Häätö metelin vuoksi?

Anonyymi-ap

Asun vuokralla. Taloyhtiö on jakanut monisteet kaikille asukkaille jossa sanottiin että yhtiön tietoisuuteen on tullut järjesyshäiröitä kuten metelöintiä ja ilkivaltaa. Metelöinti on tapahtunut kuulemma öisin. Ilkivalta on muun muassa se että nimiä ilmoitustaulussa on uudelleen järjestelty kai sitten väärin kahdesti. En ole itse huomannut.

Itse joskus puhun itsekseni lujaa öisin. Valitus voi olla minusta. Ennakkoluulojen vuoksi minut ehkä halutaan häätää. Minua on solvattu homokammoisella nimellä. Jos valitukset on minusta ja minut häädetään, miten pian minun pitäisi muuttaa pois? Todella huolestuttavaa jos pitäisi heti muuttaa pois kun ei ole edes löytynyt paikkaa minne muuttaa. Tavaratko vain heitettäisiin ulos?

9

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään vielä että siinä monisteessa on kentät mihin voi kirjoittaa että mistä huoneistoista ääni tulee, milloin, onko henkilö sanonut jotain tästä häiritsijälle, onko häiriöstä ilmoitettu poliisille?

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      rauhoitu

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo. Olisiko jollain tietoa laista? Mitä tapahtuu jos häädetään metelin vuoksi?


    • Anonyymi

      Eiköhän ensin anneta häiritsevälle henkilölle jonkinlainen henkilökohtainen varoitus? Onko tällaista varoitusta annettu?

      • Anonyymi

        Ei vielä tietääkseni, monisteet laitettiin postiluukusta vasta eilen. Jos saisin kirjallisen varoituksen niin siinä varmaan pyydettäisiin parantamaan tapansa? Pahimmassa tapauksessa taloyhtiö tekisi haltuunoton ja vuokralainen heti pihalle? On se vaan julmaa. Koko metelöinti valitus voi olla keksitty tai liioiteltu, jonkun kiusaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vielä tietääkseni, monisteet laitettiin postiluukusta vasta eilen. Jos saisin kirjallisen varoituksen niin siinä varmaan pyydettäisiin parantamaan tapansa? Pahimmassa tapauksessa taloyhtiö tekisi haltuunoton ja vuokralainen heti pihalle? On se vaan julmaa. Koko metelöinti valitus voi olla keksitty tai liioiteltu, jonkun kiusaa.

        No, ilmoita isännöitsijälle, että puhut unissasi kovaa! Toimi!! Unissapuhumiselle ei mahda mitään. Ex-puoliso käveli ja puhua pulputti unissaan, lähes jatkuvasti, mutta onneksi hiljaisella mumisevalla äänellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ilmoita isännöitsijälle, että puhut unissasi kovaa! Toimi!! Unissapuhumiselle ei mahda mitään. Ex-puoliso käveli ja puhua pulputti unissaan, lähes jatkuvasti, mutta onneksi hiljaisella mumisevalla äänellä.

        Hyvä ehdotus. Aistin jotenkin että se ei riittäisi syyksi. Olen soittanut isännöitsijälle ja kysynyt että siis mitä metelöintiä. Sanoi että se tapahtuu öisin ja kuulosti vakavalta. Ei taitaisi uskoa sellaisia. No jos jonkin varoituksen saan niin alan etsiä toista asuntoa ja joku kiusaaja saa tahtonsa läpi. Viime viikolla pesin pesukoneella yöllä. En tiedä siitäkö on valitettu. No en enää pese.

        Katson myös tvtä öisin mutta niin hiljaa kuin mahdollista. Jos tuosta valitetaan niin on asia josta ei ole ikinä valitettu.


    • Anonyymi

      Ja vielä vastauksia?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe