Ostin uudet rossignolin X-10 luistelumonot. Muuten OK mutta parin ensimmäisen lenkin ongelmana on ollut että varren yläosan kiristysosa, sellainen kuin laskettelumonoissa on, painaa pahasti siitä nilkan yläpuolelta ulkosyrjältä. Kipeytyy ikävästi.
Mikähän tossa vikana? Onko liian isot monot kun on numeroa tai kahta isommat kuin mulla kengät tavallisesti? Pienemmät ahdistivat kärjestä tai niin luulin.
Pitäisikö vetää kireämmälle tai löysemmälle?
Pehmustetta väliin?
Onko tekniikassa vikaa tai jalat väärän malliset?
Muotoutuuko itsestään ajan kanssa? En usko tähän, on sen verran kovaa materiaalia.
Meneekö nyt pienempien monojen ostamiseksi kuitenkin?
Luistelumonot painaa nilkkaa/sääriä
Anonyymi-ap
2
254
Vastaukset 2
- Anonyymi
Aika leveelestinen mono kyseessä, joten ihmetyttää, että ois puristanut ja piti ottaa normaalia huomattavasti suuremmat. Jos kilometrejä ei paljon alla, niin voi nilkat olla treeniä pelkästään vailla? Tekniikka ilmeisesti myös hakusessa.
Se suun kiristysremmi ei oo tarkoitus, että vedetään hullun kireelle, itse jätän n. 1-2 Etusormen verran väljää nauhojen päälle. nilkkatuki ei ole tarkoitettu, että jalka nojaa siihen potkun aikana, vaan enemmänkin tarkoitettu suksen ohjaamiseen esim. Mutkissa.
Maku ja yksilöllinen asia, mikä jalkaan sopii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811475
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.99586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557