Nuorehko nainen likaisessa farmari Mersussa sunnuntaina.

Anonyymi-ap

Nuorehko nainen likaisen farmari Mersun ratissa sunnuntaina 10.3.2024. Keskustan liikennevaloissa et malttanut odottaa vihreää vaan heti jälkeeni lähdit päin punaisia. Sitten pudotit yhtä narkkarin näköisen naisen, kuin itsekkin olit pizzeria finlandia eteen. Kyllä pelottaa ajella, kun tuollaisia on liikenteessä. Aja autosi meren jäälle seuraavaksi kiitos.

16

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viisaus ei asu meissä. Raahessa paljon samanlaisia. Saavat ajella miten lystää. Poliisiakaan ei kiinnosta yhtään.

      • Anonyymi

        Joo, ei Raahen poliisia mikään kiinnosta.


    • Anonyymi

      Oliko E vai C-merssu

      • Anonyymi

        4 rengasta oli. Siinä lisä tietämys autoista 😎


    • Anonyymi

      Perkele Mersua ei tieliikennelaki koske, se on kivitalon hintainen laatutuote, johon rahvalla ei kynnet ylety. Eli mussuta siellä skootassa, mutta pidä mölyt mahassas ja anna tyttöjen ajella. He ovat parempaa ihmislajia kuin sinä kiulus kanssa!

      • Anonyymi

        Mersu tai ei.raahessa paljon näitä ääliöitä liikenteessä.no kyllä sossutäti ym ymmärtävät kun aika koittaa että oho kiinni jäin.rukoilkaa lessut vaan kyllä noutaja teidätkin kiiknni saa.


    • Anonyymi

      Miten helvetissä et oo ite ajanu päinpunaisia, jos kerran näit että palaa punainen, ookko vähä skeida?

      • Anonyymi

        Tajusinkin kun luin jälkikäteen, että kirjoitin vähän tyhmästi ja jätin laittamatta, että siis kun POLKUPYÖRÄLLÄ menin itse päin vihreitä niin heti kaasutti liikenteeseen auto ja kun katsoin taakse niin punainen paloi autoille kun tämä kaasutteli jo menemää valoista. Mutta ajattelin sitten, että kyllä lukijat tajuavat että kirjoittaja oli pyörällä/kävelemällä itse oli menossa ylitse? Mutta myöskin tiesin, että joku tulee tämän ymmärtämään väärin ja mainitsemaan asiasta ja saa hyvän olon, kun saa käydä kertomassa siitä.
        "skeida"? Pitääpä googlata tuo sana, tarkoittaa varmaan jotain kuninkaallista vähintäänkin.


    • Anonyymi

      Et taida olla penaalin terävin kynä?

      • Anonyymi

        En olekkaan voin sen myöntää ihan hyvin, mutta miten se tähän asiaan liittyy mitenkään? En ole terävin, mutta en niin idioottikaan että päin punaisia ajan autolla ja vaarannan ihmisiä. Saitko hyvän Mielen itse kommentistasi? Olet itse selvästikin fiksumpi, kuin normi kadun tallaaja.


    • Anonyymi

      Eilisiltana näin kun keski-ikäinen mies parkkeerasi hopean värisen, puhtaan Doida Anjoviksen nimeltä mainitsemattoman kauppaliikkeen pihalle perhepaikalle, vaikka oli yksin liikenteessä? Mitä tekee poliisi, kysyn vaan? Nämä on just näitä rikollisista pahimpia, kohta varmaan alkaa raiskaamaan mamuja...

      • Anonyymi

        Tuliko hyvä mieli sinulle, kun olit noin hassu? Se on hauska huomata, miten näillä foorumilla kaikki vedetään vitsiksi. Mutta maailmahan on niin paska kyllä, että huumori pitää itselleen ottaa mistä sen saa. Voimia sinullekkin jaksamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko hyvä mieli sinulle, kun olit noin hassu? Se on hauska huomata, miten näillä foorumilla kaikki vedetään vitsiksi. Mutta maailmahan on niin paska kyllä, että huumori pitää itselleen ottaa mistä sen saa. Voimia sinullekkin jaksamiseen.

        Onneksi on masennuslääkkeet + alkoholi, maailma hymyilee ja jaksaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi on masennuslääkkeet alkoholi, maailma hymyilee ja jaksaa...

        Kiva kuulla ja kun nekään ei auta enään, niin köysi ostoksille vaan.


    • Anonyymi

      Hyvä!! Aivan loistava ajatus tuo jäälle ajo. Nyt vaan pitäis pikapuolin kaasutella sinne suuntaan ennen kuin sulaa koko lahti. Saatais luonnollista poistumaa tännekin. Luontokin karsii epäkelvot yksilöt keskuudestaan...ten points!

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😍 K­­­u­­­u­­m­a­t­­ ­t­­y­­­t­­ö­­­t­­­ ­o­­d­­o­t­t­­a­v­­­­a­­­t­ ­­s­i­­­n­­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18308130

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe