Kestääkö jää pilkkimiestä Muumimaailman ympärillä ?
Mikä on jäätilanne Muumimaailman ympärillä ?
17
391
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää olla kyllä aika sekaisin jos jäälle vielä uskaltautuu menemään.
- Anonyymi
??
Perustuen mihin, kukkahattutädin luuloon??
Jään vahvuus sunnuntaina Kailon l. Muumisaren merimerkkimatalikolla oli 46cm teräsjäätä. Jäällä oli sunnuntaina satoja ulkoilijoita sekä myös ammattikalastajia mönkijöiden a' 250kg kanssa liikkeellä. Jäälle voisi huoletta ajaa henkilöautolla, jos jostain syystä sellaiseen olisi tarvetta, jäät kun ovat nyt poikkeuksellisen vahvoja ja yöpakkaset ylläpitävät tilannetta vielä ainakin pari viikkoa.
Onhan näitä varjoaan pelkääviä kukkahattutätejä ollut maailman sivu.
- Anonyymi
satakiloa ei jää kestä hyppää ja kokeile pelle
- Anonyymi
Ei kai kukaan hullu nyt jäälle enää ole menossa.
- Anonyymi
Ja miksei menisi, jäät on lähes 40 senttisiä vielä ja kantavat kyllä oikeinkin hyvin.
- Anonyymi
Tuossa live-seuranta, vielä on pilkkimiehiä jäällä Naantalisa varmaan Pääsiäisenäkin.
https://login.partizancloud.com/rest/CloudLink/web/115823/e1ce690f8a9cd21a7f023caf0aa872a58b59703469dd2e139a6976c16a412265?stream=main&lang=fi - Anonyymi
Jää kantoi ne, jotka kommentoivat täällä.
- Anonyymi
Minä en kyllä todellakaan jäille enää menisi vaikka olisi naskalit jalassa niin se vaan ei ole enää turvallista.
- Anonyymi
Taimon rannassa kävin ja jää on kyllä todella pehkoa eli ei mitään asiaa enää ole jäälle todellakaan.
- Anonyymi
HöpöHöpö!
Jäät ovat 30-40cm vahvoja ja kantavat kyllä. Vasta oli sunnuntaina kymmeniä pilkkijöitä Kailon ja Väskin välisellä alueella ja sunnuntaina Kultarannan ja kaupungin välissä.
Kukkahattutädit toki ovat varoitelleet jäistä jo helmikuulla🤣😅😂
- Anonyymi
Ei kestä.
- Anonyymi
Ainakin Kuparivuoren lahden tilanne aika heikko jäiden osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Kuparivuoren lahden tilanne aika heikko jäiden osalta.
Sellaista paikkaa ei ole kartoissa olemassa kuin "Kuparivuoren lahti"
Vielä oli eilen ainakin yksi pilkkijä Kultarannan edustalla. Vaikka jää kesti hyvin viime viikonloppuun saakka, nyt tilanne on muuttunut nopeasti, ilman kuivapukua ei merijäille ole enää asiaa.
- Anonyymi
Jäälle voi mennä alasti sillä jos putoaa jäihin niin ei haittaa kun vaatteet eivät kastu.
- Anonyymi
Kailossa kävin eilen ja totesin että jäälle ei ole enää menemistä.
- Anonyymi
Hyvin kestää, kävin itse kuleksimassa painan 90kg vähän oli vettä jään päällä . Kyllä kestää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882