Kerran olin

Anonyymi-ap

Pielavedellä, vuosituhannen vaihteessa, siellä kohtasin ensitakkauteni..

15

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meloko erikoinen tilanne ensitakkaus. Olitko takaajana jollekin.Eihän sitä muuten pankista lainaa saa.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­y­­m­f­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­y­m­­f­­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Liekkö ollu takkaus vaiko rakkaus, joissain tilanteissa miltei sama mutta tässä ei

      • Anonyymi

        Vieläkö rakkaus ja takkaus loistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö rakkaus ja takkaus loistaa.

        No eihän se valitettavasti, kun olin nuori hölmö ja vailla elämänkokemusta silloin niin pääsi karkuun.. toki elämä on kuljettanut varmaan molempia eteenpäin mutta se oli kyllä parhautta silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän se valitettavasti, kun olin nuori hölmö ja vailla elämänkokemusta silloin niin pääsi karkuun.. toki elämä on kuljettanut varmaan molempia eteenpäin mutta se oli kyllä parhautta silloin.

        No sellaista se elämä on. Jotkut ihmiset jää mieleen paremmin kuin toiset, ollaan yksilöitä ja lienee silloin vielä ollut aika toinen kun ei älypuhelimia eikä deittisovelluksia kuten nykyaikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän se valitettavasti, kun olin nuori hölmö ja vailla elämänkokemusta silloin niin pääsi karkuun.. toki elämä on kuljettanut varmaan molempia eteenpäin mutta se oli kyllä parhautta silloin.

        No jos hän on karkuun lähtenyt niin hän ei ollut tarkoitettu sinulle. Jos olisi ollut tarkoitettu sinulle niin hän ei olisi sinua jättänyt.
        Sama kävi minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos hän on karkuun lähtenyt niin hän ei ollut tarkoitettu sinulle. Jos olisi ollut tarkoitettu sinulle niin hän ei olisi sinua jättänyt.
        Sama kävi minulle.

        Näinhän se on ajateltava, elämä kuljettaa eteenpäin meitä kaikkia. Onko teidän kokemuksesta kauankin aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on ajateltava, elämä kuljettaa eteenpäin meitä kaikkia. Onko teidän kokemuksesta kauankin aikaa?

        Kymmeniä vuosia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmeniä vuosia

        Ok, se aika rientää.. Mukavat muistot Pielaveden tytöstä 😊


    • Anonyymi

      mikä on ensi takkauteni vajakki oot. lammasta ko nusasit

      • Anonyymi

        Ite oot vajakni kun et hoksaa t-kirjaimen kohdalle kokeilla r-kirjainta.


    • Anonyymi

      ja pääsi vielä karkuun se lammas hehheheh

    • Anonyymi

      Johan on kovaa räytämistä tää, no lie ollu aikanaan hepakassa kirjoittaja kun vieläkin kymmenien vuosien jälkeen menee senat sakaisin😂

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe