Popedan ilmiömäisen huikea hullut koirat levyt josta turinointia

Anonyymi-ap

Mitä ajatuksii herättää? Tää on siis ihan kuningaslevy. Huikeutta. Luovuus huikealla tasolla eli siis orkesterin jäsenten on täytynyt olla ns luovuuden lähteellä kun on tekeneet näitä biisejä eli ei voi kuin ihastella kun kuuntelee esim näitä biisejä; 1.Korppi 2.Avaruusseikkailu 3.Vankilalaulu 4.Läpi unen seinän 5.Onnenpyörä 6.Hullut koirat 7.Taivaanrannan maalari

Vaikka levyä vaivaa soundien tietynlainen tunkkaisuus niin levyn pelastaa huikeat sävellykset. Pidän tätä uskokaa tai älkää popedan kautta aikain parhaana studiokiakkona, mut varmaan kuulun tän mielipitheen kanssa oppositioon vai mitä?

Muistaaksewni popedan oma väki tais suhtautua aikoinaan tähän levyyn nihkeästi.

4

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu mutta vaikka syntyi huikeita biisejä niin ilmeisesti ne kuitenkin syntyi kiireellä ja osa vasta studiossa. En tiedä miten porukka onnistui saamaan noinkin hyvän levyn aikaan kun lukemieni perusteella oikein mitään ei ollut valmiina ja porukka juopotteli studiossa ilmeisesti aika huolella ja levy äänitettiin myös erittäin nopeasti.

      • Anonyymi

        Ja eikös taas vastaisuudessa myös HÖNÖ -levy tehty huolimattomasti eli kun hullut koirat äänitettihin ilmeisesti liian noppeesti niin HÖNÖ-levyntekovaiheprosessi kesti lähinnä ikuisuuden ja toisaalta yksi syy on suuri kappaleiden määrä kun eikös hönöllä niit biisei ole about 17 kappaleen verran ja HÖNÖ:llä oli myös äänitysvaiheessa niitä ongelmia että ei meinannu porukkaa oikein kiinnostaa, että taisi mennä juopotteluksi ja myöhästymisiä ja poissaoloja.


    • Anonyymi

      Soundit vähän huonot. Tai sellaiset että vaatii sen että levyä soitetaan lujaa. Toki tuohon aikaan on tehty muitakin sellaisia levyjä mitkä vaatii että nupit on kaakossa kun levyä huudattaa

      • Anonyymi

        Joo sama huomio minulla myös että soundit vähän huonot.

        joskus livelevyjen tekovaiheessa kävi ainakin juice leskisen slam-orkesterille sellaiset että soundit jäi pimentoon sen takia koska nauhoitussessio-operaatio oli ilmeisesti liian kaukana keikkalavasta ja yleisö huusi niin lujaa kait että sekin osasyynä siihen, että soundit jäi etäiseksi, mutta se ei minusta poista sitä että bändi on iskussa kun rumpali takoo herkullisia fillejä sun muita kuten esim kappaleessa slam slam slam tulee se jamitteluvaihe &soolo jossa mm rumpali esittää huikeita taitojaan ja huikeita taitojaan esittelee myös hammond urkuja soittava kosketinsoitintaiteilija joka panee oikein progerokiksi ja sitten kuullaan hienoa kitaran soittoo myös.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe