Yläpaine viikon 145-155 ja on huono olo, mistä se voi johtua? On ollut myös lämpöilyä ja kuivas yskää. Voiko olla vaarallista?
Yläpaine viikon 145-155 mistä se voi johtua?
8
360
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo verenpaine ei vielä hirveän korkea ole. Siitä ei huonoa oloa tule. Huono olo tulee jostain muusta. Ota yhteyttä terveyskeskukseen heti huomenna.
- Anonyymi
Kyllä sen verwnpaineen nousun yhteydessä on tullut huono olo ja ahdistuaa rinnasta. Mistä se voi johtua?
- Anonyymi
Minulle tulee verenpaineen noustetta usein myös korkea syke 100-120 ja omituinen olo ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen verwnpaineen nousun yhteydessä on tullut huono olo ja ahdistuaa rinnasta. Mistä se voi johtua?
Rinnan ahdistus voisi viitata sydänperäiseen oireeseen. Kannattaa käydä lääkärissä tutkittavana. Itselläni löydettiin sepelvaltimotauti vaikka ei ollut tyypillisiä sydänoireita, vain pientä tukalaa tunnetta.
- Anonyymi
Tämä on vaan jatkunut tämä korkeampi verenpaine, lähes joka kerta kun mittaan on uli 140. Lääkärin mielestä jos jatkuu pitkään näin niin pitäis aloottaa verenpainelääkitys.
Tällaista ei ole ennen ollut. Minulla oli aikaisemmin matala verenpaine. Mistä tämä voi johtua? - Anonyymi
On myös he genahdistusta ylämäessä kävellessä.
- Anonyymi
Selvästi sepelvaltimotauti. Sydäninfarkti on vain ajan kysymys.
- Anonyymi
Syke on myös usein n 100
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933641Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292393Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34901- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5789- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686