Asunto opiskeluu

Anonyymi-ap

Miten voi opiskella, jos ei saa asuntoa? Aika paljon ollut ongelmana, että hyväksytty johonkin, mutta ei saa asuntoa ja ilman sitä ei voi muuttaa muualle tai lähteä nykyisestä asunnosta opiskelemaan, koska varat ei riitä. Onko muilla samoja ongelmia sim Hoasin kanssa, jossa loputon jono? Myöskin huomannut, että kaikissa kouluissa ei ole asuntoja lähellä eli pitäisi vielä olla autokin tak joku systeemi miten kouluun pääsee.

10

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko kuullut etäopiskelusta?

• Anonyymi

On aika vaikea etäopiskella, jos asunto ei ole opiskelijahintatasoinen.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­­N­y­m­f­­­o­m­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😍 ­N­y­­m­­f­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Siihen asuntoasiaan ei kannata liikoja jumittua.
      Asia ratkeaa jossain vaiheessa
      kun asian eteen tekee työtä. Joskus jopa aika nopeastikin.
      Aluksi voi tulla viiveitä ja kiemuroita opiskeluun
      mutta ratkaisu asuntoasiaan löytyy kyllä varmasti.
      Et ole lainkaan ainut opiskelupaikan saanut joka pitää asiaa täysin ratkaisemattomana. Sitä se ei todellakaan ole. Jos näkee vain ongelmia edessänsä niin ei kykene löytämään ratkaisuja.

• Anonyymi

Toiset ei pysty tekemään töitä samaan aikaan, kun opiskelee.

• Anonyymi

Ainakaan Helsingissä ei omaa autoa tarvita. Keskustan kampukselle pääsee lähimmäksi kävellen, pyörällä ja metrolla. Hyvin lähelle pääsee myös raitiovaunulla, bussilla ja junalla. Omalle autolle ei ole tilaa keskustassa eikä paljon muuallakaan. Eli kauempanakin voi asua.

Vaikeampaa voi olla saada se opiskelupaikka kuin asunto. Joten panosta siihen opiskelupaikan saamiseen, sen jälkeen tulee asunnon hankinta.

• Anonyymi

Luuletko, että helsingistä saa asunnon tai pk seudulta? On kyllä todella huono asuntotilanne. Hoasilla pitkä jono ja kunnalla vielä pahempi.

• Anonyymi

Kaikki ovat asunnon saaneet, ei tietysti ihan itsestään vaan näkemällä vaivaa asian eteen ja tyytymällä kohtuuseen.
        Mutta jos tavoitteenasi on luksusta yliopiston keskustakampuksen vierestä 100 eurolla, niin sitten ei onnistu.

• On olemassa vapaat vuokramarkkinat, josta löytyy markkinahintaisia asuntoja. Laittakaa muutaman opiskelijan kanssa kimppa pystyyn ja vuokratkaa itsellenne asunto.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2594
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1566
    Aihe