytän, ihan sama onko thaikku, englanti tai suomi, vaimoni pitää omassaan thaikkukieltä kännykässä, meillä kummallakin on miui joka on xiaomin linukka pohjainen käyttis, tämä tuottaa minulle vaikeutta, oma on englanti... siinä on onneksi numerot menussa, sillä voin navikoida jos jotain pitää vaimon kännykässä muuttaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        väärin osaan nuo niin hyvin ettei ole mitään väliä mitä kieltä käytän, ihan sama onko thaikku, englanti tai suomi, vaimoni pitää omassaan thaikkukieltä kännykässä, meillä kummallakin on miui joka on xiaomin linukka pohjainen käyttis, tämä tuottaa minulle vaikeutta, oma on englanti... siinä on onneksi numerot menussa, sillä voin navikoida jos jotain pitää vaimon kännykässä muuttaa...

        Osaat hyvin, vaikka ikäsi teit tyhmillä päätteillä töitä? Näin urani aikana aika monta jäärää lähtevän kilometritehtaalle, kun suurkoneympäristöt katosi käyttöliittymistä, kuten myös Cobol, eikä kompetenssi riittänyt C/C++ ohjelmointiin, mistään nykyaikaisemmasta puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat hyvin, vaikka ikäsi teit tyhmillä päätteillä töitä? Näin urani aikana aika monta jäärää lähtevän kilometritehtaalle, kun suurkoneympäristöt katosi käyttöliittymistä, kuten myös Cobol, eikä kompetenssi riittänyt C/C ohjelmointiin, mistään nykyaikaisemmasta puhumattakaan.

        Ei ollut 80 luvulla muuta vaihtoehtoa, kuin vt100 päätteet, kun mainframe oli vax/vms /vax 780 decin koneilta, kaverilla oli hesassa asematunnelissa pieni levykauppa, käytiin ostamassa lontoosta palvelin ja muutama typeräkassa pääte, siitä sainkin idean että pitää rakentaa vastaavanlainen systeemi, novell network palvelin ja IBM 4684 kassapäätteet, ei muutakuin saksaa duuniin, helppo muistaa vuosi kun poikani syntyi sinä vuonna, 1990... olin saksa kolme vuotta IBM:llä, tuo dec aika oli kaukaan paperitehtailla, projekti-insinoorinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut 80 luvulla muuta vaihtoehtoa, kuin vt100 päätteet, kun mainframe oli vax/vms /vax 780 decin koneilta, kaverilla oli hesassa asematunnelissa pieni levykauppa, käytiin ostamassa lontoosta palvelin ja muutama typeräkassa pääte, siitä sainkin idean että pitää rakentaa vastaavanlainen systeemi, novell network palvelin ja IBM 4684 kassapäätteet, ei muutakuin saksaa duuniin, helppo muistaa vuosi kun poikani syntyi sinä vuonna, 1990... olin saksa kolme vuotta IBM:llä, tuo dec aika oli kaukaan paperitehtailla, projekti-insinoorinä.

        Muuten tuo IBM 4684 kassapäätteet on dos pohjaisia, ensimmäisiä ibm valmistamia, ja helvetin kalliita, niissä oli massilaatikko, kuittikirjoitin, eanlukija, kortinlukija ja keskusyksikkö kovo ja pc muistit, sekä nippu kaikenlaisia liitäntöjä, jotka kuitenkin toimivat bueno, perus sarja, paraller, ja sitten niitä jeejee väyliä, usb ei tuohon aikaan ollut vielä olemassakaan... lisäksi niissä oli sellainen ohjelmoitava painonappialusta mihin saatiin kaikki tuotteet ohjelmoitua jos niitä oli alle 120 kpl, näitä oli useita vaihtoehtoja 30,60,90,120,240... painat vain nappia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten tuo IBM 4684 kassapäätteet on dos pohjaisia, ensimmäisiä ibm valmistamia, ja helvetin kalliita, niissä oli massilaatikko, kuittikirjoitin, eanlukija, kortinlukija ja keskusyksikkö kovo ja pc muistit, sekä nippu kaikenlaisia liitäntöjä, jotka kuitenkin toimivat bueno, perus sarja, paraller, ja sitten niitä jeejee väyliä, usb ei tuohon aikaan ollut vielä olemassakaan... lisäksi niissä oli sellainen ohjelmoitava painonappialusta mihin saatiin kaikki tuotteet ohjelmoitua jos niitä oli alle 120 kpl, näitä oli useita vaihtoehtoja 30,60,90,120,240... painat vain nappia.

        Enkä minä oikeastaan edes halunnut koodata, vitun puuduttavaa, enemmänkin projektin johtoon, tai on koodaamisesta tuossa hommassa hyötyä paljonkin, ainakin perustat, minä tykkäsin ratkaista ongelmia, vaikkapa liitäntöjä, mutta tuo kaukas oli ihan puhdasta koodausta, fortranilla, mulla on rajusti kokemusta, siksi myös hyvä eläke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä oikeastaan edes halunnut koodata, vitun puuduttavaa, enemmänkin projektin johtoon, tai on koodaamisesta tuossa hommassa hyötyä paljonkin, ainakin perustat, minä tykkäsin ratkaista ongelmia, vaikkapa liitäntöjä, mutta tuo kaukas oli ihan puhdasta koodausta, fortranilla, mulla on rajusti kokemusta, siksi myös hyvä eläke.

        Eikä tuo kaukas aika ollut ihan huonopalkkaista, siellä vaihdettiin pdp11 vax 780 koneet, ne ohjasivat paperikoneita, märkäpäässä, eikä niitä koneita ole varaa laskea alas, se maksaa miljoonia joka päivä... joten ne pidettiin varmasti käynnissä maksoi mitä maksoi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä oikeastaan edes halunnut koodata, vitun puuduttavaa, enemmänkin projektin johtoon, tai on koodaamisesta tuossa hommassa hyötyä paljonkin, ainakin perustat, minä tykkäsin ratkaista ongelmia, vaikkapa liitäntöjä, mutta tuo kaukas oli ihan puhdasta koodausta, fortranilla, mulla on rajusti kokemusta, siksi myös hyvä eläke.

        Entäs insinööri esiupseeri, ilmavoimat... hommasi, olix nekin niinku vitun puuduttavia, mutta hyvä eläke?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs insinööri esiupseeri, ilmavoimat... hommasi, olix nekin niinku vitun puuduttavia, mutta hyvä eläke?

        Jep erittäin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä oikeastaan edes halunnut koodata, vitun puuduttavaa, enemmänkin projektin johtoon, tai on koodaamisesta tuossa hommassa hyötyä paljonkin, ainakin perustat, minä tykkäsin ratkaista ongelmia, vaikkapa liitäntöjä, mutta tuo kaukas oli ihan puhdasta koodausta, fortranilla, mulla on rajusti kokemusta, siksi myös hyvä eläke.

        Projektipäälliköiksi pyrki meilläkin ne jotka ei järjellistä koodia saaneet aikaiseksi ;-)
        Kasineljästä lähtien itsekin koodasin, eläke sen mukainen. Ikinä tehnyt päälliköksi mieli, toki jossain vaiheessa käyntikortissa taisi lukea tuotepäällikkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep erittäin...

        Entäs lentokapteenin duunit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Projektipäälliköiksi pyrki meilläkin ne jotka ei järjellistä koodia saaneet aikaiseksi ;-)
        Kasineljästä lähtien itsekin koodasin, eläke sen mukainen. Ikinä tehnyt päälliköksi mieli, toki jossain vaiheessa käyntikortissa taisi lukea tuotepäällikkö.

        10 vuotta koodarina riitti, tosin olen välillä koodannut, viimeksi vuonna 95, mutta pääosin projektihommia, pientä muuttamista toisen tekemään koodiin, mutta sql tuli tehtyä vielä 2000 luvulla samoin opetettua, aika monipuolinen ura, en kadu ammatinvalintaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 vuotta koodarina riitti, tosin olen välillä koodannut, viimeksi vuonna 95, mutta pääosin projektihommia, pientä muuttamista toisen tekemään koodiin, mutta sql tuli tehtyä vielä 2000 luvulla samoin opetettua, aika monipuolinen ura, en kadu ammatinvalintaa...

        Projektihommia, projektisihteerinä? Kuskasit pullaa ja kahvia neukkariin, pesit pytynreunoja puhtaaksi?


    • Anonyymi

      Japanilaista laatusushia meni tällä kertaa 30 lautasta kahteen "pekkaan". Darlingin käsilaukku somistaa kuvaa "todisteena". https://aijaa.com/iMdtH0 Henkilöitä en kuviin laita enää koska niistä tuo Hua Hinin Hessu Hopo tekee itselleen elämää suuremman harrasteen ja väärentelee omiin kuviinsa.

      • Anonyymi

        Japanilaista? Miten japanilainen ja thaimaalainen laatusushi eroavat toisistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japanilaista? Miten japanilainen ja thaimaalainen laatusushi eroavat toisistaan?

        Seiskasta susheja ostava kirjoittaa laatususheista, hauskaa.

        Todellinen mies, on daarling hänellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japanilaista? Miten japanilainen ja thaimaalainen laatusushi eroavat toisistaan?

        Thaimaalainen sushi tehdään eldorado kalapuikoista ja lauantaimakkarasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskasta susheja ostava kirjoittaa laatususheista, hauskaa.

        Todellinen mies, on daarling hänellä.

        siis todella miesten mies, alansa asiantuntija, vaiko aasian tuntija... ihan jappanilaisia, seiskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis todella miesten mies, alansa asiantuntija, vaiko aasian tuntija... ihan jappanilaisia, seiskasta.

        onko muuten kuva manipuloitu kun nuo annokset mitkä hihnalta tulee, on pixelöity... eiks
        silloin ole kaksi kuvaa yhdistetty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko muuten kuva manipuloitu kun nuo annokset mitkä hihnalta tulee, on pixelöity... eiks
        silloin ole kaksi kuvaa yhdistetty?

        Terminal 21, Bangkok, Sushi Express, ei mikään huippu ravintolana mutta sushibaarina hyvä ja sushit monipuolisia, aitoa wasabia pusseissa, makuelämyksiä moneen lähtöön ja myös imelää maun mukaan. Lautaset hihnalla värin mukaan 40 tai 60 bahtia.
        Tässä videon alkukohdassa näkyy vasemmalla pleksi takana paikka jossa istuimme ja josta kuva otettu. Erittäin freshiä, hygieenistä ja tuoreista aineksista, sushikokeilla suojamaskit ja käsineet.
        https://youtu.be/x60bv2H-0EU?t=105


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terminal 21, Bangkok, Sushi Express, ei mikään huippu ravintolana mutta sushibaarina hyvä ja sushit monipuolisia, aitoa wasabia pusseissa, makuelämyksiä moneen lähtöön ja myös imelää maun mukaan. Lautaset hihnalla värin mukaan 40 tai 60 bahtia.
        Tässä videon alkukohdassa näkyy vasemmalla pleksi takana paikka jossa istuimme ja josta kuva otettu. Erittäin freshiä, hygieenistä ja tuoreista aineksista, sushikokeilla suojamaskit ja käsineet.
        https://youtu.be/x60bv2H-0EU?t=105

        Video näköjään viisi vuotta vanha, mesta sama, hinnat nousseet mutta sushit näyttää samoilta ja monipuolisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terminal 21, Bangkok, Sushi Express, ei mikään huippu ravintolana mutta sushibaarina hyvä ja sushit monipuolisia, aitoa wasabia pusseissa, makuelämyksiä moneen lähtöön ja myös imelää maun mukaan. Lautaset hihnalla värin mukaan 40 tai 60 bahtia.
        Tässä videon alkukohdassa näkyy vasemmalla pleksi takana paikka jossa istuimme ja josta kuva otettu. Erittäin freshiä, hygieenistä ja tuoreista aineksista, sushikokeilla suojamaskit ja käsineet.
        https://youtu.be/x60bv2H-0EU?t=105

        Onks tuo nanan terminal 21 , jos on niin käy kokeilemassa kun vaimon oleskelulupa on lähetystössä...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei päivää ilman alkoholia ja pesee seiskan pakastetut ribsitkin mennen tullen, mutta kysymys, mikä aiheuttaa ravintolapolleilun kun Numba on ruokaillut Sizzlerissä, täytyykö aina syödä huippuravintolassa ..... myös junttilassa vai onko Rax ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päivää ilman alkoholia ja pesee seiskan pakastetut ribsitkin mennen tullen, mutta kysymys, mikä aiheuttaa ravintolapolleilun kun Numba on ruokaillut Sizzlerissä, täytyykö aina syödä huippuravintolassa ..... myös junttilassa vai onko Rax ok.

        Raxi on vastaava kuin Sizzler. Hyvät salaattipöydät molemmissa ja mättöruokaa päälle. Raxissa juomat sisältyy hintaan ja kahvit ja espressot. Vissyäkin on ja lähdevettä. Ei vikaa kummassakaan.
        Kukaan länkkäri ei syö pelkkää thairuokaa loputtomiin. Vatsa vaatii kuituja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päivää ilman alkoholia ja pesee seiskan pakastetut ribsitkin mennen tullen, mutta kysymys, mikä aiheuttaa ravintolapolleilun kun Numba on ruokaillut Sizzlerissä, täytyykö aina syödä huippuravintolassa ..... myös junttilassa vai onko Rax ok.

        Ainahan kyrvånsyylå voi kuvan eväistään laittaa


      • Anonyymi

        Kannattaa laajentaa maailman kuvaa, Sizzler Usassa on erittäin suosittu ravintoketju, vaikka ei ihan huippu olisikaan, 55555, Thaimaa Sizzler on joutunut buffettinsa 4,5-6,0 taalan hintaluokkaan, asiakkaisen maksukyvyn mukaan... ei ole tämä silkkiuikku kovinkaan älykäs jutuissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raxi on vastaava kuin Sizzler. Hyvät salaattipöydät molemmissa ja mättöruokaa päälle. Raxissa juomat sisältyy hintaan ja kahvit ja espressot. Vissyäkin on ja lähdevettä. Ei vikaa kummassakaan.
        Kukaan länkkäri ei syö pelkkää thairuokaa loputtomiin. Vatsa vaatii kuituja.

        Tällaiset länkkärit joutaa Hankasalmelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raxi on vastaava kuin Sizzler. Hyvät salaattipöydät molemmissa ja mättöruokaa päälle. Raxissa juomat sisältyy hintaan ja kahvit ja espressot. Vissyäkin on ja lähdevettä. Ei vikaa kummassakaan.
        Kukaan länkkäri ei syö pelkkää thairuokaa loputtomiin. Vatsa vaatii kuituja.

        Voitko kertoa mitä mättöruokaa on sizzlerissa tarkalleen ottaen on, kun en ole huomannut... se on vain buffet salaattisellainen jossa on muutama keitto lämpimiä.


    • Anonyymi

      Vaimoni pitää pehmeästä jäniksestä. Sitä ei ole tarjolla kaikille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Voitko kertoa mitä mättöruokaa on sizzlerissa tarkalleen ottaen on, kun en ole huomannut... se on vain buffet salaattisellainen jossa on muutama keitto lämpimiä"

      Huomaan että Mister Hua Hin ei ole ollut itse Sizzlerissä, eikä kuva ole hänen ottamansa, koska hän ei tiedä mikä Sizzler on.
      Miten hän on missannut Sizzlerin menun kokonaan, kun väittää Sizzlerin olevan vain buffet? Sizzlerihän on jenkkimättöä menultaan, pihvimesta, ribsejä, pekonia, lohkoperunaa, uuniperunaa, Sirlonin pihvejä, ranskalaisia, mozzarellatikkuja, pasta carbonaraa ja sen sellaista perusmättöä. Valitettavasti osa Sizzlerin ruoista on Jenkeistä tuotuja esikypsennettyjä pakasteita ja niistä on maku lähtenyt. Ei tietenkään ranut ja perunat, mutta pihvit ja ribsit ja juustotikut on pakasteista lämmitettyjä ja soosit tulee suurissa kanistereissa valmiina, he eivät tee niitä itse ravintolassa.
      https://www.sizzler.co.th/en/

      Olen syönyt joka lomalla Sizzlereissä pari kertaa, joskus pelkän salaattipöydän ja hinta-laatu on ihan ok mielestäni maininnastani huolimatta. Olen välillisesti ravintola-alalla joten tiedän näistä asioista vähän enemmän kuin perusasiakas. Sanotaanko näin että olen elintarvikkeiden rahtipuolella ja kylmäketjussa, en kuitenkaan rekkamies enkä logistiikassa, vaan yksityisessä palveluntarjonnassa myös julkisen sektorin toimeksiannosta. THL on yksi asiakkaistamme.

      Silkkipaitapoju

      • Anonyymi

        Kyllä näin on siellä on pihvejä yms... mutta mättösafkana pidän nakkeja ja pizzaa siellä ei ole vastaan tullut, tämä suomalainen buffa missä en ole vuosiin sattuneesta syystä ollut en tiedä millainen safka heillä nyt on, olen syönyt kymmeniä kertoja sizzlerissa, olen asunut täälä 10 vuotta, ja käyn siinä pari kertaa kuukaudessa, niitä oli aikaisemmin kaksi, nyt on vain yksi... ja sekään ei ole kauhean suosittu vaikka buffetti maksaa arkena vaim158 bahtia, olen käynyt myös usassa sizzlerissä, siellä perushintaan kaikki mitä hinta on muistaakseni 9,90 -14.90... nyt varmaa 20 luokassa.. syö mitä syöt.

        Mielenkiintoinen paikka oli miamissa, paikka jossa lattialla oli 10 cm maapähkinän kuoria, pöytään tuli ämpärillinen maapähkinöitä, olin silloin siellä vaimoni , hänen poikansa ja minun pentujeni kanssa, mietin että millainen paloriski on jos sinne lattialle putoaa jokin palavaesine, vaikka stidi, tai tupakka... ja kuinka nopeasti liekit leviäisivät kuivissa maapähkinän kuorissa,,,

        Joten taas sinun arvioisi meni hieman pieleen silkkiuikku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on siellä on pihvejä yms... mutta mättösafkana pidän nakkeja ja pizzaa siellä ei ole vastaan tullut, tämä suomalainen buffa missä en ole vuosiin sattuneesta syystä ollut en tiedä millainen safka heillä nyt on, olen syönyt kymmeniä kertoja sizzlerissa, olen asunut täälä 10 vuotta, ja käyn siinä pari kertaa kuukaudessa, niitä oli aikaisemmin kaksi, nyt on vain yksi... ja sekään ei ole kauhean suosittu vaikka buffetti maksaa arkena vaim158 bahtia, olen käynyt myös usassa sizzlerissä, siellä perushintaan kaikki mitä hinta on muistaakseni 9,90 -14.90... nyt varmaa 20 luokassa.. syö mitä syöt.

        Mielenkiintoinen paikka oli miamissa, paikka jossa lattialla oli 10 cm maapähkinän kuoria, pöytään tuli ämpärillinen maapähkinöitä, olin silloin siellä vaimoni , hänen poikansa ja minun pentujeni kanssa, mietin että millainen paloriski on jos sinne lattialle putoaa jokin palavaesine, vaikka stidi, tai tupakka... ja kuinka nopeasti liekit leviäisivät kuivissa maapähkinän kuorissa,,,

        Joten taas sinun arvioisi meni hieman pieleen silkkiuikku.

        Muistan kyllä kun kävin raxissa forumissa kun olivat pentuja, tosiaan silloin mätettiin pizzaa naamaan, ja softice oli varsin hyvää, lapseni olivat alle 10v. ja nyt ne on kumpikin 30 paremmalla puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on siellä on pihvejä yms... mutta mättösafkana pidän nakkeja ja pizzaa siellä ei ole vastaan tullut, tämä suomalainen buffa missä en ole vuosiin sattuneesta syystä ollut en tiedä millainen safka heillä nyt on, olen syönyt kymmeniä kertoja sizzlerissa, olen asunut täälä 10 vuotta, ja käyn siinä pari kertaa kuukaudessa, niitä oli aikaisemmin kaksi, nyt on vain yksi... ja sekään ei ole kauhean suosittu vaikka buffetti maksaa arkena vaim158 bahtia, olen käynyt myös usassa sizzlerissä, siellä perushintaan kaikki mitä hinta on muistaakseni 9,90 -14.90... nyt varmaa 20 luokassa.. syö mitä syöt.

        Mielenkiintoinen paikka oli miamissa, paikka jossa lattialla oli 10 cm maapähkinän kuoria, pöytään tuli ämpärillinen maapähkinöitä, olin silloin siellä vaimoni , hänen poikansa ja minun pentujeni kanssa, mietin että millainen paloriski on jos sinne lattialle putoaa jokin palavaesine, vaikka stidi, tai tupakka... ja kuinka nopeasti liekit leviäisivät kuivissa maapähkinän kuorissa,,,

        Joten taas sinun arvioisi meni hieman pieleen silkkiuikku.

        Takinkääntäjä Pasanen. Juuri sanoit että "sizzler on vain buffet salaattisellainen jossa on muutama keitto lämpimiä"

        Jaa nyt siis tarkoitit että sieltä puuttuu nakit? Voi elämä minkälainen patologinen jäärä oletkaan... Et ole pölvästi koskaan käynyt Sizzlerissä ja kuva vaimostasi oli jonkun toisen ottama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takinkääntäjä Pasanen. Juuri sanoit että "sizzler on vain buffet salaattisellainen jossa on muutama keitto lämpimiä"

        Jaa nyt siis tarkoitit että sieltä puuttuu nakit? Voi elämä minkälainen patologinen jäärä oletkaan... Et ole pölvästi koskaan käynyt Sizzlerissä ja kuva vaimostasi oli jonkun toisen ottama.

        No ja aivan varmasti olen ja monasti jopa myös pattayalla sekä bangkokissa, hua hinissä kymmeniä ellei satoja kertoja, tottakai siellä pattayalla ainakin royalin ekassa kerroksessa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on siellä on pihvejä yms... mutta mättösafkana pidän nakkeja ja pizzaa siellä ei ole vastaan tullut, tämä suomalainen buffa missä en ole vuosiin sattuneesta syystä ollut en tiedä millainen safka heillä nyt on, olen syönyt kymmeniä kertoja sizzlerissa, olen asunut täälä 10 vuotta, ja käyn siinä pari kertaa kuukaudessa, niitä oli aikaisemmin kaksi, nyt on vain yksi... ja sekään ei ole kauhean suosittu vaikka buffetti maksaa arkena vaim158 bahtia, olen käynyt myös usassa sizzlerissä, siellä perushintaan kaikki mitä hinta on muistaakseni 9,90 -14.90... nyt varmaa 20 luokassa.. syö mitä syöt.

        Mielenkiintoinen paikka oli miamissa, paikka jossa lattialla oli 10 cm maapähkinän kuoria, pöytään tuli ämpärillinen maapähkinöitä, olin silloin siellä vaimoni , hänen poikansa ja minun pentujeni kanssa, mietin että millainen paloriski on jos sinne lattialle putoaa jokin palavaesine, vaikka stidi, tai tupakka... ja kuinka nopeasti liekit leviäisivät kuivissa maapähkinän kuorissa,,,

        Joten taas sinun arvioisi meni hieman pieleen silkkiuikku.

        Tollo Pasanen on kerran elämässään käynyt turistina jenkeissä viikon yli 20 vuotta sitten Phuketin sotaratsunsa kanssa ja siitä olemme saaneet kuulla sata eri versiota. Välillä on kutsuvieraana rakettilaukaisuja seuraamassa, toisinaan ollut töissä siellä vuosia, välillä syö keskiyöllä aamiaisia Vegasissa ja ajelee neljässä tunnissa Miamista Vegasiin Cadillacilla, olipa jopa kouluttamassa erikoisjoukkojakin silloin kun oli vielä sotilasurasadussa kiinni.

        Jos ei Sizzlerissä ole huomannut että siellä on muutakin kuin salaattia, niin silloin on päässä vikaa taikka ei ole käynyt siellä. Ainoat omat kuvasi ovat aina kuponkiruokaloista tai halvimmista katukuppiloista. Vaimosi näyttää olevan innoissaan länsiruoasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollo Pasanen on kerran elämässään käynyt turistina jenkeissä viikon yli 20 vuotta sitten Phuketin sotaratsunsa kanssa ja siitä olemme saaneet kuulla sata eri versiota. Välillä on kutsuvieraana rakettilaukaisuja seuraamassa, toisinaan ollut töissä siellä vuosia, välillä syö keskiyöllä aamiaisia Vegasissa ja ajelee neljässä tunnissa Miamista Vegasiin Cadillacilla, olipa jopa kouluttamassa erikoisjoukkojakin silloin kun oli vielä sotilasurasadussa kiinni.

        Jos ei Sizzlerissä ole huomannut että siellä on muutakin kuin salaattia, niin silloin on päässä vikaa taikka ei ole käynyt siellä. Ainoat omat kuvasi ovat aina kuponkiruokaloista tai halvimmista katukuppiloista. Vaimosi näyttää olevan innoissaan länsiruoasta.

        Niinkö kysyin mitä mättöruokaa siellä on en pidä menulta tilattavia ruokia mättönä, ja raxissa on pizza, kanansiipipaloja sekä nakkeja ja raxissa on hyvä jäätelö... Mättösafka tarkoittaa buffetista jaettavaa ruokaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö kysyin mitä mättöruokaa siellä on en pidä menulta tilattavia ruokia mättönä, ja raxissa on pizza, kanansiipipaloja sekä nakkeja ja raxissa on hyvä jäätelö... Mättösafka tarkoittaa buffetista jaettavaa ruokaa...

        Et kysynyt vaan sanoit Sizzlerin olevan vain salaattibuffa jossa on pari keittoa lisäksi.

        Olet ollut tällä palstalla joka päivä yli yhdeksän vuotta. Kuvaat jokaisen ravintolakäynnin ja myös kotiinkuljetukset. Sanot käyväsi kerran pari Sizzlerissä joka kuukausi.
        Jos keskiarvoksi otetaan 1,5 käyntiä kuukaudessa, niin yhdeksän vuoden aikana se tekee 162 käyntiä Sizzlerissä ja olet vasta löytänyt sieltä buffetin ja postittanut yhde salaa otetun kuvan vaimostasi Sizzlerissä, joka todennäköisesti ei ole sinun ottamasi.
        Miksi pitää aina valehdella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö kysyin mitä mättöruokaa siellä on en pidä menulta tilattavia ruokia mättönä, ja raxissa on pizza, kanansiipipaloja sekä nakkeja ja raxissa on hyvä jäätelö... Mättösafka tarkoittaa buffetista jaettavaa ruokaa...

        Äläkä jauha paskaa katuruoka on Thaimaan helmi, ja ne on aivan saatanan laadukasta safkaa tuoretta, koko Thaimaan ruoka huolto perustuu niihin ainakin 80 prosenttisesti, näin on ollut tuhamsia vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kysynyt vaan sanoit Sizzlerin olevan vain salaattibuffa jossa on pari keittoa lisäksi.

        Olet ollut tällä palstalla joka päivä yli yhdeksän vuotta. Kuvaat jokaisen ravintolakäynnin ja myös kotiinkuljetukset. Sanot käyväsi kerran pari Sizzlerissä joka kuukausi.
        Jos keskiarvoksi otetaan 1,5 käyntiä kuukaudessa, niin yhdeksän vuoden aikana se tekee 162 käyntiä Sizzlerissä ja olet vasta löytänyt sieltä buffetin ja postittanut yhde salaa otetun kuvan vaimostasi Sizzlerissä, joka todennäköisesti ei ole sinun ottamasi.
        Miksi pitää aina valehdella?

        Tuo sinun harhaluuloisuutesi saa taas uusia fäärejä, eihän tästä ole montaakaan kuukautta kun riitelimme siitä onko siellä tonnikalaa vai ei, ei ole tonnikala keittoa on joskus, tuo 160 käynti kertaa voi pitää hyvinkin paikkaansa, todennäköisesti vielä enemmän, enpä ole laskenut... Kun se ei ole olennaista millään muotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sinun harhaluuloisuutesi saa taas uusia fäärejä, eihän tästä ole montaakaan kuukautta kun riitelimme siitä onko siellä tonnikalaa vai ei, ei ole tonnikala keittoa on joskus, tuo 160 käynti kertaa voi pitää hyvinkin paikkaansa, todennäköisesti vielä enemmän, enpä ole laskenut... Kun se ei ole olennaista millään muotoa.

        Muutenkin alat vaikuttaa hieman kahelille, kaiketi jokainen tietää että siellä on menu, kun niitä on jokaisessa pöydässä, miten olitko se sinä joka vuokrasi sen auton, neljäsataa sarjan BMW, vai oliko se vääräsäärinen, minulla on hänelle muutama kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin alat vaikuttaa hieman kahelille, kaiketi jokainen tietää että siellä on menu, kun niitä on jokaisessa pöydässä, miten olitko se sinä joka vuokrasi sen auton, neljäsataa sarjan BMW, vai oliko se vääräsäärinen, minulla on hänelle muutama kysymys.

        En ole mikään bemarimies mutta sinä sanoit että Sizzler on pelkkä salaattibuffet ja kun sinua katselee tulee mieleen että salaattibuffet ei ole kovinkaan tuttu sinulle ja lompakollesi sopii paremmin katuruokalat. Thaimaa on markkinatalous eikä Thaimaassa ole mitään ruokahuoltoa vaan ravintolat myy tuotteensa markkinatalouden ehdoilla. Kukaan ei voi sanoa että katuravintolat ovat parhaita ja ravintoloiden huippua laadultaan, vaan ne ovat vain yleisimpiä siksi koska ne soveltuvat paikallisten kukkarolle parhaiten. Harvemmin näet thaimaalaisia Sizzlerissä joka on länkkäriravintoloiden keskitasoa, ei yhtään se kummempi.
        Pattayalla ei edes ole yhtään maailmalla rankattua huippuravintolaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään bemarimies mutta sinä sanoit että Sizzler on pelkkä salaattibuffet ja kun sinua katselee tulee mieleen että salaattibuffet ei ole kovinkaan tuttu sinulle ja lompakollesi sopii paremmin katuruokalat. Thaimaa on markkinatalous eikä Thaimaassa ole mitään ruokahuoltoa vaan ravintolat myy tuotteensa markkinatalouden ehdoilla. Kukaan ei voi sanoa että katuravintolat ovat parhaita ja ravintoloiden huippua laadultaan, vaan ne ovat vain yleisimpiä siksi koska ne soveltuvat paikallisten kukkarolle parhaiten. Harvemmin näet thaimaalaisia Sizzlerissä joka on länkkäriravintoloiden keskitasoa, ei yhtään se kummempi.
        Pattayalla ei edes ole yhtään maailmalla rankattua huippuravintolaa.

        Asiasta voidaan olla montaa mieltä, kyllä hua hinissä on satoja ravintoloita missä en ole koskaan käynyt, samoin jyväskylässä ainakin kymmeniä jossa en ole koskaan käynyt, mutta hua hinin sizzler ei kuulu siihen kalvalkaadiin, vaikka ensimmäisessä olen asunut 10 vuotta ja jälkimmäisessä 25 vuotta, en ole sanonut että katuruokalat ovat parhaita, vaan sanoin että ne on helmiä kysymys ei ole edes hinnasta vaan siitä että näin on ruokaa myyty sadoista tuhansista paikoista ympäri thaimaasta, toki taso vaihtelee siksi onkin tärkeää tietää mitä ostaa ja milloin, joten ei asiasta sen enempää. Kyllä sizzlerissä näkee thaikkuja siinä missä länkkäreitäkin, ei sitä pysy pitämään kannattavana pelkästään länkkäriasiakkaat, kuten ei mitään muutakaan ravintolaa... missään thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta voidaan olla montaa mieltä, kyllä hua hinissä on satoja ravintoloita missä en ole koskaan käynyt, samoin jyväskylässä ainakin kymmeniä jossa en ole koskaan käynyt, mutta hua hinin sizzler ei kuulu siihen kalvalkaadiin, vaikka ensimmäisessä olen asunut 10 vuotta ja jälkimmäisessä 25 vuotta, en ole sanonut että katuruokalat ovat parhaita, vaan sanoin että ne on helmiä kysymys ei ole edes hinnasta vaan siitä että näin on ruokaa myyty sadoista tuhansista paikoista ympäri thaimaasta, toki taso vaihtelee siksi onkin tärkeää tietää mitä ostaa ja milloin, joten ei asiasta sen enempää. Kyllä sizzlerissä näkee thaikkuja siinä missä länkkäreitäkin, ei sitä pysy pitämään kannattavana pelkästään länkkäriasiakkaat, kuten ei mitään muutakaan ravintolaa... missään thaimaassa.

        "ensimmäisessä olen asunut 10 vuotta"

        Et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sinun harhaluuloisuutesi saa taas uusia fäärejä, eihän tästä ole montaakaan kuukautta kun riitelimme siitä onko siellä tonnikalaa vai ei, ei ole tonnikala keittoa on joskus, tuo 160 käynti kertaa voi pitää hyvinkin paikkaansa, todennäköisesti vielä enemmän, enpä ole laskenut... Kun se ei ole olennaista millään muotoa.

        "eihän tästä ole montaakaan kuukautta kun riitelimme siitä onko siellä tonnikalaa vai ei, ei ole tonnikala keittoa on joskus"

        Tämän kirjoittajalla täytyy olla päässä vikaa.

        Pasasen matemaattista järkeilyä... minulla ei ole paskat housuissa, kurapaskat vain.


    • Anonyymi

      Vaimoni nauttii aamiaiseksi pehmeää jänistä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe