Hotellipalo

Anonyymi-ap

Äkäslompolossa helmikuussa sattuneen hotellipalon yksi mahdollinen syttymissyy saattaa olla parvekkeella olleet sähköpolkupyörät. Palo oli alkanut rakennuksen ulkopuolelta ja levinnyt nopeasti koko rakennukseen ihmisten hyppiessä alusvaatteisillaan hankeen toisesta kerroksesta. Palossa menehtyi Saksalaiset äiti ja tytär, sekä yksi Suomalainen, todella ikävääkin voi sattua lomamatkalla itsestä riippumattomista syistä.

9

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kappas kun joensuulaispahvikin heräsi kertoilemaan luulojaan.
      Jo tutkinnan alkuvaiheessa kävi selväksi, että nuo sähköpyörät todellakaan olleet se syttymisen syy, koska niiden akut oli irroitettu ja viety muualle.
      Koetahan purkaa pettymyksiäsi jollakin muulla tavalla.

    • Anonyymi

      Se oli hostelli. Siinä on ihan pikkanen ero. Minun kohdallani se ero on; ei ikinä hostelliin.

    • Anonyymi

      Taisin aloituksesta lukea, että saattaa olla yhtenä vaihtoehtona, se on aivan eri asia, kuin sanottaisiin että syttyi sähköpyörästä. Samalla tuli mieleen lakihanke, että sähköpotkulaudat olisi tulevaisuudessa velvollisuus vakuuttaa paljon tulleiden vakavienkin liikennevahinkojen vuoksi, todella kannatettava laki.

      • Anonyymi

        Se yksi vaihtoehtosi on poissuljettu jo heti kättelyssä, koska pyörien akut oli irroitettu ja viety muualle, - mutta sehän ei tietenkään sinulle kelpaa.
        Mutta nyt, ihan tuore uutinen kertoo, että syttymissyy on selvinnyt. Ilkeä ihminen kun olen, niin jätän kertomatta mikä se on? Se syy ei edelleenkään ole sähköpyörän akku.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti vakuuttaa, koska tapaturmissa pitää laskun maksaja löytyä, Kännissä, tai huumeessa painetaan kovaa nopeutta pitkin katuja sekä pyöräteitä, niin ei ole ihme, jos jotain tapahtuu.

    • Anonyymi

      Sähköpotkulaudat joutaa vaikka pois liikenteen seasta, jos niitä ei osata käyttää. Kesäisin Suomea kierrellessä monilla matkailukeskusten ympäristön reiteillä ja katujen varsilla näitä hylättyjä sähköpotkulautoja on kasoittain, ei ole hyvä näköistä.

    • Anonyymi

      Äkäslompolon kolme uhria vaatineen Hostellin palon syy alkaa olla selvillä, joku uusavuton tuonut nuotion tuhkat suojaan kylmävarastoon.

      • Anonyymi

        Tuosta muistuu mieleen noin 60 vuoden takaa:
        Olimme kaverin kanssa pojankloppeina 20 asteen pakkasella liikkeellä perheeni hieman kaukaisemmilla metsämailla. Kylmä kun oli niin ajattelimme tehdä nuotion ja siihen löytyikin sopivalta vaikutttava tervaskanto.
        Aikamme turhaan sytyttämistä yritettyämme katsoimme parhaaksi suunnata viluisina kohti läheisempiä kotimaisemia. Peittelimme kannon huolellisesti lumella.
        Joitakin päiviä, alle viikkoa myöhemmin, olin taas liikkeellä noissa etäisemmissä maisemissa. Hieman oli välillä lunta satanut, mutta hämmästyneenä havaitsin että tuon kannon läheisiltä oksilta oli vanhempi lumi selvästi osin kuumuudessa sulanut eikä kantoakaan enää ollut. Tuo paikka ei ollut minkään varsinaisen kulkureitin varrella niin että pidin äärimmäisen epätodennäköisenä että joku muu henkilö olisi polttamut kannon. Vaan taisi lumen suojassa lämmiten palaminen päästä vauhtiin; ja oli alkutalvi niin kannon alla oli maakin vielä varmaan kutakuinkin roudaton.


    • Anonyymi

      Ostin tehokkaan sähköpyörän ja alennuksesta verkkosukkahousut.Alan ryllätä joenkylän katuja joka päivä.Älkää bemarikuskit ajako metsään kun minua tsiikaatte.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe