Pielavedellä, vuosituhannen vaihteessa, siellä kohtasin ensitakkauteni..
Kerran olin
15
1183
Vastaukset
- Anonyymi
Meloko erikoinen tilanne ensitakkaus. Olitko takaajana jollekin.Eihän sitä muuten pankista lainaa saa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Liekkö ollu takkaus vaiko rakkaus, joissain tilanteissa miltei sama mutta tässä ei
- Anonyymi
Vieläkö rakkaus ja takkaus loistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö rakkaus ja takkaus loistaa.
No eihän se valitettavasti, kun olin nuori hölmö ja vailla elämänkokemusta silloin niin pääsi karkuun.. toki elämä on kuljettanut varmaan molempia eteenpäin mutta se oli kyllä parhautta silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se valitettavasti, kun olin nuori hölmö ja vailla elämänkokemusta silloin niin pääsi karkuun.. toki elämä on kuljettanut varmaan molempia eteenpäin mutta se oli kyllä parhautta silloin.
No sellaista se elämä on. Jotkut ihmiset jää mieleen paremmin kuin toiset, ollaan yksilöitä ja lienee silloin vielä ollut aika toinen kun ei älypuhelimia eikä deittisovelluksia kuten nykyaikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos hän on karkuun lähtenyt niin hän ei ollut tarkoitettu sinulle. Jos olisi ollut tarkoitettu sinulle niin hän ei olisi sinua jättänyt.
Sama kävi minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos hän on karkuun lähtenyt niin hän ei ollut tarkoitettu sinulle. Jos olisi ollut tarkoitettu sinulle niin hän ei olisi sinua jättänyt.
Sama kävi minulle.Näinhän se on ajateltava, elämä kuljettaa eteenpäin meitä kaikkia. Onko teidän kokemuksesta kauankin aikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on ajateltava, elämä kuljettaa eteenpäin meitä kaikkia. Onko teidän kokemuksesta kauankin aikaa?
Kymmeniä vuosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmeniä vuosia
Ok, se aika rientää.. Mukavat muistot Pielaveden tytöstä 😊
- Anonyymi
mikä on ensi takkauteni vajakki oot. lammasta ko nusasit
- Anonyymi
Ite oot vajakni kun et hoksaa t-kirjaimen kohdalle kokeilla r-kirjainta.
- Anonyymi
ja pääsi vielä karkuun se lammas hehheheh
- Anonyymi
Johan on kovaa räytämistä tää, no lie ollu aikanaan hepakassa kirjoittaja kun vieläkin kymmenien vuosien jälkeen menee senat sakaisin😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141986- 811254
- 421075
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu70811Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27772Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22731Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36712Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49710Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56659