Puohitie on muuttunut rauhalliseksi perhelähiöksi.
Sontasepot eivät enää myy persettä ja kotipolttoista ponua porraskäytävissä. Tämä on lopettanut sontaseppojen ostoksilla käynnin Puohitiellä.
Syynä hiljaisuuteen on Kylmiksen häviäminen maisemista.
Kylmis lähti viime viime kesänä päihdehuollon järjestämälle matkalle Korkeasaareen. Sisäänpääsyssä ei ollut ongelmaa, mutta henkilökunta ei päästänyt Kylmistä ulos ihmisten pariin.
Puohitie on hiljainen
8
474
Vastaukset 8
- Anonyymi
Käsittämättömiä välikohtauksia siellä kuitenkin välillä tapahtuu ja poliiseja piha täynnä, joskus ihan konepistoolit mukana ja sellaiset panssarit.
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Älä Kylmis hupata. Joku voi vielä uskoa nuo sun horinat
Olen lukenut uutisista.
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut uutisista.
Mahtaa olla fake news nimittäin uusin uutinen puohitieltä on kohta 10v vanha juttu missä kerrottiin että puohitiellä on uhkailtu leikkipyssyllä
- Anonyymi
Onko Kylmisken kämppä siis vapaana? Mietin jos vuokraisi sen ja jatkaisi perinnettä....
-Sodomiittikylmis - Anonyymi
Săilă asuu Puohitiellä Maikkulassa
- Anonyymi
Kylmis on kuollut. On aika jollekin toiselle ryyppy-kuninkaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis on kuollut. On aika jollekin toiselle ryyppy-kuninkaalle.
Vastahan se heräsi henkiin jo 62 kerran.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1182435Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401552Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696