Laittomuuden poika elia

Anonyymi-ap

Voi teitä, oi Egyptin hallitsijat, noina päivinä, koska teidän päivänne ovat kuluneet. Se väkivalta, jota tehdään köyhille, kääntyy teitä vastaan ja teidän lapsenne otetaan ryöstösaaliiksi. Noina päivinä Egyptin kaupungit valittavat, sillä myyjän ja ostajan ääniä ei kuulu. Egyptin kaupunkien torit ovat pölyisiä. Ne, jotka ovat Egyptissä, itkevät yhdessä. He haluavat kuolla mutta kuolema pakenee heitä. Noina päivinä he juoksevat kallioille ja jyrkänteille sanoen "kaadu yllemme", ja he eivät vieläkään kuole. Kaksinkertainen murhe moninkertaistuu yli kaiken maan. Noina päivinä kuningas käskee ja imettävät naiset tuodaan hänen luokseen sidottuina. He imettävät käärmeitä ja heidän verensä vuodatetaan heidän rinnoistaan ja sitä lisätään myrkyksi nuoliin. Kaupunkien ahdingon tähden hän käskee jälleen, ja kaksitoistavuotiaat ja sitä nuoremmat pojat otetaan kiinni tarkoituksena opettaa heitä ampumaan nuolia. "Kätilöt, jotka ovat maan päällä, murehtivat. Naiset, jotka ovat synnyttäneet, kohottavat silmänsä taivaaseen sanoen "miksi istuin synnytystuoliin, synnyttämään poikaa maahan?" Hedelmättömät naiset ja neitsyet iloitsevat sanoen "On meidän aikamme iloita, koska meillä ei ole lasta maan päällä, vaan meidän lapsemme ovat taivaassa."

Sitten lännessä nousee eräs kuningas, jota kutsutaan ’rauhan kuninkaaksi’. Hän juoksee meren yli kuin karjuva leijona. Hän tappaa epäoikeudenmukaisuuden kuninkaan ja kostaa Egyptille sodilla ja paljolla verenvuodatuksella. Noina päivinä tapahtuu, että hän käskee rauhaa ja turhaa lahjaa Egyptiin. Hän antaa rauhan niille, jotka ovat pyhiä, sanoen: "Jumalan nimi on yksi." Hän antaa pyhille kunnian ja palauttaa pyhät paikat ennalleen. Hän vaeltaa Egyptin kaupungeissa petoksella heidän tietämättään. Hän laskee pyhät paikat, hän punnitsee pakanoiden patsaat. Hän laskee heidän hyvinvointinsa, hän vahvistaa heille pappeja. Hän käskee, että taikurit ja kansan suurmiehet on otettava kiinni.

Noina päivinä persialaisten keskuudessa nousee kolme kuningasta ja he ottavat vangiksi ne juutalaiset, jotka ovat Egyptissä. He tuovat heidät Jerusalemiin ja he asuttavat sen ja ovat siellä. Sitten, kun kuulette, että rauha Jerusalemissa on varmaa, repikää vaatteenne, oi maan papit, sillä kadotuksen poika tulee pian! Noina päivinä laittoman poika ilmestyy pyhiin paikkoihin.

Noina päivinä persialaisten kuningas kiirehtii ja he asettuvat taistelemaan Assyrian kuningasta vastaan. Neljä kuningasta taistelee kolmen kanssa. Heiltä menee kolme vuotta tuossa paikassa, kunnes he kantavat pois sen temppelin hyvinvoinnin, joka on tuossa paikassa. Noina päivinä veri virtaa Kosista Memphisiin. Egyptin joki muuttuu niin veriseksi, että siitä ei pystytä juomaan kolmeen päivään. Voi Egyptiä ja niitä, jotka siinä ovat! Noina päivinä nousee kuningas kaupungissa, jota kutsutaan "auringon kaupungiksi" ja kaikki maa muuttuu. Hän pakenee Memphisiin persialaisten kanssa.

