Paikallinen sopiminen 4 euroa tunti - lisää lakkoja äkkiä

Anonyymi-ap

Tässä uusi räikeä esimerkki siitä mitä hallitus, EK ja SY ajavat. Lisää lakkoja ja äkkiä ennen kuin Orpo, Purra ja Satonen saavat duunarit ja köyhät ideologisesti alistettua lopullisesti.

https://www.hs.fi/talous/art-2000010273670.html

73

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki tuki lakoille. Ihmisarvoa polkevat riistokapitalistit eivät saa voittaa. Orpo, Purra ja Satonen ajavat tätä riistokapitalistien tavoitetta puhumalla yleviä välttämättömyydestä.

    • Anonyymi

      OrPon hallitus on yön musta ja ihmisvihamielinen. Toivottavasti kaatuu ennen syksyä.

      • Anonyymi

        Pelkkä toivominen kannattaa jättää jouluun ja petteri punakuonolle.
        Tehkää jotakin, tehkää vaikka pieniä asioita.
        YLEISLAKKO !


    • Anonyymi

      Todellakin.

      • Anonyymi

        Hallitus ja työnantajat eivät valehdelleet. He kun sanoivat, että mitään 6 euron palkkoja ei tule.
        Tulee neljän euron tuntipalkat.

        Niin sitä pitää.
        Miksi muuten äänestijä Kokoomusta vaikka pitäisihän sen olla jo DNAssa, että Kokoomus pettää aina?


    • Anonyymi

      U. KEKKONEN KIRJOTTI KIRJAN PESÄNJAKAJAT. NYT VOIS JOKU KIRJOTTAA KIRJAN : KONNAT ROSVOT JA RAHA VARHAAT. JA NIMET KIRJAAN.

    • Anonyymi

      Ihan käsittämättömän härskiä touhua. Ja tätä Satonen, Orpo ja Purra haluaa lisää. Hävetkää jos osaatte!

    • Anonyymi

      Hallitus on saatava nurin ja äkkiä se on duunarin ainut toivo.

      • Anonyymi

        EKn ja SYn papukaijat valehtelevat. Taas tulee uutisia lisää poljetuist palkoista. Tätä se paikallinen hyväksikäyttö eiku siis sopiminen tarkoittaa. Ei käy. Hävetkää SY ja EK ja Orpo, Purra ja Satonen.

        Yleislakko. Ja valtavat mielenosoitukset Helsinkiin isosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EKn ja SYn papukaijat valehtelevat. Taas tulee uutisia lisää poljetuist palkoista. Tätä se paikallinen hyväksikäyttö eiku siis sopiminen tarkoittaa. Ei käy. Hävetkää SY ja EK ja Orpo, Purra ja Satonen.

        Yleislakko. Ja valtavat mielenosoitukset Helsinkiin isosti.

        P. 0.S.

        Pile Of SHT vain i puuttuu😀.

        Purra Orpo Satonen.

        Ei jäänyt sovulle sijaa EKn ja SYn agendassa.

        Tulta munille!


    • Anonyymi

      Hallitus pelaa Venäjän pussiin kun jakaa kansaa tällä tavalla. Kansa tulee pitää yhtenäisenä. Orpolta ei löydy tätä johtajuutta.

      • Anonyymi

        Suoraan Putinin ja Kremlin lapaan syöttö hallitukselta.


    • Anonyymi

      Oksettaa tämä touhu mihin Suomi menossa hallituksen kirittämänä.

      • Anonyymi

        Täystuho edessä.

        Ei hyvinvointivaltiota eikä oikeusvaltiota enää.

        Pelkkää mielivaltaa ja hallinnollistaloudellista riistoa.

        Purra perseestä mitäs muusta pelkkä puhuva anustappi😀. .


      • Anonyymi

        Nato ja maksettu media HVK:n perustaman propagandajärjestö Mediapoolin alaisuudessa ohjaa tyhmää kansaa mielensä mukaan. Vastahankaisia maalitetaan ja niiden urat tuhotaan. Kaikki ovat lopulta liikuttavan yksimielisiä ja suostuvat hyvinvointi-Suomen lopulliseen tuhoamiseen.

        Kokoomus on vuorotellen ottanut roiskeläpäksi kaikki puolueet, jotka kantavat sitten poliittista vastuuta Kokoomuksen tekeytyessä sivustakatsojaksi. Nyt persut tekevät likaisen työn ja menettävät kannatuksensa kuten aiemmin on käynyt Kepulle ja demareille.

        Kokoomus on tämän maan syöpä. Se on järjestelmällisesti tuhonnut maamme veropohjaa suosimalla ja suojelemalla veroparasiittifirmoja. Yksikään jenkkifirma ei maksa yhteisöverojaan Suomeen täältä saamistaan voitoista. Me kelpaamme vain kuluttajiksi ja maksumiehiksi.

        Ansaitsemme parempaa. Kokoomus on vain maamme syöpäkasvain, joka käyttää meitä hyväkseen.


    • Anonyymi

      Pentikäisen ja Satosen mukaan näitä palkkoja ei Suomessa ole?

    • Anonyymi

      Menkää vaan tuella eläjät lakkoon ja palauttakaa tukieuronne.

      • Anonyymi

        Oletko itsenä nostanut ikinä tuli? Lapsilisät esim?


      • Anonyymi

        Täällä keskustelee nyt työväki joka tuottaa meidän kansantulomme, eivätkä
        tuella eläjät.. Muista kuitenkin ettei ihminen aina päätä tulevaisuudestaan
        eikä tukienvaraan joutuminen ole itsetarkoitus tai rikos.
        Työväestö on luonut hyvinvointivaltion sitä varten ettei ketään jätetä.

        Hallituksen hyökkäys järjestäytynyttä yhteiskuntaa kohtaan on käsittämättömän
        typerä ja ainoa keino torjua se on yleislakko jolle ei aseteta muuta takarajaa
        kuin noitten lakiesitysten kaataminen.


    • Anonyymi

      Eihän tuo ole vielä mitään Olkiluoto 3 työmaalla Puolalaisille sähköasentajille maksettiin 1.59 euroa tunti! Viikkotunnit yli 100!

      Alihankkijat vetää välistä ja laskuttaa teshintoja pääurakoitsijoilta.

      Aivan äskettäin Kemin tehdastyömaalla paljastui intialaishitsaRien kusetus.

      Turpa kiinni tai lentolippu Intiaan ainoa työsopimus.

      Tämä on hallituksen ajama työmarkkinamallin todellisuudessa.

      • Anonyymi

        On se kummallista. Liki 40 vuotta olen tehnyt töitä kuulumatta ammattiliittoon, eikä kukaan koskaan ole yrittänytkään riistää minua. Aina on palkka tullut ajallaan ja täysimääräisenä, kaikki lisät, lomarahat yms. oikein laskettuna. Myös sairauspäiviltä on palkka maksettu. Lomat olen saanut pitää silloin kun olen halunnut ja merkkipäivinä on työnantaja aina muistanut.
        Päivääkään ei ole työmaallamme kukaan koskaan lakkoillut, eikä mitään hankausta työnantajan kanssa ole ollut.
        En oikein ymmärrä mistä nuo puheet työelämän riistosta ja inhoista työnantajista oikein kumpuaa, ilmeisesti vasemmistopuolueiden propagandakoneistosta?
        Politiikkaahan tämä lakko nyt on, ei siinä lakko-oikeutta käytetä ollenkaan siihen mihin se on alunperin tarkoitettu.
        Ihan käsittämätöntä touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kummallista. Liki 40 vuotta olen tehnyt töitä kuulumatta ammattiliittoon, eikä kukaan koskaan ole yrittänytkään riistää minua. Aina on palkka tullut ajallaan ja täysimääräisenä, kaikki lisät, lomarahat yms. oikein laskettuna. Myös sairauspäiviltä on palkka maksettu. Lomat olen saanut pitää silloin kun olen halunnut ja merkkipäivinä on työnantaja aina muistanut.
        Päivääkään ei ole työmaallamme kukaan koskaan lakkoillut, eikä mitään hankausta työnantajan kanssa ole ollut.
        En oikein ymmärrä mistä nuo puheet työelämän riistosta ja inhoista työnantajista oikein kumpuaa, ilmeisesti vasemmistopuolueiden propagandakoneistosta?
        Politiikkaahan tämä lakko nyt on, ei siinä lakko-oikeutta käytetä ollenkaan siihen mihin se on alunperin tarkoitettu.
        Ihan käsittämätöntä touhua!

        Kannattaako kehua jos on 40v siipeilly liittojen hommaamilla eduilla. Tuohan on mahollista ku on järjestäytymisvapaus. Ei kyllä kannattas paljo kommentoija ja arvostella tuolla historialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako kehua jos on 40v siipeilly liittojen hommaamilla eduilla. Tuohan on mahollista ku on järjestäytymisvapaus. Ei kyllä kannattas paljo kommentoija ja arvostella tuolla historialla.

        Ei minun historiassa ole mitään aristeltavaa. Meidän työmaalla ei liiton miehiä koskaan näkynyt, tuskin moni edes liittoon kuului. Itse asiassa en muista oliko siellä edes luottamusmiestä, ainakaan häntä ei kukaan koskaan tarvinnut.
        Minusta työhistoriani on ihan hyvä ja siitä on jäänyt hyvä maku suuhun, samoin kuin työnantajastakin, jota ei kukaan likaisella mielikuvituksellakaan voi sanoa riistäjäksi.
        Jotenkin tuntuu että ay-väelle palkanmaksaja on automaattisesti riistäjä, sitä en ole koskaan ymmärtänyt heidän touhuissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako kehua jos on 40v siipeilly liittojen hommaamilla eduilla. Tuohan on mahollista ku on järjestäytymisvapaus. Ei kyllä kannattas paljo kommentoija ja arvostella tuolla historialla.

        Vasuria vituttaa jos joku viihtyy töissään eikä hauku porvareita...😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun historiassa ole mitään aristeltavaa. Meidän työmaalla ei liiton miehiä koskaan näkynyt, tuskin moni edes liittoon kuului. Itse asiassa en muista oliko siellä edes luottamusmiestä, ainakaan häntä ei kukaan koskaan tarvinnut.
        Minusta työhistoriani on ihan hyvä ja siitä on jäänyt hyvä maku suuhun, samoin kuin työnantajastakin, jota ei kukaan likaisella mielikuvituksellakaan voi sanoa riistäjäksi.
        Jotenkin tuntuu että ay-väelle palkanmaksaja on automaattisesti riistäjä, sitä en ole koskaan ymmärtänyt heidän touhuissaan.

        Työnantajia ja työntekijöitä on monenlaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantajia ja työntekijöitä on monenlaisia?

        pummi perintötilan peräkammarista,
        keksi tuas tarinan työurastaan,
        melkein uskottavan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kummallista. Liki 40 vuotta olen tehnyt töitä kuulumatta ammattiliittoon, eikä kukaan koskaan ole yrittänytkään riistää minua. Aina on palkka tullut ajallaan ja täysimääräisenä, kaikki lisät, lomarahat yms. oikein laskettuna. Myös sairauspäiviltä on palkka maksettu. Lomat olen saanut pitää silloin kun olen halunnut ja merkkipäivinä on työnantaja aina muistanut.
        Päivääkään ei ole työmaallamme kukaan koskaan lakkoillut, eikä mitään hankausta työnantajan kanssa ole ollut.
        En oikein ymmärrä mistä nuo puheet työelämän riistosta ja inhoista työnantajista oikein kumpuaa, ilmeisesti vasemmistopuolueiden propagandakoneistosta?
        Politiikkaahan tämä lakko nyt on, ei siinä lakko-oikeutta käytetä ollenkaan siihen mihin se on alunperin tarkoitettu.
        Ihan käsittämätöntä touhua!

        Sama täällä 45v töitä tehnyt,ei oo liittoja tarvittu.Kaikki pyörinyt erinomaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä 45v töitä tehnyt,ei oo liittoja tarvittu.Kaikki pyörinyt erinomaisesti.

        Et varmaan ole. Kenenkäs sopimia on työajat, minimipalkat plus palkkataulukot, vuorolisät, kahvi ja ruokatauot, sosiaalitilat, työvaatteet, kesä ja talvilomat , lomarahat, sairaslomat, työterveys, reissutyön päivärahat, työsuojelu, vuosipäivä ja omaisten hautajaisvapaa, lapsen sairastumisen vapaa, kilometrikorvaukset, on niitä lisääkin mutta tuossa aluksi. Hyvin olet työurasi suorittanut ku et ole noita liiton apuja tarvinnut, jatka vaan samaan malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan ole. Kenenkäs sopimia on työajat, minimipalkat plus palkkataulukot, vuorolisät, kahvi ja ruokatauot, sosiaalitilat, työvaatteet, kesä ja talvilomat , lomarahat, sairaslomat, työterveys, reissutyön päivärahat, työsuojelu, vuosipäivä ja omaisten hautajaisvapaa, lapsen sairastumisen vapaa, kilometrikorvaukset, on niitä lisääkin mutta tuossa aluksi. Hyvin olet työurasi suorittanut ku et ole noita liiton apuja tarvinnut, jatka vaan samaan malliin.

        Joopa joo. Asun muuten myös talossa jota en ole itse rakentanut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pummi perintötilan peräkammarista,
        keksi tuas tarinan työurastaan,
        melkein uskottavan...

        Vasuri ei usko että joku voi viihtyä työmaallaan ja olla väleissä työnantajan kanssa, ei semmonen mene vasurin pirtaan ei niin millään...😂🤣💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Asun muuten myös talossa jota en ole itse rakentanut...

        Mutta kuiten liiton sopimilla palkoilla makselet tai olet jo maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuiten liiton sopimilla palkoilla makselet tai olet jo maksanut.

        Sen "riistoporvarin" maksamia rahoja ne on, ei liitolla ole niihin rahoihin mitään osuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasuria vituttaa jos joku viihtyy töissään eikä hauku porvareita...😂🤣

        Ei vituta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasuri ei usko että joku voi viihtyä työmaallaan ja olla väleissä työnantajan kanssa, ei semmonen mene vasurin pirtaan ei niin millään...😂🤣💩

        Oletpas asenteellinen oikeistoporvari 😂😂😂🙈🙈🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kummallista. Liki 40 vuotta olen tehnyt töitä kuulumatta ammattiliittoon, eikä kukaan koskaan ole yrittänytkään riistää minua. Aina on palkka tullut ajallaan ja täysimääräisenä, kaikki lisät, lomarahat yms. oikein laskettuna. Myös sairauspäiviltä on palkka maksettu. Lomat olen saanut pitää silloin kun olen halunnut ja merkkipäivinä on työnantaja aina muistanut.
        Päivääkään ei ole työmaallamme kukaan koskaan lakkoillut, eikä mitään hankausta työnantajan kanssa ole ollut.
        En oikein ymmärrä mistä nuo puheet työelämän riistosta ja inhoista työnantajista oikein kumpuaa, ilmeisesti vasemmistopuolueiden propagandakoneistosta?
        Politiikkaahan tämä lakko nyt on, ei siinä lakko-oikeutta käytetä ollenkaan siihen mihin se on alunperin tarkoitettu.
        Ihan käsittämätöntä touhua!

        40 vuotta olet siis elänyt toisten siivellä ja ylpeilet vielä sillä !

        Siinäpä iilimadon malli !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasuria vituttaa jos joku viihtyy töissään eikä hauku porvareita...😂🤣

        Olen vasuri ja eläkkeellä ja olen viihtynytkin työssä, mutta sillä ei ole mitään
        tekemistä sen kanssa että maassa on ennennäkemättömän typerä hallitus
        joka ajaa vastakkainasettelua josta ei hyvä seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä 45v töitä tehnyt,ei oo liittoja tarvittu.Kaikki pyörinyt erinomaisesti.

        Siipiveikot ilmoittautuvat !


    • Anonyymi

      Ei helvetti mitä touhua. Hallitus kumoon ja vaihtoon. Uudet vaalit.

      On varma hyvinvointivaltion tuho kun aletaan maksamaan palkkoja joista ei kerry edes veroja. Ai niin, raharikkaat isänmaalliset pakenevat Luganoon röyhtäilemään ja nauramaan köyhille.

      Kun eihän ne edes äänestä! Tulee mieleen takavuosien vaalimainos. Itkettää, kohta pistää vihaksi.

      • Anonyymi

        Hallitus vaihtuu kyllä, mutta vasta seuraavissa normaaliaikaisissa eduskuntavaaleissa.
        Tosin silloinkin vaalien tuloksena saamme taas oikeistohallituksen.
        Näillä lakoilla poliittinen vasemmisto alas ajaa itsensä ja tekee näin vaalityötä oikeiston hyväksi.
        Ay-liike ei hallitusta kaada, ennemmin siinä duunarit kuolee nälkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus vaihtuu kyllä, mutta vasta seuraavissa normaaliaikaisissa eduskuntavaaleissa.
        Tosin silloinkin vaalien tuloksena saamme taas oikeistohallituksen.
        Näillä lakoilla poliittinen vasemmisto alas ajaa itsensä ja tekee näin vaalityötä oikeiston hyväksi.
        Ay-liike ei hallitusta kaada, ennemmin siinä duunarit kuolee nälkään.

        Hallituksen syöksylasku on jo alkanut !
        Kannatus laskee ja seuraavissa vaaleissa valta vaihtuu ja lakinne kumotaan.


    • Anonyymi

      Kaikki tuli lakoille! Hallitus alas.

      • Anonyymi

        Niin, mikä ettei. Tosin lakkojen jälkeen ei ole niitä vähiäkään työpaikkoja mitä nyt vielä on...


    • Anonyymi

      Ei sosiaaliturva Suomessa ole liian hyvä vaan palkat ovat liian pieniä.

      Kannustinloukot koskevat lapsiperheitä.

      Yksin eläjä ei pärjää palkallaan ei sossutuilla.

    • Anonyymi

      YLEISLAKKO YLÖS JA HALLITUS ALAS !

      • Anonyymi

        😂🤣💩


    • Anonyymi

      Lisää kovia toimia hallitusta vastaan joka toistelee EKn ja SYn hokemia.

      Missähän nakkipiilossa on EKn puheenjohtaja Harri Broman kun miestä ei nyt missään julkisuudessa. Tyydytkö Harri Broman kurkkimaan Satosen, Orpon ja Purran selkien takaa vai oletko mies?

    • Anonyymi

      Yleislakko: Jyvät ja akanat

      • Anonyymi

        Lakkoilkaa pojat, saatte tupakkia...


      • Anonyymi

        persut & muut pakanat


    • Anonyymi

      Kaikissa sivistysmaissa ei lakkoilua suitsita, kuin Suomessa.
      Käsittämätöntä, että Suomessa alkaa tyyli muistuttaa venäjää!!!!
      Lakkoilua ei venäjällä ole, jos joku lakkoilee, niin leirielämä tulee sangen tutuksi.

      • Anonyymi

        Siis sivistysmaissa SUVAITAAN lakot.
        Suomessa ja Venäjällä ei.


    • Anonyymi

      Orpo ja purra ja satonen kiusaavat ja alistavat köyhiä.
      Kokoomus sulautuu kohta persuihin.

    • Anonyymi

      Menkää sinne missä on paremmat olot ja saa parempaa palkkaa, mikä pakko se täällä notkua inisemässä?! Kukaan ei pakota olemaan firmassa jota pitää niin huonona että sitä vastaan pitää lakkoilla. Menkää, menkää! No, mikä pitelee?

      • Anonyymi

        Käsittääkseni työnantajat ovat samallalailla kärsijiä kuin työntekijät. Nythän lakkoillaan Buldogin näkösen Purran ja Häkämiehen toyboyn Orpon harrastamaa sanelupolitiikkaa vastaan. Suomi on demokratia ei diktatuuri ja kansalaisilla on oikeus vastustaa alistavia päätöksiä. Tuota lakkoa voitte kutsua millä nimellä vaan kunhan muistatte että heikennykset maksaa suomen kansa, ei ministerit ei kansanedustajat ja suomen kansa ei ole tähän tilaan syyllinen niin miksi pitäisi olla maksajana. Aivan oikein lakkoilu ja antaa mennä vaikka kuukausia eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni työnantajat ovat samallalailla kärsijiä kuin työntekijät. Nythän lakkoillaan Buldogin näkösen Purran ja Häkämiehen toyboyn Orpon harrastamaa sanelupolitiikkaa vastaan. Suomi on demokratia ei diktatuuri ja kansalaisilla on oikeus vastustaa alistavia päätöksiä. Tuota lakkoa voitte kutsua millä nimellä vaan kunhan muistatte että heikennykset maksaa suomen kansa, ei ministerit ei kansanedustajat ja suomen kansa ei ole tähän tilaan syyllinen niin miksi pitäisi olla maksajana. Aivan oikein lakkoilu ja antaa mennä vaikka kuukausia eteenpäin.

        Juupa juu, antaa mennä vaikka suomi nurin kunhan vaan saadaan vasemmisto valtaan...
        Olikohan se lakko-oikeus alunperin ihan tätä varten...?
        Syytä on lakia rukata, ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni työnantajat ovat samallalailla kärsijiä kuin työntekijät. Nythän lakkoillaan Buldogin näkösen Purran ja Häkämiehen toyboyn Orpon harrastamaa sanelupolitiikkaa vastaan. Suomi on demokratia ei diktatuuri ja kansalaisilla on oikeus vastustaa alistavia päätöksiä. Tuota lakkoa voitte kutsua millä nimellä vaan kunhan muistatte että heikennykset maksaa suomen kansa, ei ministerit ei kansanedustajat ja suomen kansa ei ole tähän tilaan syyllinen niin miksi pitäisi olla maksajana. Aivan oikein lakkoilu ja antaa mennä vaikka kuukausia eteenpäin.

        Juuri näin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juupa juu, antaa mennä vaikka suomi nurin kunhan vaan saadaan vasemmisto valtaan...
        Olikohan se lakko-oikeus alunperin ihan tätä varten...?
        Syytä on lakia rukata, ei voi mitään.

        rakas vladimir.

        täällä sisarpuolueestasi petteri,
        sinulla on siellä asiat reilassaan,

        täällä duunarit vielä pullikoivat,
        mutta eiköhän se siitä järjesty.
        kun ympärilläni on hyödyllisiä ääliöitä.

        sinun ,
        orpo piru parka...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juupa juu, antaa mennä vaikka suomi nurin kunhan vaan saadaan vasemmisto valtaan...
        Olikohan se lakko-oikeus alunperin ihan tätä varten...?
        Syytä on lakia rukata, ei voi mitään.

        Et sitte ymmärtäny lukemaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitte ymmärtäny lukemaasi.

        Mitä itse et ymmärtänyt?


    • Anonyymi

      Suomeen samat tavat kuin Norjassa on. Norjalaisella firmalla jos alkaa työt vähenemään niin väliporras lähtee etsimään ja jos eivät saa mitään aikaseksi niin lopputiliä pukkaa, työntekijät saavat olla rauhassa.
      Suomessa jos sama homma niin duunaria heitetään surutta pakkolomille ja jaellaan lopputilejä, säästyneillä palkkarahoilla palkataan turhaa työnjohtajaa sun muuta väliporrasta, palavereissa tarvitaan kahvinjuojia.
      Norja voittaa 100- 0, HYVÄ NORJA!!!

      • Anonyymi

        Suomessa maksetaan 9kk:n työstä 13kk:n palkka, Norjassa ei ole näin, eikä myöskään ole pekkasia/muitakaan työajanlyhennyksiä, lomaltapaluu rahoja eikä muitakaan herkkuperse etuja, että repii sitten siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa maksetaan 9kk:n työstä 13kk:n palkka, Norjassa ei ole näin, eikä myöskään ole pekkasia/muitakaan työajanlyhennyksiä, lomaltapaluu rahoja eikä muitakaan herkkuperse etuja, että repii sitten siitä.

        Tuo nyt oli vaan sitä että mikä ero on Suomen ja Norjan työnantajilla työntekijöitä kohti. Jos hyville palkoille haluaa niin vauhilla Tanskaan töihin.


    • Anonyymi

      Lakko kiihkoilijan lähtee ekana työpaikalta, eivätkä saa uutta työpaikkaa mistään.

      • Anonyymi

        Tämä siis on se pätevä syy. Juuri tämmöisten porvareitten takia taistelemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis on se pätevä syy. Juuri tämmöisten porvareitten takia taistelemme.

        Älähän mollaa kaveria. Koko päivän miettinyt ja näköjään ylitöiksikin menny mutta viimein teos valmistui ja sai julkaistua taiteellisen purkauksensa.


    • Anonyymi

      Ihanko totta. Sinusta on siis oikeus tuhota hyvien työntekijöitten työpaikat sakoo toimesta. Mitäs sitten tuumaat jos sinun kallis autos joku potkii paskaksi lakon nimissä. Mahtaa olla toinen äänikellossa.

      • Anonyymi

        Sellaisia huligaanejako ne lakkolaiset ovat?
        Vasemmistohuligaaneja, anarkian ystäviä.


    • Anonyymi

      No samaa luokkaa mitä työtön saa 9 e päivä ilmaistöistä..Se vain on tehty lailliseksi..

    • Anonyymi

      menkää vempulat töihin älkäät lakkoilko.

      • Anonyymi

        tekisit sinäkin vötkylä töitä...


      • Anonyymi

        Vempulat on työttömiä, miten työtön lakkoilee, on kovemmin työtön vai.


    • Anonyymi

      Aloittaja on kujalla. Neljän euron tuntipalkka on niitä Turjan puheita, joilla yritetään pelotella ihmisiä. Täyttä satuilua ja mielikuvituksen uhoa.

      Entäs paikallisen sopimuksen mahdollisuudet? Paikallisen sopimisen avulla pelastettiin paperitehdas Kotkassa. Paikallisen sopimisen laajentaminen 70 000 yritykseen, joilta se on nyt lailla kielletty on kädenojennus sadoille tuhansille työntekijöille. Nyt voi perheellinen sopia työnantajan kanssa työajoista arjen helpottamiseksi. Sopimiseen tarvitaan aina kaksi.

      Hakaniemen herra haukkuvat työntekijöitä tyhmiksi, etteivät pärjää ilman heidän apuaan. Mikäs se luottamusmies, sosialisti, on koulutukseltaan? Peruskoulu? Amis? Työntekijät voivat valita keskuudestaan työsopimuslain mukaisen luottamusvaltuutetun, joka on vaikka ekonomi tai insinööri, Eppu Normaali laulaa: mikään ei ole niin viisas kuin insinööri. Kumpi on fiksumpi? Politiikka ei kuulu työpaikoille eikä työaikaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      💋 ­V­i­t­­t­u­ ­t­­ä­­­m­­ä­­ ­­­k­­­u­­­u­­m­a­­ ­n­­­a­r­t­­t­­­u­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe