... bemarimies. Profiloitunut luuseriteinien autoksi. Tai sitten osa näistä on kehittynyt jopa menestyväksi aikuiseksi ja ajelee sitten saatanan rumalla bemarilla. Bemarilta kun ei ole koskaan tullut mitään oikeasti näyttävää ja laadukasta kamaa. Ne joilla älykkyyttä on, ovat siirtyneet muihin merkkeihin.
Hävettäs olla
3
341
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpä kateus aiheuttaa tarvetta kirjoittaa katkeraa tekstiä.
- Anonyymi
Jännä että tunnet noin voimakkaasti. Minulla on ollut monenmerkkisiä autoja, ja nyt sattui kohtalainen BMW perheen autoksi. Olen ihan sama ihminen kuin silloin kun ajoin Renaultilla ja silloin kun ajoin VW:llä ja Skodalla. BMW xe oli kohtalaisen ehdullinen, on toistaiseksi tuntunut miellyttävän jämäkältä ja vakaalta peliltä, eikä isoja pettymyksiä ole tullut huoltamossa. Kulutuskin on suorituskykyyn nähden sopiva. hybridinä auto on hyvin mukava, ja hybridistä huolimatta auton takaboksi on tilava. Akku on seitsemän vuoden jälkeen vielä melko lailla tikissä vaikka pieni onkin. Seuraava auto ei mitenkään välttämättä ole BMW. Koska tiedän että merkki herättää voimakkaita vihantunteita, yritän ajaa nätisti ja vilkuttaa niin maan perusteellisesti. Mukavaa jatkoa sinullekin.
- Anonyymi
Kertovat että nuoriso on siirtynyt vanhoihin mersuihin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432967Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602879- 422333
- 311833
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711619- 481566
- 361236
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 791060