Dingo elokuvan soundtrack

Anonyymi-ap

Näilläkin sivuilla on paljon ollut puhetta uudesta Dingo musiikista jonka luomisessa kaiketi on isoja hankaluuksia koska mitään ei koskaan kuulu.

Olisiko tässä tilanteessa jossa elokuvakin on tulossa paras ratkaisu uudelle levylle Dingo movie soundtrack?

Sondtrack sisältäisi uusia ja biisejä sekä uudelleen äänitettyjä vanhoja biisejä.

Levy ulos samaan aikaan elokuvan kanssa niin uskoisin että menestystä tulisi.

Näin tehden levy palvelisi elokuvaa markkinointimielessä, samalla myös fanit jotka kaipaavat jotain uutta, saisivat oman osansa.

Joskus kannattaisi kokeilla jotain uutta ja tässä olisi yksi hyvä vaihtoehto.

18

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja vielä kirja ulos samalla niin hieno juhlavuoden huipentuma =)
      Telkkarissa pitäs dingoa vielä lisää huomioida. Yksi lähetys näkyi jokunen aika sitten dingosta jossa haastateltiin dingon väkeä ja oli keikkatapahtumista näyttöjä ja oli kyl orkesteri huippuvedossa niissä 80-luvun keikkavedoissa ja siis se ohjelma painottuikin muistaakseni nimenommaan kasarilukuun.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­y­­m­­f­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Lisään vielä sen,e ttä toivottavasti elokuva on tehty 100% pieteetillä. Joskus tulee elokuvissa pettymyksiäkin kuten esim matti nykäsestä tehty elokuva jonka koin pettymyksenä. Juice leskisestä tehty elokuva oli parempi. Matti jäi minulla etäiseksi jasper pääkkösen esittämänä eikä käsikirjoitus ollu niin hyvä vaan sisällöltään ontto.

      • Anonyymi

        aika nopealla aikataululla se elokuva on värkätty,Tosin ei se ihan huono voi olla jos siinä on paljon Dingo musiikkia.
        Dingo elokuvan soundtrack on kyllä mahtava idea, sanonpa sen vielä kerran.


    • Anonyymi

      Loistava idea.Toivottavasti joku levy-yhtiö ottaa kopin tästä viestistä.

    • Anonyymi

      Mitä veikkaatte tuleeko koko Dingo bändi 80-luvun miehistöllään punaiselle matolle yhdessä elokuvan ensinäytöksessä?

      Pepe, Pete, Quuppa, Nipa, Eve, Jonttu.

      Ajatelkaas jos ko. kokoonpano laitettaisiin kasaan niin siinä olisi taitoa myös tehdä niitä uusia biisejä. Eve on tällä hetkelle ehkä paras 80-luvun suomirock/pop artisteista tekemään lauluja.

      Uusi elokuva ja uusi levy, eikös sen niin pidä mennä?

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista, soikohan bändissä oikean Dingon biisit vai soittaako elokuvan "Dingo" oikeasti? Esim. Ganes-elokuvassahan se bändi soitti oikeasti. Sitten taas esim. Rentun ruusu-leffassa näyttelijä vain esittää laulavansa ja laulu tulee oikean Irwinin vanhalta levyltä.

      Mielestäni Dingon pitäisi ehdottomasti tehdä elokuvaan tunnusbiisi. Se soisi lopputekstien aikana ja julkaistaan sinkkuna samaan aikaan leffan kanssa.

      Voisi röyhkeästi olla Hölmöläisten laiva. Siitä Dingon taru alkoi, mutta eivät koskaan levyttäneet sitä. Samalla ympyrä sulkeutuisi.

      Tai sitten tehdään Levottomasta tuhkimosta uusi versio. Leena voisi päivittää synasoundia kuten keikoilla on tehnytkin. Levoton Tuhkimo 2024 saisi varmasti radiosoittoaikaa.

    • Anonyymi

      Meinaatteko että soundtrack valintoineen tehdään tässä vaiheessa, kun elokuva on luultavasti jo valmis?

      • Anonyymi

        Tai ainakin pitkälle suunniteltu ja kuvattukin.

        No, kai sinne jotain raitoja vielä voisi ujuttaa. Studiossa olisi pari kuukautta aikaa rehkiä ennen kesäkiertuetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ainakin pitkälle suunniteltu ja kuvattukin.

        No, kai sinne jotain raitoja vielä voisi ujuttaa. Studiossa olisi pari kuukautta aikaa rehkiä ennen kesäkiertuetta?

        Lopputekstien aikana soiva tunnusbiisi ehdittäisiin vielä tehdä.

        Leffa kuvattu joo, nyt se on todennäköisesti editointivaiheessa.


    • Anonyymi

      Jos minä olisin se joka päättää asioista niin ensi kesänä isolle lavalle kokoonpanolla Eve, Pepe, Quu, Jonttu, Pete ja Noiman. Samaan aikaan uusi levy ulos elokuvan kylkeen. Even biisejä vähintään puolet, aavikon tähti mukaan levylle.

      Tiedän että koskaan ei noin tapahtu mutta tuossa olisi avaimet todella kovaan suosioon.

      • Anonyymi

        Quuppa ei enää soita käsien lisäksi selkänsä hajottua, mutta kelpuuttaisin Saskan tilalle. Harmi että Ville Siuruainen kyllästyi Dingoon, hän oli taitava showmies joka on Quupan jälkeen toiseksi paras Dingon rumpaleista.


    • Anonyymi

      Se muuten on juuri näin. Katsokaa Youtubesta video missä Siuruainen soittaa Seiskan risteilyllä Dingon riveissä Scorpionainen biisiä. Kyllä muuten lähtee, on kuin hard rockia.

      Se mies olisi kannattanut pitää bändissä.

      • Anonyymi

        Siuruainen taisi itse erota. Syytä en enää muista/tiedä. Oliko vaan niin, että kyllästyi Dingoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siuruainen taisi itse erota. Syytä en enää muista/tiedä. Oliko vaan niin, että kyllästyi Dingoon?

        https://www.youtube.com/watch?v=_vfl-vHl1yQ

        Ei tämmöisien jätkien anneta lähteä mihinkään vaan lyödään lisää taaloja tiskiin että pysyy mies kelkassa!
        Hivenen typerää päästää tämmöinen kaveri lähtemään samoin kuin Rebane myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siuruainen taisi itse erota. Syytä en enää muista/tiedä. Oliko vaan niin, että kyllästyi Dingoon?

        Siuruainen erosi itse joo ja syy oli sama kuin Kuhlmanilla eli väsyi samaan settilistaan ja siihen ettei uusia biisejä tullut.


    • Anonyymi

      Tämän kokoonpanon jälkeen tuli se rumpali joka pisti miettimään että mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu.

      • Anonyymi

        Saska ois pirun kova kannumies mutta onhan se sen kioski keikoilla tosi pieni. No onhan se toki helppoa roudata.
        Jotenkin toivoisi kuintenkin aina että settiin panostetaan, se on jo visuaalisesti hienon näköistä kun on vaikka triplabasarit ja paljon peltejä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe