Puohitie on muuttunut rauhalliseksi perhelähiöksi.
Sontasepot eivät enää myy persettä ja kotipolttoista ponua porraskäytävissä. Tämä on lopettanut sontaseppojen ostoksilla käynnin Puohitiellä.
Syynä hiljaisuuteen on Kylmiksen häviäminen maisemista.
Kylmis lähti viime viime kesänä päihdehuollon järjestämälle matkalle Korkeasaareen. Sisäänpääsyssä ei ollut ongelmaa, mutta henkilökunta ei päästänyt Kylmistä ulos ihmisten pariin.
Puohitie on hiljainen
8
299
Vastaukset
- Anonyymi
Käsittämättömiä välikohtauksia siellä kuitenkin välillä tapahtuu ja poliiseja piha täynnä, joskus ihan konepistoolit mukana ja sellaiset panssarit.
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Älä Kylmis hupata. Joku voi vielä uskoa nuo sun horinat
Olen lukenut uutisista.
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut uutisista.
Mahtaa olla fake news nimittäin uusin uutinen puohitieltä on kohta 10v vanha juttu missä kerrottiin että puohitiellä on uhkailtu leikkipyssyllä
- Anonyymi
Onko Kylmisken kämppä siis vapaana? Mietin jos vuokraisi sen ja jatkaisi perinnettä....
-Sodomiittikylmis - Anonyymi
Săilă asuu Puohitiellä Maikkulassa
- Anonyymi
Kylmis on kuollut. On aika jollekin toiselle ryyppy-kuninkaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis on kuollut. On aika jollekin toiselle ryyppy-kuninkaalle.
Vastahan se heräsi henkiin jo 62 kerran.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217910- 2332735
- 262601
- 1641989
- 1201854
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61636Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 781219
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175