Tekoälystä innostunut Pasanen

Anonyymi-ap

Pasanen meni sitten ja rakensi tekoälyllä kuvan jolla sijoitti vaimonsa Sizzleriin.
Katsokaapas kuinka monta virhettä on kuvassa. Pistän linkin seuraavaan, niin ei ole niin helppoa poistella tätä viestiä. Tollo kun on niin jätti tiedostonimenkin näkyviin joka kertoo tekoälystä 20240307_112134-lmc-enhance-4x-exposure-faceai
Varsin kehno tekele. Taustalla oleva tarjoilija on pikselöity ja sumennettu joten tässä on liitetty kaksi kuvaa yhteen ja sen kertoo tuo tiedostonimikin.
Onko Hankasalmi jo pop vai miksi piti sortua väsäämään väärennös?

22

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tullaan varmaankin näkemään "hiukan ruokailua" paljonkin tulevaisuudessa. Pikkupöksy-ukkeli käyttää Senssuna oikolukijaa mutta Tapsana ja itsenään ei.
      https://ibb.co/KmK00hG Nyt kekkasi tuon tekoälyn joka rakentaa mitä vaan.
      Aijaa ei ole toiminut niin tohelo latasi tekeleensä img:hen, josta käry kävi.

      • Minä en tekoälyjä tarvitse, riittänyt on ainakin tähän asti oma äly, mutta täytyy sanoa että en ymmärrä näkökantaasi miten minä liityn nyt tähänkin juttuun sun mielestäsi?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Minä en tekoälyjä tarvitse, riittänyt on ainakin tähän asti oma äly, mutta täytyy sanoa että en ymmärrä näkökantaasi miten minä liityn nyt tähänkin juttuun sun mielestäsi?

        Et tarvi joo kun sinulla ei ole tuolla nimellä kuvia laisinkaan paitsi hesasta ja kuvaruudulta.
        Ruiskuta hunajaa lenkkimakkaraan.


    • Anonyymi

      Upscaler-ohjelmilla saadaan kuvista myös rypyt pois ja se korjaa naamasta nuoremman paikkaamalla rypyt ja roikkuvat osat tekoälyllä.

    • Anonyymi

      Yksikkökaksikko komppaa toisiaan, mutta kun moka tulee, sanoutuvat irti toisistaan että en se minä ollut kun se oli Pasanen tai että en se minä ollut, se oli Senssu ja en ymmärrä miten liityn häneen, eikä toinenkaan ymmärrä miten liittyy siihen toiseen.
      Liittyy siten että pikku pikku siiderissä sitä sattuu kaikenlaista.
      https://www.youtube.com/watch?v=m5iSeEkpBiE

      • Eikös olekin Numba jo idioottimaisuuksiin menevä tuo rakkaan alituinen ongelmansa oireilu.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Eikös olekin Numba jo idioottimaisuuksiin menevä tuo rakkaan alituinen ongelmansa oireilu.

        Joo onhan se osittain totta, laitoin kamerasta ai toiminnon päälle, sekä muutin pois standardi asetukset lmc asetuksiksi, jolloin kuvan koko muuttui hieman, eli arvoja muutettiin, tuo kännykkä tallentaa raw, original, ja ai moodissa automaattisesti muistiinsa, tuo lmc on jokin leican tekemä asetus...

        Innostuin hiukan kuvaamisesta kun ne ekat kuvat oli surkeita, sen myönnän itsekin mutta olen vähän hieman tällainen pelle peloton tyyppi joten ostin uuden kännykän ja xiaomi mi 13, vaikka se oli erittäin kallis, melkein kaksi kertaa iphonen hinta, monet ammattikuvaajat on arvostaneet tuota kovasta kun viitsii vaan lukea review testejä, olen harjoitellut käyttämään vain yhtä kameraa siinä on vielä useita muitakin, ns. main kameraa... siellä on vielä neljä muutakin selfiekamera, ja takana yhteensä neljä erillaista...

        https://www.fruugo.sg/xiaomi-13-ultra-16gb512gb/p-247500100-533808223?language=en&ac=bing&msclkid=36d7ba5a22cd172c9ef9dfb181722521&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=Fruugo_SG&utm_term=4575136617831448&utm_content=Ad group #1

        Niiden halpojen samsung kameroiden kuvanlaatu perustuu varmaan tähän samaan asiaan, niitä korjataan urakalla, että niistä saadaan hyvän näköisiä, automaattisesti, en tiedä saako automatiikan pois, helposti... näissä epäilen...

        Tuossa minun käynnykässä kaikki arvot on säädettävissä... manuaalisesti, sekä voit luoda itse satoja uusia kuva profiileja... mielesi mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo onhan se osittain totta, laitoin kamerasta ai toiminnon päälle, sekä muutin pois standardi asetukset lmc asetuksiksi, jolloin kuvan koko muuttui hieman, eli arvoja muutettiin, tuo kännykkä tallentaa raw, original, ja ai moodissa automaattisesti muistiinsa, tuo lmc on jokin leican tekemä asetus...

        Innostuin hiukan kuvaamisesta kun ne ekat kuvat oli surkeita, sen myönnän itsekin mutta olen vähän hieman tällainen pelle peloton tyyppi joten ostin uuden kännykän ja xiaomi mi 13, vaikka se oli erittäin kallis, melkein kaksi kertaa iphonen hinta, monet ammattikuvaajat on arvostaneet tuota kovasta kun viitsii vaan lukea review testejä, olen harjoitellut käyttämään vain yhtä kameraa siinä on vielä useita muitakin, ns. main kameraa... siellä on vielä neljä muutakin selfiekamera, ja takana yhteensä neljä erillaista...

        https://www.fruugo.sg/xiaomi-13-ultra-16gb512gb/p-247500100-533808223?language=en&ac=bing&msclkid=36d7ba5a22cd172c9ef9dfb181722521&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=Fruugo_SG&utm_term=4575136617831448&utm_content=Ad group #1

        Niiden halpojen samsung kameroiden kuvanlaatu perustuu varmaan tähän samaan asiaan, niitä korjataan urakalla, että niistä saadaan hyvän näköisiä, automaattisesti, en tiedä saako automatiikan pois, helposti... näissä epäilen...

        Tuossa minun käynnykässä kaikki arvot on säädettävissä... manuaalisesti, sekä voit luoda itse satoja uusia kuva profiileja... mielesi mukaan.

        Xiaomi mi 13 ei ole erittäin kallis, thaimaassa hinta näyttää olevan 15000-17000 bahtia ostopaikasta riippuen eli halpa kiinalainen romu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xiaomi mi 13 ei ole erittäin kallis, thaimaassa hinta näyttää olevan 15000-17000 bahtia ostopaikasta riippuen eli halpa kiinalainen romu.

        Joo mutta se onkin xiaomi mi 13 ultra... eikö ne 3000 samsungit olekin parhaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta se onkin xiaomi mi 13 ultra... eikö ne 3000 samsungit olekin parhaita.

        eikä mennyt hintakaan pieleen tuo puhelin maksaa täällä 34.000 - 42.000...
        tuli just uudempi malli 14 muuten sama vielä kalliimpi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta se onkin xiaomi mi 13 ultra... eikö ne 3000 samsungit olekin parhaita.

        Nytkö se kiinanihme muuttuikin yhtäkkiä ultraksi.


    • Anonyymi

      Kyllä laitoin kamerasoftassa olevan ai ominaisuudet käyttöön sekä valitsin käyttävät asetukset lmc, ja määrittelin korjauskertoimeksi 4x, sekä lisäsin hiukan valoisuutta kontrastia manuaalisesti, kuva itsessään on autenttinen otettu toissa päivänä, hua hinin sizzlerissa missä kävin vaimoni kanssa syömässä. olisi ollut paljon helpompaa kysyä asiasta kun alkaa keksimään kaikenlaista huuhaata, varsinkin kun laitoin avauksen otsikoksi https://ibb.co/KmK00hG koe kuva... mielestäni tuo koe kertoo sen... taas tuli lahkolaisille 4-0 turpaan.

      • Anonyymi

        Pidätkö sä pashanen jotain kilpailua täällä? Eikö sinulla ole muuta elämää?


    • Anonyymi

      Taustalla oleva henkilö on sumennettu ja sitä ei tee kännyköiden softa vaan tausta ei ole samasta kuvasta.

      • Anonyymi

        En ymmärrä valokuvamuokkauksista mitään mutta ihmettelen mikä vika on taustalla olevan neidin osalta, kun silkkipaitaisen korva ja tukka oli ainakin minun mielestäni varsin oudot.


      • Anonyymi

        Tuo Xiaomi MI 13 ultra on erittäin hyvä kamera, itseasiassa siinä on niitä neljä.


      • Anonyymi

        Voisiko kommentoija selvittää suurta tietämystä edusten mikä ylipäätään olisi tarve sopata toinen tausta kuvaan?

        Missä menee taustan soppauksen rajaus, esimerkiksi lattialaatoituksessa, takaseinän paneloinnissa?

        Minä olen kyllä nähnyt outoja valokuvia johon sopattu pieni auto ja vierelle suuret ihmiset sekä fotoja joissa samassa kuvassa varjoja eri suuntiin, jopa passinkansia sinne sun tänne, jopa mersun aseteltuna kuvaan jonka kuvan alkuperäinen kuva löytyi nettiä hieman selaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Xiaomi MI 13 ultra on erittäin hyvä kamera, itseasiassa siinä on niitä neljä.

        Nyt olen kyllä ultraulalla... onko tuo Xiaomi MI 13 ultra älypuhelin vai kamera ja onko siinä neljä kameraa vai neljä objektia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olen kyllä ultraulalla... onko tuo Xiaomi MI 13 ultra älypuhelin vai kamera ja onko siinä neljä kameraa vai neljä objektia?

        No nyt esitit vaikean kysymyksen, siinä on neljä kameraa eikä yhtään objektia, se mitä kuvataan on objekti, ja se millä kuvataan siis linssikokoelma on objektiivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt esitit vaikean kysymyksen, siinä on neljä kameraa eikä yhtään objektia, se mitä kuvataan on objekti, ja se millä kuvataan siis linssikokoelma on objektiivi.

        Kiitos. Tarkensit asiaa tasokkaasti. Kyseessä siis on kamera eikä älypuhelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Tarkensit asiaa tasokkaasti. Kyseessä siis on kamera eikä älypuhelin.

        jep tapana on vastata tasokkaaseen kysymykseen, vähintään yhtä tasokkaasti, sillä pidetään tasoa yllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Xiaomi MI 13 ultra on erittäin hyvä kamera, itseasiassa siinä on niitä neljä.

        Ei se ole kamera, vaan kännykkä. Kännykän päätarkoitus on puhuminen, ei valokuvaaminen. Kameran päätarkoitus (liki ainut, tosin tubettajia varten noihin on videointiakin lykätty) on valokuvaaminen, puhumaan sillä ei pääse. Tuon Ultran hinnalla olisi saanut jo kohtuu kunnollisen kameran objektiiveineen, mutta eihän tyhmä ole se joka pyytää...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe