Loistox Oy

Anonyymi-ap

Onko kokemuksia loistox firmasta? Kuulemma huijaavat vanhuksia joten tekisi mieli kiertää kaukaa mutta onko jollakin parempaa tietoa?

19

3323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jis vanhukilla tilillä tuollaiset rahat se on väärin pitää niitä makaamsassa käyttötilillä

Ne pitää saada takainen talouselämön kiertoon .

Beeolle ja ohjataan yritystukiin nniin suomi nousuun kokookomusja perus oetos urpot

• Anonyymi

Olen kuullut samaa tästä loistox firmasta. Huijaavat vanhuksia ja asennusjälki aivan järkyttävän huonoa. En suosittele kenellekään.

• Anonyymi

Kun sijoitaa 15 000 e oaneelihin voi säästää sen rahan jiskus takaisn kuulemma

Miten kertokaa se mulle.

Doris day
      💰💰💰💰

• Anonyymi

Koko firman talous niin retuperällä, että perävalotakuut. Ihan viittä vaille vainaa koko puulaaki.

• Anonyymi

Eivät edes tee suoramarkkinointia asiakkaille. Täytyy ihan itse kysyä tarjous ja hyväksyä se, jos kelpaa.

• Anonyymi

Lupaavat paneelilla tehoa 500 w / kpl todellisuus 415 w max suurta huijausta
      Lupaavat selvitystä, mitään ei kuulu

• Anonyymi

Huijari sakkia! Myyjät vaihtuvat tiheään, taitaa olla muutenkin kaatumaisillaan

• Anonyymi

Aivan täyttä fuskua ja asennukset roskaa. Välttäkää näitä

• Anonyymi

Vielä pieni oikaisu että mikään aurinkopanelijärjestelmä ei tuota täyttä! 100% nimellistehostaan missään olosuhteissa kuten esim.autot tms.jos ilmoitetaan teho vaikka 500 niin sitä ei tule kuin 80-90% nimellistehosta

• Anonyymi

Tässä on vähän outoa että samat ammatti valittajat esiintyy tällä palstalla kuin myös monelle muullakin palstalla ja jauhavat ulostetta ,tietämättä itse asiasta mitään ,ovat kuulleet isänsä veljen vaimon työkaverin pojan tuttavilta .Sitten yritetään kertoa eteenpäin muka totena
      Olisi kiva että läällä kuulis ihan jotain todellista ,Musta maalaus ei auta ketään

• Anonyymi

Tuttavani ostivat aurinkokennot heiltä. He ovat tyytyväisiä itse tuotteeseen, mutta ei edustajan törkeään käytökseen kun yrittivät peruuttaa tutun sähkömiehen ohjeistamana (hänellä paneelit asennettu 1967)

Siispä älä yrityksen edustajana törkeästi valehtele. Omistaako tämän firman joku etelä-korean sulttaani ?
      Raha siirtyy Sibiriin ennenku vilahtaa myyntihessun auto pihasta :)

• Anonyymi

Firman hallitus vaihtunut kun kaatumassa. Siinä häviää sitten kaikki takuut asennuksista.

• Anonyymi

Itselleni laittoivat vuosi sitten mikroinvertteripaneelit 4.04kw ja olen ollut todella tyytyväinen ostokseeni.Asennus toimi hienosti juuri sovittuna päivänä ja työnjälki erinomaisen hyvää,johdotukset tehty viimeisen päälle!paneelit hankin loistoxilta saatuani kaveriltani suositukset tähän firmaan josta oli itse myös hankkinut!

• Anonyymi

Tällaiiset yhtiöt joissa myyjät ja asentajat vaihtuu tiuhaan puuttuu kokonaan moraali. Kauppa väännetään vaikka millä vilungilla ja asentajille on aivan sama se jälki ja vastuu.

• Anonyymi

Välttäkää tätä yritystä! Hinnoissa puolet ilmaa ja asennuksen jälki aivan kauheaa.

• Anonyymi

Puuhastelu firma kuulema. Taitaavat olla heillä rahat loppu kun kaverilleni ei maksettu edes palkkaa ajoissa XD

• Anonyymi

Todella pieni yritys takuu asioista turha edes haaveilla, taitaa olla kohta kaatunut koko yritys!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4070
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2091
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      550
      1658
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1395
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1117
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      943
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      838
    Aihe