Niuva lienee sijoituspaikaksi Dacisteille. Hermot menee riekaleille, toistan RIEKALEILLE kun ajaa Dacialla. Onneksi sentään vanukas on hyvää Niuvassa.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Tekoja vaaditaan Niuvaan pakkohoitoon pääsemiseksi. Ei vielä Dacian
omistaminen siihen riitä. M1 lähetteellä sinne määrätään. - Anonyymi
Aloittaja on näköjään syönyt vanukkaansa mielisairaalassa. Tämä tieto riittää.
- Anonyymi
Sinne Niuvaan joutuu entiset suuruuden hullut joitten talous meni tolalle ja saivat kaikenlaisia hermosairauksia sen sijaan !!!
- Anonyymi
Ja niitä on paljon, jotka yrittävät esittää rahamiestä. Kun sitten kulissit sortuvat, sitä on vaikea hyväksyä.
- Anonyymi
Ajaminen Dacialla saa hermot riekaleille. Varma tapa hankkia lähete M1 Niuvaan. Toistan, 100% varma tapa hankkia ja joutua Niuvaan
- Anonyymi
Ei tana kuinka sekaisin kakarat voivat olla.
Hoitoon teidät pitäisi viedä. - Anonyymi
Me ollaan kaikki Dacistit Niuvalaisia. Entisiä tai tulevia
- Anonyymi
Voi ressukkaa, kyllä sulla on vaikeaa sen vanhan joposi kanssa ja kateus jyllää.
- Anonyymi
Hihihihiiii. Muhahahahahahahahahsha. Repesin. Hahahahahassss
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihihihiiii. Muhahahahahahahahahsha. Repesin. Hahahahahassss
Sen takiako jouduit sinne Niuvaan, kun repesit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takiako jouduit sinne Niuvaan, kun repesit?
Joo sen takia juurikin. Sanoivat että älä hyvä osta Daciaa. Jäisit pysyvästi NIUVAAN!
- Anonyymi
Hei. Mulla on hermot riekaleilla ja repesin täysin kun olin autokaupassa Dacioita katsomassa. Kuka näitä ostaa, en ainakaan minä. Joku roti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510