Puohitie on muuttunut rauhalliseksi perhelähiöksi.
Sontasepot eivät enää myy persettä ja kotipolttoista ponua porraskäytävissä. Tämä on lopettanut sontaseppojen ostoksilla käynnin Puohitiellä.
Syynä hiljaisuuteen on Kylmiksen häviäminen maisemista.
Kylmis lähti viime viime kesänä päihdehuollon järjestämälle matkalle Korkeasaareen. Sisäänpääsyssä ei ollut ongelmaa, mutta henkilökunta ei päästänyt Kylmistä ulos ihmisten pariin.
Puohitie on hiljainen
8
349
Vastaukset
- Anonyymi
Käsittämättömiä välikohtauksia siellä kuitenkin välillä tapahtuu ja poliiseja piha täynnä, joskus ihan konepistoolit mukana ja sellaiset panssarit.
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Älä Kylmis hupata. Joku voi vielä uskoa nuo sun horinat
Olen lukenut uutisista.
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut uutisista.
Mahtaa olla fake news nimittäin uusin uutinen puohitieltä on kohta 10v vanha juttu missä kerrottiin että puohitiellä on uhkailtu leikkipyssyllä
- Anonyymi
Onko Kylmisken kämppä siis vapaana? Mietin jos vuokraisi sen ja jatkaisi perinnettä....
-Sodomiittikylmis - Anonyymi
Săilă asuu Puohitiellä Maikkulassa
- Anonyymi
Kylmis on kuollut. On aika jollekin toiselle ryyppy-kuninkaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis on kuollut. On aika jollekin toiselle ryyppy-kuninkaalle.
Vastahan se heräsi henkiin jo 62 kerran.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466937
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505876- 1255066
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444607Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554008- 653167
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553100Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252742- 422374
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162293