Ojankyntäjä Aisala ajoi taas pöpelikköön ja keskeytti SM-rallissa

Anonyymi-ap

Tämä on ilon päivä 😁

20

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuttua hommaa hänelle.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Maisakin nauraa maha kippurassa 😂

    • Anonyymi

      Mahtaako olla kyseessä eniten ojien pohjalla ajellut "rallitähti"?? 😂😂

    • Anonyymi

      Muilla kuskeilla renkaat ovat tien pinnassa mutta Aisalalla ne sojottavat kohti taivasta.

      • Anonyymi

        Aloi ttaja voi mennä itse kokeilemaan kuinka häneltä se ralli sujuu. Villi arvaus, että paskat olisi housuissa jo ekan sadan metrin aikana.🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Älähän sinä rakas ystäväni ala arvailemaan villisti.

    • Anonyymi

      Mikähän tarve Aisalalla on häpäistä itsensä kerta toisensa jälkeen...

    • Anonyymi

      Itse selviän mummolatieltäni halvemmalla. Vetonivelien vaihdolla selviän..

    • Anonyymi

      Kovin Aisa yrittää kaikenlaista, mutta eipä tunnu mikään onnistuvan. 🤣 Autot on pitkin metsiä ja naista ei ole tainnut saada muutamaan vuoteen.. 🤣🤣

      • Anonyymi

        Moikka Maisku, sinun mahiksesi meni jo, Yaris-Matti kiihdyrrää kauas sinusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka Maisku, sinun mahiksesi meni jo, Yaris-Matti kiihdyrrää kauas sinusta...

        Moikka sulle Mummo! Miksi luulet Maisan vielä olevan kiinnostunut jostain rallien tapahtumista? Suhde rallikuskiin päättyi jo useita vuosia sitten, miksi enää kiinnostaisi? Aikansa kutakin.
        Elämässä kuuluukin mennä eteenpäin, ja päästää vanhoista asioista irti.
        Ainoastaan sinä elät siellä menneissä ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka sulle Mummo! Miksi luulet Maisan vielä olevan kiinnostunut jostain rallien tapahtumista? Suhde rallikuskiin päättyi jo useita vuosia sitten, miksi enää kiinnostaisi? Aikansa kutakin.
        Elämässä kuuluukin mennä eteenpäin, ja päästää vanhoista asioista irti.
        Ainoastaan sinä elät siellä menneissä ajoissa.

        Taantunut ihminen muistaa menneet/ vanhat asiat paremmin, kuin uudet. Montakos muksua maisulilla on? En lue juorulehtiä. Toivottavasti kumpikin celikassa ollut, pystyy kohta laittamaan sukat jalkaan kivuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taantunut ihminen muistaa menneet/ vanhat asiat paremmin, kuin uudet. Montakos muksua maisulilla on? En lue juorulehtiä. Toivottavasti kumpikin celikassa ollut, pystyy kohta laittamaan sukat jalkaan kivuutta.

        Et ole äidinkielen opettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole äidinkielen opettaja.

        En olekkaan, olen vaan taivis, jonka kirjoitukset näyttää juopuneena tekstiltä. Jää Välillä kirjaimia
        pois ja saa korjailla usein sanoja, vaihtelee sanoja itsekseen puhelin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olekkaan, olen vaan taivis, jonka kirjoitukset näyttää juopuneena tekstiltä. Jää Välillä kirjaimia
        pois ja saa korjailla usein sanoja, vaihtelee sanoja itsekseen puhelin..

        Onko sinulla vapaapäivä edessä kun voit juopotella vielä Sunnuntainakin? Vai eikö haittaa pienet kohmelot työpäivänä?
        Puhelin ei vaihtele mitään sanoja itsekseen. Olet liikaa juovuksissa, siitä ne kirjoitusvirheet johtuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla vapaapäivä edessä kun voit juopotella vielä Sunnuntainakin? Vai eikö haittaa pienet kohmelot työpäivänä?
        Puhelin ei vaihtele mitään sanoja itsekseen. Olet liikaa juovuksissa, siitä ne kirjoitusvirheet johtuvat.

        Sunnuntai ei ole erisnimi. Joten älä kirjoita sitä isolla alkukirjaimella.
        Vai vaihteleeko puhelimesi kirjaimia?


    • Anonyymi

      Nuo ojanpohjat on tuttu paikka tälle rallikuskille

    • Anonyymi

      Ihme että ukolle vielä annetaan kalliita ralliautoja käyttöön, kun omistaja saa joka kerta hakea ne metsästä käytön jälkeen. 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍑 K­­­u­­u­m­­a­t­­­ ­t­y­t­ö­­t­­ ­­o­­d­­o­­­t­t­a­­v­­a­t­ ­­­s­­i­­­n­­­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18306747

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe