Onko siellä pimuja? 👩🦳
Nurmeksen Helluntaiseurakunta
16
1178
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo pimuja!
- Anonyymi
On siellä naisiakin, mutta he ovat Kristuksen morsiamia. Taivaaseen ei mennä pariutumaan. Osa on tosin vannoutuneita vanhoja piikoja. Toiset saarnaa paatoksella.
- Anonyymi
Pinkeitä ja muodokkaita pimuja onon!
- Anonyymi
Mä ooon vähän katsellut niitä ja täytyy sanoa, että ovat herkkuja! Ja ei ne maallisista iloista luopuneet ole uskon.
- Anonyymi
Onko kuumia ja halukkaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuumia ja halukkaita?
Tulikuumia ja äärimmäisen himokkaita 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulikuumia ja äärimmäisen himokkaita 🥰
Onko totta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko totta?
Tosi on 🙏
- Anonyymi
Alan lämpenemään!
- Anonyymi
Sieltä löytyy jokaiselle jotain. On vaikka minkä kokoista ja näköistä että valinnanvaraa kyllä on! Ja tunnelma mitä kiihkeintä heijän messutessaan laitoksessaan vaan ainut haitta puoli se valtava pierun ja ulosteen haju mutta koittaa olla siitä välittämättä. Rohkeasti vaan sekaan
- Anonyymi
Kukas siellä on pieremään ruvennut? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas siellä on pieremään ruvennut? 🤔
Huhujen mukaan Savotan Sanna.
- Anonyymi
Kuumia antavia kisuja helluntalaisset naiset on
- Anonyymi
Onko totta? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko totta? 🤔
Totta joka sana, mutta vain samassa uskossa olevalle annetaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122152Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois851540Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016