Kuudentena vuotena persialaisten kuningas suunnittelee väijytyksen Memphisissä. He tappavat assyrialaisen kuninkaan. Persialaiset kostavat maalle ja he käskevät tappamaan pakanat ja laittomat. He käskevät rakentamaan pyhien temppelit. He antavat kaksinkertaisia lahjoja Jumalan Huoneelle. He sanovat "Jumalan nimi on yksi." Kaikki maa tervehtii persialaisia.

Jopa se jäännös, joka ei kuollut ahdistusten alle, sanoo: "Herra on lähettänyt meille vanhurskaan kuninkaan, ettei maa tulisi erämaaksi." Hän käskee, ettei mitään kuninkaallista anneta kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen. Maa tulee olemaan täynnä tavaraa hyvinvoinnin runsaudessa. Ne, jotka ovat elossa, menevät kuolleiden luokse sanoen "Nouskaa ja olkaa kanssamme tässä levossa."

Tuon kuninkaan neljännen vuoden alussa laittomuuden poika ilmestyy sanoen "minä olen kristus", vaikka hän ei ole. Älkää uskoko häntä!

Laittomuuden poika seisoo pyhissä paikoissa. Hän sanoo auringolle "laske", ja se laskee. Hän sanoo "loista" ja se tekee sen. Hän sanoo "pimenny" ja se tekee sen. Hän sanoo kuulle "muutu veriseksi" ja se tekee sen. Hän kulkee meren ja jokien päällä kuin kuivalla maalla. Hän laittaa rammat kävelemään. Hän laittaa kuurot kuulemaan. Hän laittaa mykät puhumaan. Hän laittaa sokeat näkemään. Spitaaliset hän puhdistaa, sairaat hän parantaa. Paholaiset hän heittää ulos. Hän moninkertaistaa merkkinsä ja ihmeensä jokaisen läsnäolossa. Hän tekee niitä tekoja, joita Kristus teki paitsi kuolleiden herättämistä. Tästä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika, koska hän ei kykene antamaan elämää.

Katso, minä kerron minkälainen hän on, niin että voitte tunnistaa hänet. Hän on hoikkajalkainen nuori mies, vähän harmaita hiuksia hänen päänsä etupuolella. Hänen kulmakarvansa yltävät hänen korviinsa. Hänen käsiensä etupuolella on spitaalista muistuttava paljas läikkä. Hän muuttaa itsensä niiden läsnäolossa, jotka näkevät hänet. Hänestä tulee nuori lapsi. Hänestä tulee vanhus. Hän muuttaa itseään joka kohdassa, mutta hänen päänsä merkkejä hän ei kykene vaihtamaan. Siitä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika.

2

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niitä merkkejä, joita Jumala paljasti tuomiopäivästä pyhälle Matteukselle.

      Kun me olimme tulossa Jerusalemiin Galileasta seitsemän päivää ennen pääsiäistä, Herra kertoi minulle monia asioita hänen kärsimyksestään ja ylösnousemuksestaan ja lopun ajoista, ja antikristuksen tulemuksesta. Hän sanoi, "siihen aikaan Belialin voiman ruhtinas lähtee idästä, ja tekee suuria ihmeitä ja monia merkkejä tullessaan, sanoen, "minä olen voideltu." Ja monet eksyvät ja heidät kastetaankin hänen nimeensä."

      "Hän tekee kaikkia niitä merkkejä joita minäkin tein, sillä poikkeuksella, ettei hän herätä ketään kuolleista. Monet ihmiset uskovat häneen – jopa ne, jotka uskoivat minuun. Minä kerron tämän sinulle siksi, Matteus, että voisit saarnata tämän kaikille uskollisille, ettei hän saisi heitä eksytettyä."

      "Tämä on oleva hänen ulkoinen olemuksensa; pitkä ja laiha mies, jolla on kapeat jalat ja pitkät hiukset, pitkät kasvot ja pitkä nenä, ilon täyteiset silmät, suuret korvat, häneltä puuttuu yksi etuhammas, hänen otsassaan on näkyvä vaalea läikkä ja hänen etuhiuksissaan on vähän valkoista. Nämä hänen merkkinsä ovat muuttumattomia, mutta muuten hän pystyy muuttamaan itseään. Ja kun hän tulee Jerusalemiin, eräs kuningas, nimeltä Flaccus (uudemmassa Flato) palvoo häntä. Sen jälkeen Jerusalemista nousee 18 viisasta miestä, jotka menevät hänen eteensä nuhtelemaan häntä. Ja kun hän näkee, että häntä nuhdellaan, hän paaduttaa sydämensä, ja hän määrää Jerusalemiin sytytettäväksi alttarin ja että nuo 18 vanhurskasta miestä on sidottava yhteen ja laitettava siihen tuleen, sanoen, "se teidän Jumalanne, johon uskotte, tulkoon ja vapauttakoon teidät." Silloin ne vanhurskaat sanovat, "Kristus, Jumalan poika, ei toimi näin." Mutta minun Isäni kuulee heitä ja minä palaan heidän luokseen suuren joukon kanssa."

      "Nuo valitut, jotka odottavat ja toivovat minun saapumistani, eivät syö lihaa eivätkä juo viiniä, vaan heidän ruokanaan on kasviksia, ja luolat ovat heidän koteinaan. He eivät koske naisiin. Heidän keskuudessaan ei ole petollisuutta. Heidän keskuudessaan lapset eivät kuole ennen heidän vanhempiaan, ja nukkumaan mennessään he tietävät etukäteen kuolinpäivänsä ja heidän perheenjäsentensä kuolinpäivät. Heidän tekonsa ovat suurempia kuin fariseusten teot."

      "Näiden jälkeen arkkienkeli Mikael tulee puhaltamaan pasunaan, ja minä palaan Jerusalemiin, ja se antikristus joutuu häpeään. Ja hän pakenee pohjoiseen ja kokoaa Googin ja Maagogin, ja hän tulee riemuiten ja aloittaa sodan Öljymäellä. Ja minä lähetän minun voimastani suurimman sotilaan, ja hän koskettaa heidän leirejään ja he kaikki kaatuvat."

      "Sitten minä lähetän minun henkeni pohjoiseen ja etelään ja lounaaseen, ja kaikki kansa kootaan. Jotkut saavat osakseen helvetin tulen, toiset uudistuvat minun valkeudestani. Silloin aurinko loistaa seitsemän kertaa kirkkaampana kuin ennen. Ja tuhannen vuoden jälkeen minun valittuni nukkuvat, kuin yhden tunnin, ja minun Isäni antaa heille sen ikuisen kuningaskunnan. Sen tähden, autuaita ovat ne, jotka uskovat, sillä he saavat jakaa oikeutta."

      Kun minä, Matteus, kuulin nämä asiat, minun sydämeni iloitsi, ja minä kysyin Herralta, sanoen, "Mitä minä teen niinä päivinä?" Herra vastasi minulle, "mene ja julista Jumalan kuningaskuntaa kaikille luoduille."

      Viimeisinä aikoina, maailman lopulla, kun tuomiopäivä on lähestymässä, Goog ja Maagog lähtevät niiden muiden kansakuntien kanssa, joista kerrotaan, että Aleksanteri Suuri on vienyt heidät pohjoisiin maihin. He hävittävät Israelin maata ja tekevät siellä kaikenlaista pahaa.

      Siihen aikaan roomalaisten kuningaskunta nousee ja alistaa itselleen nuo ihmiset ja Ismaelin lapset, ja se voittaa ne ja puolustaa kristittyjä, ja alistaa ne saraseenit raskaimpien kuormien alle

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­y­m­f­­o­m­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe